Best wel. Daarom dat ik niet te veel meer deel.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van stalkers gehad maar dat gaat je behoorlijk op de zenuwen werken kan ik mij voorstellen.
Haha, ze kent gewoon die tekst achterop een zak chips uit d'r hoofdquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef MissMezzy het volgende:
Terechte klacht dus:
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product (Lay’s Chips)?
Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.
De betreffende verpakking en inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN
Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
Succes verder
Gohquote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ze kent gewoon die tekst achterop een zak chips uit d'r hoofd.
Gewoon nog een aantal keer spammenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, ik helemaal die pic maken vannacht, heeft ze 'm nog niet eens gezien.
Een hakbijl van de Praxis.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens.. Nog een x. Help ff met ideeën voor sinterklaas cadeautjes rond de 5 euro per cadeau..
Mag van alles zijn; iets leuks, stoms, raars, geils, aparts, moois, liefs, lekkers. WHATEVER
Airzooka.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef VeerEli het volgende:
Jongens.. Nog een x. Help ff met ideeën voor sinterklaas cadeautjes rond de 5 euro per cadeau..
Mag van alles zijn; iets leuks, stoms, raars, geils, aparts, moois, liefs, lekkers. WHATEVER
Even een visje naar binnen hengelen alvorens een viskut aan de haak te slaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef n8n het volgende:
Die gouden hoerenbuurt in den haag met een visboer om de hoek
HAHAquote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha kk.!
![]()
Ik vroeg je laatst nog of je deze nog had, nu ga ik 'm opslaan.
[ afbeelding ]
Dat laatste ben ik niet zo van, vond het leuk omdat ik dan een hoer diep in de ogen kon kijken terwijl ik m'n kibbeling naar binnen werkte. Nu ben ik oud en kan dat niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even een visje naar binnen hengelen alvorens een viskut aan de haak te slaan.
Hahaha thanks bby. Moest proesten en lachen tegelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA. Had die 1e niet meer, dus even opnieuw gemaakt
.
Sowieso is vis wel koning.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op dinsdag woensdag vrijdag en zaterdag staat er ook een visboer hoormaar deze is de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Hey, dWc, ben met m'n neus in de boter gevallen.
[ afbeelding ]watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat
boter
boter met wat
vertel mij wat“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |