Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.quote:
Goed gehandeld , respectloze hond dat het isquote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
are not.quote:
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
Je wilt praten, maar geen contact. Juist.
Afsluiten doe je zelf, het bij een ander neerleggen is imo een excuus voor contact.
quote:
IS toch best egoïstisch als je bij jezelf denkt dat de ander altijd tijd voor jou heeft of niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
En dan klagen over DH-Eindjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
quote:
Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef spierbal het volgende:
Uit qua relatie?
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gehandeld , respectloze hond dat het is
Maar dan is het toch mooi zo? Verwijder hem uit je contactenlijst, ik neem dat dat wel kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik h ad het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
Juist.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Wil je er in dm over praten? gr grquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Haha zou de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
IS toch best egoïstisch als je bij jezelf denkt dat de ander altijd tijd voor jou heeft of niet?
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha zou de eerste keer zijn.
Jawel. Als het überhaupt al ooit aan is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is nog niet uit. Excuseer, ts.
Het is nooit aan geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is nog niet uit. Excuseer, ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |