Natuurlijk gaat dat voor boven een onbekend iemand van FOK!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
Ja vijf jaar geledenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:19 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Appen is het nieuwe msn geworden.
Liefde komt naar mij toe!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
Je zou toch zgn niet meer op zoek gaan naar de liefde?
Ze is een leuke meid, we hebben het een en ander gemeen (interculturele problemen), we begrijpen elkaar over het algemeen heel goed etc. Ik ben blij dat ik haar ken.quote:
Weerloos meisje? Bescherming nodig hebben?quote:Zie je haar als een lief weerloos meisje wat jouw bescherming nodig heeft?
Nee, maar snap dat dan, dit is het lot! Zij zocht er niet naar, maar het vond haar!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
Je zou toch zgn niet meer op zoek gaan naar de liefde?
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar snap dat dan, dit is het lot! Zij zocht er niet naar, maar het vond haar!
quote:
Waarom is dit relevant?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar hoe oud ben je nou, ts?
Deze wijf is verslaafd aan aandacht.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar snap dat dan, dit is het lot! Zij zocht er niet naar, maar het vond haar!
Omdat ze zich gedraagt als een twaalfjarige, ik ben gewoon benieuwd. Heel relevant is het natuurlijk ook weer niet.quote:
Maakt het niet minder ordinair en contactgestoord om via Eppuh of MSNuh je relatie te onderhouden.quote:
Waarheidquote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Maakt het niet minder ordinair en contactgestoord om via Eppuh of MSNuh je relatie te onderhouden.
3 maanden niet eens gered.... Meisje toch.quote:Naar aanleiding van mijn eerdere topics en reacties daarop, gesprekken met vrienden en wat zelfevaluatie zover het mogelijk was ben ik tot het besluit gekomen om bewust een jaar single te blijven (dus ook geen seks te hebben). Dit gaat mij helpen om uit de emotionele rollercoaster te stappen waar ik al jaren gevangen in zit. Daardoor hoop ik in de toekomst gezonde(re) relaties aan te gaan om de juiste redenen, maar vooraf wil ik leren om gelukkig te zijn met mezelf en mijn leven. Ik wil datgene wat ik zelf moet doen niet uit de weg gaan door me te storten op een man. Ik wil weten wie ik ben en kan zijn zonder een relatie. Dus zelfonplooiing is een belangrijke doel.
Dafuq is jouw probleem mens? Hoe moeilijk moet het zijn om 1 jaar even op jezelf te zijn en na te denken?quote:
Oh, wat grappig dat hij toevallig jou herkent tussen die tientallen topics van jongens die geen 2,5 uur wilde reizen. Wat een slimme jongen.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:39 schreef MaidensTower het volgende:
Hij had overigens wel een vermoeden dat ik het was.
Stel X blokkeert mij, dan zie ik niet wanneer hij voor 't laatst online is geweest. Tevens geen foto's meer die je kunt zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:50 schreef Funk__Doc het volgende:
Als je iemand blokt op whatsapp'; ziet degene dan niet meer dat je online bent geweest?
...quote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq is jouw probleem mens? Hoe moeilijk moet het zijn om 1 jaar even op jezelf te zijn en na te denken?
Chillllll. Thanks.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel X blokkeert mij, dan zie ik niet wanneer hij voor 't laatst online is geweest. Tevens geen foto's meer die je kunt zien.
k ken er geen een van die kloons , balenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Inloggen enz.
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |