SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Waar is deze man gebleven?Overreden door een vrachtwagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ai echt waar?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Overreden door een vrachtwagen.
Ja man, was op het nieuws alles.quote:
Fokt op voor hem maar hij was wel beetje flikkertjequote:Op woensdag 27 november 2013 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, was op het nieuws alles.
Inspector Mortax of nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Modus het volgende:
Inb4 Mortax die vraagt of hij Ricardo is..
Nee man, ben veel te oud daarvoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef KanyeWest.LV het volgende:
Hoe oud ben jij Chololoform?
Kunnen wel keer chillen
Ik ben al 24 hoor dus niks is te oud alleen te jong kan hehequote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, ben veel te oud daarvoor.
24 ja? Zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef KanyeWest.LV het volgende:
[..]
Ik ben al 24 hoor dus niks is te oud alleen te jong kan hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |