Jelly.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens het besef dat je morgen vrij bent. Het leven is mooi.
wil 10% als je mijn tips gebruikt,.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
Klopt man! Zat er eerder ook al aan te denken, maar hoe trek je hier het grote volk aan? Wat voeg je toe met je dienst? Een Mt. Maus of een Mauscoin zou wel een mooie bedoening zijn natuurlijk, maar dan moet het wel iets toevoegen en het vertrouwen winnen.
Hee ik zag net dat er een jongen met dreads gezocht wordt die een dikke zeug tegen de rand van het perron gekegeld heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jelly.
Maar goed, het besef dat ik anders toch mn 2e monitor had aangesloten en wss bijna fulltime aan het daytraden was maakt een hoop goed.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik zag net dat er een jongen met dreads gezocht wordt die een dikke zeug tegen de rand van het perron gekegeld heeft.
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijd-stilgelegd.htmlquote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik zag net dat er een jongen met dreads gezocht wordt die een dikke zeug tegen de rand van het perron gekegeld heeft.
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK NOOOOOOOOOOquote:Treinverkeer rond Leiden korte tijd stilgelegd
Rond station Leiden Centraal reden woensdagmiddag korte tijd geen treinen op last van de politie.
Foto: ANP
Dat meldt de NS.
Volgens een woordvoerder van de politie Haaglanden werd het spoorverkeer stilgelegd, omdat ze een jongen (rond de 1,88 zwarte jas, blank met zwart kapsel) zoeken voor een gruwelijke moord op de trappen van Leiden Centraal.
En dit bestaat nog niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil 10% als je mijn tips gebruikt,.
Maak een tradingsplatform waar je zelf extra knoppen kan instellen.
je hebt de standaard eur/usd, eur/btc, eur/ltc , ltc/btc, ltc/usd etc. maar daarna kan je zelf bijv 4 knoppen instellen als ltc/eur btc/eur ppc/eur ftc/eur. zodat je dat waar jij je geld in hebt gestopt beter in je eigen currancy kan volgen.![]()
En aanpasbare grafieken (1 uur, 2 uur, 6 uur, 1 dag, 1 week) ofzo, zodat je dat ook beter op dezelfde site kan bijhouden.
Blam, jij rijk, ik rijk.
10% hequote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dit bestaat nog niet?
Het liefst zou ik dit overigens in zijn geheel automatiseren. Dat je er wat parameters als 'risico' en 'interesse' percentages in knikkert en dat dat ding dan 24/7 de belangrijkste currencies gaat monitoren en binnen die opgegeven parameters voor je gaat traden om de boel te maximaliseren.
Een leuk project voor wanneer ik weer wat tijd heb!
Lange jas wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijd-stilgelegd.html
[..]
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK NOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou daar professional in worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat me echt relaxt lijkt. Meedoen aan een slaaponderzoek. Betaald krijgen om te slapen.
Hangt er vanaf wat voor een. Zo eentje waarbij je vastgeketend op je rug vastligt is niet fijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Weet je wat me echt relaxt lijkt. Meedoen aan een slaaponderzoek. Betaald krijgen om te slapen.
Valt best mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor een. Zo eentje waarbij je vastgeketend op je rug vastligt is niet fijn.
Ik ook man. Vooral in de winter.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou daar professional in worden.
Zit je al in de bajes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |