abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:50:20 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133306100

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
pi_133306240
iemand voor de zevenheuvelennacht al een plaats en of tijd afgesproken met elkaar?

ik ga voor kort lang.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_133306741
Handschoenen voor een loopneus, wat een slim idee. :D
pi_133306957
Volgens mij heeft mama Levitas vandaag "verklapt" wat ik voor m`n verjaardag ga krijgen, als ik weer in Nederland ben, nadat ik net aangaf dat ik wel wat winterkleding voor het hardlopen kan gebruiken *O*

* Levitas zwengelt Safari aan en browsed lags alle webwinkels
pi_133307639
Iedereen die dit weekend gaan lopen bij de zevenheuvelenloop of andere wedstrijden veel succes. verwacht natuurlijk wel wat leuke verslagen.
  zaterdag 16 november 2013 @ 04:30:05 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310253
vandaag zevenzesheuvelenloop gedaan
6 x mijn favouriete rondje in Dolamore Park gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/269289416/5355322

30km, 1062m D+ en 4 uur onderweg

en nu officieel taperen *O* *O* *O*

alle zevenheuvelenlopers die vanavond al van start gaan, heel veel plezier en succes!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 16 november 2013 @ 04:31:17 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310255
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef wyccie het volgende:
Handschoenen voor een loopneus, wat een slim idee. :D
daar heb je toch de snot rocket voor?
pi_133310257
Wakker. Mooi tijdstip om buiten van de wereld te gaan genieten. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 16 november 2013 @ 04:39:46 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wakker. Mooi tijdstip om buiten van de wereld te gaan genieten. :)
niet een heel klein beetje aan de vroege kant Kluis?
pi_133310287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag zevenzesheuvelenloop gedaan
6 x mijn favouriete rondje in Dolamore Park gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/269289416/5355322

30km, 1062m D+ en 4 uur onderweg

alle zevenheuvelenlopers die vanavond al van start gaan, heel veel plezier en succes!
Endomondo zegt 5km? :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133310296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Endomondo zegt 5km? :D
6x5 is ook 30 :P

Maar idd, heb je je rondje maar 1 keer gelogd?
pi_133310297
Vandaag een heel ander soort stukje ´lopen´.. 3,5 uur met de intocht van Sinterlaas in Den Haag lopen!
Baby darling doll face honey
  zaterdag 16 november 2013 @ 05:33:32 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:14 schreef Levitas het volgende:

[..]

6x5 is ook 30 :P

Maar idd, heb je je rondje maar 1 keer gelogd?
yup, Gamin is tijdens het rondje onbetrouwbaar doordat je constant onder de bomen loop dus maar uitgezet.
gebruik met Garmin eigenlijk niet zo veel meer, behalve op lange duurlopen maar dit was gewoon rondjes draaien en dan merk je op een gegeven moment zelf wel hoe het tempo is en of het op een gegeven moment afzakt

[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 16-11-2013 05:48:57 ]
pi_133310323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niet een heel klein beetje aan de vroege kant Kluis?
Welnee, ik lag er gisteren expres vroeg in om vroeg te kunnen lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/269294123/6503018

Na de sprints/interval van woensdag had ik donderdag en vrijdag een pijntje in mijn voet. Ik was bang dat het weer een scheurtje in het middenvoetsbeentje zou wezen.
Vandaag is weer mijn trainingsdag en wilde niet afwachten tot ik vanavond zou kunnen lopen om te checken of het inderdaad hetzelfde pijntje was.
Dus vroeg op bed, vroeg er uit en lekker de wereld voor mijzelf gehad. Heerlijk genoten van de herfstlucht, geen pijntjes, lekker doorgelopen. ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 16 november 2013 @ 05:51:01 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133310324
goede berichten ^O^
pi_133310367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 04:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

Dat lijkt me al een mijlpaal op zich! ^O^
pi_133310372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
iemand voor de zevenheuvelennacht al een plaats en of tijd afgesproken met elkaar?

ik ga voor kort lang.
20:00 uur, vak roze. Zoals eerder gezegd ga ik op zoek naar iemand zonder witte hond. Verder nog niks concreets afgesproken.
  zaterdag 16 november 2013 @ 07:19:50 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133310410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:49 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Welnee, ik lag er gisteren expres vroeg in om vroeg te kunnen lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/269294123/6503018

Na de sprints/interval van woensdag had ik donderdag en vrijdag een pijntje in mijn voet. Ik was bang dat het weer een scheurtje in het middenvoetsbeentje zou wezen.
Vandaag is weer mijn trainingsdag en wilde niet afwachten tot ik vanavond zou kunnen lopen om te checken of het inderdaad hetzelfde pijntje was.
Dus vroeg op bed, vroeg er uit en lekker de wereld voor mijzelf gehad. Heerlijk genoten van de herfstlucht, geen pijntjes, lekker doorgelopen. ;)
:o You freak! :D
  zaterdag 16 november 2013 @ 07:20:59 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133310412
Ik heb een winterteen... :{ Ik hoop dat het voor vanavond nog een beetje afzakt, want nu heb ik een dikke rode kloppende middel-teen. -O-
pi_133310496
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o You freak! :D
:@ maar was heel lekker ;)
pi_133310501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een winterteen... :{ Ik hoop dat het voor vanavond nog een beetje afzakt, want nu heb ik een dikke rode kloppende middel-teen. -O-
Daar heb ik nog nooit van gehoord? :o Is dat omdat je met je voeten buiten bed slaapt ofzo?
pi_133310527
quote:
Vroeger ook wel regelmatig last van gehad en deed het altijd zo:
2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.

Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:54 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord? :o Is dat omdat je met je voeten buiten bed slaapt ofzo?
Volgens mij is het door kou, bijv. als je tenen bevroren zijn geweest
  Moderator zaterdag 16 november 2013 @ 08:05:58 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_133310538
quote:
Dat heb ik nog nooit gehad, maar wat naar! :X hopelijk word het beter. Google eens een beetje rond, misschien zijn er grootsmoeders middeltjes die het kunnen verbeteren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 07:53 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

:@ maar was heel lekker ;)
Het kan inderdaad heerlijk zijn! Ik heb het ook wel eens gedaan, met een jet-lag ben ik, op eerste kerstdag, om 04:00 uur naar buiten gegaan. Ik had de hele wereld voor mezelf O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133310560
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 08:02 schreef Levitas het volgende:

[..]

Vroeger ook wel regelmatig last van gehad en deed het altijd zo:
2 bakken met water pakken. Eentje met warm/heet water, eentje met heel koud water. En dan je voet(en) in de bak koud, warm, koud, warm, etc. etc.

Denk dat als je dat voor 10 min. doet zo'n 10 sec. in koud en 10 sec. in warm wel wat moet helpen.

[..]
Wisselbaden :Y ik heb idd wel eens gehoord dat dat helpt. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen omdat daarmee een betere doorbloeding op gang wordt geholpen. (Wintertenen hebben te maken met dlechte doorbloeding)
pi_133310649
Ik heb een startbewijs voor de Zevenheuvelenloop.
Ben echter geblesseerd :'(
Plantaris hypertonie speelt weer op }:|
Kan ik iemand nog blij maken met mijn startbewijs? inclusief groene chip
Loopse allemaal dit weekend, ik ben jaloers ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')