Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij was echt leuk. Ik heb al zo lang geen lange gesprekken gehad met een man. Hij deed echt wat met mij. Ik was gewoon egostreling voor hemReboundmateriaal.
Hij zou niet weigeren. Dat weet ik zeker. Beter dat ik heb afgekapt dan. Ik had hem echt willen doen mocht hij mij oprecht leuk vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar dan wel een halfslachtige rebound, want jullie zijn niet eens met elkaar naar bed geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Eigenlijk heeft hij het natuurlijk afgekapt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij zou niet weigeren. Dat weet ik zeker. Beter dat ik heb afgekapt dan. Ik had hem echt willen doen mocht hij mij oprecht leuk vinden.
Hij wou mijn treinkaartje betalenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij het natuurlijk afgekapt.
In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je zo reageert. Er was een verjaardag, kan gebeuren toch? Prik een nieuwe datum en ga alsnog naar hem toe.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij wou mijn treinkaartje betalenIk weet niet hoor.
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval begrijp ik niet zo goed waarom je zo reageert. Er was een verjaardag, kan gebeuren toch? Prik een nieuwe datum en ga alsnog naar hem toe.
Kan gebeuren toch. In het vervolg zou het denk ik geen kwaad kunnen om dingen minder extreem op te vattenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:08 schreef MaidensTower het volgende:
Hey, maar serieus. Het was echt leuk met hem. Dat was wel wederzijds. Alleen was het gevoel bij mij wat sterkerBaal er wel van.
Kusje d'r op, over.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigd
Moet dit ff van mijn afreageren. Daarna ga ik wel weer verder.
Alhoewel het nu al mijn 3e dag is dat ik ermee zit
Misschien speelt die hard 2 getquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Ik reageerde wat kortaf toen hij me vertelde dat het niet zou lukken. Het is mega ver waar hij woont. Persoonlijk zou ik vluchten van waar ik op dat moment ben om degene die ik heel erg leuk vind ook maar eventjes te zien. Dát was niet wederzijds en dat doet pijn. Niet dat half uurtje. Mijn kant omvat een duidelijk gebaar. Hij heeft ook niets meer gezegd erover, waardoor ik de dag erna het contact heb beëindigd
Moet dit ff van mijn afreageren. Daarna ga ik wel weer verder.
Alhoewel het nu al mijn 3e dag is dat ik ermee zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |