abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133250057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt.

;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te maken c_/
  donderdag 14 november 2013 @ 13:32:42 #102
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133250126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt.

;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik ik nou op die link..... |:(
pi_133251096
Ik durf niet te klikken. Wat zie je?
pi_133251752
een baby uit een vagina met wat bloed en smurrie
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133251821
Bla wat een schatje! O+

Burdie, ik klik ook niet. Ik wil vooral geen mental image krijgen bij dit soort onderwerpen. :+
pi_133251849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
een baby uit een vagina met wat bloed en smurrie
Oh, gewoon een bevalling dus. ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 14:30:14 #107
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133252099
Het valt best mee, die foto, en volgens mij zie ik ook geen rare compleet doorscheurende dingen. Op mobiel niet dan hè. :+

EDIT: Oké, stop, hooo! Op de laptop blijkt het er toch anders uit te zien. Misschien toch maar niet klikken inderdaad.

--

Ik heb net de laatste wijzigingen voor het geboortekaartje naar de ontwerper gestuurd. WAAAAAAAAAAAAAAH! *O*

En ik heb me vanmorgen uit een van de nieuwsbrieven die ik binnenkreeg in mijn mailbox extra ingelezen in de bevalling etcetera. Daarna heb ik Kix een WhatsApp gestuurd:

quote:
" Ik heb me net extra ingelezen in de bevalling en nu ben ik zoooo emotioneeeheeeeheeel want het is zo moohoooohooooi en die pijn ach die hoort er bijhiijjjhijjjj."

( _O- )

Stuurt 'ie terug:

"OMG!"

Dus ik:

"Hormonen much?"

Zegt 'ie:

"Nee hoor schatje."
:') Ik denk dat 'ie aan zelfbescherming doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 14-11-2013 14:43:25 ]
pi_133252247
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Het valt best mee, die foto, en volgens mij zie ik ook geen rare compleet doorscheurende dingen. Op mobiel niet dan hè. :+
Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezien
SPOILER
is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...

Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past. :{
  donderdag 14 november 2013 @ 14:39:52 #109
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133252345
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Cantare het volgende:

[..]

Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezien
SPOILER
is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...

Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past. :{
Oh wacht.. dat zie je op mobiel dus niet.. Momentje :').

Edit: Oh mijn God!
  donderdag 14 november 2013 @ 14:59:03 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133252911
Sorry, maar er stond een waarschuwing bij he :P.
Deze is om het weer goed te maken O+.

KuikenGuppy
pi_133254281
Fotos Bla prachtig!

Foto Burdie niet durven kijken...
pi_133254799
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangen *O* Met 22 weken :') Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord? :D
  donderdag 14 november 2013 @ 16:06:53 #113
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133254928
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Burdie het volgende:
Sorry, maar er stond een waarschuwing bij he :P.
Deze is om het weer goed te maken O+.

[ afbeelding ]
Jup, maar ik dacht na het zien van de foto OP MOBIEL dat dat meer om het 'rekverhaal' ging en dat vond ik er hier niet spannend uit zien. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 16:15:33 #114
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133255258
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef WupWup het volgende:

[..]

Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te maken c_/
De arts assistent beweert nog steeds dat dit bij mij gebeurd is en hij het handje opgeduwd heeft.
De gyn heeft er op de OK geen schade van gevonden en zegt dat het dus medisch gezien niet kan.
Er zijn geen foto's van dus we zullen het nooit weten :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 14 november 2013 @ 16:20:53 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133255448
Pffffff hele dag als een idioot zitten werken om een deadline te halen en heb nu zin om op de bank te gaan liggen huilen. Maar dat kan niet want vanavond vrijwilligerswerk en ook nog een belangrijke avond dus kan niet eens skippen }:| Gelukkig is het bijna weekend *O*

Bla wat een ontzettend mooi dametje O+ Dametjes trouwens ook :P

Die link van Burdie heb ik na het lezen van de reactie maar overgeslagen :+

*O* voor de mijlpalen van vandaag en ook eentje voor mezelf want vandaag 10 weken *) Tenzij ik morgen met de echo terug wordt gezet wat me niet zou verbazen.

Benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopelijk niks ernstigs hoewel dat afvallen me niet helemaal de bedoeling lijkt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 14 november 2013 @ 16:24:08 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133255558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangen *O* Met 22 weken :') Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord? :D
Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 weken :P.
KuikenGuppy
pi_133255577
Omg die stuitfoto -O- daarom heb ik dus voor een ks gekozen :D

Bla wat een schatje is jullie meisje O+

Ik ben vandaag op stap geweest voor sinterklaaskado's :) maar nu doet/doen mijn bekken het niet meer |:(
  donderdag 14 november 2013 @ 16:26:25 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133255648
Chanty :*.
Een troost: morgen is deze dag weer voorbij, en ga je babygluren O+.
KuikenGuppy
pi_133255842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 weken :P.
:D Ik kan daar wel om lachen

En Chanty, morgen echo! Hoe laat mag je?
  donderdag 14 november 2013 @ 16:36:13 #120
52229 Chanty
pi_133255973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:
Chanty :*.
Een troost: morgen is deze dag weer voorbij, en ga je babygluren O+.
Ja daar kijk ik ook echt naar uit O+ Ook wel weer spannend.
Morgen nog wel even geduld hebben, afspraak staat pas voor half vier.
pi_133256074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
Pffffff hele dag als een idioot zitten werken om een deadline te halen en heb nu zin om op de bank te gaan liggen huilen. Maar dat kan niet want vanavond vrijwilligerswerk en ook nog een belangrijke avond dus kan niet eens skippen }:| Gelukkig is het bijna weekend *O*

Bla wat een ontzettend mooi dametje O+ Dametjes trouwens ook :P

Die link van Burdie heb ik na het lezen van de reactie maar overgeslagen :+

*O* voor de mijlpalen van vandaag en ook eentje voor mezelf want vandaag 10 weken *) Tenzij ik morgen met de echo terug wordt gezet wat me niet zou verbazen.

Benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopelijk niks ernstigs hoewel dat afvallen me niet helemaal de bedoeling lijkt.
Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteld :'( morgen meer..

Heb je je deadline wel gehaald? Dan moet je jezelf juist een heeeeele ferme schouderklop geven en trots zijn!! O+ Komende dagen gewoon wat rustiger aan doen? Of heb je nog meer deadlines? :(

10weken!! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 14 november 2013 @ 16:54:01 #122
52229 Chanty
pi_133256533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteld :'( morgen meer..

Heb je je deadline wel gehaald? Dan moet je jezelf juist een heeeeele ferme schouderklop geven en trots zijn!! O+ Komende dagen gewoon wat rustiger aan doen? Of heb je nog meer deadlines? :(

10weken!! *O*
He dat is nog een dag in onzekerheid. Heb je wel een echo gehad? Hopelijk kan de huisarts je geruststellen :*

En deadline gehaald, anders had ik hier niet morgen posten van mezelf :P Deze week geen deadlines meer, maandag begint de stress weer.
pi_133256716
10 weken Chanty *O*

JJ, wat vervelend allemaal. Hoop dat alles goed is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_133258539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
:')

Ik had 'm gister pas voor het eerst. Jammer dat ik net een minuut daarvoor een telefonische volksbuurtruzie met mijn man had gehad en ik daarom lekker aan het huilen was. Het was namelijk wel een lief moment.. O+
pi_133258613
Ohja en een joepie voor Chanty en Sethiwe! *O*

Sethiwe, angelatje en iedereen die nog meer 37 weken of verder is, ik hoop dat jullie mij allemaal voorbij gaan! ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')