Nee, ok. 11 december duurt mij iets te langquote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallen.
Chanty veel plezier morgen bij de echo, voor het geval ik het morgen vergeet te zeggen.
TL wat een lastige situatie met je vader, kan je niet echt advies geven. Maar wens je wel sterkte, want zoiets vreet energie.
JJ ben benieuwd wat erbij de huisarts uitkomt.
Mabawa, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar wel pittig om morgen alweer de hele ochtend in het ziekenhuis door te brengen.
Mini en minimaxibla![]()
De dames die ook zwemmen, welke slag doen jullie. Ik had vandaag last van mijn heup bij de schoolslag, merken jullie dat ook? Hoe kan ik dat omzeilen? Vind het wel lekker om een paar keer per week te zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blawat een rijkdom heb je daar!
Sterkte met je gewichtsverlies JJ ..
En voor de LLM-ers .. Nog eeeeven!
Succes met je echo Chanty!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Confronterend FB, zo komt 40 wel snel dichtbij! Ik ben nu pas 27quote:Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef flowerbox het volgende:
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
VK dacht het eerder al vanwege de uitzetting van m'n baarmoeder.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef Burdie het volgende:
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een bakje chips geworden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Limone het volgende:
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.
Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee.
Met ketchup hoop ik?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Het is een bakje chips geworden.
Fijn Nikki!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik.Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg.
![]()
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |