\m/ Maiden \m/quote:Op zondag 17 november 2013 09:33 schreef linebear het volgende:
Ook richting nijmegen nu....
Song of the day
Whoa! Lekker! Het is dat mossel net richting keuken vertrekt om een eitje voor me te bakken, anders was ik ook wentelteefjes gaan maken!quote:
Ik heb er al 3 gelezenquote:Op zondag 17 november 2013 09:39 schreef Gogo83 het volgende:
Lopers, veel succes vandaag en waar blijven de verslagen van de avondloprs?
Goede keuzequote:Op zondag 17 november 2013 09:42 schreef Quoi het volgende:
Het is geworden: Lange tight, korte mouwen
Je hebt mazzel: ik sta ook in roze, dus ik kan je straks de start overrollen als je volzit van de pannekoekenquote:Op zondag 17 november 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik deel mijn 15km in in drie segmenten van 5km. Een stapel per segment:
[ afbeelding ]
Jij gaat straks rollen ipv rennen?quote:Op zondag 17 november 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik deel mijn 15km in in drie segmenten van 5km. Een stapel per segment:
[ afbeelding ]
Starten misschien ook eerderquote:Op zondag 17 november 2013 10:27 schreef hatsaflats het volgende:
Dan ben ik toch best wel vroeg in Nijmegen, maar de trein zit nu al helemaal vol met hardlopers.
quote:Op zondag 17 november 2013 10:38 schreef runninglinda het volgende:
Heb al even niet gepost en sta ook niet in de wielooptwaar....ik was veel te nerveus en wilde er niet te veel mee bezig zijn.
Samen met mijn zus richting nijmegen gereden. ik was erg zenuwachtig. komen we op. tijd, zou er plaats zijn om te parkeren, moeten we lang wachten in de kou enz.
maar alles verliep soepel. shirt opgehaald, even de warme expo in, tas afgeven en op naar het startvak. nog maar 10 min voor de start en alle stress was weg. tot 5km heerlijk gelopen met mijn zus, beetje kletsen en mensen kijken. wat een mensenmassa. wel heerlijk je blijft inhalen! Na 5km afscheid genomen en versnelt. nog meer mensen inhalen en genieten van de stukjes omlaag. de laatse km is al snel in zicht. nog even doorbijten en met 52,49 netto gefinisht! Erg blij mee. en mijn zus kwam niet veel later met 55 0ver de streep. het was een leuke ervaring. top geregeld.
alle lopers vandaag, heel veel succes, geniet er van!!
Ziet er zo op papier uit als een fijne trainingquote:Op zondag 17 november 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Veel plezier vandaag lopers!
Ik heb net 16KM op heerlijk laag tempo gelopen. Vond het de laatste KM's nog best koud in lang, lang met windjack.
Ja doelstelling was hartslag op 150 houden. Ben op 152 gemiddeld uitgekomen. Moest af en toe behoorlijk op de rem om de hartslag weer naar beneden te krijgen. Verder heerlijk gelopen. Langzaam weer richting een comfortabele HM.quote:Op zondag 17 november 2013 10:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er zo op papier uit als een fijne training
Da's best apart he, jezelf actief af moeten remmen? Maar het werkt goed!quote:Op zondag 17 november 2013 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja doelstelling was hartslag op 150 houden. Ben op 152 gemiddeld uitgekomen. Moest af en toe behoorlijk op de rem om de hartslag weer naar beneden te krijgen. Verder heerlijk gelopen. Langzaam weer richting een comfortabele HM.
Ik vind het heel vermoeiendquote:Op zondag 17 november 2013 11:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's best apart he, jezelf actief af moeten remmen? Maar het werkt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |