Yolun neresinden dönsen kârdır. Tşk ederim.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq is jouw probleem mens? Hoe moeilijk moet het zijn om 1 jaar even op jezelf te zijn en na te denken?
Reageer eens inhoudelijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Yolun neresinden dönsen kârdır. Tşk ederim.
Je begaat een grote fout als je niet kunt leren om alleen te zijn. Ik begrijp je, het is lastig en je bent onzeker hierin. Maar waarom moet je je vastklampen aan nietsnutten?quote:
You go girl!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.
Toentertijd niet. Zat afstand tussen. Zolang jij alleen niet gelukkig kan zijn, kun je dat nooit met een ander zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:57 schreef MaidensTower het volgende:
Woon je bij je ouders/familie/vrienden in de buurt?
Sorry maar je toetsenbord doet het niet helemaal goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toentertijd niet. Zat afstand tussen. Zolang jij alleen niet gelukkig kan zijn, kun je dat nooit met een ander zijn.
Ama onun bunun altina yatmakla bu isler bitmiyor. Kendine karsi biraz saygi olsun.
Die heeft een ban te pakken.quote:
Ik snap alleen de eerste helft van de zinquote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef MaidensTower het volgende:
Je hebt gelijk. Istediğim bu değil
Google translate.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik snap alleen de eerste helft van de zin
Gaat alles wel goed? Of heb je toch behoefte aan een psycholoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |