bestfriend/boyfriendquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Amsterflam. M'n bf is vannacht jarig.
Dank jequote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh gefeliciteerdga je nog fokkers meeten?
Overdag niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Amsterflam. M'n bf is vannacht jarig.
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dank jeNee
We gaan 12 uur proosten bij hem thuis met een groep vrienden en z'n huisgenoten en daarna naar een club om te partyen.
Chill. Heb je pics?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chill. Heb je pics?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dan niet via deze (Amerikaanse) site maar uit de NL winkel. Schijnt van elke maat maar 1 exemplaar te zijn ofzo.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit op een naieve verplichte dag me ingeschreven bij een of ander ding, dacht dat ik dan altijd nog een extra iPad kon winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu bellen en spammen ze me al een maand lang en nergens waar je je uit kunt schrijven.![]()
Fucking jakhalzen.
Maar vanaf morgen ben je dus van dat gezeur af?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit op een naieve verplichte dag me ingeschreven bij een of ander ding, dacht dat ik dan altijd nog een extra iPad kon winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu bellen en spammen ze me al een maand lang en nergens waar je je uit kunt schrijven.![]()
Fucking jakhalzen.
Oh vandaar die 'quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan niet via deze (Amerikaanse) site maar uit de NL winkel. Schijnt van elke maat maar 1 exemplaar te zijn ofzo.
Vanwege de schoen/laars zelf :squote:
Ze organiseren om de haverklap dagen waarop ze je willen rekruteren voor saaie slaafse kantoorbanen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar vanaf morgen ben je dus van dat gezeur af?
Ga erheen om boos op ze te worden vanwege dat gestalk.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze organiseren om de haverklap dagen waarop ze je willen rekruteren voor saaie slaafse kantoorbanen.Nu hebben ze voor morgen zelfs Nikkie Plessen ingehuurd om de dag te openen.
wtf is dit?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, 120 jaar nadat hij plaatsnam aan de tafel in het restaurant, pal tegenover de plek waar Veer en haar vriend een tafeltje gereserveerd hadden, maar op het laatste moment toch nog van hebben afgezien.
[ afbeelding ]
Ik ben vanavond ook dichtbij Veer, denk dat onze treinen misschien wel tegelijk in Amersfoort zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Modus, 120 jaar nadat hij plaatsnam aan de tafel in het restaurant, pal tegenover de plek waar Veer en haar vriend een tafeltje gereserveerd hadden, maar op het laatste moment toch nog van hebben afgezien.
[ afbeelding ]
Godsamme nog aan toe ik verslikte me zowatquote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat zij zei.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is in het echt mooier dan op de foto, hoor.
Mijn trein gaat niet via Amersfoort maar via Zwolle-Lelystad-Almerequote:Op donderdag 28 november 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook dichtbij Veer, denk dat onze treinen misschien wel tegelijk in Amersfoort zijn.
M'n koffiequote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MMGYMCMB op 28-11-2013 13:25:02 ]![]()
Die shit is in de RAI en dan kom je er nooit meer vanaf. "Kom, we plempen een of andere bronstige bimbo neer" terwijl die Nikkie nog minder affiniteit met IT heeft dan CY met getinte mannen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga erheen om boos op ze te worden vanwege dat gestalk.
En Nikkie.Doet me altijd denken aan de overheid met hun 'rappers' en shit.
![]()
![]()
Niet weten dat sletten verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit is in de RAI en dan kom je er nooit meer vanaf. "Kom, we plempen een of andere bronstige bimbo neer" terwijl die Nikkie nog minder affiniteit met IT heeft dan CY met getinte mannen.Doet me altijd denken aan de overheid met hun 'rappers' en shit.
Oh en btw die verwijzing naar CY weerze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En Lil' Wayne danquote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit is in de RAI en dan kom je er nooit meer vanaf. "Kom, we plempen een of andere bronstige bimbo neer" terwijl die Nikkie nog minder affiniteit met IT heeft dan CY met getinte mannen.Doet me altijd denken aan de overheid met hun 'rappers' en shit.
![]()
![]()
Wou dit quoten maar quote mezelfquote:.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
ze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze moet FOK! en privé beter gescheiden houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat sletten verkopen
Oh en btw die verwijzing naar CY weerze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
![]()
Yeah voor sommige mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat sletten verkopen
En ze is nog steeds geobsedeerd met jou, wat is je punt Nootmans.
Dat schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over.quote:Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
Dag schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over. Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.mazzeltje voor jou dan. Ik moest daar naar luisteren en m'n wallpaper veranderen.
![]()
Geobsedeerd met? maar dat is ook wel logisch ik ben ook niet getintquote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah voor sommige mensen.En ze is nog steeds geobsedeerd met jou, wat is je punt Nootmans.
[..]
Dat schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over.Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.
punt heb ik verder niet, just sayin'.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze moet FOK! en privé beter gescheiden houden.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Doet me denken aan:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef krioro het volgende:
een geverifieerd lid van de vereniging van bbc-liefhebbers is![]()
.
![]()
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef Modus het volgende:
Denken dat CY niet liever op 22 cm black meat gaat zitten..
quote:![]()
![]()
Awwwwwwwquote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
She like her guys below average.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.![]()
![]()
kopje koffie dan maar![]()
![]()
Pijn is fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.
[..][ afbeelding ]
Inb4 haha Panzer heeft een kleintje.![]()
Ja blijf dat maar geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.
Maar in werkelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt nog mee dan, mijn wallpaper is nu eentje van een verbeten jongeman met een bandana, op zijn knieën voor een keukenkastje.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mazzeltje voor jou dan. Ik moest daar naar luisteren en m'n wallpaper veranderen.
En zodra de screensaver aanspringt begint het te schreeuwen.
![]()
![]()
Ik kan hier niet eens een bijdehante tegenopmerking op gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan, mijn wallpaper is nu eentje van een verbeten jongeman met een bandana, op zijn knieën voor een keukenkastje.En zodra de screensaver aanspringt begint het te schreeuwen.
Ik voel je trobbels broeder.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 13:36:17 ]![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja blijf dat maar geloven.
Maar in werkelijkheidGelukkig wel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt man, dat voelt fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens een bijdehante tegenopmerking op geven
Ik voel je trobbels broeder.![]()
![]()
Natuurlijk vriend!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt man, dat voelt fijn.![]()
Vind scapino.nl wel prettig idd om te shoppenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef VeerEli het volgende:
Zo, heb mijzelf weer even verwend met online shoppen.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: