abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:50:20 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133306100

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
pi_133306240
iemand voor de zevenheuvelennacht al een plaats en of tijd afgesproken met elkaar?

ik ga voor kort lang.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_133306741
Handschoenen voor een loopneus, wat een slim idee. :D
pi_133306957
Volgens mij heeft mama Levitas vandaag "verklapt" wat ik voor m`n verjaardag ga krijgen, als ik weer in Nederland ben, nadat ik net aangaf dat ik wel wat winterkleding voor het hardlopen kan gebruiken *O*

* Levitas zwengelt Safari aan en browsed lags alle webwinkels
pi_133307639
Iedereen die dit weekend gaan lopen bij de zevenheuvelenloop of andere wedstrijden veel succes. verwacht natuurlijk wel wat leuke verslagen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 04:30:05 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310253
vandaag zevenzesheuvelenloop gedaan
6 x mijn favouriete rondje in Dolamore Park gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/269289416/5355322

30km, 1062m D+ en 4 uur onderweg

en nu officieel taperen *O* *O* *O*

alle zevenheuvelenlopers die vanavond al van start gaan, heel veel plezier en succes!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 16 november 2013 @ 04:31:17 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310255
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef wyccie het volgende:
Handschoenen voor een loopneus, wat een slim idee. :D
daar heb je toch de snot rocket voor?
pi_133310257
Wakker. Mooi tijdstip om buiten van de wereld te gaan genieten. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 16 november 2013 @ 04:39:46 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wakker. Mooi tijdstip om buiten van de wereld te gaan genieten. :)
niet een heel klein beetje aan de vroege kant Kluis?
pi_133310287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag zevenzesheuvelenloop gedaan
6 x mijn favouriete rondje in Dolamore Park gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/269289416/5355322

30km, 1062m D+ en 4 uur onderweg

alle zevenheuvelenlopers die vanavond al van start gaan, heel veel plezier en succes!
Endomondo zegt 5km? :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133310296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Endomondo zegt 5km? :D
6x5 is ook 30 :P

Maar idd, heb je je rondje maar 1 keer gelogd?
pi_133310297
Vandaag een heel ander soort stukje ´lopen´.. 3,5 uur met de intocht van Sinterlaas in Den Haag lopen!
Baby darling doll face honey
  zaterdag 16 november 2013 @ 05:33:32 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:14 schreef Levitas het volgende:

[..]

6x5 is ook 30 :P

Maar idd, heb je je rondje maar 1 keer gelogd?
yup, Gamin is tijdens het rondje onbetrouwbaar doordat je constant onder de bomen loop dus maar uitgezet.
gebruik met Garmin eigenlijk niet zo veel meer, behalve op lange duurlopen maar dit was gewoon rondjes draaien en dan merk je op een gegeven moment zelf wel hoe het tempo is en of het op een gegeven moment afzakt

[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-11-2013 05:48:57 ]
pi_133310323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niet een heel klein beetje aan de vroege kant Kluis?
Welnee, ik lag er gisteren expres vroeg in om vroeg te kunnen lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/269294123/6503018

Na de sprints/interval van woensdag had ik donderdag en vrijdag een pijntje in mijn voet. Ik was bang dat het weer een scheurtje in het middenvoetsbeentje zou wezen.
Vandaag is weer mijn trainingsdag en wilde niet afwachten tot ik vanavond zou kunnen lopen om te checken of het inderdaad hetzelfde pijntje was.
Dus vroeg op bed, vroeg er uit en lekker de wereld voor mijzelf gehad. Heerlijk genoten van de herfstlucht, geen pijntjes, lekker doorgelopen. ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 16 november 2013 @ 05:51:01 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310324
goede berichten ^O^
pi_133310367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

Dat lijkt me al een mijlpaal op zich! ^O^
pi_133310372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
iemand voor de zevenheuvelennacht al een plaats en of tijd afgesproken met elkaar?

ik ga voor kort lang.
20:00 uur, vak roze. Zoals eerder gezegd ga ik op zoek naar iemand zonder witte hond. Verder nog niks concreets afgesproken.
  zaterdag 16 november 2013 @ 07:19:50 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133310410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:49 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Welnee, ik lag er gisteren expres vroeg in om vroeg te kunnen lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/269294123/6503018

Na de sprints/interval van woensdag had ik donderdag en vrijdag een pijntje in mijn voet. Ik was bang dat het weer een scheurtje in het middenvoetsbeentje zou wezen.
Vandaag is weer mijn trainingsdag en wilde niet afwachten tot ik vanavond zou kunnen lopen om te checken of het inderdaad hetzelfde pijntje was.
Dus vroeg op bed, vroeg er uit en lekker de wereld voor mijzelf gehad. Heerlijk genoten van de herfstlucht, geen pijntjes, lekker doorgelopen. ;)
:o You freak! :D
  zaterdag 16 november 2013 @ 07:20:59 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133310412
Ik heb een winterteen... :{ Ik hoop dat het voor vanavond nog een beetje afzakt, want nu heb ik een dikke rode kloppende middel-teen. -O-
pi_133310496
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o You freak! :D
:@ maar was heel lekker ;)
pi_133310501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een winterteen... :{ Ik hoop dat het voor vanavond nog een beetje afzakt, want nu heb ik een dikke rode kloppende middel-teen. -O-
Daar heb ik nog nooit van gehoord? :o Is dat omdat je met je voeten buiten bed slaapt ofzo?
pi_133310527
quote:
Vroeger ook wel regelmatig last van gehad en deed het altijd zo:
2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.

Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:54 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord? :o Is dat omdat je met je voeten buiten bed slaapt ofzo?
Volgens mij is het door kou, bijv. als je tenen bevroren zijn geweest
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 08:05:58 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_133310538
quote:
Dat heb ik nog nooit gehad, maar wat naar! :X hopelijk word het beter. Google eens een beetje rond, misschien zijn er grootsmoeders middeltjes die het kunnen verbeteren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:53 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

:@ maar was heel lekker ;)
Het kan inderdaad heerlijk zijn! Ik heb het ook wel eens gedaan, met een jet-lag ben ik, op eerste kerstdag, om 04:00 uur naar buiten gegaan. Ik had de hele wereld voor mezelf O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133310560
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 08:02 schreef Levitas het volgende:

[..]

2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.

Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.

[..]
Wisselbaden :Y ik heb idd wel eens gehoord dat dat helpt. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen omdat daarmee een betere doorbloeding op gang wordt geholpen. (Wintertenen hebben te maken met dlechte doorbloeding)
pi_133310649
Ik heb een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop.
Ben echter geblesseerd :'(
Plantaris hypertonie speelt weer op }:|
Kan ik iemand nog blij maken met mijn startbewijs? inclusief groene chip
Loopse allemaal dit weekend, ik ben jaloers ;(
  zaterdag 16 november 2013 @ 08:38:15 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133310673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 08:02 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij is het door kou, bijv. als je tenen bevroren zijn geweest
Tx, ga ik straks even proberen.

Het komt idd door kou, maar dan met name als je met hele koude voeten bij een hete kachel oid gaat zitten. Althans, zo heb ik het vroeger begrepen en onthouden.
Ik heb altijd ijsvoeten in bed (overdag stom genoeg vrijwel nooit) en slaap dus altijd met een kruik. Ik denk dat het daarvan komt.

Ik ga eens googelen. :Y
pi_133310679
De trainers in m'n instroomgroep vinden de tijd rijp om mijn heil elders te zoeken. In een andere groep dus. Maar ik heb geen idee welke groep en of ik daarbij pas :')

Dat wordt dus uitproberen.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 16 november 2013 @ 08:47:04 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133310709
Kluizenaar: wat goed bezig! En wat fijn, geen pijntjes :)

Dehovenier: dan mogen ze je ook wel een clue geven wélke groep.

Wat een mooi loopweer buiten zeg. Ik heb wel spijt dat ik niet heb gelopen nog even. Maar het is ook goed voor morgen dat ik 'hongerige benen' heb :)

Vind het trouwens echt zo'n mijlpaal. Al heb ik vaker een 15km gelopen, die zeven heuvelen... Ik zei vorig jaar heel stoer: die loop ik volgend jaar! En nu is het ook gewoon zo :Y

En Haile loopt dus niet mee, maar doet de start..

Eerst maar eens zien dat de Sint ons land binnenkomt.
Heeft kleine Bolt zijn schoentje al gezet? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 08:30 schreef Mip1988 het volgende:
Ik heb een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop.
Ben echter geblesseerd :'(
Plantaris hypertonie speelt weer op }:|
Kan ik iemand nog blij maken met mijn startbewijs? inclusief groene chip
Loopse allemaal dit weekend, ik ben jaloers ;(
Balen voor je! Volgens mij is iedereen hier al voorzien. Op www.startbewijshulp.nl kun je nog iets proberen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:14:00 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133310899
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 08:47 schreef Quoi het volgende:
Kluizenaar: wat goed bezig! En wat fijn, geen pijntjes :)

Dehovenier: dan mogen ze je ook wel een clue geven wélke groep.

Wat een mooi loopweer buiten zeg. Ik heb wel spijt dat ik niet heb gelopen nog even. Maar het is ook goed voor morgen dat ik 'hongerige benen' heb :)

Vind het trouwens echt zo'n mijlpaal. Al heb ik vaker een 15km gelopen, die zeven heuvelen... Ik zei vorig jaar heel stoer: die loop ik volgend jaar! En nu is het ook gewoon zo :Y

En Haile loopt dus niet mee, maar doet de start..

Eerst maar eens zien dat de Sint ons land binnenkomt.
Heeft kleine Bolt zijn schoentje al gezet? :)

[..]

Balen voor je! Volgens mij is iedereen hier al voorzien. Op www.startbewijshulp.nl kun je nog iets proberen.
Dat zal dan een sok worden :D
F means you're fucked
pi_133310961
Nogmaals..
Iemand ervaring met Nike Hyperwarm? Zit er aan te denken een aan te schaffen..

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:29:26 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133311018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Nogmaals..
Iemand ervaring met Nike Hyperwarm? Zit er aan te denken een aan te schaffen..

Blijkbaar niet...
F means you're fucked
pi_133311059
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Blijkbaar niet...
Ja sorry maar gisteren ging het topic weer eens zo snel dat ik het nog een keer post.
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:54:39 #33
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133311263
Ik start in vak geel, zoals Zwabber zei. Moet nog wel even (met een mail van de organisatie in de hand) een geel stickertje regelen voor op mijn startnummer (Anders sta ik in rood).

Neem mijn foon mee, dus Zwabber is indirect toch een beetje bereikbaar (al respecteer ik zijn keuze ;) )

Ik hoop op een 59-er, Dat is ongeveer 5 minuten harder dan wat ik ooit in een training liep. Ambitieus, maar ik hoop toch realistisch.

En zonder enige twijfel ga ik kort-kort. Bij de LVML geen spijt van gehad, en het weer is morgen echt beter dan toen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:00:26 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133311323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja sorry maar gisteren ging het topic weer eens zo snel dat ik het nog een keer post.
Ik begon net dit filmpje te kijken, maar ik haakte af toen ie begon over temperaturen van -20.
F means you're fucked
pi_133311438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik begon net dit filmpje te kijken, maar ik haakte af toen ie begon over temperaturen van -20.
Want?
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:10:20 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133311447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Want?
Dat gebeurt hier zo vaak dat ik er al aan gewend ben
F means you're fucked
pi_133311507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier zo vaak dat ik er al aan gewend ben
Oke.
pi_133311763
De hyperwarm thights komen wel in leuke printjes:
pi_133311792
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:54 schreef Corniel het volgende:
Ik start in vak geel, zoals Zwabber zei. Moet nog wel even (met een mail van de organisatie in de hand) een geel stickertje regelen voor op mijn startnummer (Anders sta ik in rood).

Neem mijn foon mee, dus Zwabber is indirect toch een beetje bereikbaar (al respecteer ik zijn keuze ;) )

Ik hoop op een 59-er, Dat is ongeveer 5 minuten harder dan wat ik ooit in een training liep. Ambitieus, maar ik hoop toch realistisch.

En zonder enige twijfel ga ik kort-kort. Bij de LVML geen spijt van gehad, en het weer is morgen echt beter dan toen.
Is zeker wel realistisch als ik jouw tijden zo een beetje gezien heb. Alleen jammer dat je niet in startvak blauw staat dan, nu heb je denk ik redelijk veel in te halen. Al is de weg vaak redelijk breed, dus dat scheelt.
Anders gewoon even uitleggen, misschien mag je dan zelfs wel een blauw stickertje ;).

Ik ga zelf ook kort-kort, heb het liever te koud dan te warm. Maar als je eenmaal lekker bezig bent krijg je het toch wel warm.
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:46:59 #40
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133311914
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Is zeker wel realistisch als ik jouw tijden zo een beetje gezien heb. Alleen jammer dat je niet in startvak blauw staat dan, nu heb je denk ik redelijk veel in te halen. Al is de weg vaak redelijk breed, dus dat scheelt.
Anders gewoon even uitleggen, misschien mag je dan zelfs wel een blauw stickertje ;).

Ik ga zelf ook kort-kort, heb het liever te koud dan te warm. Maar als je eenmaal lekker bezig bent krijg je het toch wel warm.
Wat is jouw doel eigenlijk Jero? Verwacht je ook onder het uur te duiken of denk je dat het lastig gaat worden, door je knie probleempjes de laatste tijd?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:53:42 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133311983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2e is echt leuk, zwart shirtje erop en shinen 8-)

Zin om te shoppen hierdoor :P
pi_133312044
Denk dat ik de 7heuvelen ga skippen. Ik voel me niet super, hoofdpijn, zwakjes en ik heb maar 6km gelopen na de griep. Gaan lopen is vragen om problemen... Geldrop volgende week is ook discutabel.

Veel plezier iedereen!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_133312066
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:46 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Wat is jouw doel eigenlijk Jero? Verwacht je ook onder het uur te duiken of denk je dat het lastig gaat worden, door je knie probleempjes de laatste tijd?
Hmm, qua conditie en vorm zit het wel goed, al heb ik de laatste week niet gelopen. Maar is gewoon taperen ;). Ik ga er in ieder geval gewoon vol voor en als mijn knie niet tegenwerkt wil ik voor een tijd van rond de 57 minuten proberen te komen. Maar dan moet ik wel alles geven dus wordt heel zwaar ;). We zullen het zien.

Wat zijn jouw doelen en heb je al een idee van opbouw of iets dergelijks?
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:59:32 #44
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133312072
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Is zeker wel realistisch als ik jouw tijden zo een beetje gezien heb. Alleen jammer dat je niet in startvak blauw staat dan (..)
Dank voor het vertrouwn! Op basis van wat ik heb uitgelegd mocht ik nog naar geel, ik tel mijn zegeningen. En over 15 kilometer af en toe mensen inhalen die iets langzamer lopen, is ook niet erg, al kan je dan minder lekker in een groepje lopen.

Ik ben ook wel benieuwd naar het doel van zowel Jero, ik neem aan ergens tussen de 55 en 59?

Mijn opbouw: 3:55 en dat vlak proberen te lopen (zonder te forceren bij heuvelop), en voor de verandering niet als een malle in een sub 3:30 starten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Corniel op 16-11-2013 11:01:32 (antwoord op andere reply toegevoegd.) ]
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:11:29 #45
236410 MaleDuck
pi_133312249
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hmm, qua conditie en vorm zit het wel goed, al heb ik de laatste week niet gelopen. Maar is gewoon taperen ;). Ik ga er in ieder geval gewoon vol voor en als mijn knie niet tegenwerkt wil ik voor een tijd van rond de 57 minuten proberen te komen. Maar dan moet ik wel alles geven dus wordt heel zwaar ;). We zullen het zien.

Wat zijn jouw doelen en heb je al een idee van opbouw of iets dergelijks?
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bij je! Ik begin bij mezelf wel te merken dat ik echt veel energie heb, heb de hele week goed geslapen (was maar 1 avond laat, dus dat is boven verwachting). Dus ik ga ook wel mikken op een tijd van onder het uur. Maar heb nog niet heel veel ervaring in het lopen van wedstrijden boven de 10 km. Dat zijn er welgeteld 2. Bij de 10 EM wedstrijd in het voorjaar had ik een doorkomst van 1:02:11 op de 15 km, maar daar was ruim 8 km tegenwind geweest met windkracht 6 ofzo. En op de HM een paar weken later kwam ik op 15 km door in 1:05.
En zeker als je mijn PR op 5 km afzet tegen mijn PR op 10 km, (18:38 vs 39:42) wordt het een uitdaging om onder het uur te lopen, dan zou ik ook bijna qua tussentijd een PR moeten lopen op de eerste 10 :X
En ook gezien het parcours wordt het voor mij zorgen dat ik de eerste 5 km tussen de 20 rond en 20:30 doorkom en daarna de volgende 5 km rond 3:55 per km moet lopen en dan hopen dat ik nog genoeg over heb in de laatste 5 km om dat vast te houden en eventueel te versnellen. Echt net als Corniel zorgen dat ik niet als een malle met een eerste km van 3:35 start, maar met een km van 4:00 ofzo... Dan heb ik er vertrouwen in om onder het uur te duiken. Maar het zou ook gerust 1:01:30 kunnen worden hoor, als ik een beetje extrapoleer vanaf mijn PR's op de 5 en 10 :D

Tot zover het delen van de analytische wirwar in mijn hoofd :P

@slacker: Balen zeg!!! Ik hoop dat je snel je weer beter voelt! En dat je snel weer het lopen kan oppakken zoals je dat zou willen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133312357
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:11 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bij je! Ik begin bij mezelf wel te merken dat ik echt veel energie heb, heb de hele week goed geslapen (was maar 1 avond laat, dus dat is boven verwachting). Dus ik ga ook wel mikken op een tijd van onder het uur. Maar heb nog niet heel veel ervaring in het lopen van wedstrijden boven de 10 km. Dat zijn er welgeteld 2. Bij de 10 EM wedstrijd in het voorjaar had ik een doorkomst van 1:02:11 op de 15 km, maar daar was ruim 8 km tegenwind geweest met windkracht 6 ofzo. En op de HM een paar weken later kwam ik op 15 km door in 1:05.
En zeker als je mijn PR op 5 km afzet tegen mijn PR op 10 km, (18:38 vs 39:42) wordt het een uitdaging om onder het uur te lopen, dan zou ik ook bijna qua tussentijd een PR moeten lopen op de eerste 10 :X
En ook gezien het parcours wordt het voor mij zorgen dat ik de eerste 5 km tussen de 20 rond en 20:30 doorkom en daarna de volgende 5 km rond 3:55 per km moet lopen en dan hopen dat ik nog genoeg over heb in de laatste 5 km om dat vast te houden en eventueel te versnellen. Echt net als Corniel zorgen dat ik niet als een malle met een eerste km van 3:35 start, maar met een km van 4:00 ofzo... Dan heb ik er vertrouwen in om onder het uur te duiken. Maar het zou ook gerust 1:01:30 kunnen worden hoor, als ik een beetje extrapoleer vanaf mijn PR's op de 5 en 10 :D

Tot zover het delen van de analytische wirwar in mijn hoofd :P

@slacker: Balen zeg!!! Ik hoop dat je snel je weer beter voelt! En dat je snel weer het lopen kan oppakken zoals je dat zou willen!
Je wordt hier wel heel snel meegetrokken met alle andere lopers. Het is zo massaal dat je sowieso altijd tussen een enorme groep lopers loopt, behalve als je onder de 55 minuten ofzo komt misschien? Zorg er wel een klein beetje voor dat je de laatste 2km toch iets over hebt, daar kan je nog redelijk wat tijd pakken. Vorig jaar was ik daar al helemaal kapot en kreeg mijn ademhaling niet meer onder controle, maar kon toch nog redelijk snelle kms lopen omdat het gewoon lekker afloopt.

Hier trouwens mijn km splits van vorig jaar:

Toch iets meer last gehad van de heuveltjes dan ik in mijn herinnering heb. ;)
pi_133312398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat ik de 7heuvelen ga skippen. Ik voel me niet super, hoofdpijn, zwakjes en ik heb maar 6km gelopen na de griep. Gaan lopen is vragen om problemen... Geldrop volgende week is ook discutabel.

Veel plezier iedereen!
Wat jammer... :(
Snel weer erbovenop komen! Ik weet niet voor welke afstand je je had ingeschreven maar kan je het niet gewoon als training lopen dan? Desnoods volgende week bij Geldrop?
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:27:47 #48
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133312473
Nu ik tijd over heb besloten om al mijn sportkleding grondig te wassen. Nu zie ik dat mijn thermoshirt op plekken geel is uitgeslagen. Zal dit nu echt alleen zweet zijn ?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_133312474
quote:

Veel plezier iedereen!
-O-
pi_133312480
Corniel: vanuit geel onder het uur lopen is mogelijk, maar je haalt heel veel mensen in. Ik heb vorig jaar vanuit geel vlak boven het uur gelopen en had het idee dat ik het halve startvak blauw ingehaald heb tijdens het lopen.

Wat betreft opbouw zie ik hier een aantal mensen wel ambitieus hard vertrekken. Het parcours leent zich uitermate goed voor een 'rustige' eerste 5km. Ik ga weg op een 20 rond voor de eerste 5, daarna versnellen. Dat versnellen ging vorig jaar automatisch na de eerste 5 btw. Eindelijk van dat rottige vals plat stuk af.
pi_133312504
O+ heb zojuist samen met mijn mams (en Wolve) hardgelopen! Tof! O+
Ja doei.
pi_133312524
Ik ga weg op 5:00-5:10 en dan zie ik wel hoe het gaat :P Waarschijnlijk kom ik kapot bij de finish, want ik heb niet echt goed geoefend met gecontroleerd heuvel af rennen, en dit is een vrij lange heuvel :P
pi_133312627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
O+ heb zojuist samen met mijn mams (en Wolve) hardgelopen! Tof! O+
Leuk! :D
Die van mij heeft het vorig jaar ook eens geprobeerd, maar is afgehaakt met hielspoor en last van knieën. Ik zeg al, gewoon op blote voeten gaan lopen, maar ze trapt er niet in ;)
pi_133312716
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat jammer... :(
Snel weer erbovenop komen! Ik weet niet voor welke afstand je je had ingeschreven maar kan je het niet gewoon als training lopen dan? Desnoods volgende week bij Geldrop?
De 15 en dat is teveel voor een training. Vooral als je niet lekker bent. Ga in november gewoon niks meer doen en dan kijken we in december wel hoe en wat. Forceren heeft geen zin, beter worden is belangrijker dan hardlopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:40:46 #55
236410 MaleDuck
pi_133312758
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:28 schreef Tieske89 het volgende:
Corniel: vanuit geel onder het uur lopen is mogelijk, maar je haalt heel veel mensen in. Ik heb vorig jaar vanuit geel vlak boven het uur gelopen en had het idee dat ik het halve startvak blauw ingehaald heb tijdens het lopen.

