abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133250057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt.

;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te maken c_/
  donderdag 14 november 2013 @ 13:32:42 #102
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133250126
quote:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik ik nou op die link..... |:(
pi_133251096
Ik durf niet te klikken. Wat zie je?
pi_133251752
een baby uit een vagina met wat bloed en smurrie
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133251821
Bla wat een schatje! O+

Burdie, ik klik ook niet. Ik wil vooral geen mental image krijgen bij dit soort onderwerpen. :+
pi_133251849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef DJMomo het volgende:
een baby uit een vagina met wat bloed en smurrie
Oh, gewoon een bevalling dus. ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 14:30:14 #107
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133252099
Het valt best mee, die foto, en volgens mij zie ik ook geen rare compleet doorscheurende dingen. Op mobiel niet dan hè. :+

EDIT: Oké, stop, hooo! Op de laptop blijkt het er toch anders uit te zien. Misschien toch maar niet klikken inderdaad.

--

Ik heb net de laatste wijzigingen voor het geboortekaartje naar de ontwerper gestuurd. WAAAAAAAAAAAAAAH! *O*

En ik heb me vanmorgen uit een van de nieuwsbrieven die ik binnenkreeg in mijn mailbox extra ingelezen in de bevalling etcetera. Daarna heb ik Kix een WhatsApp gestuurd:

quote:
" Ik heb me net extra ingelezen in de bevalling en nu ben ik zoooo emotioneeeheeeeheeel want het is zo moohoooohooooi en die pijn ach die hoort er bijhiijjjhijjjj."

( _O- )

Stuurt 'ie terug:

"OMG!"

Dus ik:

"Hormonen much?"

Zegt 'ie:

"Nee hoor schatje."
:') Ik denk dat 'ie aan zelfbescherming doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 14-11-2013 14:43:25 ]
pi_133252247
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Het valt best mee, die foto, en volgens mij zie ik ook geen rare compleet doorscheurende dingen. Op mobiel niet dan hè. :+
Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezien
SPOILER
is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...

Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past. :{
  donderdag 14 november 2013 @ 14:39:52 #109
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133252345
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Cantare het volgende:

[..]

Uhm... de doorgescheurde dingen zelf zie ik ook niet, maar aangezien
SPOILER
is het toch ergens niet helemaal goed gegaan...

Als mijn baby in stuit ligt dan kies ik voor een keizersnede, hoe jammer ook. Ik wil het risico echt niet nemen dat ook deze baby er met het hoofd niet door past. :{
Oh wacht.. dat zie je op mobiel dus niet.. Momentje :').

Edit: Oh mijn God!
  donderdag 14 november 2013 @ 14:59:03 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133252911
Sorry, maar er stond een waarschuwing bij he :P.
Deze is om het weer goed te maken O+.

KuikenGuppy
pi_133254281
Fotos Bla prachtig!

Foto Burdie niet durven kijken...
pi_133254799
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangen *O* Met 22 weken :') Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord? :D
  donderdag 14 november 2013 @ 16:06:53 #113
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133254928
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Burdie het volgende:
Sorry, maar er stond een waarschuwing bij he :P.
Deze is om het weer goed te maken O+.

[ afbeelding ]
Jup, maar ik dacht na het zien van de foto OP MOBIEL dat dat meer om het 'rekverhaal' ging en dat vond ik er hier niet spannend uit zien. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 16:15:33 #114
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133255258
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef WupWup het volgende:

[..]

Maar ja, dit gebeurt dus ook met een hoofdligging en een hand. Net zo super- superzeldzaam, maar je moet maar de geest hebben om er een foto van te maken c_/
De arts assistent beweert nog steeds dat dit bij mij gebeurd is en hij het handje opgeduwd heeft.
De gyn heeft er op de OK geen schade van gevonden en zegt dat het dus medisch gezien niet kan.
Er zijn geen foto's van dus we zullen het nooit weten :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 14 november 2013 @ 16:20:53 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133255448
Pffffff hele dag als een idioot zitten werken om een deadline te halen en heb nu zin om op de bank te gaan liggen huilen. Maar dat kan niet want vanavond vrijwilligerswerk en ook nog een belangrijke avond dus kan niet eens skippen }:| Gelukkig is het bijna weekend *O*

Bla wat een ontzettend mooi dametje O+ Dametjes trouwens ook :P

Die link van Burdie heb ik na het lezen van de reactie maar overgeslagen :+

*O* voor de mijlpalen van vandaag en ook eentje voor mezelf want vandaag 10 weken *) Tenzij ik morgen met de echo terug wordt gezet wat me niet zou verbazen.

Benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopelijk niks ernstigs hoewel dat afvallen me niet helemaal de bedoeling lijkt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 14 november 2013 @ 16:24:08 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133255558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net mn eerste 'succes met de laatste loodjes' ontvangen *O* Met 22 weken :') Is er al een scorelijst wie het het vroegst heeft gehoord? :D
Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 weken :P.
KuikenGuppy
pi_133255577
Omg die stuitfoto -O- daarom heb ik dus voor een ks gekozen :D

Bla wat een schatje is jullie meisje O+

Ik ben vandaag op stap geweest voor sinterklaaskado's :) maar nu doet/doen mijn bekken het niet meer |:(
  donderdag 14 november 2013 @ 16:26:25 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133255648
Chanty :*.
Een troost: morgen is deze dag weer voorbij, en ga je babygluren O+.
KuikenGuppy
pi_133255842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw riep het vorig week naar me, maar dat was met 25 weken :P.
:D Ik kan daar wel om lachen

En Chanty, morgen echo! Hoe laat mag je?
  donderdag 14 november 2013 @ 16:36:13 #120
52229 Chanty
pi_133255973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Burdie het volgende:
Chanty :*.
Een troost: morgen is deze dag weer voorbij, en ga je babygluren O+.
Ja daar kijk ik ook echt naar uit O+ Ook wel weer spannend.
Morgen nog wel even geduld hebben, afspraak staat pas voor half vier.
pi_133256074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
Pffffff hele dag als een idioot zitten werken om een deadline te halen en heb nu zin om op de bank te gaan liggen huilen. Maar dat kan niet want vanavond vrijwilligerswerk en ook nog een belangrijke avond dus kan niet eens skippen }:| Gelukkig is het bijna weekend *O*

Bla wat een ontzettend mooi dametje O+ Dametjes trouwens ook :P

Die link van Burdie heb ik na het lezen van de reactie maar overgeslagen :+

*O* voor de mijlpalen van vandaag en ook eentje voor mezelf want vandaag 10 weken *) Tenzij ik morgen met de echo terug wordt gezet wat me niet zou verbazen.

Benieuwd hoe het met Jaleesa is, hopelijk niks ernstigs hoewel dat afvallen me niet helemaal de bedoeling lijkt.
Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteld :'( morgen meer..

Heb je je deadline wel gehaald? Dan moet je jezelf juist een heeeeele ferme schouderklop geven en trots zijn!! O+ Komende dagen gewoon wat rustiger aan doen? Of heb je nog meer deadlines? :(

10weken!! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 14 november 2013 @ 16:54:01 #122
52229 Chanty
pi_133256533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Verloskundige kon niks vinden wat gevaarlijk was voor de baby, wel maakte ze zich behoorlijk zorgen over het gewichtverlies en mijn hartslag die schijnbaar veull te snel is(120). Omdat zij niet zoveel mogelijkheden heeft, heeft ze me met 'spoed' naar de huisarts doorverwezen, daar kan ik morgen om 10 voor half 12 terecht. Ben dus nog niet echt gerustgesteld :'( morgen meer..

Heb je je deadline wel gehaald? Dan moet je jezelf juist een heeeeele ferme schouderklop geven en trots zijn!! O+ Komende dagen gewoon wat rustiger aan doen? Of heb je nog meer deadlines? :(

10weken!! *O*
He dat is nog een dag in onzekerheid. Heb je wel een echo gehad? Hopelijk kan de huisarts je geruststellen :*

En deadline gehaald, anders had ik hier niet morgen posten van mezelf :P Deze week geen deadlines meer, maandag begint de stress weer.
pi_133256716
10 weken Chanty *O*

JJ, wat vervelend allemaal. Hoop dat alles goed is.
In life, every ending is a new beginning..
pi_133258539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Dot. het volgende:
:')

Ik had 'm gister pas voor het eerst. Jammer dat ik net een minuut daarvoor een telefonische volksbuurtruzie met mijn man had gehad en ik daarom lekker aan het huilen was. Het was namelijk wel een lief moment.. O+
pi_133258613
Ohja en een joepie voor Chanty en Sethiwe! *O*

Sethiwe, angelatje en iedereen die nog meer 37 weken of verder is, ik hoop dat jullie mij allemaal voorbij gaan! ~O>
  donderdag 14 november 2013 @ 18:19:50 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133258803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Limone het volgende:

[..]

:')

Ik had 'm gister pas voor het eerst. Jammer dat ik net een minuut daarvoor een telefonische volksbuurtruzie met mijn man had gehad en ik daarom lekker aan het huilen was. Het was namelijk wel een lief moment.. O+
Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.
Ik: "hee, zo te zien heb ik wat gemist! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?"
Zij: "de baby had er eigenlijk al moeten zijn"

:').
KuikenGuppy
pi_133259410
Haha, ach, alles omtrent buik vat ik op als compliment.

En dat is niet fijn JJ, hopelijk weet de huisarts meer.

SPOILER
pi_133259458
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

Andersom is mij ook wel eens overkomen... Kwam ik een buurmeisje tegen met dikke buik.
Ik: "hee, zo te zien heb ik wat gemist! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je al?"
Zij: "de baby had er eigenlijk al moeten zijn"

:').
Ik vind het lief hoor! :*
pi_133259496
JJ wat vervelend die onzekerheid, hopelijk kan de huisarts je morgen gerust stellen.

Chanty rustig aan hoor! Morgen lekker babygluren.

Ik heb niet gekeken naar de foto. Lijkt me niet zo fijn. Vanmiddag een fijn gesprek gehad met manlief over inleiding wel of niet. Samen besloten dat we voor de 41 weken niet willen opwekken. Strippen wil ik nog wel een keertje proberen maar een infuus doe ik liever niet nogmaals. Tenzij het natuurlijk medisch gezien noodzakelijk is. De baby komt vanzelf als hij er klaar voor is. Dus dat houdt in dat ik nog maar even op mn kiezen moet bijten en geduld moet hebben. Wel gaan we dinsdag praten in het ziekenhuis om in ieder geval op de hoogte te zijn van de mogelijkheden.
Week 6 van mn verlof is al bijna voorbij en ik verveel me. Er is nog genoeg te doen maar ik heb er geen zin in en geen energie meer voor. Dus ik hang op de bank en dan duurt het wachten best lang
pi_133259562
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef Theeleuter het volgende:

SPOILER
:*
  donderdag 14 november 2013 @ 18:54:37 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133259836
Theeleuter :*.
KuikenGuppy
pi_133260710
quote:

SPOILER
:* Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...

Ik zal dalijk eens een buikfoto doen, ik heb volgens mij een redelijk bescheiden buik :) Ik vind ook alles omtrent mn buik een compliment eigenlijk, behalve de dude die zei dat je nog bijna niks zag terwijl ik al heel trots was op mijn bultje }:|
  donderdag 14 november 2013 @ 19:20:35 #133
52229 Chanty
pi_133260911
quote:

SPOILER
Vervelend als het zo stroef loopt. Maar begrijp ik het goed dat hij het niet de moeite waard vond om te reageren? Probeer je niet te laten kennen :* hem straffen lijkt me geen zin te hebben. Kunt zeker niet echt met hem praten over waarom het zo stroef gaat?
pi_133260973
TL, ik zou niet bellen, niet mailen en gewoon met buik binnenstappen. Jij hebt je best gedaan om contact te maken en te houden en hij reageert er niet op. Je mag er vanuit gaan dat hij de mail wel heeft gekregen toch?
Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik zelf geen contact meer met mijn vader heb omdat hij vooral aandacht voor zichzelf heeft en wil hebben en ook altijd vindt dat alles aan anderen ligt, dus ik ben niet geheel objectief :)
Edit: ik zie trouwens dat je al een reactie hebt gehad, je hebt dus wel gebeld?

Hier ben ik het heel erg mee eens:
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:
:* Maar waarom doe je dat dan niet gewoon? Alleen omdat het toevallig familie is betekent niet dat je geen consequenties kunt verbinden aan gedrag, vooral als jij er pijn van hebt. Wie niet wil horen...
Oh Bla wat een mooie dame! O+

quote:

;(.

SPOILER
Oh. Mijn.
Ooooh :X

JJ, fijn dat je terecht kon maar jammer dat er nog niks duidelijk is. Wel weer prettig dat ze het serieus nemen en dat je morgen naar de ha kan.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133264143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Limone het volgende:
Ohja en een joepie voor Chanty en Sethiwe! *O*

Sethiwe, angelatje en iedereen die nog meer 37 weken of verder is, ik hoop dat jullie mij allemaal voorbij gaan! ~O>
Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallen :P.

Chanty veel plezier morgen bij de echo, voor het geval ik het morgen vergeet te zeggen.

TL wat een lastige situatie met je vader, kan je niet echt advies geven. Maar wens je wel sterkte, want zoiets vreet energie.

JJ ben benieuwd wat erbij de huisarts uitkomt.

Mabawa, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar wel pittig om morgen alweer de hele ochtend in het ziekenhuis door te brengen.

Mini en minimaxibla O+

De dames die ook zwemmen, welke slag doen jullie. Ik had vandaag last van mijn heup bij de schoolslag, merken jullie dat ook? Hoe kan ik dat omzeilen? Vind het wel lekker om een paar keer per week te zwemmen.
pi_133264405
Ugh gister een beetje een teleurstellende echo gehad ;(
Er was een duidelijke holte oid te zien maar ze kon zowel geen zwangerschap bevestigen noch uitsluiten.
Maar volgens haar was het toch duidelijk een zwangerschap :') en ik moest me geen zorgen maken want het zag er verder prima uit.
En nu moet ik dus over 5 weken terug komen voor een nieuwe echo. -O-

En nu ga ik even teruglezen :D jullie gaan zo snel!
pi_133264561
Zo over vijf weken pas. Ik zou dat echt niet trekken!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133264673
Doe ik ook niet :')
pi_133264695
Doe daar dan iets mee!
pi_133264761
Volgens de VK valt er niet veel meer te doen dan te wachten tot die tijd. Ze gaf me alleen de tip deze + volgende week te testen omdat als ik volgende week nog positief zou testen het sowieso een goed gaande zwangerschap zou moeten zijn.
pi_133264828
Flauwekul. Vijf weken is echt bizar lang. Stel dat je echt nog maar vier weken bent, dan is over drie weken echt al wat meer te zeggen. Vind die twee extra weken gewoon wreed
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133264846
Hoever zou je volgens je eigen berekening dan zijn Fondu?
It will set you free
pi_133264903
Mijn cyclus was totaal in de war. Volgens mijn berekening kan het op zn vroegst 3 a 4 weken zijn.
Maar vroeger dan dat niet.
De meting was 0.72 kan dat? dat is wat er onderaan staat iig.
pi_133265112
3 a 4 weken! Dus je was minder dan vier weken geleden voor t laats ongesteld? Dan snap ik niet dat je nu een echo hebt gekregen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133265191
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef DJMomo het volgende:
3 a 4 weken! Dus je was minder dan vier weken geleden voor t laats ongesteld? Dan snap ik niet dat je nu een echo hebt gekregen.
Dat begrijp ik dan ook niet?
En dat bedoel ik aardig hoor ;) , ik begrijp dan niet waarom je al voor een echo moest komen, want nu weet je nog niks en maak je je misschien ongerust.
It will set you free
pi_133265259
Wat vervelend dat de echo zo teleurstellend was, fondue

Raar dat ze je een beetje in je sop laten gaar koken.

edit: oh gezien je cyclus is het iets logischer dat er nog niet veel te zien was.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133265274
Ja precies. Wat rfr zegt
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133265336
Ja het maakt ook wel ongerust en ik vind het ook een beetje stom.
Maar ik snap de VK wel. De laatste keer dat ik ongesteld ben geweest was niet in oktober maar op 12 september!
Dus wij gingen er ook echt met een soort van verwachting heen dat er echt iets te zien zou zijn.

Dat ik toen voor het laatst ongesteld was maakt verder geen verschil volgens haar en kan het dus gewoon zo kort zijn.
pi_133265707
Dus volgende week nog een test doen en hopen dat ie positief is?
Dat is ook al lang wachten lijkt me. :x
pi_133265888
Oh dan is het al wat logischer Fondu, ik was al bijna een beetje boos op jouw vk omdat ze je zo snel en 'voor niks' liet komen :D

Maar ga je nu echt vijf weken wachten?
It will set you free
pi_133265938
Woehahaha mijn SM op FB he? Loopt nu haar vriendin in een foto van míj te taggen. _O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133265953
haha :D

Ik ga het proberen en gewoon 5 weken lang testen denk ik :+
pi_133266075
Wederom wat RFR zegt. Sterkte met wachten fondu!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133266174
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.

Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee. :')
pi_133266267
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Ik vind het prima als jij zoveel geduld heb, want ik ga pas 11 december bevallen :P.

Chanty veel plezier morgen bij de echo, voor het geval ik het morgen vergeet te zeggen.

TL wat een lastige situatie met je vader, kan je niet echt advies geven. Maar wens je wel sterkte, want zoiets vreet energie.

JJ ben benieuwd wat erbij de huisarts uitkomt.

Mabawa, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, maar wel pittig om morgen alweer de hele ochtend in het ziekenhuis door te brengen.

Mini en minimaxibla O+

De dames die ook zwemmen, welke slag doen jullie. Ik had vandaag last van mijn heup bij de schoolslag, merken jullie dat ook? Hoe kan ik dat omzeilen? Vind het wel lekker om een paar keer per week te zwemmen.
Nee, ok. 11 december duurt mij iets te lang ;)
pi_133266564
Bijgelezen, maar na die foto van Burdie (omg!) ben ik echt zoveel weer vergeten. ;( :')

TL :* Hoe reageerde je vader dan? Daar heb ik misschien overheen gelezen.

fondu, mogelijk dus toch echt nog maar heel pril, waardoor er nog niet echt iets te zien is.

Bla O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133266851
Vandaag bijna de hele dag in het ziekenhuis gezeten. Heb geen zwangerschapssuiker. *O* Wel een grote baby, maar ze gaan niet inleiden (ze gaf o.a. aan dat inleiden met 38 weken weleens niet zou kunnen lukken. Helemaal omdat ik vorige keer tot ruim 41 weken door heb gelopen en M. toen ook niet uit zichzelf kwam). En een inleiding zou de kans op complicaties niet verkleinen.

Ook geen groeiecho's meer, omdat die met deze termijn niet meer betrouwbaar zijn. Afwachten dus en er dan een megaSoempie uitpersen (en dan zie je die foto van Burdie ;( En dan lees je ook nog de opmerking van Wup dat het ook weleens met handjes gebeurt als ze wel goed liggen ;( ;( ).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 14 november 2013 @ 21:41:15 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133267011
Sorry Soemp :')

Fondu, sterkte! :*.

Ik heb heerlijk gewalvist vanavond O+. Ben nu doodmoe.
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 21:43:19 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133267083
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
KuikenGuppy
pi_133267134
JJ misschien kun je morgen bij de huisarts vragen of ze je schildklierfunctie willen nakijken. Misschien dat t afvallen en je snelle pols daardoor te verklaren zijn?

TL wat een rot situatie met je vader. Ik ben t wel eens met wat dot zegt.

Fondu dat gaan spannende weken worden. Ik zou denk ik ook vaak gaan testen.
  donderdag 14 november 2013 @ 21:48:31 #161
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133267276
Een datum voor Angela :) wow! Spannend!

En Sethiwe.. Hooooo! 37 alweer?! :o
Meldplicht dame!

Ik had vandaag ook weer een: in 1 klap 10 jaar ouder moment! Vanwege de 'gevoelighaeid' toch maar ff spoiler:

SPOILER
Bla O+ wat een rijkdom heb je daar! :)

Sterkte met je gewichtsverlies JJ .. :*

En voor de LLM-ers .. Nog eeeeven!

Succes met je echo Chanty! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133267415
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
  donderdag 14 november 2013 @ 21:53:03 #163
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133267474
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef flowerbox het volgende:
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
Confronterend FB, zo komt 40 wel snel dichtbij! Ik ben nu pas 27 :P
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133267491
Jeeah soempie geen suiker!! Dat is super. En wat burdie zegt, we hebben t hier al heel vaak gehoord en tot nu toe waren het geen van alle megababy's

*ik ben blij dat ik die foto's niet heb gekeken*
pi_133267530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef Burdie het volgende:
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
VK dacht het eerder al vanwege de uitzetting van m'n baarmoeder.
Groeiecho: buikje valt buiten het lijntje met die p-waarden. Bovenste streepje is p90 of p95? Het gewicht viel nog net binnen het laatste streepje.

Maar, we gaan het zien voelen. :+
pi_133267598
JJ wat vervelend dat je pas morgen bij de HA terecht kan. Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken.

Soep, misschien valt het wel reuze mee. Afgaande op de ervaringen hier viel het reuze mee met de reuzenbabies.

Burdie, dat plaatje :X

Fondue, dat is wel heel lang wachten. -O-

Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik. *O* Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg. :o
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen. O+
pi_133267619
oh fondu, is zo'n CB test met zwangerschapsduur indicatie niets voor jou? Of had je die al gedaan?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 november 2013 @ 21:55:58 #168
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133267621
Oh Fondu war laten ze je lang wachten! Over 2 a 3 weken zou er al zeker duidelijkheid moeten kunnen komen met een echo.

Hier vandaag de intake gehad bij de vk (gewoon een uur binnen geweest...!). En als afsluiter nog naar het hartje geluisterd dat gelukkig nu al te vinden was in het ruime zwembad dat hij/zij nu heeft.
pi_133267658
Burdie die foto!! :X

Nog geen Limonebaby -O- Misschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit :s)

Blaby O+

Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken *O*

Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!

De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd

Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig O+
En nog steeds een meisje! *O*

SPOILER
pi_133267678
Sethiwe LLM *O*

Rijstebuiltje, gelukkig maar een draadje. :P Hier pas wel bloed bij het afvegen, maar ik was gewoon onhandig geweest met m'n scheermesje. :X Is natuurlijk ook niet meer zo makkelijk als je de Limonetest niet meer doorstaat. :')
pi_133267698
Hobbes wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord. O+ En wow wat zijn jullie lang binnen geweest voor de intake.

Butterflower een goede 20 weken echo! *O* mooie foto's van jullie meiske!
pi_133267720
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Limone het volgende:
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.

Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee. :')
Het is een bakje chips geworden. O+
pi_133267768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Limone het volgende:

[..]

Het is een bakje chips geworden. O+
Met ketchup hoop ik?
pi_133267771
Butterflower *O* En mooie foto's! Ik wilde eerst nog vragen wat ik nu op de onderste foto zag, maar het kwartje viel net. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 21:59:53 #175
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133267813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik. *O* Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg. :o
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen. O+
Fijn Nikki!

JJ wat balen dat je zoveel afvalt!

En ik zag een foto waar je niet vrolijk van wordt.... auw....:(
pi_133267957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef Burdie het volgende:
Sorry Soemp :')

o|O

Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking. :')
pi_133268036
Mooie fotos butterflower. Duidelijk een meisje!
pi_133268066
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:56 schreef Butterflower het volgende:
Burdie die foto!! :X

Nog geen Limonebaby -O- Misschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit :s)

Blaby O+

Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken *O*

Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!

De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd

Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig O+
En nog steeds een meisje! *O*

SPOILER
Gehehe :D en ook een beetje: iehl! Zo erg was het nu ook weer met die craving.

Wat een profiel! Dat is niet zomaar een wipneusje! Wat is die tweede echo?

Fijn dat je het hartje hebt gehoord, Hobbes, geeft dit voor jou nu extra zekerheid?

Geen suiker voor Soempie! *O* en fijn dat je nu ook niet meteen in een heel calamiteitenplan valt..
pi_133268166
das een hamburger, limone.

mooie echo hoor! O+

oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133268235
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:58 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Met ketchup hoop ik?
Jazeker! En lekker joh! :9
pi_133268256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:

mooie echo hoor! O+

oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Als ik jouw mobiel was zou ik ook crashen op die pica. ;)
pi_133268372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:

mooie echo hoor! O+

Ohja, dat dacht ik wel :+

in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post :@
pi_133268543
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:

[..]

in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post :@
:D
Geen ketchup hoor op die hamburger!
pi_133268564
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:

[..]

whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133268687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Limone het volgende:

[..]

Jazeker! En lekker joh! :9
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
pi_133268756
of chips met joppie saus! O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133268813
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef flowerbox het volgende:

[..]

En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
Het is het waard!
pi_133268869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:

[..]

whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Dat en je weet nooit welke cravings je losmaakt...! o|O
pi_133269125
precies.. moeten er weer mensen naar maccie D ofzo.. :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 november 2013 @ 22:26:09 #190
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133269168
Ik ga hier gewoon weg, met je ketchup en je McDonalds! :(
pi_133269311
:W doei skip!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 november 2013 @ 22:31:53 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133269429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Het kwam ook even in mij op :').

Mooi profieltje, bf O+
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 22:33:58 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133269494
Baby doet trouwens het zwemavondje nog even over O+.
KuikenGuppy
pi_133269579
Ik ga zo slapen en dromen over chips, ketchup, joppiesaus en....misschien wel Dries ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 22:43:18 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133269892
Veel plezier flowerbox :9
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 22:47:14 #196
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133270332
Limone ik was er al bang voor dat je niet zolang wilde wachten.

Bf wat fijn dat de echo goed was.

Rijstebuiltje dat is schrikken, maar gelukkig was het niets.

Soempie, een hele opluchting dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt.

Hobbes leuk om het hartje gehoord te hebben O+

Nikki met 2 voetballende jongentjes, zouden ze de placenta als bal gebruiken ;)

fondue wat balen dat er nog niets te zien was op de echo.
pi_133271343
Fijn nou heb ik zin in macdonalds :(:P
pi_133271812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

o|O

Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking. :')
You're welcome :+ :*
  vrijdag 15 november 2013 @ 03:22:09 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_133275735
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

You're welcome :+ :*
Ik heb er zelfs nare dromen van.

Dat ik moest bevallen van een inktvis en elke keer als er een tentakel uit het ene gat teruggeduwd werd, dat er weer een ander voor in de plaats kwam. Schoot echt niet op! :') :X

En daarna dat Skips boos was, omdat de vk een draaipoging deed zonder het aan te kondigen en dat haar mini toen weer in stuit lag. 8)7

Volgens mij de eerste rare dromen die ik me kan herinneren deze zwangerschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')