abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133312504
O+ heb zojuist samen met mijn mams (en Wolve) hardgelopen! Tof! O+
Ja doei.
pi_133312524
Ik ga weg op 5:00-5:10 en dan zie ik wel hoe het gaat :P Waarschijnlijk kom ik kapot bij de finish, want ik heb niet echt goed geoefend met gecontroleerd heuvel af rennen, en dit is een vrij lange heuvel :P
pi_133312627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
O+ heb zojuist samen met mijn mams (en Wolve) hardgelopen! Tof! O+
Leuk! :D
Die van mij heeft het vorig jaar ook eens geprobeerd, maar is afgehaakt met hielspoor en last van knieën. Ik zeg al, gewoon op blote voeten gaan lopen, maar ze trapt er niet in ;)
pi_133312716
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat jammer... :(
Snel weer erbovenop komen! Ik weet niet voor welke afstand je je had ingeschreven maar kan je het niet gewoon als training lopen dan? Desnoods volgende week bij Geldrop?
De 15 en dat is teveel voor een training. Vooral als je niet lekker bent. Ga in november gewoon niks meer doen en dan kijken we in december wel hoe en wat. Forceren heeft geen zin, beter worden is belangrijker dan hardlopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:40:46 #55
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133312758
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:28 schreef Tieske89 het volgende:
Corniel: vanuit geel onder het uur lopen is mogelijk, maar je haalt heel veel mensen in. Ik heb vorig jaar vanuit geel vlak boven het uur gelopen en had het idee dat ik het halve startvak blauw ingehaald heb tijdens het lopen.

Wat betreft opbouw zie ik hier een aantal mensen wel ambitieus hard vertrekken. Het parcours leent zich uitermate goed voor een 'rustige' eerste 5km. Ik ga weg op een 20 rond voor de eerste 5, daarna versnellen. Dat versnellen ging vorig jaar automatisch na de eerste 5 btw. Eindelijk van dat rottige vals plat stuk af.
Klinkt een beetje als hetzelfde plan als ik heb ^O^

Ik had graag morgen mijn Fok! shirt van de Ekiden aangedaan om herkenbaar te zijn, maar aangezien ik bij mijn werk in een team loop zal ik te herkennen zijn aan dit shirt:

Net ook mijn reisplan zitten maken, stap rond 10 uur in de trein en reis via Breda naar Nijmegen, zal daar rond kwart voor 12 aankomen. Mochten mensen nog willen meeten, de meesten van jullie hebben van de Ekiden nog wel mijn nummer, dus Whatsappen kan altijd...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:41:02 #56
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133312762
Ja, even een goede warming up! Met Mo en schoonmams een rondje Evy gedaan (les 6). ^O^

http://www.endomondo.com/workouts/269376524/10882483

Vanmiddag richting Nijmegen, vanavond mensen aanmoedingen en mogen zelf knallen! *O*
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133312911
Ik heb geen uitgekiend plan voor de 7HL, maar heb besloten dat ik niet voor een tijd onder het uur ga. Ik ga gewoon lopen en zie wel op welke tijd ik uit ga komen.

Als het morgen net zulk grijs weer is als nu, dan wordt het tight/shirt/windjack. Het is waterkoud.

Verder heb ik de laatste twee gelletjes gekocht bij de Tuinen en een pakje dextro. Niet omdat ik dat allemaal nodig heb, puur als placebo.

Zin in morgen!!
pi_133313001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb geen uitgekiend plan voor de 7HL, maar heb besloten dat ik niet voor een tijd onder het uur ga. Ik ga gewoon lopen en zie wel op welke tijd ik uit ga komen.

Als het morgen net zulk grijs weer is als nu, dan wordt het tight/shirt/windjack. Het is waterkoud.

Verder heb ik de laatste twee gelletjes gekocht bij de Tuinen en een pakje dextro. Niet omdat ik dat allemaal nodig heb, puur als placebo.

Zin in morgen!!
Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzo :P.
Heb ik van horen zeggen trouwens, dus misschien helpt het wel heel goed.
pi_133313114
Ik word gewoon plaatsvervangend zenuwachtig van jullie. Leuk!
Veel succes en kick ass! :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133313171
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef hatsaflats het volgende:
De hyperwarm thights komen wel in leuke printjes:
[ afbeelding ]
Zou niet eens verkeerd staan op Sensation :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:05:10 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133313235
Ik volg morgen gewoon de meute :D Dan loop ik sowieso de goeie kant op.
Haak wel bij iets aan wat op een lekker tempo loopt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133313252
Iedereen heel veel plezier, succes en sterkte met de 7 verkeersdrempels!
Ik kijk nu al uit naar alle verhalen, dat gaat m`n hele maandag opslokken! :D
pi_133313282
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Van dextro krijg je een suikerboost en daarna een dip. Schijnt niet heel slim te zijn voor lopen enzo. Of je moet elke 5 minuten 1 tablet nemen ofzo :P.
Goed dat je 't zegt. Hmmm... En winegums?
pi_133313671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Goed dat je 't zegt. Hmmm... En winegums?
Geen idee, maar voor 15km heb je echt niet wat nodig ;). En als je denkt van wel moeten die 2 gelletjes op 5 en 10km wel genoeg zijn toch?
pi_133313829
Slacker wat balen! Beterschap.
Vol weekend tegemoet zien.
Vanavond zevenheuvelennacht 10 km. Dan terug naar huis. Spullen pakken en naar Uden.
Bij mijn ouders blijven slapen en dan om 6 uur sochtends vertrekken maar Kerkrade Geleen.
Bij Snowworld een anderhalf uur langlauf skating training. Koffiepauze. Dan anderhalf uur nordic walken/trailrun of rolskieen. Lunch en dan weer terug karren naar huis.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_133314921
Morgenochtend een collega oppikken en dan per auto naar Nijmegen! Kon opt laatste moment onverwachts aanhaken voor de faciliteiten van het bedrijf waar ik momenteel werk, dus mooi omkleden en spullen droppen in een kroeg die ze afgehuurd hebben, en daarna nog ff borrelen.

Ik wil onder de 1.20 dus vertrekken op 5.10 ongeveer. Maar ik ben zo brak als wat van Armin Only vannacht dus even afwachten hoeveel power er morgen in de benen zit..
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 13:07:42 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_133315196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat ik de 7heuvelen ga skippen. Ik voel me niet super, hoofdpijn, zwakjes en ik heb maar 6km gelopen na de griep. Gaan lopen is vragen om problemen... Geldrop volgende week is ook discutabel.

Veel plezier iedereen!
Slack -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133315297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Armin Only
Garmin Only is veel beter en daar word je ook niet zo brak van.
pi_133315548
Geen gelletjes of wat dan ook hier.. Gewoon goed brunchen, vandaag genoeg drinken en rennen met die hap! En de doelen? Alles onder de 1.42 is een baan PR voor me! :D
Ja doei.
pi_133315620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zelf nu twee marathons gelopen op een combi van dextro energie en gels. Bij 15, 25, 35, 40 ongeveer twee dextro en bij 10,20,30 een gelletje. En ik had het idee dat mijn energie peil redelijk goed was.

Wingums en muslirepen gebruik ik nog wel eens bij ldl's en werkt ook redelijk. Maar minder goed dan gels is mijn idee.
pi_133315924
:W

De uitvoering van minder snoepen en meer sporten ging niet zo lekker de laatste weken. :@

Hardlopen lukte ook voor geen meter, na de Vredesloop steeds met pijn en moeite twee kilometer of zo eruit weten te persen, of drie met veel wandelen tussendoor, met het gevoel van een lichaam dat gewoon nee zei. Dus daar werd ik ook niet gemotiveerder van. Zelfs niet met mooie routes op Sicilië. Steeds moe en vage klachten, bloedonderzoek gaf echter modelwaarden, dus gewoon maar afgewacht, me toch te druk gemaakt denk ik de afgelopen maanden. Meer rust nemen, extra slapen, voedingssupplementen, etc. en het lijkt te helpen. Ik ging met ontzettend veel tegenzin naar buiten, maar het ging meteen goed (terwijl ik er normaal de eerste kilometer echt in moet komen) en ik ben zowaar na 3,5 km met een goed gevoel thuisgekomen. *O*
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_133316001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Slack -O-
Stom lijf! Maar ik kom binnenkort gewoon langs, omdat het kan :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 16 november 2013 @ 13:40:46 #73
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133316051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef LadyOracle het volgende:
:W

De uitvoering van minder snoepen en meer sporten ging niet zo lekker de laatste weken. :@

Hardlopen lukte ook voor geen meter, na de Vredesloop steeds met pijn en moeite twee kilometer of zo eruit weten te persen, of drie met veel wandelen tussendoor, met het gevoel van een lichaam dat gewoon nee zei. Dus daar werd ik ook niet gemotiveerder van. Zelfs niet met mooie routes op Sicilië. Steeds moe en vage klachten, bloedonderzoek gaf echter modelwaarden, dus gewoon maar afgewacht, me toch te druk gemaakt denk ik de afgelopen maanden. Meer rust nemen, extra slapen, voedingssupplementen, etc. en het lijkt te helpen. Ik ging met ontzettend veel tegenzin naar buiten, maar het ging meteen goed (terwijl ik er normaal de eerste kilometer echt in moet komen) en ik ben zowaar na 3,5 km met een goed gevoel thuisgekomen. *O*
Mooi om te horen dat je de stijgende lijn weer te pakken hebt! Toch weer duidelijk dat rust en goede voeding echt belangrijk zijn om lekker te kunnen hardlopen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 13:50:43 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_133316224
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:37 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Stom lijf! Maar ik kom binnenkort gewoon langs, omdat het kan :)
Ja :) maar nu onderhand maar eens beter worden hoor!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133316867
Woei, Terrafly's via Amazon.de voor maar 55.60 incl verzenden :D Dat is wel het proberen waard!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')