Wat betreft opbouw zie ik hier een aantal mensen wel ambitieus hard vertrekken. Het parcours leent zich uitermate goed voor een 'rustige' eerste 5km. Ik ga weg op een 20 rond voor de eerste 5, daarna versnellen. Dat versnellen ging vorig jaar automatisch na de eerste 5 btw. Eindelijk van dat rottige vals plat stuk af.
Klinkt een beetje als hetzelfde plan als ik heb ^O^

Ik had graag morgen mijn Fok! shirt van de Ekiden aangedaan om herkenbaar te zijn, maar aangezien ik bij mijn werk in een team loop zal ik te herkennen zijn aan dit shirt:

Net ook mijn reisplan zitten maken, stap rond 10 uur in de trein en reis via Breda naar Nijmegen, zal daar rond kwart voor 12 aankomen. Mochten mensen nog willen meeten, de meesten van jullie hebben van de Ekiden nog wel mijn nummer, dus Whatsappen kan altijd...
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:41:02 #56
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133312762
Ja, even een goede warming up! Met Mo en schoonmams een rondje Evy gedaan (les 6). ^O^

http://www.endomondo.com/workouts/269376524/10882483

Vanmiddag richting Nijmegen, vanavond mensen aanmoedingen en mogen zelf knallen! *O*
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133312911
Ik heb geen uitgekiend plan voor de 7HL, maar heb besloten dat ik niet voor een tijd onder het uur ga. Ik ga gewoon lopen en zie wel op welke tijd ik uit ga komen.

Als het morgen net zulk grijs weer is als nu, dan wordt het tight/shirt/windjack. Het is waterkoud.

Verder heb ik de laatste twee gelletjes gekocht bij de Tuinen en een pakje dextro. Niet omdat ik dat allemaal nodig heb, puur als placebo.

Zin in morgen!!
pi_133313001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb geen uitgekiend plan voor de 7HL, maar heb besloten dat ik niet voor een tijd onder het uur ga. Ik ga gewoon lopen en zie wel op welke tijd ik uit ga komen.

Als het morgen net zulk grijs weer is als nu, dan wordt het tight/shirt/windjack. Het is waterkoud.

Verder heb ik de laatste twee gelletjes gekocht bij de Tuinen en een pakje dextro. Niet omdat ik dat allemaal nodig heb, puur als placebo.

Zin in morgen!!
Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzo :P.
Heb ik van horen zeggen trouwens, dus misschien helpt het wel heel goed.
pi_133313114
Ik word gewoon plaatsvervangend zenuwachtig van jullie. Leuk!
Veel succes en kick ass! :D
pi_133313171
quote:
[ afbeelding ]
Zou niet eens verkeerd staan op Sensation :P
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:05:10 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133313235
Ik volg morgen gewoon de meute :D Dan loop ik sowieso de goeie kant op.
Haak wel bij iets aan wat op een lekker tempo loopt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133313252
Iedereen heel veel plezier, succes en sterkte met de 7 verkeersdrempels!
Ik kijk nu al uit naar alle verhalen, dat gaat m`n hele maandag opslokken! :D
pi_133313282
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzo :P.
Goed dat je 't zegt. Hmmm... En winegums?
pi_133313671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Goed dat je 't zegt. Hmmm... En winegums?
Geen idee, maar voor 15km heb je echt niet wat nodig ;). En als je denkt van wel moeten die 2 gelletjes op 5 en 10km wel genoeg zijn toch?
pi_133313829
Slacker wat balen! Beterschap.
Vol weekend tegemoet zien.
Vanavond zevenheuvelennacht 10 km. Dan terug naar huis. Spullen pakken en naar Uden.
Bij mijn ouders blijven slapen en dan om 6 uur sochtends vertrekken maar Kerkrade Geleen.
Bij Snowworld een anderhalf uur langlauf skating training. Koffiepauze. Dan anderhalf uur nordic walken/trailrun of rolskieen. Lunch en dan weer terug karren naar huis.
pi_133314921
Morgenochtend een collega oppikken en dan per auto naar Nijmegen! Kon opt laatste moment onverwachts aanhaken voor de faciliteiten van het bedrijf waar ik momenteel werk, dus mooi omkleden en spullen droppen in een kroeg die ze afgehuurd hebben, en daarna nog ff borrelen.

Ik wil onder de 1.20 dus vertrekken op 5.10 ongeveer. Maar ik ben zo brak als wat van Armin Only vannacht dus even afwachten hoeveel power er morgen in de benen zit..
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 13:07:42 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_133315196
quote:

Veel plezier iedereen!
Slack -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133315297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Armin Only
Garmin Only is veel beter en daar word je ook niet zo brak van.
pi_133315548
Geen gelletjes of wat dan ook hier.. Gewoon goed brunchen, vandaag genoeg drinken en rennen met die hap! En de doelen? Alles onder de 1.42 is een baan PR voor me! :D
Ja doei.
pi_133315620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zelf nu twee marathons gelopen op een combi van dextro energie en gels. Bij 15, 25, 35, 40 ongeveer twee dextro en bij 10,20,30 een gelletje. En ik had het idee dat mijn energie peil redelijk goed was.

Wingums en muslirepen gebruik ik nog wel eens bij ldl's en werkt ook redelijk. Maar minder goed dan gels is mijn idee.
pi_133315924
:W

De uitvoering van minder snoepen en meer sporten ging niet zo lekker de laatste weken. :@

Hardlopen lukte ook voor geen meter, na de Vredesloop steeds met pijn en moeite twee kilometer of zo eruit weten te persen, of drie met veel wandelen tussendoor, met het gevoel van een lichaam dat gewoon nee zei. Dus daar werd ik ook niet gemotiveerder van. Zelfs niet met mooie routes op Sicilië. Steeds moe en vage klachten, bloedonderzoek gaf echter modelwaarden, dus gewoon maar afgewacht, me toch te druk gemaakt denk ik de afgelopen maanden. Meer rust nemen, extra slapen, voedingssupplementen, etc. en het lijkt te helpen. Ik ging met ontzettend veel tegenzin naar buiten, maar het ging meteen goed (terwijl ik er normaal de eerste kilometer echt in moet komen) en ik ben zowaar na 3,5 km met een goed gevoel thuisgekomen. *O*
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_133316001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Slack -O-
Stom lijf! Maar ik kom binnenkort gewoon langs, omdat het kan :)
  zaterdag 16 november 2013 @ 13:40:46 #73
236410 MaleDuck
pi_133316051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef LadyOracle het volgende:
:W

De uitvoering van minder snoepen en meer sporten ging niet zo lekker de laatste weken. :@

Hardlopen lukte ook voor geen meter, na de Vredesloop steeds met pijn en moeite twee kilometer of zo eruit weten te persen, of drie met veel wandelen tussendoor, met het gevoel van een lichaam dat gewoon nee zei. Dus daar werd ik ook niet gemotiveerder van. Zelfs niet met mooie routes op Sicilië. Steeds moe en vage klachten, bloedonderzoek gaf echter modelwaarden, dus gewoon maar afgewacht, me toch te druk gemaakt denk ik de afgelopen maanden. Meer rust nemen, extra slapen, voedingssupplementen, etc. en het lijkt te helpen. Ik ging met ontzettend veel tegenzin naar buiten, maar het ging meteen goed (terwijl ik er normaal de eerste kilometer echt in moet komen) en ik ben zowaar na 3,5 km met een goed gevoel thuisgekomen. *O*
Mooi om te horen dat je de stijgende lijn weer te pakken hebt! Toch weer duidelijk dat rust en goede voeding echt belangrijk zijn om lekker te kunnen hardlopen!
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 13:50:43 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_133316224
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:37 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Stom lijf! Maar ik kom binnenkort gewoon langs, omdat het kan :)
Ja :) maar nu onderhand maar eens beter worden hoor!
pi_133316867
Woei, Terrafly's via Amazon.de voor maar 55.60 incl verzenden :D Dat is wel het proberen waard!
  FOK!fotograaf zaterdag 16 november 2013 @ 14:35:13 #76
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_133317423
Ik ga eens richting het station wandelen en dan zo richting Nijmegen.

Mochten jullie mij tegenkomen. Zeg even hoi :)

Ik loop 10km, Heb startvak roze, en loop in het kampioensshirt van NAC uit 1921.

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 15:13:59 #77
155227 crew  Guppy
dus
pi_133318399
Iedereen die er niet bij is, kan via de livestream de finish bekijken :D
http://www.zevenheuvelenl(...)0&ct_s1=08%3A21%3A15
pi_133318518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen die er niet bij is, kan via de livestream de finish bekijken :D
^O^
Leuk, straks eens in de gaten houden.
pi_133318525
Veel succes en plezier Zevenheuvelhobbelaars O+

Kwam van de week een foto van mezelf tegen tijdens de Color Run op Aruba van een maand geleden.

(rechts met de roze schoenen :D )
  zaterdag 16 november 2013 @ 15:27:17 #80
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133318659
Mooie foto (met zo'n figuur is dat ook niet zo moeilijk natuurlijk). :)
pi_133318663
Ziet er goed
-- she
pi_133318916
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:19 schreef WHATSHESAID het volgende:

Kwam van de week een foto van mezelf tegen tijdens de Color Run op Aruba van een maand geleden.
[ afbeelding ]
Goeie pose! En geweldig lichaam inderdaad :D
Jammer dat ze niet een paar meter later nog een foto hebben gemaakt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133318955
quote:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je die leuk vindt alleen om de printjes? :+
Children of the night. What music they make.
pi_133319022
En ik mag eindelijk weer hardlopen van mezelf! Voel me ook echt lekker, rustpols laag!

Ik heb ook besloten om even geen schema te volgen totdat ik er één heb gevonden die me echt goed lijkt te liggen. Dus nu een beetje luisteren naar het lichaam.
Ik wil intervallen, ik denk 6x1000 op HM pace met 3 minuten joggen.
pi_133319211
Zevenheuvelers succes, al zijn jullie denk ik al klaar!?
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:00:26 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133319229
Ik doe mijn geluksshirt aan:
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:00:49 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133319242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef La_Tramposa het volgende:
5 en 10 moeten vanavond pas, 15 morgen :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133319245
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee, vanavond pas, en morgen ;).
pi_133319296
ik ben in ieder geval rond half zeven in nijmegen. ik denk bij de expo
brilletje(helaas klote lenzen) zwarte jas van human nature. odlo overbroek en vasaloppet tshirt.
zonder hond
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:07:32 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133319365
't is door de mist vandaag wel vies koud (kouder dan normaal). Misschien toch mijn lange tight eens opsnorren :{ .
pi_133319659
Het wordt hier in Eindhoven steeds mistiger :{
Hoop voor de lopers van vanavond dat het in Nijmegen meevalt!
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:31:24 #92
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133319807
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:03 schreef winterstorm666 het volgende:
ik ben in ieder geval rond half zeven in nijmegen. ik denk bij de expo
brilletje(helaas klote lenzen) zwarte jas van human nature. odlo overbroek en vasaloppet tshirt.
zonder hond
zoeken naar iemand zonder hond is het makkelijkst waarschijnlijk, zoals stipstreep van plan is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133319868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:24 schreef Tieske89 het volgende:
Het wordt hier in Eindhoven steeds mistiger :{
Hoop voor de lopers van vanavond dat het in Nijmegen meevalt!
pi_133319995
Ja.. we zijn nu net in Nijmegen.. SCHIJNT.. we hebben 't nog niet gezien :')
Ja doei.
pi_133320012
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

zoeken naar iemand zonder hond is het makkelijkst waarschijnlijk, zoals stipstreep van plan is.
hehehe

garderobe is compleet nu.en een nieuw herkeningspunt. een vuurrode piratenbandana!
pi_133320021
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

hehehe

garderobe is compleet nu.en een nieuw herkeningspunt. een vuurrode piratenbandana!
En toch wel de knalroze sokken?
Ja doei.
  zaterdag 16 november 2013 @ 16:44:59 #97
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_133320026
Ik ga zo ook op pad naar de wedstrijd. Misschien dat ik in het 7 heuvelenloop shirt ga lopen vanavond, maar anders kan je me vinden in een blauw odlo shirt met lange mouwen. Startvak roze.
pi_133320059
Wij zijn overigens te herkennen aan ehm... Onszelf :') Ik heb een FELblauwe The NorthFace jas aan, Wolve een zwarte donkerblauw met grijze jas. We hadden rendiergewijen mee moeten nemen. Ofzo.
Ja doei.
pi_133320212
Ik overweeg morgen handschoenen aan te doen als het zo waterkoud blijft als nu.
pi_133320263
Ik vind het in de kop van Noord-Holland al weer voor lang-lang, maar daar in het verre oosten is het helemaal koud!

pi_133320265
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup! al zitten ze half verstopt onder mijn zwarte tight met blauwe eindstukken en mijn knalroze mizuno`s _O-
pi_133320284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik overweeg morgen handschoenen aan te doen als het zo waterkoud blijft als nu.
Handschoenen is echt overbodig bij hardlopen of sporten in het algemeen (tenzij <-10C, geen zon en wind) Als je je goed kleedt en zorgt dat je genoeg beweging hebt, kan je lichaam je ledematen prima warm houden. Eigenlijk geldt dat in het algemeen; een thermoshirt houdt je handen veel warmer dan handschoenen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:01:35 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133320317
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Handschoenen is echt overbodig bij hardlopen of sporten in het algemeen (tenzij <-10C, geen zon en wind) Als je je goed kleedt en zorgt dat je genoeg beweging hebt, kan je lichaam je ledematen prima warm houden. Eigenlijk geldt dat in het algemeen; een thermoshirt houdt je handen veel warmer dan handschoenen.
Ik vind het fijn bij regen, dan houden mijn handschoenen me warm. Ik merk ook dat ik soms een lage bloeddruk heb, waardoor mijn voeten en handen snel ijskoud aanvoelen. Dus ik denk dat handschoenen voor sommige mensen wel goed werken :)
pi_133320348
quote:

[..]

Tijdens mijn laatste duurloop van 15 km waren mijn handen na afloop nog steeds koud. En ik liep sneller dan 6 min/km. Toen was het zelfs veel warmer.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:08:21 #105
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133320457
Voor wie mij morgen wil spotten, dit trek ik aan:

pi_133320493
Heeft je vriendin jouw nucleair gele shirt na maandenlang klagen dan weggemikt?
pi_133320537
Ik heb morgen dit shirt aan:

En roze schoenen.
pi_133320551
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Tijdens mijn laatste duurloop van 15 km waren mijn handen na afloop nog steeds koud. En ik liep sneller dan 6 min/km. Toen was het zelfs veel warmer.
Dat kan best zijn, maar een shirt dat vocht beter afvoert of een thermoshirt doet veel meer. Je handen koelen uiteraard als eerste af, maar in feite wijst het erop dat je lichaam zelf te weinig warmte genereert/vasthoudt om je handen warm te houden.

Ik loop zelf nog met korte mouwen en korte broek, als het echt koud is met een thermoshirt eronder. Tot het echt hard vriest is dat voor mij voldoende. Daarna eventueel lange broek en shirt met lange mouwen. Handschoenen en muts heb ik nog nooit gebruikt tijdens het sporten.
pi_133320605
Ik loop vanavond in donkerblauwe split pants van New Balance en óf het nachtshirt van dit jaar, óf het shirt van vorig jaar (zwart met een grote gele 7). Virrata's met gele chip als je twijfelt. Startnummer is 41440.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2013 17:15:59 ]
pi_133320668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Dat kan best zijn, maar een shirt dat vocht beter afvoert of een thermoshirt doet veel meer. Je handen koelen uiteraard als eerste af, maar in feite wijst het erop dat je lichaam zelf te weinig warmte genereert/vasthoudt om je handen warm te houden.

Ik loop zelf nog met korte mouwen en korte broek, als het echt koud is met een thermoshirt eronder. Tot het echt hard vriest is dat voor mij voldoende. Daarna eventueel lange broek en shirt met lange mouwen. Handschoenen en muts heb ik nog nooit gebruikt tijdens het sporten.
Dat kan ik wel beamen. Hoewel ik een ontzettende koukleum ben worden mijn handen eigenlijk nooit koud met sporten. Dat geldt zowel voor paardrijden in de vrieskou als bij hardlopen. Bij paardrijden beweeg je je vingers sowieso omdat je daarmee signalen geeft via de teugels, maar bij hardlopen beweeg ik ze blijkbaar ook. Of in ieder geval, soms worden ze koud bij het wandelstukje heen, maar zodra ik begin te rennen worden ze weer warm.
pi_133320784
zo spullen in de auto en karren!
mocht ik mensen missen en voor degene die morgen lopen! heel veel plezier en succes!

geniet van de prachtige omgeving en geweldige sfeer!
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:23:35 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133320813
:W Veel -warm en verlicht- loopplezier vanavond, Fokkers!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 17:27:13 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133320909
Veel plezier avond heuvelen lopers!
pi_133320926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:22 schreef winterstorm666 het volgende:
zo spullen in de auto en karren!
mocht ik mensen missen en voor degene die morgen lopen! heel veel plezier en succes!

geniet van de prachtige omgeving en geweldige sfeer!
Vergeet niet je witte hond niet mee te nemen!

En veel succes en plezier, ook voor alle andere zevenheuvelenlopers.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 17:28:22 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133320937
quote:

[..]

Regelmatig heb ik toch hele koude handen de eerste kilometers. Hele dunne loophandschoenen werken dan perfect en na een kilometer of 3 prop ik die in een zak.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:41:19 #116
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133321208
Veel plezier gewenst aan allen. Geniet en zet m op! ^O^
F means you're fucked
pi_133321237
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:19 schreef WHATSHESAID het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ga net zo hard trainen totdat ik er zo bij loop.
pi_133321255
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:42 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Inclusief sport-bh? :D
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:49:32 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133321401
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:42 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Geil :9
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 17:55:30 #120
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133321558
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Geil :9
Als alle mannen er zo uit gaan zien na een poosje hardlopen word ik homo.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:57:02 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133321594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Vergeet niet je witte hond niet mee te nemen!
:D

Potverdikkie, ik weet nog niet wat ik aandoe. Ik denk misschien wel het zevenheuvelenshirt :P Oude fleecetrui erover die ik dan in de rekken van startvak knoop. In ieder geval benen: lang.

Slacker -O-

Succes avondlopers!
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:01:28 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133321700
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als alle mannen er zo uit gaan zien na een poosje hardlopen word ik homo.
Nou, dan trek ik zo toch mn schoenen nog ff aan :Y)
F means you're fucked
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:02:55 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133321733
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:57 schreef Quoi het volgende:

In ieder geval benen: lang.

Ik beslis morgen wel. Als het morgen net zo waterkoud is, ga ik ook voor een lange tight.

Als ik de 24e 30km loop, ben ik trouwens al bijna klaar met mijn challenge :o En de maand december moet dan nog beginnen :P Straks loop ik stiekem evenveel als in 2012.
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:05:07 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133321793
Quoi dr benen zijn altijd lang :Y
F means you're fucked
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:10:41 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133321923
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef YUR het volgende:
Quoi dr benen zijn altijd lang :Y
Elke dag weer een keuze :Y Morgen toch ook maar lang.

MrQ heeft "Nippleguards" gekocht :D
Verder heb ik aankooploos de RW bezocht. Ik heb mijn zinnen gezet op de tights die Hats postte, en die hadden ze niet. Verder zijn de allerallerleukste schoenen in de winkel die van SEMTEX. Geen idee hoe ik het daarop zou doen..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 18:12:19 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133321950
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Al die geile beloftes. :9
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:15:50 #127
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133322021
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef YUR het volgende:

[..]

het gezegde is er niet voor niets "you are not a man until you had a man"
pi_133322094
Iedereen veel plezier vanavond!
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:21:08 #129
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133322139
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Elke dag weer een keuze :Y Morgen toch ook maar lang.

MrQ heeft "Nippleguards" gekocht :D
Verder heb ik aankooploos de RW bezocht. Ik heb mijn zinnen gezet op de tights die Hats postte, en die hadden ze niet. Verder zijn de allerallerleukste schoenen in de winkel die van SEMTEX. Geen idee hoe ik het daarop zou doen..
Lopen als kussentjes *O*
pi_133322315
Veel plezier gewenst aan alle lopers dit weekend.
pi_133322581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Mwah ik denk toch dat dit niet voor iedereen opgaat, ik heb ooit mijn krantenwijk op moeten zeggen omdat ik zo'n slechte doorbloeding in mijn handen heb. Ik heb altijd thermokleding aan, maar als het tegen het vriespunt loopt heb ik toch echt handschoenen nodig voor de eerste 10 minuten. Ook beter voor mijn huid, die krijgt allemaal van die kloofjes anders.

En verder: Het ging lekker! Ben echt blij dat ik die 4 dagen rust heb genomen.
6x1km op HM pace, en bij elke km kwam ik er lekkerder in en ging mijn hartslag ook meer omlaag.
Bij de laatste kms was mijn hartslag 175-180, dat kan ik zeker volhouden tijdens de HM. Dat is natuurlijk wel de reken-je-rijk-show, want als je meer dan 1km achter elkaar doet gaat de hartslag natuurlijk meer omhoog ;) Maar ik was na deze 6 nog erg fris en had er zeker nog een paar kunnen doen. Ik heb weer hoop!

Linkje:

http://www.endomondo.com/workouts/269495609/11367364

Endo heeft weer een rommeltje van mijn intervallen gemaakt, maar ja.
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:43:14 #132
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133322654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mwah ik denk toch dat dit niet voor iedereen opgaat, ik heb ooit mijn krantenwijk op moeten zeggen omdat ik zo'n slechte doorbloeding in mijn handen heb. Ik heb altijd thermokleding aan, maar als het tegen het vriespunt loopt heb ik toch echt handschoenen nodig voor de eerste 10 minuten. Ook beter voor mijn huid, die krijgt allemaal van die kloofjes anders.

En verder: Het ging lekker! Ben echt blij dat ik die 4 dagen rust heb genomen.
6x1km op HM pace, en bij elke km kwam ik er lekkerder in en ging mijn hartslag ook meer omlaag.
Bij de laatste kms was mijn hartslag 175-180, dat kan ik zeker volhouden tijdens de HM. Dat is natuurlijk wel de reken-je-rijk-show, want als je meer dan 1km achter elkaar doet gaat de hartslag natuurlijk meer omhoog ;) Maar ik was na deze 6 nog erg fris en had er zeker nog een paar kunnen doen. Ik heb weer hoop!

Linkje:

http://www.endomondo.com/workouts/269495609/11367364

Endo heeft weer een rommeltje van mijn intervallen gemaakt, maar ja.
goed om te lezen dat de paar dagen rust je goed gedaan hebben!!
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:45:09 #133
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133322680
Ikheb algelopen week niet gelopen (en ga mn challange warachijnlijk nog niet halen) algemen bleh-heid... :{
hopelijk maandag weer met volle moed er tegenaan.

Voor vanavond en morgen, succes iedereen! hoop dat het, zeker vanavond, met de mist te doen is.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_133322802
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb morgen dit shirt aan:
[ afbeelding ]

En roze schoenen.
Trek die ook aan bij Schoorl, dan doe ik dat ook en dan matchen we O+ :9

Zijn de lopers al nerveus? :9
pi_133323078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Inclusief sport-bh? :D
Die hoef ik dan niet meer te dragen.
pi_133323108
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Veel plezier gewenst aan alle lopers dit weekend.
Dat! Maak er een feestje van!
pi_133323895
Wat een drukte al! :o Mén! Nu weer even op ons logeeradresje en dan zo maar even richting de start lopen! *O* Ook veel mensen met allemaal kerstverlichtingsdingen enzo, leuk! :D
Ja doei.
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:30:39 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133323949
http://www.awsmithson.com/tcx2nikeplus/
Een manier om je Garmin routes (of tcxjes, gpxjes) te uploaden naar Nike Plus
pi_133324007

Foto van mij en mams vanmorgen O+
Ja doei.
pi_133324294
Jouw moeder doet eigenlijk alles goed. Voeten recht naar voren, armen laag, heupen recht. Netjes. Wou dat ik dat zo kon. (Even ervan uitgaand dat jouw mama de dame in het blauw is).
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:45:26 #141
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133324404
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Jouw moeder doet eigenlijk alles goed. Voeten recht naar voren, armen laag, heupen recht. Netjes. Wou dat ik dat zo kon. (Even ervan uitgaand dat jouw mama de dame in het blauw is).
Àch, anders was je ook geen Zwabberhark geweest! ;)

Zo weer naar buiten, de nachtlopers aanmoedigen! *O*
pi_133324471
Morgen half 9 de deur uit om 2.5 uur in de trein te gaan zitten, 15km te lopen en weer 2.5 uur terug te treinen. Gekke hobby, dat hardlopen 8)7
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:50:34 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133324579
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:47 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen half 9 de deur uit om 2.5 uur in de trein te gaan zitten, 15km te lopen en weer 2.5 uur terug te treinen. Gekke hobby, dat hardlopen 8)7
Dat is een van de redenen waarom ik m dit jaar oversla...
F means you're fucked
pi_133324612
Voor mij 1:40 met de trein, inclusief overstap. Na afloop wel gezellig ergens in Nijmegen uiteten met veel sterke verhalen en waarschijnlijk allerlei excuses van mijn kant. Dat scheelt een hoop.
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:01:52 #145
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133324923
quote:
gewoon marathons gaan lopen,reis/run ratio is veel gunstiger
pi_133325008
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Haha, ja, ik zou het bijna doen ;)

Ik heb al semi-trailschoenen besteld, dat is wel weer gek genoeg :P
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:07:28 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133325092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Je vergeet de voldoening :P
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:08:28 #148
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133325118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:04 schreef hatsaflats het volgende:

Ik heb al semi-trailschoenen besteld, dat is wel weer gek genoeg :P
take a walk on the wild side!
pi_133325205
quote:
Je vergeet ook nog dat je 1,5 uur in je startvak mag gaan wachten tot je van start mag. -O-
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:12:20 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133325230
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je vergeet ook nog dat je 1,5 uur in je startvak mag gaan wachten tot je van start mag. -O-
Oh ja ;( Het enige nadeel.
pi_133325245
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je vergeet de voldoening :P
En dat je maar 2x per jaar mag!
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:14:32 #152
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133325299
quote:

[..]

kleine locale marathon uitzoeken..
pi_133325550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Bij marathons hoef je nooit zolang te wachten. 7 heuvelenloop vond ik echt belachelijk hoe lang dat duurde.
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:24:48 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133325635
Southland Marathon's,die 20 minuten geleden van start is gegaan, startvak

en briefing...

local events O+
pi_133325789
quote:

[..]

Zo lang? Gelukkig hoef ik niet vooraan in het startvak te staan, dat scheelt al wel weer.

En ach, in die 5 uur in de trein kan ik mooi een boek lezen wat ik wel moet lezen voor studie, maar waar ik steeds niet aan toe kom/geen zin in heb.
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:31:10 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133325838
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En dat je maar 2x per jaar mag!
wie zegt dat?
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:46:54 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133326279
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

De 15 en dat is teveel voor een training. Vooral als je niet lekker bent. Ga in november gewoon niks meer doen en dan kijken we in december wel hoe en wat. Forceren heeft geen zin, beter worden is belangrijker dan hardlopen.
Meh... Minimeet fail ;(
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:47:52 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133326316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Volgende week is er hier eentje... Gratis :D
pi_133326341
Mooi sfeertje hier bij de finish! *O*
Ja doei.
pi_133326472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Southland Marathon's,die 20 minuten geleden van start is gegaan, startvak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en briefing...
[ afbeelding ]

local events O+
Erg leuk ja die kleine events, alleen bij een marathon heb je dan weer dat je minder support hebt en je veel in je eentje moet lopen, wat wel weer zwaarder wordt. Dat heb ik bij de midwintermarathon waarschijnlijk ook, 2e rondje schijnt best eenzaam te zijn ;). Maar ik vind dat nooit zo erg eigenlijk, gewoon lekker je eigen race lopen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:57:09 #161
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133326554
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Erg leuk ja die kleine events, alleen bij een marathon heb je dan weer dat je minder support hebt en je veel in je eentje moet lopen, wat wel weer zwaarder wordt. Dat heb ik bij de midwintermarathon waarschijnlijk ook, 2e rondje schijnt best eenzaam te zijn ;). Maar ik vind dat nooit zo erg eigenlijk, gewoon lekker je eigen race lopen.
ik ook niet, gewoon lekker idd je eigen race lopen, door niemand "afgeleid of opgejaagd"worden
running like a lone wolf, it's lonely on the hunt but the prey is all yours.
pi_133326632
Je zou maar de marathon in Istanbul lopen:

http://www.powned.tv/nieu(...)mogen_niet_renn.html
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:00:31 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133326642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Bij de Westlandmarathon verwacht ik idd ook lange, eenzame stukken
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 21:01:21 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133326663
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het gezegde is er niet voor niets "you are not a man until you had a man"
Too much info RD.
pi_133326734
48:49 Helaas de eerste 7km met de rem erop moeten lopen om om langzamere lopers heen te slalommen, maar het was erg leuk! Nu de anderen binnenhalen. Straks meer :)
  FOK!fotograaf zaterdag 16 november 2013 @ 21:04:18 #166
200114 Mascleta
pi_133326749
47:39! Nieuw PR op 10km! Verbetering van 7 seconden
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:05:54 #167
236410 MaleDuck
pi_133326804
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:04 schreef Mascleta het volgende:
Goed gedaan hoor!!! Dat er nog maar meer PR's mogen volgen :D

Lekker druk loopje zag ik op de livestream ;)
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_133327134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:04 schreef Mascleta het volgende:
^O^ Topper! Goed bezig!

Stipstreep ook lekker bezig geweest! Veel plezier nog allemaal vanavond!
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:15:45 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133327141
*O* mooie tijden!
pi_133327169
Netjes gelopen weer!
pi_133327407
5km 24:53 netto, Finish 48:49 netto.

5km doorkomst was gepland op 24 minuten :o
pi_133327676
Lekkere tijden Mascleta en stipstreep!

Wellicht hebben de twijfelaars die nog niet weten wat ze aan zullen trekken hier iets aan. Ik heb het altijd vrij snel warm, maar vanmiddag was het hier (in Twente) met zo'n 5 graden behoorlijk koud. Met de warming-up voor de voetbal duurde het zelfs in trainingspak behoorlijk lang voordat ik het niet meer koud had.
pi_133327783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
5km 24:53 netto, Finish 48:49 netto.

5km doorkomst was gepland op 24 minuten :o
Misschien heeft de drukte je wel een dienst bewezen ;)
pi_133327788
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Bij de Westlandmarathon verwacht ik idd ook lange, eenzame stukken
Maar jij hebt Thias nog mee in de buggy ;)
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:44:01 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133327948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Maar jij hebt Thias nog mee in de buggy ;)
Mwooaaa.....vast niet :P
F means you're fucked
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:05:40 #176
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133328708
In het mooie Twente is het ook koud. Liep vanavond in m'n blazer zonder sjaal. Brr. En kon plakjes mist snijden.

Morgen kort met lang erover. Kan ik het zo aanhouden als het moet. Mouwen kan ik opstropen.

Ik zorg dat ik vooraan in roze sta.
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:19:51 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133329117
Mooie tijden!

Zo, fruitsapje en dan naar bed. Het moet niet gekker worden :o
Morgen stevig ontbijten met......... wentelteefjes! O+
pi_133329377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien heeft de drukte je wel een dienst bewezen ;)
Dat is zeker zo. Ik heb heerlijk ontspannen kunnen lopen!
pi_133329531
Ik heb overigens geen moment spijt gehad van de keuze voor kort-kort, dus dat trek ik morgen weer aan.
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:34:27 #180
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133329622
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijden!

Zo, fruitsapje en dan naar bed. Het moet niet gekker worden :o
Morgen stevig ontbijten met......... wentelteefjes! O+
Hier een megastapel speltpannekoeken :9
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:44:31 #181
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133329949
Broodjes pindakaas. Krentenbol en banaan mee voor in de trein ofzo. Nu tukkie doen.
pi_133329953
ik zit nu in de trein terug. voldaan. 55.34 gelopen en wat was het leuk. gaaf georganiseerd. leuke fok! meet. gup en ma,serinde en co,.---je,archeon moblo en wolve. het was gezellig!! iedereen top gelopen!
pi_133330024
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Broodjes pindakaas. Krentenbol en banaan mee voor in de trein ofzo. Nu tukkie doen.
Hier ook! Alleen dan in de auto, maar verder precies hetzelfde :). Nu ook tukkie doen :P
pi_133330055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
ik zit nu in de trein terug. voldaan. 55.34 gelopen en wat was het leuk. gaaf georganiseerd. leuke fok! meet. gup en ma,serinde en co,.---je,archeon moblo en wolve. het was gezellig!! iedereen top gelopen!
^O^ Lekker bezig!
Hopen dat het morgen net zo gezellig wordt!
pi_133330330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
leuke fok! meet. gup en ma,serinde en co,.---je,archeon moblo en wolve. het was gezellig!! iedereen top gelopen!
Daar sluit ik me bij aan!
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:10:18 #186
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133330857
Leuk om wat mensen gezien te hebben! :W *O* w/

En er zijn mooie tijden neergezet! _O_

En leuk om de sfeer te kunnen proeven voor we zelf op pad moeten. Heb er zin in en ben echt benieuwd hoe het morgen zal gaan.

Hopelijk wel een paar graadjes warmer, want het was toch wel echt afgekoeld ondertussen, waar het vanochtend/vanmiddag nog zo lekker was. Denk dat ik morgen voor lang shirt en korte broek ga, maar dat beslis ik wel als we morgen onze shirts gaan halen.
pi_133332630
Ja. Was tof! Nu slapen... :z *zenuwachtig*
Ja doei.
pi_133332773
succes morgen jongens en meiden! zet hem op!
  zondag 17 november 2013 @ 00:22:27 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133332925
1.03.30! *O*
Is maar 1.15 langzamer dan mijn PR en dat in combi met de heuvels, ik ben best heel tevreden.

En nu heb ik hele zere kuiten. :o :X

Succes allemal morgen!
pi_133333240
Goed gelopen iedereen! ^O^

Nu nog maar even planken en dan morgen zelf aan de bak, zin in. *O*
Jack does it in real time...
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 00:53:19 #191
200114 Mascleta
pi_133333584
Ik ben ook weer thuis. Lekker gelopen, maar wel erg druk op het parcours en bij startvakken/finishgebied, en dan te denken dat het morgen nog veel drukker gaat worden!

Geniet er allemaal van vandaag en ik ben benieuwd naar de verhalen enzo!
-----
-----
  zondag 17 november 2013 @ 01:51:02 #192
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_133334644
Succes iedereen morgen straks!
Feyenoord!!! * Barça
pi_133335386
Gefeliciteerd iedereen die vandaag gelopen heeft, en succes voor de Zondags-lopers! De 7^^ lijkt me ook wel leuk, maar ook *heel* erg massaal, ik twijfel nog of ik toch eens wil meedoen. Eigenlijk moet je 'm toch wel eens lopen, als nederlandse hardloper, maar anderhalf uur in het startvak? Nou ja ik heb bijna een jaar om er over na te denken en intussen lees ik lekker jullie verslagjes :)

Ik heb me wel ingeschreven voor de N201 run, ik hou erg van de 'bijzondere' loopjes (kassenloop, circuitrun, gebouwenloop) en tsja op de N201 kom ik anders ook nooit meer ;) Mag ik bij de OP?
1* Sheriam - 15km
  zondag 17 november 2013 @ 07:15:40 #194
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133336224
Heeft iedereen zijn hardloopschoen gezet? c_/
pi_133336257
Wat een mooie tijden al!
pi_133336258
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 07:15 schreef Quoi het volgende:
ik vond alleen een groene chip op mijn schoen :)
  zondag 17 november 2013 @ 07:37:02 #197
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133336259
Veel succes allemaal vandaag ^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 17 november 2013 @ 07:43:26 #198
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133336271
quote:
ik wacht nog steeds op de stoomboot

dat zeggende....binnnkort maar even een lijstje maken voor Santa

[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-11-2013 08:03:38 ]
pi_133336291
Succes alle 7H-lopers vandaag w/
pi_133336302
Vanmiddag ook allemaal succes! Hoop dat ik jullie nog zie vanmiddag! Welk café werd het ook alweer? ;)
  zondag 17 november 2013 @ 08:09:22 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133336321
quote:
Dr staan er hier een stuk of 12 in de gang....maar er zit nix in ;(
F means you're fucked
  zondag 17 november 2013 @ 08:12:50 #202
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133336338
Pff onrustig geslapen.

Nog meer mensen die kwart over 12 op station aankomen? Heb nu alleen jeros nummer
  zondag 17 november 2013 @ 08:13:19 #203
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133336340
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Dr staan er hier een stuk of 12 in de gang....maar er zit nix in ;(
dat is het probleem met centrale verwarming......
pi_133336351
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 08:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff onrustig geslapen.
Paardenhoeven op het dak?
quote:
Nog meer mensen die kwart over 12 op station aankomen? Heb nu alleen jeros nummer
Ik spring rond half 1 op mijn fiets. Gezien de spreiding van de starts is de kans dat je me tegenkomt het grootst als je in roze start.
pi_133336402
Okee. Dit is dus de dag die je wist dat komen zou.

Mijn nacht was een gebroken nacht, maar verder heb ik goed geslapen. Wel heb ik last van mijn rug, doordat ik verkeerd lag tijdens het afronden van enkele dingen op de iPad. Daar ben ik wel blij mee, want dat soort pijntjes zorgen ervoor dat je wat minder bezig bent met moe worden tijdens het lopen.

Over dik 1:15 richting trein, het zou leuk zijn als het allemaal soepel verloopt onderweg.

Qua weer... het is niet mistig vandaag. Dat is een plus. Voor de zekerheid neem ik ook een korte broek mee.

Misschien tot straks.
  zondag 17 november 2013 @ 08:33:12 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133336409
Zevenheuvelenontbijt :9
pi_133336412
*draait zich nog een lekker om* :z O+
Ja doei.
  zondag 17 november 2013 @ 08:33:53 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133336414
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:33 schreef Quoi het volgende:
Zevenheuvelenontbijt:
[ afbeelding ]
:9~
  zondag 17 november 2013 @ 08:35:02 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133336418
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 08:33 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
:o :9

Nu heb ik daar ook trek in! Niet te weinig! :9 :9
F means you're fucked
  zondag 17 november 2013 @ 08:36:06 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133336421
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:35 schreef YUR het volgende:

[..]

:o :9

Nu heb ik daar ook trek in! Niet te weinig! :9 :9
Ei, boterham en klaar. Honing erop :Y)
  zondag 17 november 2013 @ 08:38:34 #211
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133336427
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 08:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Paardenhoeven op het dak?

[..]

Ik spring rond half 1 op mijn fiets. Gezien de spreiding van de starts is de kans dat je me tegenkomt het grootst als je in roze start.
Ik probeer vooraan in roze te staan met mijn "dont cry, run! strongmanrun shirt" Startnummer 8198 met Jeffrey erop. Maar ik heb eerst nog ff een trui aan denk ik om warm te bljiven.
  zondag 17 november 2013 @ 08:43:38 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133336449
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ei, boterham en klaar. Honing erop :Y)
Kaneelsuiker erop :Y
F means you're fucked
pi_133336462
Zo, ik zit in de trein. Ik ben er 20 over 11. Ik ben graag op tijd, en met 2.5 uur in de trein zitten kan er ook een hoop misgaan. Eerste zevenheuvelenlopers gespot, trouwens.
pi_133336490
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:38 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik probeer vooraan in roze te staan met mijn "dont cry, run! strongmanrun shirt" Startnummer 8198 met Jeffrey erop. Maar ik heb eerst nog ff een trui aan denk ik om warm te bljiven.
Oh ik probeer ook naar voren te kruipen in ofwel het 7^^ nachtshirt ofwel het 7^^ dagshirt van dit jaar. Daar zullen er meer mee lopen. Startnummer 4151. Voor 06: PM.
pi_133336538
Crap, ik heb uit gewoonte in gecheckt, maar ik heb natuurlijk gewoon een treinkaartje. Goedemorgen :')
pi_133336562
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:58 schreef hatsaflats het volgende:
Crap, ik heb uit gewoonte in gecheckt, maar ik heb natuurlijk gewoon een treinkaartje. Goedemorgen :')
_O- Volgens mij hoeft het kaartje niet eens gestempeld van de 7H, wel nog heel ouderwets papier ja.

Ik ga mij zo ook maar eens ri. trein begeven. Ik ben zoals altijd te herkennen aan m'n rode haar en vandaag nog wat extra kleur in de mix (iig voor de start :P):

Jack does it in real time...
  zondag 17 november 2013 @ 09:10:46 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133336598
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Kaneelsuiker erop :Y
Dat heb ik weer niet. Voor de volgende :)
  zondag 17 november 2013 @ 09:10:53 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133336599
Goedemorgen.
  zondag 17 november 2013 @ 09:13:16 #219
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133336621
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 08:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff onrustig geslapen.

Zwabber in ik zijn er rond 12:00, via pm heb je mn nummer.

En de dikke-jongetjesdectcor zei vanmorgen 65,7 kg. Mooi wedstrijdgewicht. :)
  zondag 17 november 2013 @ 09:15:33 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133336631
Mijn kuiten! :o Zo nog maar een keertje extra tijgerbalsem smeren. :+

Veel plezier lopers vandaag!
pi_133336716
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:13 schreef Corniel het volgende:En de dikke-jongetjesdectcor zei vanmorgen 65,7 kg. Mooi wedstrijdgewicht. :)
Dat is iets meer dan 10 kg lichter dan ik. Dat scheelt dus gewoon meer dan 20 minuten op de 15 km! :o
  zondag 17 november 2013 @ 09:30:41 #222
236410 MaleDuck
pi_133336734
Ik ga ook bijna richting trein, ik kom als het goed is rond kwart voor twaalf aan op spoor 3b!

Wie weet tot in Nijmegen :W
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  zondag 17 november 2013 @ 09:33:44 #223
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133336749
Oh ik heb toch geen dont cry, run strongmanrun shirt aan maar een blauwe met oranje dubbele oranje rits voorop met lange mouwen en :D duimgaten :D
pi_133336750
Ook richting nijmegen nu....

Song of the day :)
  zondag 17 november 2013 @ 09:34:15 #225
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133336753
hier planken, veel success en plezier (in het biercafe) allemaal!
  zondag 17 november 2013 @ 09:34:24 #226
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133336754
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2013 09:33 schreef linebear het volgende:
Ook richting nijmegen nu....

Song of the day :)
\m/ Maiden \m/
pi_133336789
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 08:33 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Whoa! Lekker! Het is dat mossel net richting keuken vertrekt om een eitje voor me te bakken, anders was ik ook wentelteefjes gaan maken!

Lopers, veel succes vandaag en waar blijven de verslagen van de avondloprs? Wij gaan vandaag de verhuiswagen terug brengen, dozen uitpakken en kleine klusjes doen. En misschien vandaag of morgen een klein rondje lopen, dat is door ziek zijn en daarna klussen/verhuizen al drie weken geleden. Kijken of ik nog weet hoe het moet. ;)
  zondag 17 november 2013 @ 09:42:38 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133336815
Ik vond dit wel een mooie themesong vandaag :)

We gaan de meerijders ophalen. Het is geworden: Lange tight, korte mouwen + oude trui die in startvak uitgaat. Doe nieuwe zevenheuvelenshirt aan.
  zondag 17 november 2013 @ 09:43:12 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133336819
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 09:39 schreef Gogo83 het volgende:

Lopers, veel succes vandaag en waar blijven de verslagen van de avondloprs?
Ik heb er al 3 gelezen :P
  zondag 17 november 2013 @ 09:43:53 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133336824
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:42 schreef Quoi het volgende:
Het is geworden: Lange tight, korte mouwen
Goede keuze 8-)
pi_133336835
Ik deel mijn 15km in in drie segmenten van 5km. Een stapel per segment:
  zondag 17 november 2013 @ 09:47:10 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133336851
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt mazzel: ik sta ook in roze, dus ik kan je straks de start overrollen als je volzit van de pannekoeken :+
  zondag 17 november 2013 @ 09:48:41 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133336859
Kolere stippelstreep :o ! Ik krijg dat dus niet op hé?
  zondag 17 november 2013 @ 09:50:05 #234
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133336868
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat straks rollen ipv rennen? :9
  zondag 17 november 2013 @ 09:51:23 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133336877
't Is straks ..-._O_-.-
pi_133336889
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
't Is straks ..-._O_-.-
_O-
pi_133337050
Zin in! Zo maar eens opstaan... *)
Ja doei.
pi_133337164
Dan ben ik toch best wel vroeg in Nijmegen, maar de trein zit nu al helemaal vol met hardlopers.
  zondag 17 november 2013 @ 10:29:41 #239
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133337185
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:27 schreef hatsaflats het volgende:
Dan ben ik toch best wel vroeg in Nijmegen, maar de trein zit nu al helemaal vol met hardlopers.
Starten misschien ook eerder :P
pi_133337194
Zoveel mensen ja, echt een gekkenhuis straks! :D

Buikpijn, stress alles! :P
pi_133337224
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Starten misschien ook eerder :P
Max 20 minuten.
pi_133337303
Heb al even niet gepost en sta ook niet in de wielooptwaar....ik was veel te nerveus en wilde er niet te veel mee bezig zijn.

Samen met mijn zus richting nijmegen gereden. ik was erg zenuwachtig. komen we op. tijd, zou er plaats zijn om te parkeren, moeten we lang wachten in de kou enz.
maar alles verliep soepel. shirt opgehaald, even de warme expo in, tas afgeven en op naar het startvak. nog maar 10 min voor de start en alle stress was weg. tot 5km heerlijk gelopen met mijn zus, beetje kletsen en mensen kijken. wat een mensenmassa. wel heerlijk je blijft inhalen! Na 5km afscheid genomen en versnelt. nog meer mensen inhalen en genieten van de stukjes omlaag. de laatse km is al snel in zicht. nog even doorbijten en met 52,49 netto gefinisht! Erg blij mee. en mijn zus kwam niet veel later met 55 0ver de streep. het was een leuke ervaring. top geregeld.

alle lopers vandaag, heel veel succes, geniet er van!!
pi_133337486
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:38 schreef runninglinda het volgende:
Heb al even niet gepost en sta ook niet in de wielooptwaar....ik was veel te nerveus en wilde er niet te veel mee bezig zijn.

Samen met mijn zus richting nijmegen gereden. ik was erg zenuwachtig. komen we op. tijd, zou er plaats zijn om te parkeren, moeten we lang wachten in de kou enz.
maar alles verliep soepel. shirt opgehaald, even de warme expo in, tas afgeven en op naar het startvak. nog maar 10 min voor de start en alle stress was weg. tot 5km heerlijk gelopen met mijn zus, beetje kletsen en mensen kijken. wat een mensenmassa. wel heerlijk je blijft inhalen! Na 5km afscheid genomen en versnelt. nog meer mensen inhalen en genieten van de stukjes omlaag. de laatse km is al snel in zicht. nog even doorbijten en met 52,49 netto gefinisht! Erg blij mee. en mijn zus kwam niet veel later met 55 0ver de streep. het was een leuke ervaring. top geregeld.

alle lopers vandaag, heel veel succes, geniet er van!!
*O* Nette tijd en lekker gelopen! Als je lekker mensen kan inhalen is dat wel een goede motivatieboost ja!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2013 @ 10:52:56 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133337496
Veel plezier vandaag lopers!

Ik heb net 16KM op heerlijk laag tempo gelopen. Vond het de laatste KM's nog best koud in lang, lang met windjack.
  zondag 17 november 2013 @ 10:54:52 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133337530
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Veel plezier vandaag lopers!

Ik heb net 16KM op heerlijk laag tempo gelopen. Vond het de laatste KM's nog best koud in lang, lang met windjack.
Ziet er zo op papier uit als een fijne training ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2013 @ 10:56:48 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133337552
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Ziet er zo op papier uit als een fijne training ^O^
Ja doelstelling was hartslag op 150 houden. Ben op 152 gemiddeld uitgekomen. Moest af en toe behoorlijk op de rem om de hartslag weer naar beneden te krijgen. Verder heerlijk gelopen. Langzaam weer richting een comfortabele HM.
pi_133337562
Morgen, morgen, morgen... Wieehoooooeeeee! Dan mag ik weer een klein stukje hobbelen! *O*

Maar, dit topic staat nu geheel terecht volledig in het teken van jullie, alle FOK!'ers die vandaag (en gisteren) de 7 heuveltjes laten zien wie er de baas is. Good luck allemaal!! ^O^
  zondag 17 november 2013 @ 11:01:33 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133337624
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja doelstelling was hartslag op 150 houden. Ben op 152 gemiddeld uitgekomen. Moest af en toe behoorlijk op de rem om de hartslag weer naar beneden te krijgen. Verder heerlijk gelopen. Langzaam weer richting een comfortabele HM.
Da's best apart he, jezelf actief af moeten remmen? Maar het werkt goed! ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2013 @ 11:02:06 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133337630
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's best apart he, jezelf actief af moeten remmen? Maar het werkt goed! ^O^
Ik vind het heel vermoeiend :D
  zondag 17 november 2013 @ 11:02:54 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133337644
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind het heel vermoeiend :D
Het is gewoon ff wennen. En het geeft je een mooi inzicht over wat je kunt en hoe je vooruit gaat
F means you're fucked
  zondag 17 november 2013 @ 11:50:18 #251
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133338412
Even Jero succesgewenst zojuist bij de t-shirt uitgifte. Die wil al bijna in z'n vak gaan staan. :o

Hier zo maar eens omkleden, nog wat eten en drinken en dan in spanning afwachten tot we ook richting onze vakken kunnen gaan. w/
pi_133338436
Waar zijn jullie dan? Ik ben ook bij de shirts! Grijze jas, roze schoenen.
  zondag 17 november 2013 @ 11:52:13 #253
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133338443
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:50 schreef Wolve000 het volgende:
Even Jero succesgewenst zojuist bij de t-shirt uitgifte. Die wil al bijna in z'n vak gaan staan. :o

Hier zo maar eens omkleden, nog wat eten en drinken en dan in spanning afwachten tot we ook richting onze vakken kunnen gaan. w/
Gaan jullie op een bepaald punt staan?
  zondag 17 november 2013 @ 11:55:42 #254
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133338489
We zijn al weer binnen bij een verwarming... :X

We lopen zo'n 10 minuutjes voor de start van rood richting de startvakken (is hier nog geen 5 minuten vandaan, Mo start in rood, ik daarna in roze).

Gisteravond al te lang in de kou gestaan. :X
pi_133338631
Ben inmiddels voor lang-lang (dryfit shirtje met club vest eroverheen) gegaan, maar kort lang is nog steeds een optie. Keuzes, keuzes... :o
Ja doei.
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 12:12:50 #256
200114 Mascleta
pi_133338758
Even een iets uitgebreider verslag van gisteren.

Rond half vier met de trein vertrokken vanuit Goes met mijn zusje. Het was erg mistig en dat werd niet beter gedurende de reis. Mijn ouders waren toevallig in Veenendaal en zouden voor het eerst komen kijken bij een wedstrijd van mij en mijn zusje. Vanaf Breda begon de trein zich te vullen met mannen en vrouwen met lange tights en fel gekleurde hardloopschoenen. In Nijmegen aangekomen richting de expo gelopen waar we hadden afgesproken met mijn ouders. Mijn zusje kwam overal bekenden tegen van studenten verenigingen enzo. In de Expo was Haile Gebrselassie bezig met boeken te signeren. Helaas was de rij vrij lang en heb ik besloten maar geen boek te kopen. Wel van die bibits gekocht om je startnummer te bevestigen. Het was inmiddels 6 uur en we moesten nog eten. We konden zo snel geen normale maaltijd vinden, dus we hebben een pre-run maaltijd gedaan bij de McDonalds :') . Rond Half 8 richting de startvakken gegaan. Mijn zusje stond in het paarse vak, en ik in het iets snellere roze vak. Ik stond redelijk vooraan en kon voor mijn neus de 5km zien vertrekken. Toen begon het te kriebelen, 3 minuten voor de start snel mijn vest aan een voortuinhekje geknoopt en toen schoot Haile de 10km lopers af. Overal zag je nog vesten en truien door de lucht vliegen richting de zijkanten.

Eerst starten de wedstrijdlopers en daarna kwam ons vak langzaam in beweging. De eerste kilometers toch nog wel vrij veel moeten slalommen ondanks dat de weg vrij breed was.

Eerste kilometers gingen lekker en na 3 kilometer sloegen we linksaf het bos in. Hier was het ondanks het plaatsten van 24 led lantaarnpalen vrij donker. Overal zag je lichtjes van lopers, (was toch geen overbodige luxe). Sommige lopers waren verkleed als halve kerstbomen. Op een gegeven moment kwam het 5km punt, (het 10km punt voor de 15km lopers!) vanaf daar gaat de weg gedurende 1 kilometer lelijk omhoog over een smal weggetje, viel me toch nog wel erg tegen. (ook te zien in splittijd: 5:14) Maar als je dan weer op de grote weg komt gaat het weer lekker naar beneden en kon ik nog mooi tempo maken. En dan komt het goede gevoel als je het 8km en later het 9km bord passeert. Het aantal mensen langs de kant neemt toe en als je dan langs de tribunes loopt komt de euforie!

gefinisht in een netto tijd van 47:39, Verbetering van 7 seconden met mijn PR gelopen op Vredesloop.

422e van de 4363 lopers.

Splittijden
5:11 / 4:43 / 4:57 / 4:45 / 4:41 / 5:14 / 4:42 / 4:35 / 4:18 / 4:16

Hoop bekertjes bij Endomondo ook:
Cooper (12 min) 2.76 km
1 km 4m:14s
1 mile 6m:52s
3 km 13m:09s
3 miles 22m:01s

http://www.endomondo.com/workouts/269543134/9191691
-----
-----
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2013 @ 12:23:43 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133338930
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is gewoon ff wennen. En het geeft je een mooi inzicht over wat je kunt en hoe je vooruit gaat
Dat viel me al op bij de Vredesloop. Anderhalf jaar lang niet in de buurt van een PR en na een paar weken intervallen en LDL op hartslag loop ik opeens 5:00/km
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2013 @ 12:24:49 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133338948
Mooi Mascieta! Behoorlijke verbetering _O_
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:28:08 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339002
*slingert de livestream van de 7^^ aan* :9

Hup lopers voor straks! *O*
  zondag 17 november 2013 @ 12:29:49 #260
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133339038
Nog even Gup's linkje kopieren:

Ik zag daar zonet Jero heen en weer huppelen in z'n snelle vak (felgeel jasje). :o
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:30:46 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339066
Oh ja :+ linkje voor iedereen!

Allemaal heel veel succes! Als het vandaag net zo leuk wordt als gisteren, moet het goedkomen ^O^

De nachtloop was eenmalig en alles, maar stiekum hoop ik dat ze het door het succes vaker gaan doen. Ik vond het ècht leuk! :@
  zondag 17 november 2013 @ 12:37:58 #262
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133339245
Zo'n nachtsfeer is ook echt heel anders. De mist maakte het wel extra apart ook. :Y
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:42:22 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339355
Die mist was inderdaad wel bijzonder ja!

Moet jij trouwens niet eens naar je startvak, in plaats van te staan Fok-ken :P Dat je überhaubt nog internet hebt!
  zondag 17 november 2013 @ 12:43:44 #264
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133339384
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Die mist was inderdaad wel bijzonder ja!

Moet jij trouwens niet eens naar je startvak, in plaats van te staan Fok-ken :P Dat je überhaubt nog internet hebt!
Over ongeveer een uur starten we. En de startvakken zijn hier nog geen 5 minuten vandaan. :P

Eerst eens op de livestream de start kijken. :Y
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:44:31 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339404
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Over ongeveer een uur starten we. En de startvakken zijn hier nog geen 5 minuten vandaan. :P

Eerst eens op de livestream de start kijken. :Y
Hoe relaxed is dat! Luxepoezen :P
  zondag 17 november 2013 @ 12:46:35 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133339446
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ben inmiddels voor lang-lang (dryfit shirtje met club vest eroverheen) gegaan, maar kort lang is nog steeds een optie. Keuzes, keuzes... :o
Ik had gisterenavond een driekwart broek en shirt met lange mouwen en dat was prima te doen. :Y
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:47:22 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339466
Ik had gisteren een lange tight aan en m'n 7^^ shirt. Was helemaal niet te koud of te warm. Dus kleed je niet te warm aan vandaag!

Erben Wennemars trouwens op de livestream net!

Jammer dat er geen geluid bij is!
pi_133339657
Oh. De twijfel! Heb nog even, maar toch..

Nog even een banaantje nu :9
Ja doei.
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 12:54:20 #269
200114 Mascleta
pi_133339664
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had gisteren een lange tight aan en m'n 7^^ shirt. Was helemaal niet te koud of te warm. Dus kleed je niet te warm aan vandaag!

Erben Wennemars trouwens op de livestream net!

Jammer dat er geen geluid bij is!
Ik heb gewoon geluid bij de livestream hoor ;)
-----
-----
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:58:14 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339772
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geluid bij de livestream hoor ;)
Echt? Wat stom, ik niet :(

Nou ja, eerst de start maar eens kijken. Daarna eens kijken of ik geluid kan fixen
  zondag 17 november 2013 @ 13:05:25 #271
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133339918
Volume staat hier op maximaal, maar nog moet je erg stil zijn om het te kunnen verstaan.

Maar volgens mij wel Jero over de start zien komen ergens in de eerste minuut. Waarschijnlijk. Erg matige beeldkwaliteit.

Maar raar dat de wedstrijd waar we aan mee doen al gestart is terwijl we nog lekker binnen zitten. :')
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 13:08:20 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_133339981
Hee ik heb nu ook geluid! Mooi zo!

De beeldkwaliteit is inderdaad dramatisch, maar wat gaan die voorsten hard :o
  zondag 17 november 2013 @ 13:08:55 #273
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133340002
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee ik heb nu ook geluid! Mooi zo!

De beeldkwaliteit is inderdaad dramatisch, maar wat gaan die voorsten hard :o
Die zijn al binnen voor wij over de start komen. :')
pi_133340004
Korte broek it is. Warme spullen liggen klaar op de bank hier, die ga ik na mijn finish even hier halen, is net wat verder dan de spullen tenten :P gewoon cooling down door rennen!
Ja doei.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 13:09:56 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_133340024
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Die zijn al binnen voor wij over de start komen. :')
Is ook wel een beetje vervreemdend eigenlijk :P
pi_133340185
5 jaar geleden had Wolve eerst nog de winnaars gezien en daarna nog rustig mij uitgezwaaid :') maar zat toen wel achterin de allerlaatste start groep..
Ja doei.
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 13:27:57 #277
200114 Mascleta
pi_133340423
Allemaal lopers doen hun horloge al aan als ze door die trechter heen zijn, maar dan moet je nog een stukje tot de officiële start.
-----
-----
  zondag 17 november 2013 @ 13:29:01 #278
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133340444
Ja, die falen wel een beetje... :')

Wij gaan nu naar onze starts! :W *O*
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 13:29:42 #279
200114 Mascleta
pi_133340456
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:29 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, die falen wel een beetje... :')

Wij gaan nu naar onze starts! :W *O*
Veel succes allebei!
-----
-----
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 13:33:46 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_133340550
Ik faalde gisteren ook weer eens met m'n Garmin :')
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 13:33:57 #281
200114 Mascleta
pi_133340555
Ow nu snap ik het pas. Het eerste startvak was op de groesbeekseweg, en pas daarna komen de lopers vanuit de straten bij het sumatraplein.
-----
-----
  zondag 17 november 2013 @ 13:41:12 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133340725
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Mascleta het volgende:
Allemaal lopers doen hun horloge al aan als ze door die trechter heen zijn, maar dan moet je nog een stukje tot de officiële start.
De mijne ging in safe mode tussen de trechter en de startlijn. :') moest ik eerst opnieuw aanzetten, oo handig. :D

En ik stopte dus bij het fotopunt, ik raakte in verwarring door de chiplijnen die daar lagen. -O-
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 13:45:06 #283
155227 crew  Guppy
dus
pi_133340805
Die finish van Jesper van der Wielen :D vliegtuig!
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 14:01:57 #284
200114 Mascleta
pi_133341238
Trouwens, Ik weet niet of jullie dat jonge opera zingende meisje van Holland got Talent kennen, die Amira. Die heeft meer talenten, want won gisteren ook de Zevenheuvelen mini loop.
-----
-----
pi_133341809
Zo ik zit in een café, café Maxim. Daar komen wat lui van ander hardloopforum. Als het goed is liepen daarvan ook een paar in blauwe vak. Hopen dat over een uurtje mijn vriendin het ook nog leuk vind, kan ik jullie even opzoeken.
Zo meer :P.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 14:28:06 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_133341833
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo ik zit in een café, café Maxim. Daar komen wat lui van ander hardloopforum. Als het goed is liepen daarvan ook een paar in blauwe vak. Hopen dat over een uurtje mijn vriendin het ook nog leuk vind, kan ik jullie even opzoeken.
Zo meer :P.
Een ANDER hardloopforum?! :o verraad!
pi_133341916
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Een ANDER hardloopforum?! :o verraad!
Lol ja, met allemaal ouwe mannetjes :P

Maar vriendin belde net al op helaas. Dus wordt waarschijnlijk geen meet voor mij, erg jammer.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 14:32:56 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_133341937
Op de livestream, en dus ook op de finishlijn, draaien ze Jealousy, uit de Evy-lessen _O- wat een gemenerds daar bij de organisatie!
pi_133342161
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Op de livestream, en dus ook op de finishlijn, draaien ze Jealousy, uit de Evy-lessen _O- wat een gemenerds daar bij de organisatie!
_O- Dat doen ze echt expres!
  zondag 17 november 2013 @ 14:49:38 #290
236410 MaleDuck
pi_133342379
Ik zit alweer in de trein met een PR op zak 1:01:24 had ik zelf geklokt
DeeBee nog gezien en hij had ook een PR !
Zelf na 10 km helemaal stuk gegaan maar wel met een goed gevoel naar huis!
pi_133342390
Ik ben vandaag echt lamlendig :{ . Ik kon vanmorgen in de sportschool ook al niet in mijn ritme komen, en vanavond moet ik eigenlijk nog een uur hardlopen. Ik heb echt even een peptalk nodig.
pi_133342606
Ik had trouwens met moeite een 59.08 gelopen. Zwaar vandaag.. 2 weken niets doen is geen beste voorbereiding ben ik al achter :P.
Maleduck prachtige tijd! _O_ Gefeliciteerd met een mooi PR!
  zondag 17 november 2013 @ 15:04:33 #293
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133342900
1:01:02, nu op Zwabber wachten. Helaas net niet onder het uur, verslag volgt later.
pi_133342972
Knappe tijden mannen!
pi_133343056
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef Devv het volgende:
Ik ben vandaag echt lamlendig :{ . Ik kon vanmorgen in de sportschool ook al niet in mijn ritme komen, en vanavond moet ik eigenlijk nog een uur hardlopen. Ik heb echt even een peptalk nodig.
2x per dag sporten? Als je nu al moe bent, kun je misschien beter op een andere dag gaan lopen?
pi_133343079
1:16:45. Niet ontevreden. Te snel gestart, 5/km heuvelop is iets teveel van het goede. Heuvel af is leuk!
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 15:12:58 #297
200114 Mascleta
pi_133343148
Wooow! wat een mooie tijden!

*O* *O* *O*
-----
-----
pi_133343614
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:04 schreef Corniel het volgende:
1:01:02, nu op Zwabber wachten. Helaas net niet onder het uur, verslag volgt later.
Toch ontzettend mooie tijd! *O* Erg goed gedaan!

Hatsaflats ook al een prachtige tijd _O_
Weer een mooie dag vandaag voor het fok-hardloopteam! *O*
  zondag 17 november 2013 @ 15:29:52 #299
236410 MaleDuck
pi_133343658
Netjes hoor Jero, Corniel en hats!

Mijn officiële tijden:
Start 13:03:55, 5km 20:17 netto, 10km 40:19 netto, Finish 1:01:24 netto.

duidelijk kapot gegaan in de laatste 5 km...
  zondag 17 november 2013 @ 15:35:09 #300
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_133343788
Kolere, Sem heeft snel gelopen....
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 15:47:17 #301
155227 crew  Guppy
dus
pi_133344094
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')