Beste Fok!ers,
Ik heb een probleem waarover ik even moet klagen. Voor volledige comprehensie van de klacht is er echter wat achtergrondinformatie vereist. Het is daarom een lange klacht. Als jullie het niet willen lezen zijn er tal van opties: het kruisje rechtsboven, de terug knop, backspace, ALT F4; als je maar niet op posten drukt.
Ik woon in een studentenhuis samen met drie vrouwen. Voor jullie Fok!ers is natuurlijk een droom en mij leek het ook wel iets hebben. Tijdelijk, dat gevoel is nu volledig overgewaaid. Mijn droom is een nachtmerrie geworden.
Laten we even eerlijk zijn. Vrouwen zijn lastiger in de omgang. Ze zijn minder emotioneel stabiel, minder eerlijk en ontzettend achterbaks, niet vergevingsgezind en hebben één keer per maand hormonale problemen. Nu is dit natuurlijk geen enkel probleem als ze geil zijn. Alleen… dat zijn ze niet. Het zijn van die typische feministische lesbische potten.
Één van de huisgenootjes heeft psychiatrische problemen. Ze is aldus haarzelf “altijd boos zonder een reden”. Dat is wat ze tegen ons heeft verteld. Volgens mij spelen er nog wat andere zaken. Ze gaat drie keer per week naar een psychiater – psychiater niet psycholoog. Een voorbeeld van een totaal onvoorspelbare actie was toen ze twee uur ging huilen en gillen om te kijken hoe we zouden reageren. Voor de grap. Dat was niet grappig.
Ik stel me niet aan. Er gebeurt veel gekke shit aan dit huishouden: gebruikte bebloede tampons in het bad, onwijs luidruchtige seks, de voordeur wagenwijd open terwijl er niemand thuis is; elke keer is het weer een verassing wat ze voor elkaar krijgen. Deze week zijn ze echter te ver gegaan. Een paar kilometer over de grens te ver. Ik wil niet meer op deze planeet leven te ver. Wie heeft een shotgun te ver.
Dit weekend was Psychobitch – hoe vanaf dit punt naar mijn psychobitch huisgenootje zal refereren – niet thuis. Mijn normale huisgenootjes hebben besloten een drankspelletje te doen. Natuurlijk moest ik meedoen: gratis drank, welk gezond persoon wijst dat af op een zaterdagnacht? Als een soort eind-dare moest je met de drie verliezers naakt in het bed van Psychobitch shotten. (Waarom heb ik niet verloren?)
We waren tot deze gekke dare gekomen doordat iedereen een aspect van de consequentie mocht bedenken. Één van mijn normale huisgenootjes had de “waar” bedacht: in het bed van Psychobitch. De clue hierachter was dat die kamer en zeker dat bed gevaarlijk is. Het is schadelijker dan Chernobyl een minuut na ground zero. Het is een grotere biohazard dan een poederbrief. Ik mocht hoe bedenken en daar was maar één oplossing voor.
Ze gingen die nacht nog uit naar een pottenfeest. Ze probeerde me stellig over te halen, maar vanzelfsprekend wees ik het af. Ik ging in plaats daarvan lovesongs naar Meloewa zingen op Fok!. Wat vrij triest is, doch minder erg dan naar een lesbo / homo feest gaan.
Om 4 uur kwamen ze al terug. Ze waren overduidelijk compleet bezopen. Op de een of andere manier kreeg mijn huisgenootje ineens een lachbui. Dat had ze niet moeten doen want het veranderde haar naar een spastische “Timmy!” en ze verloor controle over haar blaas en viel om. Al strompelend en kruipend over de vloer richting het toilet verspreidde ze de pis overal. Toen ze uiteindelijk bij het toilet was aangekomen besloot ze maar – zonder te douchen – te gaan slapen. De pis kon ze de volgende ochtend wel opruimen.
Vanzelfsprekend stinkt onze woonkamer op het moment erger dan een festival urinoir. Alles is in het laminaat getrokken.
Gisteren kwam Psychobitch thuis. Terecht helemaal lijp over de pislucht in de woonkamer. Vervolgens vond ze ook een shotglaasje in haar bed. Toen flipte ze hem helemaal. Het huisgenootje was alles onder gepist had, zei spontaan dat ik het had gedaan als weddenschap. Ik krijg dus random tijdens college een college een app dat dit het verhaal is. Dit ontving ik in een nieuw aangemaakte groepsapp “Alle huisgenootjes behalve Psychobitch.”
Ik heb helaas niet met ze in dat bed gelegen. Wel heb ik het gefilmd. Ik bedoel 4 chicks die naakt in bed stoeien; dat moet je filmen. Totaal perplex en mind=blown dat ze heeft gezegd dat ik in dat bed heb gelegen heb ik in de groep gegooid van WTF. Ik bedoel of zeg eerlijk van ik heb dat inderdaad gedaan zonder je maten te verlinken, of houd je klep. Maar ga niet een excuus voor jezelf bedenken en de rest verlinken. Ik ben daar principieel op tegen.
Als we hadden overlegd van we gaan eerlijk zeggen wat er is gebeurd had ik ook verantwoordelijkheid genomen. Ik heb het namelijk aangemoedigd door het te filmen. Ik ga echter niet als een schandebok gebruikt worden.
Om het nóg erger te maken hebben mijn huisgenootjes gevraagd of Psychobitch zodirect om 17:00 met ons om tafel wilt gaan. Het doel is haar schoonmaakgedrag te bespreken. Goede timing. Ik denk ook dat Psychobitch andere verwachtingen heeft van dat gesprek.
Subklacht: Psychobitch had 500 foto’s van zichzelf op haar camera staan. Dat is zo creepy. Moet ik me zorgen maken?
Subklacht 2: Hoezo is er zoveel drama voor het binnenlopen van iemands kamer?
Inb4: Wij willen de video zien. Jammer maar dat ga ik niet doen vanwege privacy.
Inb4: Verzonnen topic. Is het niet. Maar als je dat gelooft, klik dan vooral op het kruisje rechtsboven. Of op terug. Of op backspace. Eigenlijk op alles behalve posten.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.