Ik kan wel hele slimme dingen gaan zeggen nu, maar ik zou hetzelfde doen en denken als jij. Ik werk ook twee dagen in de week thuis en merk dat ik in die dagen het meeste huishoudgebeuren plan, terwijl lief en ik eigenlijk hadden afgesproken alles 50/50 te doen (we werken beiden 40 uur). Maar ik vind dan inderdaad ook dat ik in mijn thuiswerkdagen het meeste wel 'moet' doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Burdie het volgende:
@RFR, dat hebben we zo afgesproken ja. Mijn man werkt fulltime door het hele land, dus hij is vaak lang weg van huis. Ik werk parttime vanuit huis, dus heb het altijd wel zo 'eerlijk' gevonden als ik zorg dat het huishouden draait en hij gewoon na een lange dag moe op de bank kan neerploffen. En we leven vrijwel geheel op zijn salaris, ook een punt dat meespeelt.
Nog steeds aanwezig maar gezakt tot niveau waarbij ik geen pcm nodig heb in ieder geval.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Mabawa, hoe is het met de hoofdpijn?
Ik krijg de afgelopen weken steeds meer last van mijn bekkengebied. Zo erg dat ik vanmiddag twee keer door mijn benen 'viel' toen ik opstond. Voelt als enorme spierpijn. Heb het al aangegeven bij de vk maar die zei dat het normaal was. Klopt dat? Iemand ervaring mee?
Als ik ga googelen kom ik uit op bekkeninstabiliteit
Bij ons is het echt zo de afspraak hequote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik kan wel hele slimme dingen gaan zeggen nu, maar ik zou hetzelfde doen en denken als jij. Ik werk ook twee dagen in de week thuis en merk dat ik in die dagen het meeste huishoudgebeuren plan, terwijl lief en ik eigenlijk hadden afgesproken alles 50/50 te doen (we werken beiden 40 uur). Maar ik vind dan inderdaad ook dat ik in mijn thuiswerkdagen het meeste wel 'moet' doen.
Enige wat ik kan aanraden is verdelen, dus nog maar de helft van de taken per dag doen en ook echt niet meer. En zou jouw man ook niet het e.e.a. op willen pakken als je het vraagt, bijvoorbeeld in het weekend, of vindt hij ook dat jij verantwoordelijk bent voor het huishouden?
(Die van mij moet ik niks vragen maar gewoon opdragen dat hij dit en dit moet doen want ik heb hem te veel verwenddus uit zichzelf doet hij weinig.)
Ga je ons allemaal voorbij? Duidelijkheid lijkt me wel prettig, ook al gaat het om een ks.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef angelatje het volgende:
Egopost:
We hebben een datum voor een geplande keizersnede!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Einde egopost
Ik vind dat ook fijn. En ik hou van schoonmakenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Burdie het volgende:
Bij ons is het echt zo de afspraak he. Ik vind het dan ook heerlijk als mijn man thuis komt in een schoon, opgeruimd huis en hij zich daar niet druk over hoeft te maken. En ik vind het heerlijk om te doen, dus het werkt twee kanten op
. Alleen nu dus even niet.
Maar hij vroeg vanmiddag zelf wat hij voor me kon doen vanavond. En is nu pizza's aan het halen!
Ik hoop dat iedereen lekker heeft doorgeslapen.quote:
Ik heb in die twee weken eigenlijk maar 3x overgegeven, dus dat valt heel erg mee.. Wel een constant misselijk gevoel en verminderde eetlust, maar dat is naar mijn idee niet zoveeeel minder dat ik 6kg ervan zou afvallen?quote:Op donderdag 14 november 2013 07:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Angela, wat gek dat je het nu al weet. Maar dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af.
[..]
Ik vind dat ook fijn. En ik hou van schoonmaken. Maar goed, je bent zwanger dus dat is wel een speciale situatie waarbij je jezelf extra in de gaten moet houden.
Maar fijn dat hij zelf ook aanbiedt dingen te doen.
Jaleesa, geen ervaring mee, maar als je door misselijkheid weinig eet of steeds moet overgeven is het niet zo gek denk ik.
[..]
Ik hoop dat iedereen lekker heeft doorgeslapen.
Ik ben vroeg wakker want zo meteen werken
Ik ben ik het begin van mijn vorige zwangerschap flink afgevallen (wel door overgeven) en dat was niet goed volgens de verloskundige (i.v.m. afvalstoffen in bloed). Goed om even te bellen dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb in die twee weken eigenlijk maar 3x overgegeven, dus dat valt heel erg mee.. Wel een constant misselijk gevoel en verminderde eetlust, maar dat is naar mijn idee niet zoveeeel minder dat ik 6kg ervan zou afvallen?
Ik ga in iedergeval straks de verloskundige bellen, vragen wat zij er van vind.. Ik vertrouw het niet
Heb je veel vetreserves? Want dan kan ik me best voorstellen dat je behoorlijk wat kunt afvallen als je nauwelijks eet t.o.v. normaal. Maar goed, ik zou ook even bellen voor de zekerheid. Alhoewel je misschien nog beter met de huisarts kunt bellen? Lijkt me dat een verloskundige nu nog weinig ermee zal kunnen? Maar dat is puur gevoel hoor, vraag ik me gewoon ineens afquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb in die twee weken eigenlijk maar 3x overgegeven, dus dat valt heel erg mee.. Wel een constant misselijk gevoel en verminderde eetlust, maar dat is naar mijn idee niet zoveeeel minder dat ik 6kg ervan zou afvallen?
Ik ga in iedergeval straks de verloskundige bellen, vragen wat zij er van vind.. Ik vertrouw het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Theeleuter op 14-11-2013 09:17:01 (Lekker kan uiteraard niet meer als LLM'er) ]
Jeetje, dat snap ik, het is ook wel een heel flinke kans...quote:Op donderdag 14 november 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Angela, een datum! FijnOok raar, lijkt me ergens
Maar wel heel fijn
Gisteren gehoord dat mijn ex (van 8 jaar geleden ofzo) en zijn vriendin een kindje verwachten. Hebben ze een 1:2 uitslag gekregen van de combinatietestZe zijn nu in afwachting van de uitslag van de vlokkentest. Vind zoiets echt een heftig idee.
Nou....Dan word je midden in de nacht hoestend wakker of wakker van dat je neus dichtzit en adem te kort komt.....Suffe zoutoplossing spray werkt voor geen meter (iig niet bij mij).quote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef Dot. het volgende:
Misschien dat ik even naar de Subway schuifel in mn lunch hoor![]()
Ik ben verkouden en ik ben al telkens zo moe deze zwangerschap, maar nu is het wel heel erg. En het is alleen nog maar keelpijn en af en toe snotteren en hoesten, hoe moet het dan gaan als ik echt full blown verkouden ben?
Ik was voor ik wist van mn zwangerschap woog ik 67kg(1.75m) gewoon een "normaal" lichaam dus, niet veel vetquote:Op donderdag 14 november 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Angela, een datum! FijnOok raar, lijkt me ergens
Maar wel heel fijn
[..]
Heb je veel vetreserves? Want dan kan ik me best voorstellen dat je behoorlijk wat kunt afvallen als je nauwelijks eet t.o.v. normaal. Maar goed, ik zou ook even bellen voor de zekerheid. Alhoewel je misschien nog beter met de huisarts kunt bellen? Lijkt me dat een verloskundige nu nog weinig ermee zal kunnen? Maar dat is puur gevoel hoor, vraag ik me gewoon ineens af
Gisteren gehoord dat mijn ex (van 8 jaar geleden ofzo) en zijn vriendin een kindje verwachten. Hebben ze een 1:2 uitslag gekregen van de combinatietestZe zijn nu in afwachting van de uitslag van de vlokkentest. Vind zoiets echt een heftig idee.
Ben ook benieuwd naar Limone!
Hier gaat alles verder zn gangetjeBen nu ruim 15 weken zwanger. Dat is praktisch de helft! En de helft is voorbij gevlogen, dus waarschijnlijk lig ik straks voor mijn gevoel morgen al te bevallen
![]()
Gisteren nog eens naar het hartje geluisterdMisselijkheid varieert per dag, maar is wel absoluut een dalende lijn in te ontdekken. Dus dat is mooi
Nog geen rare eetbuien. Emobuien vallen ook nog ontzettend mee. Begin wel alweer een poets/opruimfiemel te ontwikkelen, maar dat is niet zozeer nesteldrang als het gewoon-alles-op-orde-willen-hebben-want-straks-hebben-we-twee-kinderen-en-oh-help-die-moeten-we-wel-in-een-nette-omgeving-opvoeden-en-het-goede-voorbeeld-geven-want-wat-zijn-we-anders-voor-ouders-dus-hup-opruimen-en-de-boel-aan-de-kant-houden!
Dus. Nu work work!
Wow die vriend mag je wel flink verwennen, heerlijk dat hij zo zorgzaam is!quote:Op donderdag 14 november 2013 07:55 schreef Dot. het volgende:
Rare droom, check. Ik had gedroomd dat een of ander dementerend vrouwtje ons hele huis weer in de staat had gebracht voordat we er maanden aan hadden geklust. Mijn mooie vloer weg en overal schuimbehangEn haar zoon vond dat ze het heel netjes had gedaan dus die wilde niet betalen om het weer te fixen
![]()
En Limone???
Fijn Angela dat je een datum hebt! Is het ook een handige ivm de verbouwing?
Ik heb een hekel aan schoonmaken dus mijn vriend is veel actiever in het huishoudenSowieso kookt hij bijna altijd, omdat hij veel lekkerder kookt en idd vaak thuis werkt of vroeg thuis is en dan doet hij idd de was er wel even tussendoor.
Ik slik wel dagelijks de "Zwanger Zijn" vitaminepillen van de Albert Heijn. Die schijnen prima te zijn volgens mijn vk!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:31 schreef Purple010 het volgende:
Jj, dat afvallen klinkt mij als wel erg veel. Misschien even dokter bellen, kan geen kwaad? En anders er voor zorgen dat je wel de juiste voedinsstoffen (vitamine pil voor zwangeren?) binnen krijgt, dat geeft wellicht ook een beter gevoel.
Weegschalen vergelijken is gewoon ook niet slim.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik was voor ik wist van mn zwangerschap woog ik 67kg(1.75m) gewoon een "normaal" lichaam dus, niet veel vet . De laatste keer bij de verloskundige (22okt) was ik 65kg en een week later heb ik zelf op de weegschaal gestaan, was toen ook 65kg. Eergister weer op mn eigen weegschaal gaan staan en toen was het dus nog maar 58,4kg.. Ben er gewoon erg van geschrokken
Qua afvallen ben ik ook van alleen mijn eigen weegschaal uitgegaan. Daar woog ik dus 2 weken geleden 65,1 en eergister 58,4quote:Op donderdag 14 november 2013 10:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Weegschalen vergelijken is gewoon ook niet slim.
Daarom altijd meten op dezelfde dat geeft een betere indicatie.
Mooi dat je zo snel terecht kan! Hoop op een goede echo voor je.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik slik wel dagelijks de "Zwanger Zijn" vitaminepillen van de Albert Heijn. Die schijnen prima te zijn volgens mijn vk!
Heb ze vanochtend gebeld en ik kan om 10 voor 12 terecht, het baarde hun ook zorgen. Ze gaan bloedprikken en misschien een echo?(*duim duim*)
Grappig ik vind dat gewoon vanzelfsprekendquote:Op donderdag 14 november 2013 10:16 schreef Purple010 het volgende:
Wow die vriend mag je wel flink verwennen, heerlijk dat hij zo zorgzaam is!
Als je op je rug ligt, met hun neus naar boven. Hence de benamingquote:Op donderdag 14 november 2013 10:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Grappig ik vind dat gewoon vanzelfsprekend![]()
![]()
Ik vind het niet meer dan logisch dat een man ook dingen doet zoals dat.
Wat ik mij trouwens afvroeg.. Ik wil niet gaan googlenmaar hoe zit een sterrenkijkertje precies
![]()
Veilige plaatjes zijn welkom
"sterren"kijker? Als in, je, ehrm, 'ster'? Ik probeer me voor te stellen wat je gedacht kan hebben wat zo erg is dat je niet durfde te googelenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ja precies dat dacht ik dus ook
ik las ergens iets heel anders wat ik totaal niet begreep maar ik durfde niet te googlen vanwege de plaatjes.![]()
Ik moet wel zeggen dat ik errug verwend ben hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 10:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Grappig ik vind dat gewoon vanzelfsprekend![]()
![]()
Ik vind het niet meer dan logisch dat een man ook dingen doet zoals dat.
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ja precies dat dacht ik dus ook
ik las ergens iets heel anders wat ik totaal niet begreep maar ik durfde niet te googlen vanwege de plaatjes.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zegz limone, ik ga me niet melden in het babytopic voordat jij er bent hoor..dus schiet eens op
Neem me steeds voor om hier nog even te reageren op wat post en een afscheidsberichtje met foto te posten, maar kom steeds wat tussen. Maar ga vandaag of morgen echt even de tijd nemen
Heftig coco..pff!
Haha, dat ook iddquote:Op donderdag 14 november 2013 11:12 schreef Cantare het volgende:
Ik vond het net een bejaard boeddhaatje
Danku!quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef Cantare het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsboven is een sterrenkijker.
Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:19 schreef Dot. het volgende:
Oeh, die schouderligging lijkt me pijnlijkDat wordt toch niet natuurlijk geprobeerd hopelijk?...
Ik ben besloten om morgen toch even langs de huisarts te gaan voor een check of het echt wel een gewone verkoudheid isSinds zaterdag ben ik vermoeider dan normaal, heb ik keelpijn en voel ik me grieperig en we hoorden dus gisteren dat ons bezoek die dag een longontsteking blijkt te hebben. Better safe than sorry denk ik dan maar...
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou echt alles zelf proberen maar die schouderligging laten ze je echt niet doen idd.
Hoesten begint de laatste twee dagen te komen en benauwd ben ik al de hele zwangerschap. Lopen en praten lukt me bijvoorbeeld niet goed zonder buiten adem te rakenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.
Saar die was sterrenkijker (en dan nog iets extra's, maar weet niet goed wat), en ik ben na ruim 50 uur op een krappe 6cm blijven steken. Mij werd verteld dat je lichaam het (de ontsluiting) dan tegenwerkt omdat de baby er toch niet uit gaat kunnen (ze is bijvoorbeeld nooit echt ingedaald), en als ik naar die schouderligging kijk, zou ik me goed kunnen voorstellen dat je dan ook geen volledige ontsluiting krijgt.
Dot, longontsteking lijkt me niet als je geen last hebt van benauwdheid/hoesten/etc. Maar even laten controleren kan natuurlijk altijd
Ja absoluutquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
Nou eens kijken of dat lukt vanaf de ipadquote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
[..]Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Pfuh![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:55 schreef GotC het volgende:
BlaWat een mooierd!
Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug
Ik zou niet durven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Pfuh![]()
![]()
Ik ben altijd zo blij met alle technieken van nu als ik zulke plaatjes zie. Dat we nu toch meer voorbereid een bevalling in gaan dan een paar eeuwen terug. Ik heb met oude boeken gewerkt en ik las ooit een verhaal uit 1780 oid van een arts die hielp bij een bevalling die niet helemaal lukte (beetje smerig, dus spoiler)quote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef WupWup het volgende:
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart?Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt..
Echt he, en dat daar dan eerst een foto van wordt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Serieus......HOE?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom klik ik nou op die link.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, gewoon een bevalling dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
een baby uit een vagina met wat bloed en smurrie
quote:" Ik heb me net extra ingelezen in de bevalling en nu ben ik zoooo emotioneeeheeeeheeel want het is zo moohoooohooooi en die pijn ach die hoort er bijhiijjjhijjjj."
()
Stuurt 'ie terug:
"OMG!"
Dus ik:
"Hormonen much?"
Zegt 'ie:
"Nee hoor schatje."
Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezienquote:Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Het valt best mee, die foto, en volgens mij zie ik ook geen rare compleet doorscheurende dingen. Op mobiel niet dan hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...
Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Cantare het volgende:
[..]
Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezienOh wacht.. dat zie je op mobiel dus niet.. MomentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...
Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past..
Edit: Oh mijn God!
Jup, maar ik dacht na het zien van de foto OP MOBIEL dat dat meer om het 'rekverhaal' ging en dat vond ik er hier niet spannend uit zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Burdie het volgende:
Sorry, maar er stond een waarschuwing bij he.
Deze is om het weer goed te maken.
[ afbeelding ]
De arts assistent beweert nog steeds dat dit bij mij gebeurd is en hij het handje opgeduwd heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te maken
Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 wekenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangenMet 22 weken
Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord?
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 weken.
Ja daar kijk ik ook echt naar uitquote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:
Chanty.
Een troost: morgen is deze dag weer voorbij, en ga je babygluren.
Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteldquote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
Pffffff hele dag als een idioot zitten werken om een deadline te halen en heb nu zin om op de bank te gaan liggen huilen. Maar dat kan niet want vanavond vrijwilligerswerk en ook nog een belangrijke avond dus kan niet eens skippenGelukkig is het bijna weekend
Bla wat een ontzettend mooi dametjeDametjes trouwens ook
Die link van Burdie heb ik na het lezen van de reactie maar overgeslagen![]()
voor de mijlpalen van vandaag en ook eentje voor mezelf want vandaag 10 weken
Tenzij ik morgen met de echo terug wordt gezet wat me niet zou verbazen.
Benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopelijk niks ernstigs hoewel dat afvallen me niet helemaal de bedoeling lijkt.
He dat is nog een dag in onzekerheid. Heb je wel een echo gehad? Hopelijk kan de huisarts je geruststellenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteldmorgen meer..
Heb je je deadline wel gehaald? Dan moet je jezelf juist een heeeeele ferme schouderklop geven en trots zijn!!Komende dagen gewoon wat rustiger aan doen? Of heb je nog meer deadlines?
10weken!!![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangenMet 22 weken
Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord?
Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik had 'm gister pas voor het eerst. Jammer dat ik net een minuut daarvoor een telefonische volksbuurtruzie met mijn man had gehad en ik daarom lekker aan het huilen was. Het was namelijk wel een lief moment..
Ik vind het lief hoor!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.
Ik: "hee, zo te zien heb ik wat gemist! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?"
Zij: "de baby had er eigenlijk al moeten zijn".
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef Theeleuter het volgende:
Haha, ach, alles omtrent buik vat ik op als compliment.
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
Ik zal dalijk eens een buikfoto doen, ik heb volgens mij een redelijk bescheiden buikIk vind ook alles omtrent mn buik een compliment eigenlijk, behalve de dude die zei dat je nog bijna niks zag terwijl ik al heel trots was op mijn bultje
![]()
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.Vervelend als het zo stroef loopt. Maar begrijp ik het goed dat hij het niet de moeite waard vond om te reageren? Probeer je niet te laten kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hem straffen lijkt me geen zin te hebben. Kunt zeker niet echt met hem praten over waarom het zo stroef gaat?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh Bla wat een mooie dame!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:
Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
Oh. Mijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh![]()
JJ, fijn dat je terecht kon maar jammer dat er nog niks duidelijk is. Wel weer prettig dat ze het serieus nemen en dat je morgen naar de ha kan.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Limone het volgende:
Ohja en een joepie voor Chanty en Sethiwe!![]()
Sethiwe, angelatje en iedereen die nog meer 37 weken of verder is, ik hoop dat jullie mij allemaal voorbij gaan!
Dat begrijp ik dan ook niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef DJMomo het volgende:
3 a 4 weken! Dus je was minder dan vier weken geleden voor t laats ongesteld? Dan snap ik niet dat je nu een echo hebt gekregen.
Nee, ok. 11 december duurt mij iets te langquote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallen.
Chanty veel plezier morgen bij de echo, voor het geval ik het morgen vergeet te zeggen.
TL wat een lastige situatie met je vader, kan je niet echt advies geven. Maar wens je wel sterkte, want zoiets vreet energie.
JJ ben benieuwd wat erbij de huisarts uitkomt.
Mabawa, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar wel pittig om morgen alweer de hele ochtend in het ziekenhuis door te brengen.
Mini en minimaxibla![]()
De dames die ook zwemmen, welke slag doen jullie. Ik had vandaag last van mijn heup bij de schoolslag, merken jullie dat ook? Hoe kan ik dat omzeilen? Vind het wel lekker om een paar keer per week te zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blawat een rijkdom heb je daar!
Sterkte met je gewichtsverlies JJ ..
En voor de LLM-ers .. Nog eeeeven!
Succes met je echo Chanty!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Confronterend FB, zo komt 40 wel snel dichtbij! Ik ben nu pas 27quote:Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef flowerbox het volgende:
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
VK dacht het eerder al vanwege de uitzetting van m'n baarmoeder.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef Burdie het volgende:
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
Het is een bakje chips geworden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Limone het volgende:
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.
Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee.
Met ketchup hoop ik?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Het is een bakje chips geworden.
Fijn Nikki!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik.Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg.
![]()
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen.
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:56 schreef Butterflower het volgende:
Burdie die foto!!![]()
Nog geen LimonebabyMisschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit
![]()
Blaby![]()
Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken![]()
Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!
De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd
Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig![]()
En nog steeds een meisje!
GeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook een beetje: iehl! Zo erg was het nu ook weer met die craving.
Wat een profiel! Dat is niet zomaar een wipneusje! Wat is die tweede echo?
Fijn dat je het hartje hebt gehoord, Hobbes, geeft dit voor jou nu extra zekerheid?
Geen suiker voor Soempie!en fijn dat je nu ook niet meteen in een heel calamiteitenplan valt..
Als ik jouw mobiel was zou ik ook crashen op die pica.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Ohja, dat dacht ik welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.quote:
Het is het waard!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
Dat en je weet nooit welke cravings je losmaakt...!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Het kwam ook even in mij opquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
You're welcomequote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking.
Ik heb er zelfs nare dromen van.quote:
Yagh, het idee alleen al. Nee hoor, hier geen rare dromen. Wel een mooie man in bed maar dat was mijn eigenquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:34 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie lekker dan zulke dromen.
Flower had Dries zijn zwembroek van tevoren al uitgetrokken
Kuitkramp is niet fijn, heb je het er zelf weer uitgekregen? 39 weken alweer Martine, nog een weekje tot de grote mijlpaal!!![]()
Jij droomt over mij!quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nare dromen van.
En daarna dat Skips boos was, omdat de vk een draaipoging deed zonder het aan te kondigen en dat haar mini toen weer in stuit lag.![]()
Volgens mij de eerste rare dromen die ik me kan herinneren deze zwangerschap.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:
Twee weekjes nog Martine.![]()
Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.
Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo.![]()
Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed.
Jij bent gewoon heel goed in broeden en barenquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:
Twee weekjes nog Martine.![]()
Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.
Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo.![]()
Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt.Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere.
![]()
![]()
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt.![]()
Lief.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel goed in broeden en baren
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
MartineFijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. En jeeuujjj voor je 39 weken!
Soempie geen diabetes! Fijn, gewoon een lekkere bolle baby
BF wat een lief profieltje van jullie dochter
Kramp heb ik gelukkig nauwelijks last van. Behalve als ik thuiskom en nodig moet plassen, snel de trap op (3hoog) en dan gaan zitten is dan geen succesGekke dromen met tentakels, nieuwe laarzen (I want!!!) en slechte oppassers.
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef martine1984 het volgende:
Mawabageef je angst aan in het ziekenhuis. Je moet toch zo weer op controle? Zij kunnen je vast geruststellen. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, hoge bloeddruk in samenwerking met hoofdpijn zouden mij ook de kriebels geven.
Ja ik moet zo weer. Ga het inderdaad aangeven. Ik word er heel onrustig van en dat werkt ook niet goed op die hoofdpijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Cantare het volgende:
Mabawa, neem je angst serieus, he, ik kan me heel goed voorstellen dat je van gedachten verandert over het "laten zitten".
Ik moet zo naar het zhquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef Limone het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
Zo deed ik het idd altijd, maar.dat lukt nauwelijks meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef WupWup het volgende:
Been over ander been slaan, niet strak maar op de mannenmanier zeg maar.
Nee hoor vind jou niet negatief. Kramp vind ik negatief tov de positieve berichten! Xquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Kramp is weg hoor. Vind je me negatief purple? Ik voel me sinds gisteren juist weer een beetje oké. Manlief heeft eindelijk zijn mening met me gedeeld, normaal zei hij het is jouw lijf en ik voel niet wat jij voelt. Als je iets beslist sta ik achter je. Maar was gewoon enorm toe aan zijn mening. We moeten dit samen doen het is ook zijn zoon. Gelukkig zitten we op 1 lijn wat betreft de eventuele inleiding. Voor de 41 weken willen we muk zelf de kans bieden om te komen en daarna zien ee wel weer verder.
Vandaag zelf weer make-up op gedaan, voelt een stuk beter.
Ja deze manier gebruik ik ook. En met schoenen gebruik ik ook de traptreden of manlief.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef WupWup het volgende:
Been over ander been slaan, niet strak maar op de mannenmanier zeg maar.
Hoe, wat, ik?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo deed ik het idd altijd, maar.dat lukt nauwelijks meer.
Ps buikfoto
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:42 schreef Theeleuter het volgende:
Sokken aantrekken kan soms een hele uitdaging zijn ja, haha. Ik deed dat de vorige keer door voet net boven enkel op knie te leggen en dat zo zijwaarts sok aantrekken.
Ik denk dat als je de Limonetest niet meer doorstaat je ook je sokken niet meer op de normale manier kan aantrekken
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:53 schreef Enfermera het volgende:
Limone ben je al aan de ananas en pittig eten?![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan
LOL en vanavond aan de pannenkoeken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Wat een goeie post weer Enf! Ik blijf dat zo knap vinden het lukt mij echt niet.
Musique, dat klinkt als een hele vermoeiende tijd. Eis niet teveel van jezelf he?! Wel fijn dat er zoveel af is in huis!
Limone
Ja, precies dit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd.Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen!
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat?quote:
Oeh dropjes! Of eigenlijk lust ik geen dropjes maar wil ik snoepjes. Of magnum almond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]Het is dat ik op mn werk zit en ook even niks te doen had, dus ja
![]()
Fijn dat alles goed was in het zh Mabawa! Fijn dat ze naar je luisterden![]()
Whihi sex met pannenkoeken
Ik had laatst pannenkoeken gegeten maar omdat het zulke snelle suikers zijn en was knettermisselijk 's ochtendsDus dat wordt 'm niet meer nu ik zwanger ben. Ja, tenzij koude pannenkoeken met stroop
Ik moest per se drop hebben dus mn man (moest toch op pad) is ze heel lief gaan halen voor medropjessss als ik thuiskom yay!
Het 1 sluit het ander niet uit....quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies dit.
[..]
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat?
Dat wat zij zegt, Musique!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd.Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen!
Geen idee maarre... tostiquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:21 schreef Purple010 het volgende:
Ik ben een tosti verslaving aan het ontwikkelen! Zou de babe daar dan ook van gaan houden?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohh jongens.... mijn man zei letterlijk: "ik vind die andere ook mooier."
Kortom, dat andere behang gaat er komen.![]()
Het wordt nu deze. Ik hoop dat het linkje werkt, nog nooit een linkje geplaatst op deze manier en zit mobiel, vandaar.
http://www.behangwereld.n(...)ng-at-heart-oz-7850/
Omg.. Pannekoek met chocoquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Geen idee maarre... tosti
Ik heb ineens trek in chocola maar heb niets van dat in huis. Zelfs geen chocopasta om op mijn pannenkoek te doen
Omdat manlief weigert een 2e ledikant aan te schaffenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Hobbesje het volgende:
Theeleuter waarom doe je haar niet met haar oude bedje over naar haar nieuwe kamer (of past dat niet). Dan is de overgang wat minder groot. Toch lekker om In een vertrouwd bedje te liggen in een 'vreemde' kamer. Zo hebben wij dat iig wel gedaan.
Aaaaaaahw!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed wasWeer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).
Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaaktToen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje
Ik vond het zo bijzonder om te zien
![]()
![]()
En heel stom, maar ik ben nu al trots op d'r dat ze dat kan
ja ik zeg ze omdat ik gewoon het gevoel heb dat het een meisje is
.
Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed wasWeer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).
Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaaktToen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje
![]()
![]()
.
Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef Limone het volgende:
Uh oh! Dat waren mijn vliezen..
![]()
![]()
Ik heb wat opgevangen in een potje en het is een beetje troebel en heeft de kleur van donkere urine. In de luier die ik nu aan heb () is het zo goed als kleurloos.. Toch maar even de vk bellen hè?
![]()
![]()
![]()
Ik zit gewoon hier in zoetermeer en daar hebben ze alle echoapparatuur, zelfs 3D voor de pretecho'squote:Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeeeeej! Chanty!![]()
Welke locatie ben jij geweest voor je echo?! Ik moest naar Capelle, maar dat was alleen voor mijn 20 weken echo!
We zitten toevallig niet bij dezelfde verloskundigenpraktijk toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |