Wou dit quoten maar quote mezelfquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
ze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moet FOK! en privé beter gescheiden houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat sletten verkopen
Oh en btw die verwijzing naar CY weerze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
Yeah voor sommige mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet weten dat sletten verkopen
Oh en btw die verwijzing naar CY weerze was anders compleet geobsedeerd door CB hoor
Dat schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
Dag schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over. Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.
Geobsedeerd met? maar dat is ook wel logisch ik ben ook niet getintquote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah voor sommige mensen.En ze is nog steeds geobsedeerd met jou, wat is je punt Nootmans.
[..]
Dat schijnt iets uit het verleden te zijn geweest, hoor haar daar nooit meer over.Ook niet naar de intocht van Sint en zijn Pietenkolonie geweest.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze moet FOK! en privé beter gescheiden houden.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef krioro het volgende:
een geverifieerd lid van de vereniging van bbc-liefhebbers is
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef Modus het volgende:
Denken dat CY niet liever op 22 cm black meat gaat zitten..
quote:
Awwwwwwwquote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
She like her guys below average.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.
Pijn is fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens goed bekeken, blijft dan niets van over. She like her guys below average.
[..][ afbeelding ]
Ja blijf dat maar geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt nog mee dan, mijn wallpaper is nu eentje van een verbeten jongeman met een bandana, op zijn knieën voor een keukenkastje.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]mazzeltje voor jou dan. Ik moest daar naar luisteren en m'n wallpaper veranderen.
Ik kan hier niet eens een bijdehante tegenopmerking op gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan, mijn wallpaper is nu eentje van een verbeten jongeman met een bandana, op zijn knieën voor een keukenkastje.En zodra de screensaver aanspringt begint het te schreeuwen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja blijf dat maar geloven.
Maar in werkelijkheidGelukkig wel inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt man, dat voelt fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens een bijdehante tegenopmerking op geven
Ik voel je trobbels broeder.![]()
Natuurlijk vriend!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt man, dat voelt fijn.
Vind scapino.nl wel prettig idd om te shoppenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef VeerEli het volgende:
Zo, heb mijzelf weer even verwend met online shoppen.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind scapino.nl wel prettig idd om te shoppen
Bij boohoo.com ofso zekerquote:
Wut?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een collectie witte pleisters voor op je wang
En wat is dit?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, nelly...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |