Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.quote:
Goed gehandeld , respectloze hond dat het isquote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
are not.quote:
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
Je wilt praten, maar geen contact. Juist.
Afsluiten doe je zelf, het bij een ander neerleggen is imo een excuus voor contact.
quote:
IS toch best egoïstisch als je bij jezelf denkt dat de ander altijd tijd voor jou heeft of niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
En dan klagen over DH-Eindjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
quote:
Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef spierbal het volgende:
Uit qua relatie?
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gehandeld , respectloze hond dat het is
Maar dan is het toch mooi zo? Verwijder hem uit je contactenlijst, ik neem dat dat wel kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik h ad het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you don't.
Juist.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Wil je er in dm over praten? gr grquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Haha zou de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
IS toch best egoïstisch als je bij jezelf denkt dat de ander altijd tijd voor jou heeft of niet?
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha zou de eerste keer zijn.
Jawel. Als het überhaupt al ooit aan is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht, het is nog niet uit. Excuseer, ts.
Het is nooit aan geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hahahhaahaquote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Als het überhaupt al ooit aan is geweest.
Tenzij sexytime. Dan wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MichaelScott het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij je al geblokkeerd.
Ik zou trouwens ook geen 2,5 uur reizen voor een afspraak van een half uur.
Nu snap ik er niks meer van hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, dan wijs ik je op mijn eerste post in dit topic.quote:
Het is niet uit, omdat het niet aan was.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het is niet uit, omdat het niet aan was.
quote:
Ohoho, wat hebben we hier, een tegenspraak!quote:
wijsheidquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
Je wilt praten, maar geen contact. Juist.
Afsluiten doe je zelf, het bij een ander neerleggen is imo een excuus voor contact.
Meh, een verjaardag is (jammer genoeg) niet altijd vrijblijvendquote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
thats itquote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
Wie was hetquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef MaidensTower het volgende:
Half uurtje kan je echt wel skippen. Als je iemand erg leuk vindt iig.
Nou, ik wil best in de auto stappen, 2,5 uur rijden met de wetenschap de betreffende chick uit elkaar te trekken.quote:
lekker smullen, smullen, smullenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oooh, het is een fokker, wat een heugelijke avond!
waaromquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, ik wil best in de auto stappen, 2,5 uur rijden met de wetenschap de betreffende chick uit elkaar te trekken.
Man of vrouw maakt het verschil.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wiens verjaardag was het trouwens? Of wier, misschien, ik weet het niet zeker.
Vooral omdat het kan. Met het OV zou ik zoiets nooit overwegen. Met de auto wel. Maar ik rij dan ook een vet sjieke auto.quote:
Nee, hij is al jaren lid. Ik heb respect voor hemquote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nagel hem aan de schandpaal, ts, dit is je kans.
Ja sorry maar wie A zegt moet ook B zeggen . morele verplichting heb je nu omde naam te noemen eventueel in DMquote:Op woensdag 27 november 2013 22:47 schreef MaidensTower het volgende:
Als hij me eeeeeeeeeeeeeecht leuk vond was het hij niet eens met mijn beslissing. Hij reageerde met ''Prima''. Daarna heb ik hem geblokkeerd hij mij. The end. Mooie Fok story was het.
Je bent niet veel gewend, hè?quote:
Lieverd, ik kan niet DM'enquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, een verjaardag is (jammer genoeg) niet altijd vrijblijvend
Dat siert je, maar ik ga toch nog een keer proberen je over te halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij is al jaren lid. Ik heb respect voor hem
Ik kan niet DM'en schat.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:49 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja sorry maar wie A zegt moet ook B zeggen . morele verplichting heb je nu omde naam te noemen eventueel in DM
Netjes, maar daar hebben wij niets aan. Kom op, we wachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij is al jaren lid. Ik heb respect voor hem
drm gwn van wie gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nee, het is wiens, wier klinkt te raar.
Dat is natuurlijk ook de bedoeling van TSquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef Homijn het volgende:
met ook nog eens de mogelijkheid dat een Fok!-er zich hierin herkent.
Goed ideequote:Wie opent er even een topic? Gezocht: Fok!-er die door Fok!-ster is geblockt op WhatsApp
Kan leuk worden.
hahaha, gewoon een slotjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Hij heeft vandaag nog een paar keer gepost ergens, maar hij is niet structureel online of iets. Kans is klein dat hij dit leest hahahaha. Eigenlijk niet
Dus ik ga lekker los
ik zou hem stalken nuquote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik moet dit kwijt. Niks slotje!
niet letterlijk, okquote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, hij is even lang als ik.
Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij was echt leuk. Ik heb al zo lang geen lange gesprekken gehad met een man. Hij deed echt wat met mij. Ik was gewoon egostreling voor hemReboundmateriaal.
Hij zou niet weigeren. Dat weet ik zeker. Beter dat ik heb afgekapt dan. Ik had hem echt willen doen mocht hij mij oprecht leuk vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Eigenlijk heeft hij het natuurlijk afgekapt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zou niet weigeren. Dat weet ik zeker. Beter dat ik heb afgekapt dan. Ik had hem echt willen doen mocht hij mij oprecht leuk vinden.
Hij wou mijn treinkaartje betalenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij het natuurlijk afgekapt.
In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je zo reageert. Er was een verjaardag, kan gebeuren toch? Prik een nieuwe datum en ga alsnog naar hem toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij wou mijn treinkaartje betalenIk weet niet hoor.
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je zo reageert. Er was een verjaardag, kan gebeuren toch? Prik een nieuwe datum en ga alsnog naar hem toe.
Kan gebeuren toch. In het vervolg zou het denk ik geen kwaad kunnen om dingen minder extreem op te vattenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
Hey, maar serieus. Het was echt leuk met hem. Dat was wel wederzijds. Alleen was het gevoel bij mij wat sterkerBaal er wel van.
Kusje d'r op, over.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigd
Moet dit ff van mijn afreageren. Daarna ga ik wel weer verder.
Alhoewel het nu al mijn 3e dag is dat ik ermee zit
Misschien speelt die hard 2 getquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigd
Moet dit ff van mijn afreageren. Daarna ga ik wel weer verder.
Alhoewel het nu al mijn 3e dag is dat ik ermee zit
IEieieiieieiieequote:
die dm die ik stuurde was ook meer een waarschuwingquote:Op donderdag 28 november 2013 03:12 schreef MaidensTower het volgende:
Het gare is dat hij bleef haken op mijn post waarin ik zei dat ik hem wel zou doen. Awkward moment, want zoiets heb ik hem niet eerder gezegd.
Ook dit leest hij waarschijnlijk morgen vroeg, dus ik hou op met delen
Niet nodig. Ik heb hem gewoon de link gestuurd.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
die dm die ik stuurde was ook meer een waarschuwing
goed bezig meiskequote:Op donderdag 28 november 2013 03:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb hem gewoon de link gestuurd.
Hij had overigens wel een vermoeden dat ik het was. Slimme jongen dat hij is. Ja, ik weet het zeker hahaha. Ik heb smaak. He is a special piece
quote:Op donderdag 28 november 2013 03:45 schreef MaidensTower het volgende:
Wehehe ik ben echt een jager(in)
Ben je altijd zo.claimerig?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
La la la la la la la la laquote:Op donderdag 28 november 2013 04:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je altijd zo.claimerig?
Na een paar keer skypen verwachten dat iemand een verjaardag van een bekende afzegt voor een totaal vreemde.
Koele Engelse tekst! Dat lucht vast op meid!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.
maar nu hij van dit topic weet kun je ons vertellen wiens kloon jij bent ..quote:Op donderdag 28 november 2013 04:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
La la la la la la la la la
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Inloggen enz.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar nu hij van dit topic weet kun je ons vertellen wiens kloon jij bent ..
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gehandeld , respectloze hond dat het is
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is charmant, lief en zeer sexy lalalala!
Dit, idd geweldig. Leuk, cool.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.
En net zo kinderachtig als jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is charmant, lief en zeer sexy lalalala!
Tot zoverquote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.
Tot hij natuurlijk weer iets doet dat je niet aanstaat, dan maak je gewoon weer een nieuwe kloon.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tot zoverDe rest is tussen ons..
Nee, hij is serieus en sarcastisch op het forum.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En net zo kinderachtig als jij?
Lalalala!
Ja dat zeg je nu.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tot zoverDe rest is tussen ons..
quote:Op donderdag 28 november 2013 05:21 schreef MaidensTower het volgende:
Canillas, Sylvesterrr, ZarGon, Lienekien, FormerJelly-iets, Weissman
Canillas is niet sarcastisch. Die dreunt elke keer het ' wat zegt het over jezelf'-riedeltje op, in af en toe wat andere bewoordingen.quote:
Jeetje. Wat een toestanden allemaal in het land.quote:
Heeyyy, niet zo praten over hemquote:Op donderdag 28 november 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Canillas is niet sarcastisch. Die dreunt elke keer het ' wat zegt het over jezelf'-riedeltje op, in af en toe wat andere bewoordingen.
Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:14 schreef Dehelerambam het volgende:
Canillas valt afHaywood zet in op nummer 2. Wie biedt nog meer?
Maar hij is niet al te slim, anders was hij wel gelijk na het lezen van dit topic afgehaakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heeyyy, niet zo praten over hem
Nee, hij staat niet in het lijstje.
Ik ken je verder niet he, het was een wilde gokquote:
Nee. Jij bént het evenement.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha
Oh Syl is ook hier
Ik moet echt werken in een evenementen bureau!
Je reageerde wel snelquote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, ik ben het echt niet. Serieus.Ik houd zielsveel van haar, maar niet op die manier.
Ik ook van jou schat hehehehequote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, ik ben het echt niet. Serieus.Ik houd zielsveel van haar, maar niet op die manier.
Waarom houd je van haar dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
DAAAG!!!!!!!!!!1!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat hehehehe
Hij leest nog niets zover. Denk dat ik billenkoek ga krijgen om mijn kinderachtige gedoe. Dus ik peer 'm!
Love you guys!
Elke hemel is blauwer dan blauw, door jou!!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.
Ik snap wel dat hij geen half uur tijd voor je heeftquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat hehehehe
Hij leest nog niets zover. Denk dat ik billenkoek ga krijgen om mijn kinderachtige gedoe. Dus ik peer 'm!
Love you guys!
Elke hemel is blauwer dan blauw, door jou!!!
Natuurlijk gaat dat voor boven een onbekend iemand van FOK!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ja vijf jaar geledenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:19 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Appen is het nieuwe msn geworden.
Liefde komt naar mij toe!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
Je zou toch zgn niet meer op zoek gaan naar de liefde?
Ze is een leuke meid, we hebben het een en ander gemeen (interculturele problemen), we begrijpen elkaar over het algemeen heel goed etc. Ik ben blij dat ik haar ken.quote:
Weerloos meisje? Bescherming nodig hebben?quote:Zie je haar als een lief weerloos meisje wat jouw bescherming nodig heeft?
Nee, maar snap dat dan, dit is het lot! Zij zocht er niet naar, maar het vond haar!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
Je zou toch zgn niet meer op zoek gaan naar de liefde?
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar snap dat dan, dit is het lot! Zij zocht er niet naar, maar het vond haar!
quote:
Waarom is dit relevant?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar hoe oud ben je nou, ts?
Deze wijf is verslaafd aan aandacht.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar snap dat dan, dit is het lot! Zij zocht er niet naar, maar het vond haar!
Omdat ze zich gedraagt als een twaalfjarige, ik ben gewoon benieuwd. Heel relevant is het natuurlijk ook weer niet.quote:
Maakt het niet minder ordinair en contactgestoord om via Eppuh of MSNuh je relatie te onderhouden.quote:
Waarheidquote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Maakt het niet minder ordinair en contactgestoord om via Eppuh of MSNuh je relatie te onderhouden.
3 maanden niet eens gered.... Meisje toch.quote:Naar aanleiding van mijn eerdere topics en reacties daarop, gesprekken met vrienden en wat zelfevaluatie zover het mogelijk was ben ik tot het besluit gekomen om bewust een jaar single te blijven (dus ook geen seks te hebben). Dit gaat mij helpen om uit de emotionele rollercoaster te stappen waar ik al jaren gevangen in zit. Daardoor hoop ik in de toekomst gezonde(re) relaties aan te gaan om de juiste redenen, maar vooraf wil ik leren om gelukkig te zijn met mezelf en mijn leven. Ik wil datgene wat ik zelf moet doen niet uit de weg gaan door me te storten op een man. Ik wil weten wie ik ben en kan zijn zonder een relatie. Dus zelfonplooiing is een belangrijke doel.
Dafuq is jouw probleem mens? Hoe moeilijk moet het zijn om 1 jaar even op jezelf te zijn en na te denken?quote:
Oh, wat grappig dat hij toevallig jou herkent tussen die tientallen topics van jongens die geen 2,5 uur wilde reizen. Wat een slimme jongen.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:39 schreef MaidensTower het volgende:
Hij had overigens wel een vermoeden dat ik het was.
Stel X blokkeert mij, dan zie ik niet wanneer hij voor 't laatst online is geweest. Tevens geen foto's meer die je kunt zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:50 schreef Funk__Doc het volgende:
Als je iemand blokt op whatsapp'; ziet degene dan niet meer dat je online bent geweest?
...quote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq is jouw probleem mens? Hoe moeilijk moet het zijn om 1 jaar even op jezelf te zijn en na te denken?
Chillllll. Thanks.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel X blokkeert mij, dan zie ik niet wanneer hij voor 't laatst online is geweest. Tevens geen foto's meer die je kunt zien.
k ken er geen een van die kloons , balenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inloggen enz.
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
Yolun neresinden dönsen kârdır. Tşk ederim.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq is jouw probleem mens? Hoe moeilijk moet het zijn om 1 jaar even op jezelf te zijn en na te denken?
Reageer eens inhoudelijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Yolun neresinden dönsen kârdır. Tşk ederim.
Je begaat een grote fout als je niet kunt leren om alleen te zijn. Ik begrijp je, het is lastig en je bent onzeker hierin. Maar waarom moet je je vastklampen aan nietsnutten?quote:
You go girl!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Toentertijd niet. Zat afstand tussen. Zolang jij alleen niet gelukkig kan zijn, kun je dat nooit met een ander zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:57 schreef MaidensTower het volgende:
Woon je bij je ouders/familie/vrienden in de buurt?
Sorry maar je toetsenbord doet het niet helemaal goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toentertijd niet. Zat afstand tussen. Zolang jij alleen niet gelukkig kan zijn, kun je dat nooit met een ander zijn.
Ama onun bunun altina yatmakla bu isler bitmiyor. Kendine karsi biraz saygi olsun.
Die heeft een ban te pakken.quote:
Ik snap alleen de eerste helft van de zinquote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef MaidensTower het volgende:
Je hebt gelijk. Istediğim bu değil
Google translate.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik snap alleen de eerste helft van de zin
Gaat alles wel goed? Of heb je toch behoefte aan een psycholoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Als je dacht dat het niet erger kon...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MaidensTower het volgende:
Nog iets: ik ben sinds eind 2010 lid hier en toen vond ik hem ook leuk. We hebben destijds veel gepmd. Hij is sinds een paar maanden weer single en ik ook. Dus ik dacht: hebbes en mijn verovermissie begon. Na nog geen eens een uur appen begonnen we met bellen en dat ging dus een paar dagen door, gevolgd met Skypen. Ook dat duurde 5 uur. Helaas is hem verover mij niet gelukt, want een half uurtje was teveel gevraagd.
Ik kan het me echt nauwelijks voorstellenquote:
Nou, die trekt ook borderliners aan dus het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan het me echt nauwelijks voorstellen
Ik kan me wel voorstellen dat hij ze aantrekt, maar dat hij er ook op in zou gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou, die trekt ook borderliners aan dus het zou zomaar kunnen
Erop ingaan, erop ingaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij ze aantrekt, maar dat hij er ook op in zou gaan
Maargoed, is puur gebaseerd op zijn postgedrag hier in klb, misschien is hij elders wel heel anders.
Lekker voor hem danquote:Op donderdag 28 november 2013 14:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Erop ingaan, erop ingaan.
Labiele meiden overkomt je gewoon, het is geen kwestie van vrije keuze
Dit is de enige juiste reactie.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Copycat het volgende:
Zo te lezen mag die FOK!ker in zijn handjes klappen, saved by the bell.
Hoe oud zei je ook alweer dat je was?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:20 schreef MaidensTower het volgende:
Smakelijke analyses (kuch) reacties
Gedraag je eens naar je leeftijd dan. Serieus.quote:
Nou nee, je kan het gewoon niet , dat is wat anders he.quote:
Gewoon niet doen. Schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef MaidensTower het volgende:
Het is over en uit. Je spreekt elkaar niet meer en staat daarachter. Toch heb je neigingen om tegen diegene te praten. Maar niet om in contact te komen of iets. Meer om het afsluiten.
Wie doet dat?
Klacht: ik ben kansloos.
Heyquote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Schiet niemand iets mee op.
Ja, zonder ons maak jij ook niets mee. Live entertainment voor jouquote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
en dan is die fokker dom genoeg iets met ts te beginnen, en dan krijgen we over een maand weer een topic over dat vrouwen zo kut en labiel en onbetrouwbaar zijn
Volgens mij is hij ook borderliner dus pas wel bij elkaarquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou, die trekt ook borderliners aan dus het zou zomaar kunnen
Ik maak alsnog niks meequote:Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, zonder ons maak jij ook niets mee. Live entertainment voor jou
Ja, we gaan rondjes dansen om een boom samen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook borderliner dus pas wel bij elkaar
Hoi. Je begrijpt dat ik spreek voor je welzijn? Ik heb die neiging soms ook. Maar of je kunt er boven staan, of je kunt luisteren naar dat duivels stemmetje in je dat je port om het te doen.quote:
Niet naar luisteren, ts! Gewoon afspreken met die knulquote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi. Je begrijpt dat ik spreek voor je welzijn? Ik heb die neiging soms ook. Maar of je kunt er boven staan, of je kunt luisteren naar dat duivels stemmetje in je dat je port om het te doen.
Goeie trol. Voor goed advies moet je dan ook weer niet komen naar KLB.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, ts! Gewoon afspreken met die knul
Ik bedoel, je was niet eens op zoek, dus dit is duidelijk voorbestemd
Ja, ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi. Je begrijpt dat ik spreek voor je welzijn? Ik heb die neiging soms ook. Maar of je kunt er boven staan, of je kunt luisteren naar dat duivels stemmetje in je dat je port om het te doen.
Pardon mevrouw, maar ts maakt zelf wel uit wat ze doet jaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goeie trol. Voor goed advies moet je dan ook weer niet komen naar KLB.
Dit weekend nog?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wat je bedoeltThanks.
Inclusief schimmen zien en lekker krassen?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, we gaan rondjes dansen om een boom samen.
ALS die jongen nog zin heeft natuurlijk, want daar lijkt het nu niet opquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inclusief schimmen zien en lekker krassen?
Ts kiest ook naar wie ze moet luisteren. En ik ben geen mevrouw...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Pardon mevrouw, maar ts maakt zelf wel uit wat ze doet ja
Is er ook een beknopte samenvatting?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ALS die jongen nog zin heeft natuurlijk, want daar lijkt het nu niet op
Zeg dat tegen ts.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ts kiest ook naar wie ze moet luisteren. En ik ben geen mevrouw...
TS denkt dat ze verliefd is, maar die jongen ziet het niet zo zitten zo te horen. Dikke vette ruzie en het was over, maar nu is het toch weer goed, want ts is een jagerin (sic) in de greep van het lot.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is er ook een beknopte samenvatting?
Je zou toch afkicken btw? Ga je gewoon weer afspreken en shitquote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Hij heeft vandaag nog een paar keer gepost ergens, maar hij is niet structureel online of iets. Kans is klein dat hij dit leest hahahaha. Eigenlijk niet
Dus ik ga lekker los
Ja, daar ben ik nu al een tijdje mee bezig. Soms kan ik de verleiding weer niet weerstaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zou toch afkicken btw? Ga je gewoon weer afspreken en shit
Weet ik en ik ben oké daarmeequote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het komt nooit meer goed met je TS, welk account je ook aanmaakt.
Hoe kan dat nou weerquote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
De date staat nog niet vast.
Vraag een ip-ban aan als je echt wilt stoppen. Ik meen het. Anders blijf je voor altijd gebonden aan deze zwakte, wil je altijd zo leven?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu al een tijdje mee bezig. Soms kan ik de verleiding weer niet weerstaan. Hoe zwak dan ook.
Nou al 11 pagina's aandacht, is dat genoeg voor een weekje krasvrij?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik en ik ben oké daarmee
Nu je nog jong bent ja, dit hou je geen 50 jaar vol.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik en ik ben oké daarmee
Doe maar ts! Een IP-ban is ook te omzeilen namelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag een ip-ban aan als je echt wilt stoppen. Ik meen het. Anders blijf je voor altijd gebonden aan deze zwakte, wil je altijd zo leven?
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag een ip-ban aan als je echt wilt stoppen. Ik meen het. Anders blijf je voor altijd gebonden aan deze zwakte, wil je altijd zo leven?
Of gooi je pc uit de raam...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Doe maar ts! Een IP-ban is ook te omzeilen namelijk.
het raam, maar inderdaad, dan heb je meer tijd voor de liefde, ts!quote:
Oke, bedanktquote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stuur een DM naar Yvonne of Danny, vraag een ip-ban aan en hopen dat je ip statisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |