Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij was echt leuk. Ik heb al zo lang geen lange gesprekken gehad met een man. Hij deed echt wat met mij. Ik was gewoon egostreling voor hemReboundmateriaal.
Hij zou niet weigeren. Dat weet ik zeker. Beter dat ik heb afgekapt dan. Ik had hem echt willen doen mocht hij mij oprecht leuk vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Eigenlijk heeft hij het natuurlijk afgekapt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zou niet weigeren. Dat weet ik zeker. Beter dat ik heb afgekapt dan. Ik had hem echt willen doen mocht hij mij oprecht leuk vinden.
Hij wou mijn treinkaartje betalenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij het natuurlijk afgekapt.
In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je zo reageert. Er was een verjaardag, kan gebeuren toch? Prik een nieuwe datum en ga alsnog naar hem toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij wou mijn treinkaartje betalenIk weet niet hoor.
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je zo reageert. Er was een verjaardag, kan gebeuren toch? Prik een nieuwe datum en ga alsnog naar hem toe.
Kan gebeuren toch. In het vervolg zou het denk ik geen kwaad kunnen om dingen minder extreem op te vattenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
Hey, maar serieus. Het was echt leuk met hem. Dat was wel wederzijds. Alleen was het gevoel bij mij wat sterkerBaal er wel van.
Kusje d'r op, over.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigd
Moet dit ff van mijn afreageren. Daarna ga ik wel weer verder.
Alhoewel het nu al mijn 3e dag is dat ik ermee zit
Misschien speelt die hard 2 getquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigd
Moet dit ff van mijn afreageren. Daarna ga ik wel weer verder.
Alhoewel het nu al mijn 3e dag is dat ik ermee zit
IEieieiieieiieequote:
die dm die ik stuurde was ook meer een waarschuwingquote:Op donderdag 28 november 2013 03:12 schreef MaidensTower het volgende:
Het gare is dat hij bleef haken op mijn post waarin ik zei dat ik hem wel zou doen. Awkward moment, want zoiets heb ik hem niet eerder gezegd.
Ook dit leest hij waarschijnlijk morgen vroeg, dus ik hou op met delen
Niet nodig. Ik heb hem gewoon de link gestuurd.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
die dm die ik stuurde was ook meer een waarschuwing
goed bezig meiskequote:Op donderdag 28 november 2013 03:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb hem gewoon de link gestuurd.
Hij had overigens wel een vermoeden dat ik het was. Slimme jongen dat hij is. Ja, ik weet het zeker hahaha. Ik heb smaak. He is a special piece
quote:Op donderdag 28 november 2013 03:45 schreef MaidensTower het volgende:
Wehehe ik ben echt een jager(in)
Ben je altijd zo.claimerig?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
La la la la la la la la laquote:Op donderdag 28 november 2013 04:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je altijd zo.claimerig?
Na een paar keer skypen verwachten dat iemand een verjaardag van een bekende afzegt voor een totaal vreemde.
Koele Engelse tekst! Dat lucht vast op meid!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.
maar nu hij van dit topic weet kun je ons vertellen wiens kloon jij bent ..quote:Op donderdag 28 november 2013 04:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
La la la la la la la la la
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef MaidensTower het volgende:
Oke oke even een korte uitleg:
Een lid op Fok, super geestig en grappig. Daar heb ik een paar dagen urenlang mee gebeld en geskyped. Het was een beetje de vraag hoe en wat, want we wilden elkaar graag zien. Ik had mijn twijfels omdat het te snel ging. Ook zit ik krap qua geld. Toch kreeg ik een gelegenheid om hem te zien dmv meerijden met vriendinnen. Hij kon niet ivm een verjaardag. Ik vond dat nergens op slaan en ben afgehaakt. Had niet het gevoel dat er iets wederzijds is. Ik baal als een stekker. Niet vanwege mijn keuze, maar het feit dat ik dacht dat het wederzijds was.
Inloggen enz.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar nu hij van dit topic weet kun je ons vertellen wiens kloon jij bent ..
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gehandeld , respectloze hond dat het is
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is charmant, lief en zeer sexy lalalala!
Dit, idd geweldig. Leuk, cool.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.
En net zo kinderachtig als jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij is charmant, lief en zeer sexy lalalala!
Tot zoverquote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet wachten op het vervolg van jullie romantisch avontuur.
Tot hij natuurlijk weer iets doet dat je niet aanstaat, dan maak je gewoon weer een nieuwe kloon.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tot zoverDe rest is tussen ons..
Nee, hij is serieus en sarcastisch op het forum.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En net zo kinderachtig als jij?
Lalalala!
Ja dat zeg je nu.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Tot zoverDe rest is tussen ons..
quote:Op donderdag 28 november 2013 05:21 schreef MaidensTower het volgende:
Canillas, Sylvesterrr, ZarGon, Lienekien, FormerJelly-iets, Weissman
Canillas is niet sarcastisch. Die dreunt elke keer het ' wat zegt het over jezelf'-riedeltje op, in af en toe wat andere bewoordingen.quote:
Jeetje. Wat een toestanden allemaal in het land.quote:
Heeyyy, niet zo praten over hemquote:Op donderdag 28 november 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Canillas is niet sarcastisch. Die dreunt elke keer het ' wat zegt het over jezelf'-riedeltje op, in af en toe wat andere bewoordingen.
Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:14 schreef Dehelerambam het volgende:
Canillas valt afHaywood zet in op nummer 2. Wie biedt nog meer?
Maar hij is niet al te slim, anders was hij wel gelijk na het lezen van dit topic afgehaakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heeyyy, niet zo praten over hem
Nee, hij staat niet in het lijstje.
Ik ken je verder niet he, het was een wilde gokquote:
Nee. Jij bént het evenement.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha
Oh Syl is ook hier
Ik moet echt werken in een evenementen bureau!
Je reageerde wel snelquote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, ik ben het echt niet. Serieus.Ik houd zielsveel van haar, maar niet op die manier.
Ik ook van jou schat hehehehequote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, ik ben het echt niet. Serieus.Ik houd zielsveel van haar, maar niet op die manier.
Waarom houd je van haar dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
DAAAG!!!!!!!!!!1!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat hehehehe
Hij leest nog niets zover. Denk dat ik billenkoek ga krijgen om mijn kinderachtige gedoe. Dus ik peer 'm!
Love you guys!
Elke hemel is blauwer dan blauw, door jou!!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, meneer had geen half uurtje tijd voor mij. Ons afstand is 2,5 uur reistijd en ik had het voor hem over. Dat was niet wederzijds. Dus ik kapte ermee. You are in to me or you aren't.
Ik snap wel dat hij geen half uur tijd voor je heeftquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek geen contact. We hebben elkaar geblokkeerd. Dus ik App hem nu alsof ik tegen hem praat, maar hij leest toch niet.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat hehehehe
Hij leest nog niets zover. Denk dat ik billenkoek ga krijgen om mijn kinderachtige gedoe. Dus ik peer 'm!
Love you guys!
Elke hemel is blauwer dan blauw, door jou!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |