SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Waar is deze man gebleven?Overreden door een vrachtwagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ai echt waar?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Overreden door een vrachtwagen.
Ja man, was op het nieuws alles.quote:
Fokt op voor hem maar hij was wel beetje flikkertjequote:Op woensdag 27 november 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, was op het nieuws alles.
Inspector Mortax of nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Modus het volgende:
Inb4 Mortax die vraagt of hij Ricardo is..
Nee man, ben veel te oud daarvoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Hoe oud ben jij Chololoform?
Kunnen wel keer chillen
Ik ben al 24 hoor dus niks is te oud alleen te jong kan hehequote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, ben veel te oud daarvoor.
24 ja? Zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef KanyeWest.LV het volgende:
[..]
Ik ben al 24 hoor dus niks is te oud alleen te jong kan hehe
Is echt zo maar ik ben vaak dronken weet je dan gedraag ik mij niet ik denk dat ik nu voor het eerst nuchter op de site zitquote:
Boefje.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef KanyeWest.LV het volgende:
[..]
Is echt zo maar ik ben vaak dronken weet je dan gedraag ik mij niet ik denk dat ik nu voor het eerst nuchter op de site zit
Nee hoor, heb deze al heel lang.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef deadprez het volgende:
Heb je nou alweer een nieuwe kloon.
hihahoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, heb deze al heel lang.
Goed zo jongen, laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Ik laat me trouwens niet meer in de val lokken provocateurs worden genegeerd
Waste of time.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef KanyeWest.LV het volgende:
En hallo allemaal ben nieuw hier
Wanneer moet je weten hoeveel er in een dozijn zit? Nooit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef VeerEli het volgende:
Filmpje op fb voorbij zien komen met de vraag aan een of andere chick hoeveel er in een dozijn zitten. Ze wil eerst niet antwoorden, uiteindelijk komt ze met een antwoord aan: ''Ligt eraan welke je hebt, kan 3 zijn of 20 of 30''.
W-o-w.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 Veer grapjes.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer moet je weten hoeveel er in een dozijn zit? Nooit.
Come on.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook niet wist?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Nober het volgende:
[..]
12, google is ideaal. Maar ik koop nooit zulke hoeveelheden, ik verwacht geen wereldoorlog.
Nu wel, hartstikke bedankt maar wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Come on.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook niet wist?
Ik ga dit gesprek niet eens aanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu wel, hartstikke bedankt maar wat moet ik ermee?
ZO ZUURquote:De Engelsman James Howells gooide afgelopen zomer per ongeluk een harde schijf in de prullenbak met 7.500 bitcoins. De totaalwaarde bedraagt ongeveer 5,5 miljoen euro.
"Toen ik de harde schijf weggooide, dacht ik al dat het een slecht idee was", verklaart Howells. "Ik heb alles gedaan om de sleutel te vinden, maar ik heb niets gevonden. Ook op de stortplaats, die zo groot is als een voetbalveld, kon ik mijn harde schijf niet vinden."
"Op die stortplaats ligt ergens een pot met goud", aldus Howells. "Als iemand anders de harde schijf vindt en het geld houdt, is het gewoonweg mijn eigen schuld."
Die bitcoins staan op je harde schijf na aankoop en als je harde schijf het begeeft ben je je bitcoins kwijt?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:54 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/tech/3639941/man-gooit-harde-schijf-weg-met-55-miljoen-euro-bitcoins.html
[..]
ZO ZUUR
Nee, die bitcoins staan overal en nergens, is een gedecentraliseerd systeem. Je hebt een adres en een private key, die key heb je nodig om transacties te maken. (dus jouw geld ergens anders heen verplaatsen, bijvoorbeeld wanneer je iets koopt)quote:Op donderdag 28 november 2013 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die bitcoins staan op je harde schijf na aankoop en als je harde schijf het begeeft ben je je bitcoins kwijt?
Die exchanges staan echt in de kinderschoenen. Kijk bijvoorbeeld op btc-e.com. Ontzettend amateuristisch als je het vergelijkt met de normale brokers. Maar mensen naar je exchange krijgen, dat is lastig natuurlijk. Niemand komt als je geen volume hebt. Zelfs alternatieven die geen fee's rekenen trekken niemand aan omdat er niemand zit. Je zou mensen ergens mee moeten lokken. Gratis LTC of 0,1 BTC ofzo die pas vrijkomt na 10 keer handelen. Maar dan heb je wel een startkapitaal nodig.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dit bestaat nog niet?
Het liefst zou ik dit overigens in zijn geheel automatiseren. Dat je er wat parameters als 'risico' en 'interesse' percentages in knikkert en dat dat ding dan 24/7 de belangrijkste currencies gaat monitoren en binnen die opgegeven parameters voor je gaat traden om de boel te maximaliseren.
Een leuk project voor wanneer ik weer wat tijd heb!
Toen ze maar een paar cent waard waren snap ik wel dat je niet veel moeite doet om ze terug te krijgen. Zijn wel meer van die verhalen over kwijtgeraakte USB sticks, wachtwoorden. En die paar dollar, ach boeiend. En nu is het miljoenen waard. Wat in principe onzin is want als je iets voor 0,1 koopt had je het nooit tot de 1000 dollar vastgehouden maar allang winst genomenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, die bitcoins staan overal en nergens, is een gedecentraliseerd systeem. Je hebt een adres en een private key, die key heb je nodig om transacties te maken. (dus jouw geld ergens anders heen verplaatsen, bijvoorbeeld wanneer je iets koopt)
Hij is zijn private key kwijt. Want die stond nog op die laptop.
Althans, als ik het verhaal mag geloven. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bitcoins gaat minen en shit en niet eens een backup van zijn private key heeft.Al is het maar in Dropbox ofzo.
Ik wist het ook niet, jij bent gewoon ongelofelijk slim.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Come on.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij dit ook niet wist?
"Ixora Balootje"quote:Een vriendin van Koorndijk, ChristenUnie-politica Ixora Balootje, plaatste een foto van de mail op Twitter die talloze keren werd geretweet.
Hehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, jij bent gewoon ongelofelijk slim.
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds die kak bitcoins gebral?
[..]
"Ixora Balootje"
De forum gebruiker Chloroformquote:
Vooral de neus.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En die staat bekend om haar neus voor avontuur, of...?
Yoquote:
Chlora the explorerquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:46 schreef n8n het volgende:
Gvd kom net wolvendagen tegen op tinder
Hehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:46 schreef n8n het volgende:
Gvd kom net wolvendagen tegen op tinder
Sanasoufi?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aangezien hier nogal weleens wat scherpe mensen zitten, is dit geen kloon van die joker die hier nog weleens wat drama schopte. Ben haar naam even kwijt.
KLB / Een geblokkeerde persoon Appen
Nee, dan waren wel een paar foto's van die rare zanger voorbij gekomenquote:
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopendquote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aangezien hier nogal weleens wat scherpe mensen zitten, is dit geen kloon van die joker die hier nog weleens wat drama schopte. Ben haar naam even kwijt.
Was dat een zanger ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan waren wel een paar foto's van die rare zanger voorbij gekomen.
Maar ik herken die schrijfstijl en dingen naar aandacht, kan alleen even niet op de naam komen, vervelend is dat altijd.
Ow, nee, dan zit ik fout. Dat zegt me echt helemaal niets.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
Haar OP hier is geupdate door modjes die er nog een paar klonen van haar bij hebben gezet. Dus denk het niet.
Ja een zanger en ook nog een acteur uit Bollywood. Het wisselde nog weleens met tussendoor een paar aandachtstopic over lelijke dikke oude zakenmannen uit het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was dat een zanger ja?
Ja shit ok, ik heb ook wel een indruk maar ik kan er ook even niet opkomen. Genoeg vage figuren waardoor het spoor bijster raakt.
Ok? Ja nee, dat ze aan geriatrische balzakken wilde zuigen was me inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja een zanger en ook nog een acteur uit Bollywood. Het wisselde nog weleens met tussendoor een paar aandachtstopic over lelijke dikke oude zakenmannen uit het Midden-Oosten..
Heb nog steeds me twijfels of het nu een troll was of gewoon verknipt want het hield het al 3 jaar consistent vol.
Ze heeft zelfs een topic gemaakt waar ze een aantal kloons bekend maakt. Wel opletten hequote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moet zeggen dat ik me er door een interforum pas echt van bewust werd wat een idioten er eigenlijk rondlopenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok? Ja nee, dat ze aan geriatrische balzakken wilde zuigen was me inmiddels wel duidelijk.
Nou ja, veel mensen zullen roepen dat het nep was, maar ik heb zulke mensen wel gekend. Dus ze bestaan.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een topic gemaakt waar ze een aantal kloons bekend maakt. )
quote:
quote:
Ik heb wat minder geluk gehad in dat opzicht, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me er door een interforum pas echt van bewust werd wat een idioten er eigenlijk rondlopen. Daar krijg je normaal niet altijd wat van mee.
quote:
Ik typte het srs al bij mijn reactie maar haalde het weer weg omdat ik het jullie gun om mij hier op te wijzenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me er door een interforum pas echt van bewust werd wat een idioten er eigenlijk rondlopen. Daar krijg je normaal niet altijd wat van mee.
[..]
[..]
[..]
Awww.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat minder geluk gehad in dat opzicht, denk ik.
Nou ja zeg, dat vind ik nou nog eens sociaal!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik typte het srs al bij mijn reactie maar haalde het weer weg omdat ik het jullie gun om mij hier op te wijzen
Goed, iedereen komt weleens iemand tegen met een psychische stoornis maar ik doelde eigenlijk meer op figuren zoals die ene die hele dagen topics zit te spammen over Marokkaanse piemels. Vraag me dan altijd toch af wat iemand daartoe zet om dat lekker heel de dag te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat minder geluk gehad in dat opzicht, denk ik.
Oh shit, nu begrijp ik het.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, iedereen komt weleens iemand tegen met een psychische stoornis maar ik doelde eigenlijk meer op figuren zoals die ene die hele dagen topics zit te spammen over Marokkaanse piemels. Vraag me dan altijd toch af wat iemand daartoe zet om dat lekker heel de dag te doen.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat vind ik nou nog eens sociaal!![]()
oh die, die probeert het ook elke week opnieuwquote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, iedereen komt weleens iemand tegen met een psychische stoornis maar ik doelde eigenlijk meer op figuren zoals die ene die hele dagen topics zit te spammen over Marokkaanse piemels. Vraag me dan altijd toch af wat iemand daartoe zet om dat lekker heel de dag te doen.
Is nog niks met die stalker die me elke paar maanden weer lastig komt vallen. Psychotisch geval dat het is.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die, die probeert het ook elke week opnieuw
Dat lijkt me echt irritant. Op FOK!?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is nog niks met die stalker die me elke paar maanden weer lastig komt vallen. Psychotisch geval dat het is.
jij hebt een stalker?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is nog niks met die stalker die me elke paar maanden weer lastig komt vallen. Psychotisch geval dat het is.
Op FOK! en daarbuiten. Door haar heb ik geleerd dat vrouwen niet alleen mooi zijn van buiten.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt irritant. Op FOK!?
Gelukkig nooit last van stalkers gehad maar dat gaat je behoorlijk op de zenuwen werken kan ik mij voorstellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op FOK! en daarbuiten. Door haar heb ik geleerd dat vrouwen niet alleen mooi zijn van buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |