Ja jij begon er over dus ik dacht dat jij er meer van wistquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee omdat jij en turkije en... nouja dat zeg jij hédus vertel is meer over die illegale geïmporteerde namaak chips wat ze maken
Jaaaaa Cxquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zal ik een linkje van dit topic in de brief zetten?Dan voer ik de druk een beetje op en dan krijg ik misschien meer
![]()
Dit... en dan een partijtje gratis thuiskrijgen..quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef MsMessy het volgende:
Terechte klacht dus:
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product (Lay’s Chips)?
Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.
De betreffende verpakking en inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN
Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
Succes verder
Vrij lekkere oorsmeer danquote:Op maandag 18 november 2013 22:52 schreef MichaelScott het volgende:
Stukjes oorsmeer waar wat paprika aan is blijven kleven.
Zou je de brief hier kunnen plaatsen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zal ik een linkje van dit topic in de brief zetten?Dan voer ik de druk een beetje op en dan krijg ik misschien meer
![]()
Ik heb old school de brief met de hand geschrevenquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
Zou je de brief hier kunnen plaatsen?
Je posts maken mij wel nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:09 schreef reinbertio het volgende:
Wel even dit topic kicken als je een reactie van Lay's hebt.
Ze controleren de vouchers aan de hand van het referentienummerquote:Op woensdag 27 november 2013 18:14 schreef Pharkus het volgende:
Kopiëren de vouchers en infinite moneys
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |