Dat is zeker zo. Ik heb heerlijk ontspannen kunnen lopen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien heeft de drukte je wel een dienst bewezen
Hier een megastapel speltpannekoekenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijden!
Zo, fruitsapje en dan naar bed. Het moet niet gekker worden![]()
Morgen stevig ontbijten met......... wentelteefjes!
Hier ook! Alleen dan in de auto, maar verder precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Broodjes pindakaas. Krentenbol en banaan mee voor in de trein ofzo. Nu tukkie doen.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
ik zit nu in de trein terug. voldaan. 55.34 gelopen en wat was het leuk. gaaf georganiseerd. leuke fok! meet. gup en ma,serinde en co,.---je,archeon moblo en wolve. het was gezellig!! iedereen top gelopen!
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:44 schreef winterstorm666 het volgende:
leuke fok! meet. gup en ma,serinde en co,.---je,archeon moblo en wolve. het was gezellig!! iedereen top gelopen!
| 1 | * Sheriam - 15km |
ik vond alleen een groene chip op mijn schoenquote:Op zondag 17 november 2013 07:15 schreef Quoi het volgende:
Heeft iedereen zijn hardloopschoen gezet?
ik wacht nog steeds op de stoombootquote:Op zondag 17 november 2013 07:15 schreef Quoi het volgende:
Heeft iedereen zijn hardloopschoen gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |