Veel succes allebei!quote:Op zondag 17 november 2013 13:29 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, die falen wel een beetje...
Wij gaan nu naar onze starts!![]()
De mijne ging in safe mode tussen de trechter en de startlijn.quote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Mascleta het volgende:
Allemaal lopers doen hun horloge al aan als ze door die trechter heen zijn, maar dan moet je nog een stukje tot de officiële start.
Een ANDER hardloopforum?!quote:Op zondag 17 november 2013 14:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo ik zit in een café, café Maxim. Daar komen wat lui van ander hardloopforum. Als het goed is liepen daarvan ook een paar in blauwe vak. Hopen dat over een uurtje mijn vriendin het ook nog leuk vind, kan ik jullie even opzoeken.
Zo meer.
Lol ja, met allemaal ouwe mannetjesquote:Op zondag 17 november 2013 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een ANDER hardloopforum?!verraad!
quote:Op zondag 17 november 2013 14:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Op de livestream, en dus ook op de finishlijn, draaien ze Jealousy, uit de Evy-lessenwat een gemenerds daar bij de organisatie!
2x per dag sporten? Als je nu al moe bent, kun je misschien beter op een andere dag gaan lopen?quote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef Devv het volgende:
Ik ben vandaag echt lamlendig. Ik kon vanmorgen in de sportschool ook al niet in mijn ritme komen, en vanavond moet ik eigenlijk nog een uur hardlopen. Ik heb echt even een peptalk nodig.
Toch ontzettend mooie tijd!quote:Op zondag 17 november 2013 15:04 schreef Corniel het volgende:
1:01:02, nu op Zwabber wachten. Helaas net niet onder het uur, verslag volgt later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |