quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En toch wel de knalroze sokken?
yup! al zitten ze half verstopt onder mijn zwarte tight met blauwe eindstukken en mijn knalroze mizuno`squote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En toch wel de knalroze sokken?
Handschoenen is echt overbodig bij hardlopen of sporten in het algemeen (tenzij <-10C, geen zon en wind) Als je je goed kleedt en zorgt dat je genoeg beweging hebt, kan je lichaam je ledematen prima warm houden. Eigenlijk geldt dat in het algemeen; een thermoshirt houdt je handen veel warmer dan handschoenen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik overweeg morgen handschoenen aan te doen als het zo waterkoud blijft als nu.
Ik vind het fijn bij regen, dan houden mijn handschoenen me warm. Ik merk ook dat ik soms een lage bloeddruk heb, waardoor mijn voeten en handen snel ijskoud aanvoelen. Dus ik denk dat handschoenen voor sommige mensen wel goed werkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Handschoenen is echt overbodig bij hardlopen of sporten in het algemeen (tenzij <-10C, geen zon en wind) Als je je goed kleedt en zorgt dat je genoeg beweging hebt, kan je lichaam je ledematen prima warm houden. Eigenlijk geldt dat in het algemeen; een thermoshirt houdt je handen veel warmer dan handschoenen.
Tijdens mijn laatste duurloop van 15 km waren mijn handen na afloop nog steeds koud. En ik liep sneller dan 6 min/km. Toen was het zelfs veel warmer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Handschoenen is echt overbodig bij hardlopen of sporten in het algemeen (tenzij <-10C, geen zon en wind) Als je je goed kleedt en zorgt dat je genoeg beweging hebt, kan je lichaam je ledematen prima warm houden. Eigenlijk geldt dat in het algemeen; een thermoshirt houdt je handen veel warmer dan handschoenen.
Dat kan best zijn, maar een shirt dat vocht beter afvoert of een thermoshirt doet veel meer. Je handen koelen uiteraard als eerste af, maar in feite wijst het erop dat je lichaam zelf te weinig warmte genereert/vasthoudt om je handen warm te houden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Tijdens mijn laatste duurloop van 15 km waren mijn handen na afloop nog steeds koud. En ik liep sneller dan 6 min/km. Toen was het zelfs veel warmer.
Dat kan ik wel beamen. Hoewel ik een ontzettende koukleum ben worden mijn handen eigenlijk nooit koud met sporten. Dat geldt zowel voor paardrijden in de vrieskou als bij hardlopen. Bij paardrijden beweeg je je vingers sowieso omdat je daarmee signalen geeft via de teugels, maar bij hardlopen beweeg ik ze blijkbaar ook. Of in ieder geval, soms worden ze koud bij het wandelstukje heen, maar zodra ik begin te rennen worden ze weer warm.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar een shirt dat vocht beter afvoert of een thermoshirt doet veel meer. Je handen koelen uiteraard als eerste af, maar in feite wijst het erop dat je lichaam zelf te weinig warmte genereert/vasthoudt om je handen warm te houden.
Ik loop zelf nog met korte mouwen en korte broek, als het echt koud is met een thermoshirt eronder. Tot het echt hard vriest is dat voor mij voldoende. Daarna eventueel lange broek en shirt met lange mouwen. Handschoenen en muts heb ik nog nooit gebruikt tijdens het sporten.
Vergeet niet je witte hond niet mee te nemen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:22 schreef winterstorm666 het volgende:
zo spullen in de auto en karren!
mocht ik mensen missen en voor degene die morgen lopen! heel veel plezier en succes!
geniet van de prachtige omgeving en geweldige sfeer!
Regelmatig heb ik toch hele koude handen de eerste kilometers. Hele dunne loophandschoenen werken dan perfect en na een kilometer of 3 prop ik die in een zak.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Ik ga net zo hard trainen totdat ik er zo bij loop.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Veel succes en plezier Zevenheuvelhobbelaars
Kwam van de week een foto van mezelf tegen tijdens de Color Run op Aruba van een maand geleden.
[ afbeelding ]
(rechts met de roze schoenen)
Inclusief sport-bh?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ga net zo hard trainen totdat ik er zo bij loop.
Geilquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ga net zo hard trainen totdat ik er zo bij loop.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vergeet niet je witte hond niet mee te nemen!
Nou, dan trek ik zo toch mn schoenen nog ff aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als alle mannen er zo uit gaan zien na een poosje hardlopen word ik homo.
Ik beslis morgen wel. Als het morgen net zo waterkoud is, ga ik ook voor een lange tight.quote:
Elke dag weer een keuzequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |