bestfriend/boyfriendquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Amsterflam. M'n bf is vannacht jarig.
Dank jequote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerdga je nog fokkers meeten?
Overdag niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Amsterflam. M'n bf is vannacht jarig.
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dank jeNee
We gaan 12 uur proosten bij hem thuis met een groep vrienden en z'n huisgenoten en daarna naar een club om te partyen.
Chill. Heb je pics?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chill. Heb je pics?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dan niet via deze (Amerikaanse) site maar uit de NL winkel. Schijnt van elke maat maar 1 exemplaar te zijn ofzo.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit op een naieve verplichte dag me ingeschreven bij een of ander ding, dacht dat ik dan altijd nog een extra iPad kon winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu bellen en spammen ze me al een maand lang en nergens waar je je uit kunt schrijven.![]()
Fucking jakhalzen.
Maar vanaf morgen ben je dus van dat gezeur af?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit op een naieve verplichte dag me ingeschreven bij een of ander ding, dacht dat ik dan altijd nog een extra iPad kon winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu bellen en spammen ze me al een maand lang en nergens waar je je uit kunt schrijven.![]()
Fucking jakhalzen.
Oh vandaar die 'quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan niet via deze (Amerikaanse) site maar uit de NL winkel. Schijnt van elke maat maar 1 exemplaar te zijn ofzo.
Vanwege de schoen/laars zelf :squote:
Ze organiseren om de haverklap dagen waarop ze je willen rekruteren voor saaie slaafse kantoorbanen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vanaf morgen ben je dus van dat gezeur af?
Ga erheen om boos op ze te worden vanwege dat gestalk.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze organiseren om de haverklap dagen waarop ze je willen rekruteren voor saaie slaafse kantoorbanen.Nu hebben ze voor morgen zelfs Nikkie Plessen ingehuurd om de dag te openen.
wtf is dit?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, 120 jaar nadat hij plaatsnam aan de tafel in het restaurant, pal tegenover de plek waar Veer en haar vriend een tafeltje gereserveerd hadden, maar op het laatste moment toch nog van hebben afgezien.
[ afbeelding ]
Ik ben vanavond ook dichtbij Veer, denk dat onze treinen misschien wel tegelijk in Amersfoort zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, 120 jaar nadat hij plaatsnam aan de tafel in het restaurant, pal tegenover de plek waar Veer en haar vriend een tafeltje gereserveerd hadden, maar op het laatste moment toch nog van hebben afgezien.
[ afbeelding ]
Godsamme nog aan toe ik verslikte me zowatquote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat zij zei.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is in het echt mooier dan op de foto, hoor.
Mijn trein gaat niet via Amersfoort maar via Zwolle-Lelystad-Almerequote:Op donderdag 28 november 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook dichtbij Veer, denk dat onze treinen misschien wel tegelijk in Amersfoort zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |