Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.quote:
Goed gehandeld , respectloze hond dat het isquote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
are not.quote:
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
Je wilt praten, maar geen contact. Juist.
Afsluiten doe je zelf, het bij een ander neerleggen is imo een excuus voor contact.
quote:
IS toch best egoïstisch als je bij jezelf denkt dat de ander altijd tijd voor jou heeft of niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
En dan klagen over DH-Eindjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
quote:
Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef spierbal het volgende:
Uit qua relatie?
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gehandeld , respectloze hond dat het is
Maar dan is het toch mooi zo? Verwijder hem uit je contactenlijst, ik neem dat dat wel kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik h ad het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
Juist.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Wil je er in dm over praten? gr grquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Haha zou de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
IS toch best egoïstisch als je bij jezelf denkt dat de ander altijd tijd voor jou heeft of niet?
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha zou de eerste keer zijn.
Jawel. Als het überhaupt al ooit aan is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is nog niet uit. Excuseer, ts.
Het is nooit aan geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hahahhaahaquote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Als het überhaupt al ooit aan is geweest.
Tenzij sexytime. Dan wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MichaelScott het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij je al geblokkeerd.
Ik zou trouwens ook geen 2,5 uur reizen voor een afspraak van een half uur.
Nu snap ik er niks meer van hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, dan wijs ik je op mijn eerste post in dit topic.quote:
Het is niet uit, omdat het niet aan was.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het is niet uit, omdat het niet aan was.
quote:
Ohoho, wat hebben we hier, een tegenspraak!quote:
wijsheidquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
Je wilt praten, maar geen contact. Juist.
Afsluiten doe je zelf, het bij een ander neerleggen is imo een excuus voor contact.
Meh, een verjaardag is (jammer genoeg) niet altijd vrijblijvendquote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
thats itquote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
Wie was hetquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef MaidensTower het volgende:
Half uurtje kan je echt wel skippen. Als je iemand erg leuk vindt iig.
Nou, ik wil best in de auto stappen, 2,5 uur rijden met de wetenschap de betreffende chick uit elkaar te trekken.quote:
lekker smullen, smullen, smullenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oooh, het is een fokker, wat een heugelijke avond!
waaromquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, ik wil best in de auto stappen, 2,5 uur rijden met de wetenschap de betreffende chick uit elkaar te trekken.
Man of vrouw maakt het verschil.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wiens verjaardag was het trouwens? Of wier, misschien, ik weet het niet zeker.
Vooral omdat het kan. Met het OV zou ik zoiets nooit overwegen. Met de auto wel. Maar ik rij dan ook een vet sjieke auto.quote:
Nee, hij is al jaren lid. Ik heb respect voor hemquote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nagel hem aan de schandpaal, ts, dit is je kans.
Ja sorry maar wie A zegt moet ook B zeggen . morele verplichting heb je nu omde naam te noemen eventueel in DMquote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef MaidensTower het volgende:
Als hij me eeeeeeeeeeeeeecht leuk vond was het hij niet eens met mijn beslissing. Hij reageerde met ''Prima''. Daarna heb ik hem geblokkeerd hij mij. The end. Mooie Fok story was het.
Je bent niet veel gewend, hè?quote:
Lieverd, ik kan niet DM'enquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, een verjaardag is (jammer genoeg) niet altijd vrijblijvend
Dat siert je, maar ik ga toch nog een keer proberen je over te halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij is al jaren lid. Ik heb respect voor hem
Ik kan niet DM'en schat.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja sorry maar wie A zegt moet ook B zeggen . morele verplichting heb je nu omde naam te noemen eventueel in DM
Netjes, maar daar hebben wij niets aan. Kom op, we wachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij is al jaren lid. Ik heb respect voor hem
drm gwn van wie gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nee, het is wiens, wier klinkt te raar.
Dat is natuurlijk ook de bedoeling van TSquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Homijn het volgende:
met ook nog eens de mogelijkheid dat een Fok!-er zich hierin herkent.
Goed ideequote:Wie opent er even een topic? Gezocht: Fok!-er die door Fok!-ster is geblockt op WhatsApp
Kan leuk worden.
hahaha, gewoon een slotjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Hij heeft vandaag nog een paar keer gepost ergens, maar hij is niet structureel online of iets. Kans is klein dat hij dit leest hahahaha. Eigenlijk niet
Dus ik ga lekker los
ik zou hem stalken nuquote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik moet dit kwijt. Niks slotje!
niet letterlijk, okquote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij is even lang als ik.
Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij was echt leuk. Ik heb al zo lang geen lange gesprekken gehad met een man. Hij deed echt wat met mij. Ik was gewoon egostreling voor hemReboundmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |