Als je dacht dat het niet erger kon...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MaidensTower het volgende:
Nog iets: ik ben sinds eind 2010 lid hier en toen vond ik hem ook leuk. We hebben destijds veel gepmd. Hij is sinds een paar maanden weer single en ik ook. Dus ik dacht: hebbes en mijn verovermissie begon. Na nog geen eens een uur appen begonnen we met bellen en dat ging dus een paar dagen door, gevolgd met Skypen. Ook dat duurde 5 uur. Helaas is hem verover mij niet gelukt, want een half uurtje was teveel gevraagd.
Ik kan het me echt nauwelijks voorstellenquote:
Nou, die trekt ook borderliners aan dus het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan het me echt nauwelijks voorstellen
Ik kan me wel voorstellen dat hij ze aantrekt, maar dat hij er ook op in zou gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou, die trekt ook borderliners aan dus het zou zomaar kunnen
Erop ingaan, erop ingaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij ze aantrekt, maar dat hij er ook op in zou gaan
Maargoed, is puur gebaseerd op zijn postgedrag hier in klb, misschien is hij elders wel heel anders.
Lekker voor hem danquote:Op donderdag 28 november 2013 14:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Erop ingaan, erop ingaan.
Labiele meiden overkomt je gewoon, het is geen kwestie van vrije keuze
Dit is de enige juiste reactie.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Copycat het volgende:
Zo te lezen mag die FOK!ker in zijn handjes klappen, saved by the bell.
Hoe oud zei je ook alweer dat je was?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:20 schreef MaidensTower het volgende:
Smakelijke analyses (kuch) reacties
Gedraag je eens naar je leeftijd dan. Serieus.quote:
Nou nee, je kan het gewoon niet , dat is wat anders he.quote:
Gewoon niet doen. Schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef MaidensTower het volgende:
Het is over en uit. Je spreekt elkaar niet meer en staat daarachter. Toch heb je neigingen om tegen diegene te praten. Maar niet om in contact te komen of iets. Meer om het afsluiten.
Wie doet dat?
Klacht: ik ben kansloos.
Heyquote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Schiet niemand iets mee op.
Ja, zonder ons maak jij ook niets mee. Live entertainment voor jouquote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
en dan is die fokker dom genoeg iets met ts te beginnen, en dan krijgen we over een maand weer een topic over dat vrouwen zo kut en labiel en onbetrouwbaar zijn
Volgens mij is hij ook borderliner dus pas wel bij elkaarquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou, die trekt ook borderliners aan dus het zou zomaar kunnen
Ik maak alsnog niks meequote:Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, zonder ons maak jij ook niets mee. Live entertainment voor jou
Ja, we gaan rondjes dansen om een boom samen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook borderliner dus pas wel bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |