Leuk!quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
heb zojuist samen met mijn mams (en Wolve) hardgelopen! Tof!
De 15 en dat is teveel voor een training. Vooral als je niet lekker bent. Ga in november gewoon niks meer doen en dan kijken we in december wel hoe en wat. Forceren heeft geen zin, beter worden is belangrijker dan hardlopen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat jammer...
Snel weer erbovenop komen! Ik weet niet voor welke afstand je je had ingeschreven maar kan je het niet gewoon als training lopen dan? Desnoods volgende week bij Geldrop?
Klinkt een beetje als hetzelfde plan als ik hebquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:28 schreef Tieske89 het volgende:
Corniel: vanuit geel onder het uur lopen is mogelijk, maar je haalt heel veel mensen in. Ik heb vorig jaar vanuit geel vlak boven het uur gelopen en had het idee dat ik het halve startvak blauw ingehaald heb tijdens het lopen.
Wat betreft opbouw zie ik hier een aantal mensen wel ambitieus hard vertrekken. Het parcours leent zich uitermate goed voor een 'rustige' eerste 5km. Ik ga weg op een 20 rond voor de eerste 5, daarna versnellen. Dat versnellen ging vorig jaar automatisch na de eerste 5 btw. Eindelijk van dat rottige vals plat stuk af.
Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb geen uitgekiend plan voor de 7HL, maar heb besloten dat ik niet voor een tijd onder het uur ga. Ik ga gewoon lopen en zie wel op welke tijd ik uit ga komen.
Als het morgen net zulk grijs weer is als nu, dan wordt het tight/shirt/windjack. Het is waterkoud.
Verder heb ik de laatste twee gelletjes gekocht bij de Tuinen en een pakje dextro. Niet omdat ik dat allemaal nodig heb, puur als placebo.
Zin in morgen!!
Zou niet eens verkeerd staan op Sensationquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef hatsaflats het volgende:
De hyperwarm thights komen wel in leuke printjes:
[ afbeelding ]
Goed dat je 't zegt. Hmmm... En winegums?quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzo.
Heb ik van horen zeggen trouwens, dus misschien helpt het wel heel goed.
Geen idee, maar voor 15km heb je echt niet wat nodigquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt. Hmmm... En winegums?
Slackquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat ik de 7heuvelen ga skippen. Ik voel me niet super, hoofdpijn, zwakjes en ik heb maar 6km gelopen na de griep. Gaan lopen is vragen om problemen... Geldrop volgende week is ook discutabel.
Veel plezier iedereen!
Zelf nu twee marathons gelopen op een combi van dextro energie en gels. Bij 15, 25, 35, 40 ongeveer twee dextro en bij 10,20,30 een gelletje. En ik had het idee dat mijn energie peil redelijk goed was.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzo.
Heb ik van horen zeggen trouwens, dus misschien helpt het wel heel goed.
Stom lijf! Maar ik kom binnenkort gewoon langs, omdat het kanquote:
Mooi om te horen dat je de stijgende lijn weer te pakken hebt! Toch weer duidelijk dat rust en goede voeding echt belangrijk zijn om lekker te kunnen hardlopen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef LadyOracle het volgende:
![]()
De uitvoering van minder snoepen en meer sporten ging niet zo lekker de laatste weken.![]()
Hardlopen lukte ook voor geen meter, na de Vredesloop steeds met pijn en moeite twee kilometer of zo eruit weten te persen, of drie met veel wandelen tussendoor, met het gevoel van een lichaam dat gewoon nee zei. Dus daar werd ik ook niet gemotiveerder van. Zelfs niet met mooie routes op Sicilië. Steeds moe en vage klachten, bloedonderzoek gaf echter modelwaarden, dus gewoon maar afgewacht, me toch te druk gemaakt denk ik de afgelopen maanden. Meer rust nemen, extra slapen, voedingssupplementen, etc. en het lijkt te helpen. Ik ging met ontzettend veel tegenzin naar buiten, maar het ging meteen goed (terwijl ik er normaal de eerste kilometer echt in moet komen) en ik ben zowaar na 3,5 km met een goed gevoel thuisgekomen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stom lijf! Maar ik kom binnenkort gewoon langs, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |