Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik had 'm gister pas voor het eerst. Jammer dat ik net een minuut daarvoor een telefonische volksbuurtruzie met mijn man had gehad en ik daarom lekker aan het huilen was. Het was namelijk wel een lief moment..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het lief hoor!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.
Ik: "hee, zo te zien heb ik wat gemist! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?"
Zij: "de baby had er eigenlijk al moeten zijn".
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef Theeleuter het volgende:
Haha, ach, alles omtrent buik vat ik op als compliment.
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
Ik zal dalijk eens een buikfoto doen, ik heb volgens mij een redelijk bescheiden buikIk vind ook alles omtrent mn buik een compliment eigenlijk, behalve de dude die zei dat je nog bijna niks zag terwijl ik al heel trots was op mijn bultje
![]()
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.Vervelend als het zo stroef loopt. Maar begrijp ik het goed dat hij het niet de moeite waard vond om te reageren? Probeer je niet te laten kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hem straffen lijkt me geen zin te hebben. Kunt zeker niet echt met hem praten over waarom het zo stroef gaat?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh Bla wat een mooie dame!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:
Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt..
Oh. Mijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh![]()
JJ, fijn dat je terecht kon maar jammer dat er nog niks duidelijk is. Wel weer prettig dat ze het serieus nemen en dat je morgen naar de ha kan.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Limone het volgende:
Ohja en een joepie voor Chanty en Sethiwe!![]()
Sethiwe, angelatje en iedereen die nog meer 37 weken of verder is, ik hoop dat jullie mij allemaal voorbij gaan!
Dat begrijp ik dan ook niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef DJMomo het volgende:
3 a 4 weken! Dus je was minder dan vier weken geleden voor t laats ongesteld? Dan snap ik niet dat je nu een echo hebt gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |