SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blawat een rijkdom heb je daar!
Sterkte met je gewichtsverlies JJ ..
En voor de LLM-ers .. Nog eeeeven!
Succes met je echo Chanty!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Confronterend FB, zo komt 40 wel snel dichtbij! Ik ben nu pas 27quote:Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef flowerbox het volgende:
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
VK dacht het eerder al vanwege de uitzetting van m'n baarmoeder.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef Burdie het volgende:
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een bakje chips geworden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Limone het volgende:
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.
Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee.
Met ketchup hoop ik?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Het is een bakje chips geworden.
Fijn Nikki!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik.Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg.
![]()
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen.
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:56 schreef Butterflower het volgende:
Burdie die foto!!![]()
Nog geen LimonebabyMisschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit
![]()
Blaby![]()
Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken![]()
Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!
De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd
Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig![]()
En nog steeds een meisje!
GeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook een beetje: iehl! Zo erg was het nu ook weer met die craving.
Wat een profiel! Dat is niet zomaar een wipneusje! Wat is die tweede echo?
Fijn dat je het hartje hebt gehoord, Hobbes, geeft dit voor jou nu extra zekerheid?
Geen suiker voor Soempie!en fijn dat je nu ook niet meteen in een heel calamiteitenplan valt..
Als ik jouw mobiel was zou ik ook crashen op die pica.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Ohja, dat dacht ik welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
das een hamburger, limone.
mooie echo hoor!
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht ik wel![]()
in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post![]()
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.quote:
Het is het waard!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
Dat en je weet nooit welke cravings je losmaakt...!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Het kwam ook even in mij opquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
You're welcomequote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking.
Ik heb er zelfs nare dromen van.quote:
Yagh, het idee alleen al. Nee hoor, hier geen rare dromen. Wel een mooie man in bed maar dat was mijn eigenquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:34 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie lekker dan zulke dromen.
Flower had Dries zijn zwembroek van tevoren al uitgetrokken
Kuitkramp is niet fijn, heb je het er zelf weer uitgekregen? 39 weken alweer Martine, nog een weekje tot de grote mijlpaal!!![]()
Jij droomt over mij!quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nare dromen van.
En daarna dat Skips boos was, omdat de vk een draaipoging deed zonder het aan te kondigen en dat haar mini toen weer in stuit lag.![]()
Volgens mij de eerste rare dromen die ik me kan herinneren deze zwangerschap.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:
Twee weekjes nog Martine.![]()
Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.
Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo.![]()
Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed.
Jij bent gewoon heel goed in broeden en barenquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:
Twee weekjes nog Martine.![]()
Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.
Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo.![]()
Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt.Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere.
![]()
![]()
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt.![]()
Lief.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel goed in broeden en baren
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
MartineFijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. En jeeuujjj voor je 39 weken!
Soempie geen diabetes! Fijn, gewoon een lekkere bolle baby
BF wat een lief profieltje van jullie dochter
Kramp heb ik gelukkig nauwelijks last van. Behalve als ik thuiskom en nodig moet plassen, snel de trap op (3hoog) en dan gaan zitten is dan geen succesGekke dromen met tentakels, nieuwe laarzen (I want!!!) en slechte oppassers.
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef martine1984 het volgende:
Mawabageef je angst aan in het ziekenhuis. Je moet toch zo weer op controle? Zij kunnen je vast geruststellen. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, hoge bloeddruk in samenwerking met hoofdpijn zouden mij ook de kriebels geven.
Ja ik moet zo weer. Ga het inderdaad aangeven. Ik word er heel onrustig van en dat werkt ook niet goed op die hoofdpijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Cantare het volgende:
Mabawa, neem je angst serieus, he, ik kan me heel goed voorstellen dat je van gedachten verandert over het "laten zitten".
Ik moet zo naar het zhquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef Limone het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |