Deuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:24 schreef n8n het volgende:
[..]
wat
wat is dat
boter
boter met wat
vertel mij wat
brede neusquote:Op donderdag 28 november 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deuk.
Van mijn neus.
Snap je..
Ssht, straks krijg je dreigementen aan je adres.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef n8n het volgende:
[..]
brede neus
ben je neger?
in ieder geval niet joods
Nee, gewoon grote neus.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:25 schreef n8n het volgende:
[..]
brede neus
ben je neger?
in ieder geval niet joods
ik ben met vakantiequote:Op donderdag 28 november 2013 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht, straks krijg je dreigementen aan je adres.
verzekerd tot de max en ik ben niet op vakantie, ik blufte omdat ik bang wasquote:Op donderdag 28 november 2013 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heel je huis meteen leeggeroofd
Heb je ook een postadres? Mijn dreigbrief is bijna klaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
[..]
verzekerd tot de max en ik ben niet op vakantie, ik blufte omdat ik bang was
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2,99
[ afbeelding ]
2,49
m'n academie wel, laat daar toch al m'n pakketjes bezorgen waar de receptie heel blij mee isquote:Op donderdag 28 november 2013 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je ook een postadres? Mijn dreigbrief is bijna klaar.
Oh bedoelde veerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag staat er ook een visboer hoormaar deze is de beste
quote:
lijkt me een geschikte kandidaat voor een OV verbodquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Hey, dWc, ben met m'n neus in de boter gevallen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag is kibbelingdag ja. Maar omdat ik vanavond wegga was de kibbelingdag gisterenquote:
Cheaterquote:Op donderdag 28 november 2013 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Donderdag is kibbelingdag ja. Maar omdat ik vanavond wegga was de kibbelingdag gisteren![]()
Oh ook goed. Nou hij zit op de post hequote:Op donderdag 28 november 2013 12:35 schreef n8n het volgende:
[..]
m'n academie wel, laat daar toch al m'n pakketjes bezorgen waar de receptie heel blij mee is
Oeh gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Amsterflam. M'n bf is vannacht jarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |