En dat je maar 2x per jaar mag!quote:
kleine locale marathon uitzoeken..quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog dat je 1,5 uur in je startvak mag gaan wachten tot je van start mag.
Bij marathons hoef je nooit zolang te wachten. 7 heuvelenloop vond ik echt belachelijk hoe lang dat duurde.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kleine locale marathon uitzoeken..
Zo lang? Gelukkig hoef ik niet vooraan in het startvak te staan, dat scheelt al wel weer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog dat je 1,5 uur in je startvak mag gaan wachten tot je van start mag.
wie zegt dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dat je maar 2x per jaar mag!
Meh... Minimeet failquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De 15 en dat is teveel voor een training. Vooral als je niet lekker bent. Ga in november gewoon niks meer doen en dan kijken we in december wel hoe en wat. Forceren heeft geen zin, beter worden is belangrijker dan hardlopen.
Volgende week is er hier eentje... Gratisquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kleine locale marathon uitzoeken..
Erg leuk ja die kleine events, alleen bij een marathon heb je dan weer dat je minder support hebt en je veel in je eentje moet lopen, wat wel weer zwaarder wordt. Dat heb ik bij de midwintermarathon waarschijnlijk ook, 2e rondje schijnt best eenzaam te zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Southland Marathon's,die 20 minuten geleden van start is gegaan, startvak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en briefing...
[ afbeelding ]
local events
ik ook niet, gewoon lekker idd je eigen race lopen, door niemand "afgeleid of opgejaagd"wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Erg leuk ja die kleine events, alleen bij een marathon heb je dan weer dat je minder support hebt en je veel in je eentje moet lopen, wat wel weer zwaarder wordt. Dat heb ik bij de midwintermarathon waarschijnlijk ook, 2e rondje schijnt best eenzaam te zijn. Maar ik vind dat nooit zo erg eigenlijk, gewoon lekker je eigen race lopen.
Bij de Westlandmarathon verwacht ik idd ook lange, eenzame stukkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Erg leuk ja die kleine events, alleen bij een marathon heb je dan weer dat je minder support hebt en je veel in je eentje moet lopen, wat wel weer zwaarder wordt. Dat heb ik bij de midwintermarathon waarschijnlijk ook, 2e rondje schijnt best eenzaam te zijn. Maar ik vind dat nooit zo erg eigenlijk, gewoon lekker je eigen race lopen.
Too much info RD.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het gezegde is er niet voor niets "you are not a man until you had a man"
Goed gedaan hoor!!! Dat er nog maar meer PR's mogen volgenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:04 schreef Mascleta het volgende:
47:39! Nieuw PR op 10km! Verbetering van 7 seconden
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:04 schreef Mascleta het volgende:
47:39! Nieuw PR op 10km! Verbetering van 7 seconden
Misschien heeft de drukte je wel een dienst bewezenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
5km 24:53 netto, Finish 48:49 netto.
5km doorkomst was gepland op 24 minuten
Maar jij hebt Thias nog mee in de buggyquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de Westlandmarathon verwacht ik idd ook lange, eenzame stukken
Mwooaaa.....vast nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar jij hebt Thias nog mee in de buggy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |