Tx, ga ik straks even proberen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vroeger ook wel regelmatig last van gehad en deed het altijd zo:
2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.
Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.
[..]
Volgens mij is het door kou, bijv. als je tenen bevroren zijn geweest
Balen voor je! Volgens mij is iedereen hier al voorzien. Op www.startbewijshulp.nl kun je nog iets proberen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:30 schreef Mip1988 het volgende:
Ik heb een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop.
Ben echter geblesseerd![]()
Plantaris hypertonie speelt weer op![]()
Kan ik iemand nog blij maken met mijn startbewijs? inclusief groene chip
Loopse allemaal dit weekend, ik ben jaloers
Dat zal dan een sok wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:47 schreef Quoi het volgende:
Kluizenaar: wat goed bezig! En wat fijn, geen pijntjes
Dehovenier: dan mogen ze je ook wel een clue geven wélke groep.
Wat een mooi loopweer buiten zeg. Ik heb wel spijt dat ik niet heb gelopen nog even. Maar het is ook goed voor morgen dat ik 'hongerige benen' heb
Vind het trouwens echt zo'n mijlpaal. Al heb ik vaker een 15km gelopen, die zeven heuvelen... Ik zei vorig jaar heel stoer: die loop ik volgend jaar! En nu is het ook gewoon zo![]()
En Haile loopt dus niet mee, maar doet de start..
Eerst maar eens zien dat de Sint ons land binnenkomt.
Heeft kleine Bolt zijn schoentje al gezet?
[..]
Balen voor je! Volgens mij is iedereen hier al voorzien. Op www.startbewijshulp.nl kun je nog iets proberen.
Blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Nogmaals..
Iemand ervaring met Nike Hyperwarm? Zit er aan te denken een aan te schaffen..
Ja sorry maar gisteren ging het topic weer eens zo snel dat ik het nog een keer post.quote:
Ik begon net dit filmpje te kijken, maar ik haakte af toen ie begon over temperaturen van -20.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja sorry maar gisteren ging het topic weer eens zo snel dat ik het nog een keer post.
Want?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik begon net dit filmpje te kijken, maar ik haakte af toen ie begon over temperaturen van -20.
Oke.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier zo vaak dat ik er al aan gewend ben
Is zeker wel realistisch als ik jouw tijden zo een beetje gezien heb. Alleen jammer dat je niet in startvak blauw staat dan, nu heb je denk ik redelijk veel in te halen. Al is de weg vaak redelijk breed, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:54 schreef Corniel het volgende:
Ik start in vak geel, zoals Zwabber zei. Moet nog wel even (met een mail van de organisatie in de hand) een geel stickertje regelen voor op mijn startnummer (Anders sta ik in rood).
Neem mijn foon mee, dus Zwabber is indirect toch een beetje bereikbaar (al respecteer ik zijn keuze)
Ik hoop op een 59-er, Dat is ongeveer 5 minuten harder dan wat ik ooit in een training liep. Ambitieus, maar ik hoop toch realistisch.
En zonder enige twijfel ga ik kort-kort. Bij de LVML geen spijt van gehad, en het weer is morgen echt beter dan toen.
Wat is jouw doel eigenlijk Jero? Verwacht je ook onder het uur te duiken of denk je dat het lastig gaat worden, door je knie probleempjes de laatste tijd?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is zeker wel realistisch als ik jouw tijden zo een beetje gezien heb. Alleen jammer dat je niet in startvak blauw staat dan, nu heb je denk ik redelijk veel in te halen. Al is de weg vaak redelijk breed, dus dat scheelt.
Anders gewoon even uitleggen, misschien mag je dan zelfs wel een blauw stickertje.
Ik ga zelf ook kort-kort, heb het liever te koud dan te warm. Maar als je eenmaal lekker bezig bent krijg je het toch wel warm.
Die 2e is echt leuk, zwart shirtje erop en shinenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef hatsaflats het volgende:
De hyperwarm thights komen wel in leuke printjes:
[ afbeelding ]
Hmm, qua conditie en vorm zit het wel goed, al heb ik de laatste week niet gelopen. Maar is gewoon taperenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat is jouw doel eigenlijk Jero? Verwacht je ook onder het uur te duiken of denk je dat het lastig gaat worden, door je knie probleempjes de laatste tijd?
Dank voor het vertrouwn! Op basis van wat ik heb uitgelegd mocht ik nog naar geel, ik tel mijn zegeningen. En over 15 kilometer af en toe mensen inhalen die iets langzamer lopen, is ook niet erg, al kan je dan minder lekker in een groepje lopen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Is zeker wel realistisch als ik jouw tijden zo een beetje gezien heb. Alleen jammer dat je niet in startvak blauw staat dan (..)
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bij je! Ik begin bij mezelf wel te merken dat ik echt veel energie heb, heb de hele week goed geslapen (was maar 1 avond laat, dus dat is boven verwachting). Dus ik ga ook wel mikken op een tijd van onder het uur. Maar heb nog niet heel veel ervaring in het lopen van wedstrijden boven de 10 km. Dat zijn er welgeteld 2. Bij de 10 EM wedstrijd in het voorjaar had ik een doorkomst van 1:02:11 op de 15 km, maar daar was ruim 8 km tegenwind geweest met windkracht 6 ofzo. En op de HM een paar weken later kwam ik op 15 km door in 1:05.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hmm, qua conditie en vorm zit het wel goed, al heb ik de laatste week niet gelopen. Maar is gewoon taperen. Ik ga er in ieder geval gewoon vol voor en als mijn knie niet tegenwerkt wil ik voor een tijd van rond de 57 minuten proberen te komen. Maar dan moet ik wel alles geven dus wordt heel zwaar
. We zullen het zien.
Wat zijn jouw doelen en heb je al een idee van opbouw of iets dergelijks?
Je wordt hier wel heel snel meegetrokken met alle andere lopers. Het is zo massaal dat je sowieso altijd tussen een enorme groep lopers loopt, behalve als je onder de 55 minuten ofzo komt misschien? Zorg er wel een klein beetje voor dat je de laatste 2km toch iets over hebt, daar kan je nog redelijk wat tijd pakken. Vorig jaar was ik daar al helemaal kapot en kreeg mijn ademhaling niet meer onder controle, maar kon toch nog redelijk snelle kms lopen omdat het gewoon lekker afloopt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bij je! Ik begin bij mezelf wel te merken dat ik echt veel energie heb, heb de hele week goed geslapen (was maar 1 avond laat, dus dat is boven verwachting). Dus ik ga ook wel mikken op een tijd van onder het uur. Maar heb nog niet heel veel ervaring in het lopen van wedstrijden boven de 10 km. Dat zijn er welgeteld 2. Bij de 10 EM wedstrijd in het voorjaar had ik een doorkomst van 1:02:11 op de 15 km, maar daar was ruim 8 km tegenwind geweest met windkracht 6 ofzo. En op de HM een paar weken later kwam ik op 15 km door in 1:05.
En zeker als je mijn PR op 5 km afzet tegen mijn PR op 10 km, (18:38 vs 39:42) wordt het een uitdaging om onder het uur te lopen, dan zou ik ook bijna qua tussentijd een PR moeten lopen op de eerste 10![]()
En ook gezien het parcours wordt het voor mij zorgen dat ik de eerste 5 km tussen de 20 rond en 20:30 doorkom en daarna de volgende 5 km rond 3:55 per km moet lopen en dan hopen dat ik nog genoeg over heb in de laatste 5 km om dat vast te houden en eventueel te versnellen. Echt net als Corniel zorgen dat ik niet als een malle met een eerste km van 3:35 start, maar met een km van 4:00 ofzo... Dan heb ik er vertrouwen in om onder het uur te duiken. Maar het zou ook gerust 1:01:30 kunnen worden hoor, als ik een beetje extrapoleer vanaf mijn PR's op de 5 en 10
Tot zover het delen van de analytische wirwar in mijn hoofd
@slacker: Balen zeg!!! Ik hoop dat je snel je weer beter voelt! En dat je snel weer het lopen kan oppakken zoals je dat zou willen!
Wat jammer...quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat ik de 7heuvelen ga skippen. Ik voel me niet super, hoofdpijn, zwakjes en ik heb maar 6km gelopen na de griep. Gaan lopen is vragen om problemen... Geldrop volgende week is ook discutabel.
Veel plezier iedereen!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat ik de 7heuvelen ga skippen. Ik voel me niet super, hoofdpijn, zwakjes en ik heb maar 6km gelopen na de griep. Gaan lopen is vragen om problemen... Geldrop volgende week is ook discutabel.
Veel plezier iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |