Want die verkopen illegaal geïmporteerde namaak chips?quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef KingRoland het volgende:
heb je het van de turkse zaak gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef LethalNinja het volgende:
noooooooooooooooooooo nu hoor ik dat liedje weer, CLAP CLAAAAAAAP CLAP CLAP CLAP CLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP YOUR HANDS ARGH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar als ik m'n zakje nu ga opsturen heb ik helemaal geen chips meerquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef MsMessy het volgende:
Terechte klacht dus:
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product (Lay’s Chips)?
Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.
De betreffende verpakking en inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN
Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
Succes verder
Dan eet je de chips op maar laat je die zooi liggen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar als ik m'n zakje nu ga opsturen heb ik helemaal geen chips meer
Wat een dillema
Je bent gewoon te bang om het op te sturen battiequote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een dillema
Zak met de klonten opsturen en vragen om compensatie voor het aantal gram dat je mis bent gelopen. En nu gewoon verder kanen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een dillema
Klinkt als een goede dealquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij ons thuis ook eens voorgekomen. Zak gestuurd en kreeg een hele doos met chipszakken teruggestuurd
Maar dan laat ik me naaien door die kut kapitalisten van Lays. *Vuist in de lucht zwaait*quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan eet je de chips op maar laat je die zooi liggen.
Gewoon als protest nooit meer chips kopen van wel merk dan ook, dat zal wel een goed statement maken. Afhankelijk van je consumptie kan dat zo 1% van de omzet zijn.Maar ik bedoelde natuurlijk dat je enkel het zakje met die paprikazooi terugstuurt en dat zij wel even mogen proeven of het inderdaad hun recept is of dat een aardappel een leuk geintje dacht uit te halen en de oorzaak dus bij de boer ligt.quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar dan laat ik me naaien door die kut kapitalisten van Lays. *Vuist in de lucht zwaait*
Alléén de klont is genoeg ....quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een dillema
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij ons thuis ook eens voorgekomen. Zak gestuurd en kreeg een hele doos met chipszakken teruggestuurd
Kijk is aan! Ik hoop dat je een doos vol krijgt! Het was wel al een aantal jaar geleden namelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bewijsstuk 1A is verpakt. Ff een envelop erbij zoeken, een briefje schrijven en opsturen maar
Ach in het slechtste geval kunnen ze nog gniffelen om de brief die ik meestuurquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kijk is aan! Ik hoop dat je een doos vol krijgt! Het was wel al een aantal jaar geleden namelijk.
nee omdat jij en turkije en... nouja dat zeg jij héquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want die verkopen illegaal geïmporteerde namaak chips?
Ja jij begon er over dus ik dacht dat jij er meer van wistquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee omdat jij en turkije en... nouja dat zeg jij hédus vertel is meer over die illegale geïmporteerde namaak chips wat ze maken
Jaaaaa Cxquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zal ik een linkje van dit topic in de brief zetten?Dan voer ik de druk een beetje op en dan krijg ik misschien meer
![]()
Dit... en dan een partijtje gratis thuiskrijgen..quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef MsMessy het volgende:
Terechte klacht dus:
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product (Lay’s Chips)?
Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.
De betreffende verpakking en inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN
Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
Succes verder
Vrij lekkere oorsmeer danquote:Op maandag 18 november 2013 22:52 schreef MichaelScott het volgende:
Stukjes oorsmeer waar wat paprika aan is blijven kleven.
Zou je de brief hier kunnen plaatsen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zal ik een linkje van dit topic in de brief zetten?Dan voer ik de druk een beetje op en dan krijg ik misschien meer
![]()
Ik heb old school de brief met de hand geschrevenquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
Zou je de brief hier kunnen plaatsen?
Je posts maken mij wel nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:09 schreef reinbertio het volgende:
Wel even dit topic kicken als je een reactie van Lay's hebt.
Ze controleren de vouchers aan de hand van het referentienummerquote:Op woensdag 27 november 2013 18:14 schreef Pharkus het volgende:
Kopiëren de vouchers en infinite moneys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |