Zou bij jou op de tractor stappen als je me spontaan een lift aanbiedt. =$quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou bij je in de auto stappen als je me spontaan een lift aanbied.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I don't like gold diggers.Ik zou jou en je auto opblazen met rpg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Succesquote:Op donderdag 28 november 2013 18:10 schreef VeerEli het volgende:
Jeej, dinsdag mag ik weer werken! Kan mijzelf eindelijk weer nuttig gaan voelen.
Is helaas maar voor enkele keren hoor. Had afgelopen dinsdag een job en dacht dat het eenmalig was, maar ze wilden me voor as dinsdag weer hebben. Dus wellicht voor vaker, maar dat is niet helemaal zeker. Maar goed, beter dan niks en het verdiend vet goed zulke opdrachtjesquote:
Wat voor opdrachtjes spreken we overquote:Op donderdag 28 november 2013 18:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is helaas maar voor enkele keren hoor. Had afgelopen dinsdag een job en dacht dat het eenmalig was, maar ze wilden me voor as dinsdag weer hebben. Dus wellicht voor vaker, maar dat is niet helemaal zeker. Maar goed, beter dan niks en het verdiend vet goed zulke opdrachtjes
Modellen jobsquote:Op donderdag 28 november 2013 18:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat voor opdrachtjes spreken we over
Nu blijkt dat je schijnbaar een goed hoofd hebt ben ik geïmponeerd en kan ik niet meer op normale wijze reageren. Excuses.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu blijkt dat je schijnbaar een goed hoofd hebt ben ik geïmponeerd en kan ik niet meer op normale wijze reageren. Excuses.
Nee, ze mag plaatsnemen op de castingcouchquote:
Hoef geen casting meer te doen want ben al gekozen dus nee hihihihihquote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ze mag plaatsnemen op de castingcouch
Foto's van je beenmode en shapewearquote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]Mijn foto staat gewoon in m'n fobo hoor
![]()
Maar het is niet met gezicht, gaat om beenmode en shapewear.
Heb ik nog niet, shoot was eergisteren.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto's van je beenmode en shapewear
Echte pro.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoef geen casting meer te doen want ben al gekozen dus nee hihihihih
Voor dit is het 300 euro excl. reiskosten en dan shoot je van 9 tot half 6 incl. pauzes. Is voor modelbegrippen niet veel, maar /care want het is makkelijk cashen en ik heb het nodig.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte pro.
Wat pak je nu zo per opdrachtje?
Shootquote:Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef Dven het volgende:
Maar Veer, ik heb een belangrijke vraag voor je
Ik wou dat ik mooie lange stelten hadquote:Op donderdag 28 november 2013 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voor dit is het 300 euro excl. reiskosten en dan shoot je van 9 tot half 6 incl. pauzes. Is voor modelbegrippen niet veel, maar /care want het is makkelijk cashen en ik heb het nodig.
quote:
Weet ik ervan, zoek het lekker zelf uitquote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.amam.bg/index-(...)on=13856588093529220
Wat moet ik kiezen naast m'n pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |