quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:56 schreef Butterflower het volgende:
Burdie die foto!!![]()
Nog geen LimonebabyMisschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit
![]()
Blaby![]()
Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken![]()
Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!
De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd
Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig![]()
En nog steeds een meisje!
GeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook een beetje: iehl! Zo erg was het nu ook weer met die craving.
Wat een profiel! Dat is niet zomaar een wipneusje! Wat is die tweede echo?
Fijn dat je het hartje hebt gehoord, Hobbes, geeft dit voor jou nu extra zekerheid?
Geen suiker voor Soempie!en fijn dat je nu ook niet meteen in een heel calamiteitenplan valt..
Als ik jouw mobiel was zou ik ook crashen op die pica.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Ohja, dat dacht ik welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.quote:
Het is het waard!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
Dat en je weet nooit welke cravings je losmaakt...!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Het kwam ook even in mij opquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
You're welcomequote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking.
Ik heb er zelfs nare dromen van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |