Gelukkig compenseer ik dat met al mijn andere eigenschappen en competentiesquote:
Wat zit er dan in die slang?quote:
Geen idee, misschien wel een mens hoor.quote:
Ja, het kan sowieso wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel een mens hoor.
http://www.hoax-slayer.com/giant-snake-swallows-woman.shtml
Wtf manquote:Op donderdag 28 november 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het kan sowieso wel.
Deze is nog het meest zieke die ik had gezien
[ afbeelding ]
Kan inderdaad, ik heb een keer op national geographic gezien. Echtquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel een mens hoor.
http://www.hoax-slayer.com/giant-snake-swallows-woman.shtml
patat met frikadelquote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand een tip voor eten voor straks? simpele maaltijd
quote:
Pizza in de oven doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand een tip voor eten voor straks? simpele maaltijd
Ja, was ook mijn idee eerst maar gisteren lasagne gehad. Beetje hetzelfde straatje.quote:
Ah vandaar. Nee, is het leuk? Misschien maar eens terugkijken. Ik kijk wel van god los op bnn, dat vind ik serieus wel interessante serie. Spelen ze waargebeurde misdrijven na en dan vaak vanuit het oogpunt van de dader.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn idee eerst maar gisteren lasagne gehad. Beetje hetzelfde straatje.
Kijk jij btw dat programma? sporen naar de dader ofzo? op rtl7?
Ze moesten wel zo'n titel verzinnen om de kijkcijfers een beetje bij te trekken.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Salatrel het volgende:
Zit ik een beetje te zappen zie ik opeens een programma titel Top Hooker dus ik denk geyl en dat op dit tijdstip! Gaat het over vissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 16:10:27 ]
Ik ken alleen de filmquote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah vandaar. Nee, is het leuk? Misschien maar eens terugkijken. Ik kijk wel van god los op bnn, dat vind ik serieus wel interessante serie. Spelen ze waargebeurde misdrijven na en dan vaak vanuit het oogpunt van de dader.
Oh klinkt wel interessant ja, ik krijg binnenkort ook zo'n vak waar je over forensisch bewijs en opsporing enzo leert. En volgend jaar ga ik master forensische criminologie doen, dus nog meer dat soort dingenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken alleen de film
En ja, wel interessant...
Plaats Delict: Sporen naar de Dader
In de RTL5 reality-serie Plaats Delict: Sporen naar de Dader zien we het werk van de Forensische Opsporing van de politie.
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 16:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh klinkt wel interessant ja, ik krijg binnenkort ook zo'n vak waar je over forensisch bewijs en opsporing enzo leert. En volgend jaar ga ik master forensische criminologie doen, dus nog meer dat soort dingenMaar Van God Los is elke zondagavond op tv en je kan altijd terugkijken op uitzending gemist
Zou bij je in de auto stappen als je me spontaan een lift aanbied.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Put my hands up? Fuck you sayin' bruh
Cause I'm a black man, in a Phantom
Or is it cause my windows tinted
Car cost 300 thou' and I blow Indo in it
You mad cause your daughter fuck with me on spring break
Well, I'mma fuck her 'til the springs break
I don't like gold diggers.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou bij je in de auto stappen als je me spontaan een lift aanbied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I don't like gold diggers.Ja daarom zei ik het ook. Snap echt niet dat mensen die vrouwen zo dom zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |