Niet naar luisteren, ts! Gewoon afspreken met die knulquote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi. Je begrijpt dat ik spreek voor je welzijn? Ik heb die neiging soms ook. Maar of je kunt er boven staan, of je kunt luisteren naar dat duivels stemmetje in je dat je port om het te doen.
Goeie trol. Voor goed advies moet je dan ook weer niet komen naar KLB.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, ts! Gewoon afspreken met die knul
Ik bedoel, je was niet eens op zoek, dus dit is duidelijk voorbestemd
Ja, ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi. Je begrijpt dat ik spreek voor je welzijn? Ik heb die neiging soms ook. Maar of je kunt er boven staan, of je kunt luisteren naar dat duivels stemmetje in je dat je port om het te doen.
Pardon mevrouw, maar ts maakt zelf wel uit wat ze doet jaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goeie trol. Voor goed advies moet je dan ook weer niet komen naar KLB.
Dit weekend nog?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wat je bedoeltThanks.
Inclusief schimmen zien en lekker krassen?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, we gaan rondjes dansen om een boom samen.
ALS die jongen nog zin heeft natuurlijk, want daar lijkt het nu niet opquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inclusief schimmen zien en lekker krassen?
Ts kiest ook naar wie ze moet luisteren. En ik ben geen mevrouw...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Pardon mevrouw, maar ts maakt zelf wel uit wat ze doet ja
Is er ook een beknopte samenvatting?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ALS die jongen nog zin heeft natuurlijk, want daar lijkt het nu niet op
Zeg dat tegen ts.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ts kiest ook naar wie ze moet luisteren. En ik ben geen mevrouw...
TS denkt dat ze verliefd is, maar die jongen ziet het niet zo zitten zo te horen. Dikke vette ruzie en het was over, maar nu is het toch weer goed, want ts is een jagerin (sic) in de greep van het lot.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is er ook een beknopte samenvatting?
Je zou toch afkicken btw? Ga je gewoon weer afspreken en shitquote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef MaidensTower het volgende:
Hij heeft vandaag nog een paar keer gepost ergens, maar hij is niet structureel online of iets. Kans is klein dat hij dit leest hahahaha. Eigenlijk niet
Dus ik ga lekker los
Ja, daar ben ik nu al een tijdje mee bezig. Soms kan ik de verleiding weer niet weerstaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zou toch afkicken btw? Ga je gewoon weer afspreken en shit
Weet ik en ik ben oké daarmeequote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het komt nooit meer goed met je TS, welk account je ook aanmaakt.
Hoe kan dat nou weerquote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
De date staat nog niet vast.
Vraag een ip-ban aan als je echt wilt stoppen. Ik meen het. Anders blijf je voor altijd gebonden aan deze zwakte, wil je altijd zo leven?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu al een tijdje mee bezig. Soms kan ik de verleiding weer niet weerstaan. Hoe zwak dan ook.
Nou al 11 pagina's aandacht, is dat genoeg voor een weekje krasvrij?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik en ik ben oké daarmee
Nu je nog jong bent ja, dit hou je geen 50 jaar vol.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Weet ik en ik ben oké daarmee
Doe maar ts! Een IP-ban is ook te omzeilen namelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag een ip-ban aan als je echt wilt stoppen. Ik meen het. Anders blijf je voor altijd gebonden aan deze zwakte, wil je altijd zo leven?
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag een ip-ban aan als je echt wilt stoppen. Ik meen het. Anders blijf je voor altijd gebonden aan deze zwakte, wil je altijd zo leven?
Of gooi je pc uit de raam...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Doe maar ts! Een IP-ban is ook te omzeilen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |