Shut up man, die was zo obviousquote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow........... Dit is echt niet meer normaalDie was niet eens met opzet gewoon
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shut up man, die was zo obviousIk ben verdomme serieus gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit hier met tranen in mijn ogen
![]()
![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Er is geen redden meer aanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben verdomme serieus gek![]()
![]()
![]()
Dat shoppen doet nou eenmaal wat met een vrouwspersoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben verdomme serieus gek![]()
![]()
![]()
Je bent van je apropos door de aanwezigheid van deze boiquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp ook gewoon niet waar het mis gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent van je apropos door de aanwezigheid van deze boiLijkt wel alsof er soms een soort kortsluiting ontstaat ofzo. Heb de hele week al van die vage en domme shit, m'n vriend werd afgelopen week ook al gek van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
"Waarom smeer je aldoor leverworst op mijn macaroni?"quote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er soms een soort kortsluiting ontstaat ofzo. Heb de hele week al van die vage en domme shit, m'n vriend werd afgelopen week ook al gek van me
Jezusquote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef VeerEli het volgende:
Oh ja, z'n oma verslikte zich zowat in d'r eten
Hadden het over dingen eten met een lepel, want m'n vriend at z'n rijst etc met een lepel.
Dus ik zei toen iets in de trant van ''Ik eet alles gewoon met mes en vork. Behalve soep, dan.'' Dead serious, maar toen ik z'n oma stuk zag gaan besefte ik pas hoe dom dat geklonken moest hebben.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus![]()
Eet btw rijst ook altijd met lepel.
Huh?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja maar hij ook het vlees en groenten enzo die erbij lagen. Maar dat doen ook wel meer mensen, ik zelf vind het alleen helemaal niet chill.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ja rijst, nasi eigenlijk alle gerechten met rijst er in eet ik met lepel. Veel makkelijker toch, zo hop dikke schep en in je bakkes gooien
ik ook. eigenlijk alles van de chinees lukt wel met een lepelquote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ja rijst, nasi eigenlijk alle gerechten met rijst er in eet ik met lepel. Veel makkelijker toch, zo hop dikke schep en in je bakkes gooien
haaievinnesoep dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook. eigenlijk alles van de chinees lukt wel met een lepel
en macaroni ook
Oh god wat onlogisch en vrouwelijk weerquote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ja maar ik eet gewoon met m'n vork.. Dan neem ik eerst een hapje rijst, dan een hapje groente, dan een hapje vlees. Ik vind dat prettiger
nooit gehad. maar soep met een lepel moet ook wel lukken.quote:
Veersyndroom?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad. maar soep met een lepel moet ook wel lukken.
of een spork
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Oh god wat onlogisch en vrouwelijk weer
ik snapte bij veer al niet wat er fout aan was, dus ja. denk hetquote:
begrijpelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er soms een soort kortsluiting ontstaat ofzo. Heb de hele week al van die vage en domme shit, m'n vriend werd afgelopen week ook al gek van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |