Al die geile beloftes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou, dan trek ik zo toch mn schoenen nog ff aan
het gezegde is er niet voor niets "you are not a man until you had a man"quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou, dan trek ik zo toch mn schoenen nog ff aan
Lopen als kussentjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Elke dag weer een keuzeMorgen toch ook maar lang.
MrQ heeft "Nippleguards" gekocht
Verder heb ik aankooploos de RW bezocht. Ik heb mijn zinnen gezet op de tights die Hats postte, en die hadden ze niet. Verder zijn de allerallerleukste schoenen in de winkel die van SEMTEX. Geen idee hoe ik het daarop zou doen..
Mwah ik denk toch dat dit niet voor iedereen opgaat, ik heb ooit mijn krantenwijk op moeten zeggen omdat ik zo'n slechte doorbloeding in mijn handen heb. Ik heb altijd thermokleding aan, maar als het tegen het vriespunt loopt heb ik toch echt handschoenen nodig voor de eerste 10 minuten. Ook beter voor mijn huid, die krijgt allemaal van die kloofjes anders.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar een shirt dat vocht beter afvoert of een thermoshirt doet veel meer. Je handen koelen uiteraard als eerste af, maar in feite wijst het erop dat je lichaam zelf te weinig warmte genereert/vasthoudt om je handen warm te houden.
Ik loop zelf nog met korte mouwen en korte broek, als het echt koud is met een thermoshirt eronder. Tot het echt hard vriest is dat voor mij voldoende. Daarna eventueel lange broek en shirt met lange mouwen. Handschoenen en muts heb ik nog nooit gebruikt tijdens het sporten.
goed om te lezen dat de paar dagen rust je goed gedaan hebben!!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah ik denk toch dat dit niet voor iedereen opgaat, ik heb ooit mijn krantenwijk op moeten zeggen omdat ik zo'n slechte doorbloeding in mijn handen heb. Ik heb altijd thermokleding aan, maar als het tegen het vriespunt loopt heb ik toch echt handschoenen nodig voor de eerste 10 minuten. Ook beter voor mijn huid, die krijgt allemaal van die kloofjes anders.
En verder: Het ging lekker! Ben echt blij dat ik die 4 dagen rust heb genomen.
6x1km op HM pace, en bij elke km kwam ik er lekkerder in en ging mijn hartslag ook meer omlaag.
Bij de laatste kms was mijn hartslag 175-180, dat kan ik zeker volhouden tijdens de HM. Dat is natuurlijk wel de reken-je-rijk-show, want als je meer dan 1km achter elkaar doet gaat de hartslag natuurlijk meer omhoogMaar ik was na deze 6 nog erg fris en had er zeker nog een paar kunnen doen. Ik heb weer hoop!
Linkje:
http://www.endomondo.com/workouts/269495609/11367364
Endo heeft weer een rommeltje van mijn intervallen gemaakt, maar ja.
Trek die ook aan bij Schoorl, dan doe ik dat ook en dan matchen wequote:Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb morgen dit shirt aan:
[ afbeelding ]
En roze schoenen.
Die hoef ik dan niet meer te dragen.quote:
Dat! Maak er een feestje van!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Veel plezier gewenst aan alle lopers dit weekend.
Àch, anders was je ook geen Zwabberhark geweest!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Jouw moeder doet eigenlijk alles goed. Voeten recht naar voren, armen laag, heupen recht. Netjes. Wou dat ik dat zo kon. (Even ervan uitgaand dat jouw mama de dame in het blauw is).
Dat is een van de redenen waarom ik m dit jaar oversla...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:47 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen half 9 de deur uit om 2.5 uur in de trein te gaan zitten, 15km te lopen en weer 2.5 uur terug te treinen. Gekke hobby, dat hardlopen
gewoon marathons gaan lopen,reis/run ratio is veel gunstigerquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:47 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen half 9 de deur uit om 2.5 uur in de trein te gaan zitten, 15km te lopen en weer 2.5 uur terug te treinen. Gekke hobby, dat hardlopen
Haha, ja, ik zou het bijna doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon marathons gaan lopen,reis/run ratio is veel gunstiger
Je vergeet de voldoeningquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon marathons gaan lopen,reis/run ratio is veel gunstiger
take a walk on the wild side!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb al semi-trailschoenen besteld, dat is wel weer gek genoeg
Je vergeet ook nog dat je 1,5 uur in je startvak mag gaan wachten tot je van start mag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:47 schreef hatsaflats het volgende:
Oh jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog dat je 1,5 uur in je startvak mag gaan wachten tot je van start mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |