quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt..
Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Waarom klik ik nou op die link.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, gewoon een bevalling dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
een baby uit een vagina met wat bloed en smurrie
quote:" Ik heb me net extra ingelezen in de bevalling en nu ben ik zoooo emotioneeeheeeeheeel want het is zo moohoooohooooi en die pijn ach die hoort er bijhiijjjhijjjj."
()
Stuurt 'ie terug:
"OMG!"
Dus ik:
"Hormonen much?"
Zegt 'ie:
"Nee hoor schatje."
Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezienquote:Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Het valt best mee, die foto, en volgens mij zie ik ook geen rare compleet doorscheurende dingen. Op mobiel niet dan hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...
Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Cantare het volgende:
[..]
Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezienOh wacht.. dat zie je op mobiel dus niet.. MomentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...
Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past..
Edit: Oh mijn God!
Jup, maar ik dacht na het zien van de foto OP MOBIEL dat dat meer om het 'rekverhaal' ging en dat vond ik er hier niet spannend uit zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Burdie het volgende:
Sorry, maar er stond een waarschuwing bij he.
Deze is om het weer goed te maken.
[ afbeelding ]
De arts assistent beweert nog steeds dat dit bij mij gebeurd is en hij het handje opgeduwd heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te maken
Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 wekenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangenMet 22 weken
Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord?
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 weken.
Ja daar kijk ik ook echt naar uitquote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:
Chanty.
Een troost: morgen is deze dag weer voorbij, en ga je babygluren.
Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteldquote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
Pffffff hele dag als een idioot zitten werken om een deadline te halen en heb nu zin om op de bank te gaan liggen huilen. Maar dat kan niet want vanavond vrijwilligerswerk en ook nog een belangrijke avond dus kan niet eens skippenGelukkig is het bijna weekend
Bla wat een ontzettend mooi dametjeDametjes trouwens ook
Die link van Burdie heb ik na het lezen van de reactie maar overgeslagen![]()
voor de mijlpalen van vandaag en ook eentje voor mezelf want vandaag 10 weken
Tenzij ik morgen met de echo terug wordt gezet wat me niet zou verbazen.
Benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopelijk niks ernstigs hoewel dat afvallen me niet helemaal de bedoeling lijkt.
He dat is nog een dag in onzekerheid. Heb je wel een echo gehad? Hopelijk kan de huisarts je geruststellenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteldmorgen meer..
Heb je je deadline wel gehaald? Dan moet je jezelf juist een heeeeele ferme schouderklop geven en trots zijn!!Komende dagen gewoon wat rustiger aan doen? Of heb je nog meer deadlines?
10weken!!![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangenMet 22 weken
Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord?
Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik had 'm gister pas voor het eerst. Jammer dat ik net een minuut daarvoor een telefonische volksbuurtruzie met mijn man had gehad en ik daarom lekker aan het huilen was. Het was namelijk wel een lief moment..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het lief hoor!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.
Ik: "hee, zo te zien heb ik wat gemist! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?"
Zij: "de baby had er eigenlijk al moeten zijn".
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef Theeleuter het volgende:
Haha, ach, alles omtrent buik vat ik op als compliment.
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
Ik zal dalijk eens een buikfoto doen, ik heb volgens mij een redelijk bescheiden buikIk vind ook alles omtrent mn buik een compliment eigenlijk, behalve de dude die zei dat je nog bijna niks zag terwijl ik al heel trots was op mijn bultje
![]()
En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.Vervelend als het zo stroef loopt. Maar begrijp ik het goed dat hij het niet de moeite waard vond om te reageren? Probeer je niet te laten kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hem straffen lijkt me geen zin te hebben. Kunt zeker niet echt met hem praten over waarom het zo stroef gaat?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh Bla wat een mooie dame!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:
Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
Oh. Mijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh![]()
JJ, fijn dat je terecht kon maar jammer dat er nog niks duidelijk is. Wel weer prettig dat ze het serieus nemen en dat je morgen naar de ha kan.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Limone het volgende:
Ohja en een joepie voor Chanty en Sethiwe!![]()
Sethiwe, angelatje en iedereen die nog meer 37 weken of verder is, ik hoop dat jullie mij allemaal voorbij gaan!
Dat begrijp ik dan ook niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef DJMomo het volgende:
3 a 4 weken! Dus je was minder dan vier weken geleden voor t laats ongesteld? Dan snap ik niet dat je nu een echo hebt gekregen.
Nee, ok. 11 december duurt mij iets te langquote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallen.
Chanty veel plezier morgen bij de echo, voor het geval ik het morgen vergeet te zeggen.
TL wat een lastige situatie met je vader, kan je niet echt advies geven. Maar wens je wel sterkte, want zoiets vreet energie.
JJ ben benieuwd wat erbij de huisarts uitkomt.
Mabawa, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar wel pittig om morgen alweer de hele ochtend in het ziekenhuis door te brengen.
Mini en minimaxibla![]()
De dames die ook zwemmen, welke slag doen jullie. Ik had vandaag last van mijn heup bij de schoolslag, merken jullie dat ook? Hoe kan ik dat omzeilen? Vind het wel lekker om een paar keer per week te zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blawat een rijkdom heb je daar!
Sterkte met je gewichtsverlies JJ ..
En voor de LLM-ers .. Nog eeeeven!
Succes met je echo Chanty!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Confronterend FB, zo komt 40 wel snel dichtbij! Ik ben nu pas 27quote:Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef flowerbox het volgende:
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
VK dacht het eerder al vanwege de uitzetting van m'n baarmoeder.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef Burdie het volgende:
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een bakje chips geworden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Limone het volgende:
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.
Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee.
Met ketchup hoop ik?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Het is een bakje chips geworden.
Fijn Nikki!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik.Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg.
![]()
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen.
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:56 schreef Butterflower het volgende:
Burdie die foto!!![]()
Nog geen LimonebabyMisschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit
![]()
Blaby![]()
Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken![]()
Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!
De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd
Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig![]()
En nog steeds een meisje!
GeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook een beetje: iehl! Zo erg was het nu ook weer met die craving.
Wat een profiel! Dat is niet zomaar een wipneusje! Wat is die tweede echo?
Fijn dat je het hartje hebt gehoord, Hobbes, geeft dit voor jou nu extra zekerheid?
Geen suiker voor Soempie!en fijn dat je nu ook niet meteen in een heel calamiteitenplan valt..
Als ik jouw mobiel was zou ik ook crashen op die pica.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Ohja, dat dacht ik welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.quote:
Het is het waard!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
Dat en je weet nooit welke cravings je losmaakt...!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Het kwam ook even in mij opquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
You're welcomequote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking.
Ik heb er zelfs nare dromen van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |