abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 november 2013 @ 21:48:31 #161
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133267276
Een datum voor Angela :) wow! Spannend!

En Sethiwe.. Hooooo! 37 alweer?! :o
Meldplicht dame!

Ik had vandaag ook weer een: in 1 klap 10 jaar ouder moment! Vanwege de 'gevoelighaeid' toch maar ff spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bla O+ wat een rijkdom heb je daar! :)

Sterkte met je gewichtsverlies JJ .. :*

En voor de LLM-ers .. Nog eeeeven!

Succes met je echo Chanty! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133267415
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 14 november 2013 @ 21:53:03 #163
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133267474
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:51 schreef flowerbox het volgende:
Wow, rijstebuiltje schrikken maar gelukkig voor niets. Hoe voelt die 10 jaar? :-D
Confronterend FB, zo komt 40 wel snel dichtbij! Ik ben nu pas 27 :P
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133267491
Jeeah soempie geen suiker!! Dat is super. En wat burdie zegt, we hebben t hier al heel vaak gehoord en tot nu toe waren het geen van alle megababy's

*ik ben blij dat ik die foto's niet heb gekeken*
pi_133267530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:43 schreef Burdie het volgende:
Hoezo denken ze dat minisoemp mega is dan? Ik geloof het nooit meer zo, na al die dinobabies hier die bij geboorte heel normaal bleken...
VK dacht het eerder al vanwege de uitzetting van m'n baarmoeder.
Groeiecho: buikje valt buiten het lijntje met die p-waarden. Bovenste streepje is p90 of p95? Het gewicht viel nog net binnen het laatste streepje.

Maar, we gaan het zien voelen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133267598
JJ wat vervelend dat je pas morgen bij de HA terecht kan. Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken.

Soep, misschien valt het wel reuze mee. Afgaande op de ervaringen hier viel het reuze mee met de reuzenbabies.

Burdie, dat plaatje :X

Fondue, dat is wel heel lang wachten. -O-

Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik. *O* Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg. :o
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen. O+
pi_133267619
oh fondu, is zo'n CB test met zwangerschapsduur indicatie niets voor jou? Of had je die al gedaan?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 november 2013 @ 21:55:58 #168
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133267621
Oh Fondu war laten ze je lang wachten! Over 2 a 3 weken zou er al zeker duidelijkheid moeten kunnen komen met een echo.

Hier vandaag de intake gehad bij de vk (gewoon een uur binnen geweest...!). En als afsluiter nog naar het hartje geluisterd dat gelukkig nu al te vinden was in het ruime zwembad dat hij/zij nu heeft.
pi_133267658
Burdie die foto!! :X

Nog geen Limonebaby -O- Misschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit :s)

Blaby O+

Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken *O*

Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!

De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd

Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig O+
En nog steeds een meisje! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133267678
Sethiwe LLM *O*

Rijstebuiltje, gelukkig maar een draadje. :P Hier pas wel bloed bij het afvegen, maar ik was gewoon onhandig geweest met m'n scheermesje. :X Is natuurlijk ook niet meer zo makkelijk als je de Limonetest niet meer doorstaat. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133267698
Hobbes wat fijn dat jullie het hartje hebben gehoord. O+ En wow wat zijn jullie lang binnen geweest voor de intake.

Butterflower een goede 20 weken echo! *O* mooie foto's van jullie meiske!
pi_133267720
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef Limone het volgende:
Gek verhaal, fondue, hopelijk was het gewoon veel en veel te vroeg voor een echo.

Ik heb zin in ketchup. Maar geen idee waarmee. :')
Het is een bakje chips geworden. O+
pi_133267768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Limone het volgende:

[..]

Het is een bakje chips geworden. O+
Met ketchup hoop ik?
pi_133267771
Butterflower *O* En mooie foto's! Ik wilde eerst nog vragen wat ik nu op de onderste foto zag, maar het kwartje viel net. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 21:59:53 #175
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133267813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier vandaag weer bijna geen enkele harde buik. *O* Dat een beetje diarree zo'n heftige reactie uitlokt zeg. :o
En terwijl ik typ gaat mijn hele buik op en neer omdat de mannetjes aan het voetballen zijn daarbinnen. O+
Fijn Nikki!

JJ wat balen dat je zoveel afvalt!

En ik zag een foto waar je niet vrolijk van wordt.... auw....:(
pi_133267957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef Burdie het volgende:
Sorry Soemp :')

o|O

Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking. :')
pi_133268036
Mooie fotos butterflower. Duidelijk een meisje!
pi_133268066
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:56 schreef Butterflower het volgende:
Burdie die foto!! :X

Nog geen Limonebaby -O- Misschien een fles ketchup aan je mond zetten, komt ze er vast uit :s)

Blaby O+

Chanty 10 weken en morgen lekker babyspieken *O*

Wat een gek verhaal fondue, 5 weken duurt echt zoooooooooo lang in het begin!

De rest ben ik vergeten, sorry maar mevrouw dementie is hier ook gearriveerd

Vanavond hadden wij de 20 weken echo.
Alles was gelukkig goed. Ze was lekker druk en zat steeds met haar armpje in de weg. Beetje echoscopist pesten, zo schattig O+
En nog steeds een meisje! *O*

SPOILER
Gehehe :D en ook een beetje: iehl! Zo erg was het nu ook weer met die craving.

Wat een profiel! Dat is niet zomaar een wipneusje! Wat is die tweede echo?

Fijn dat je het hartje hebt gehoord, Hobbes, geeft dit voor jou nu extra zekerheid?

Geen suiker voor Soempie! *O* en fijn dat je nu ook niet meteen in een heel calamiteitenplan valt..
pi_133268166
das een hamburger, limone.

mooie echo hoor! O+

oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133268235
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:58 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Met ketchup hoop ik?
Jazeker! En lekker joh! :9
pi_133268256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:

mooie echo hoor! O+

oh, zand, ik zag je foto in eerste instantie ook alleen op mobiel. zat op kantoor in open office, durfde hem niet op ons mega scherm te openen... hihihi. en toen ik nog eens wilde kijken, crashte mobiel telkens op die pica.
Als ik jouw mobiel was zou ik ook crashen op die pica. ;)
pi_133268372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:

mooie echo hoor! O+

Ohja, dat dacht ik wel :+

in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post :@
pi_133268543
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:

[..]

in combinatie met mijn ketchup craving was ik een beetje in de war door jouw post :@
:D
Geen ketchup hoor op die hamburger!
pi_133268564
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef Limone het volgende:

[..]

whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133268687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Limone het volgende:

[..]

Jazeker! En lekker joh! :9
En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
pi_133268756
of chips met joppie saus! O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133268813
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef flowerbox het volgende:

[..]

En bedankt..nu moet ik uit bed voor chips met ketchup.
Het is het waard!
pi_133268869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:

[..]

whihihi, ik dacht "neeeeeeeeee, laat ik daar maar niets overzeggen, dat zijn wel hele zieke grappen".
Dat en je weet nooit welke cravings je losmaakt...! o|O
pi_133269125
precies.. moeten er weer mensen naar maccie D ofzo.. :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 november 2013 @ 22:26:09 #190
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133269168
Ik ga hier gewoon weg, met je ketchup en je McDonalds! :(
pi_133269311
:W doei skip!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 november 2013 @ 22:31:53 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133269429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Het kwam ook even in mij op :').

Mooi profieltje, bf O+
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 22:33:58 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133269494
Baby doet trouwens het zwemavondje nog even over O+.
KuikenGuppy
pi_133269579
Ik ga zo slapen en dromen over chips, ketchup, joppiesaus en....misschien wel Dries ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 22:43:18 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133269892
Veel plezier flowerbox :9
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 22:47:14 #196
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133270332
Limone ik was er al bang voor dat je niet zolang wilde wachten.

Bf wat fijn dat de echo goed was.

Rijstebuiltje dat is schrikken, maar gelukkig was het niets.

Soempie, een hele opluchting dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt.

Hobbes leuk om het hartje gehoord te hebben O+

Nikki met 2 voetballende jongentjes, zouden ze de placenta als bal gebruiken ;)

fondue wat balen dat er nog niets te zien was op de echo.
pi_133271343
Fijn nou heb ik zin in macdonalds :(:P
pi_133271812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

o|O

Nouja, ik dacht: 'gelukkig ligt die van mij goed!' En toen kwam wup met haar opmerking. :')
You're welcome :+ :*
  vrijdag 15 november 2013 @ 03:22:09 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_133275735
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

You're welcome :+ :*
Ik heb er zelfs nare dromen van.

Dat ik moest bevallen van een inktvis en elke keer als er een tentakel uit het ene gat teruggeduwd werd, dat er weer een ander voor in de plaats kwam. Schoot echt niet op! :') :X

En daarna dat Skips boos was, omdat de vk een draaipoging deed zonder het aan te kondigen en dat haar mini toen weer in stuit lag. 8)7

Volgens mij de eerste rare dromen die ik me kan herinneren deze zwangerschap.
pi_133275992
Dat klinkt als een bewogen nacht, soempie!.:D

Hier geen gele zwembroek gesignaleerd in mijn bed.
pi_133276045
Soempie gezellige dromen maar niet heus.

Flower gelukkig maar!

Goedemorgen dames en heren, vanacht goed geslapen maar 2 keer wakker geweest. Vanmorgen kramp in mn kuit helaas was manlief al naar zn werk dus hij kon me niet helpen. Ik namelijk niet meer bij mn tenen om te overstekken :(
pi_133276048
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:47 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Tsssssk! :'(
:+ :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133276133
Vergeet helemaal voor mezelf te jompellen vandaag 39 weken zwanger!
pi_133276142
Woei! Einde komt echt in zicht!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133276156
Soempie lekker dan zulke dromen.

Flower had Dries zijn zwembroek van tevoren al uitgetrokken >:)

Kuitkramp is niet fijn, heb je het er zelf weer uitgekregen? 39 weken alweer Martine, nog een weekje tot de grote mijlpaal!! *O*
  vrijdag 15 november 2013 @ 07:39:50 #207
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133276179
Fondu wat een gedoe, hopelijk blijk je gewoon zwanger te zijn en was het nog veeeel te vroeg :*

BF wat een mooie echo O+

Nikki geen harde buiken is ook een *O* waard

En Hobbes met een hartje O+ Ik ga denk ik vanmiddag eens vragen of dat bij mij ook al te horen is :@

Soempie fijn dat je geen suiker hebt, ben benieuwd hoe groot je mini straks uiteindelijk is
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133276261
Wat is dat toch lekker slapen in een nieuw opgemaakt bedje! Man naar zn werk. 2 boterhammen en een kop thee achter mn kiezen en heeerlijk weer terug.

*O* voor al positieve berichten oa van soemp.

En knuffel voor de negatieve, arme Martine met haar kramp!
pi_133276338
Zo! Ik heb voor mijn doen een gat in de dag geslapen. :) En dochter slaapt al sinds 18:00 uur gisteravond en is nog niet van plan wakker te worden geloof ik. :D Ze zal het nodig hebben gehad denk.

Oeh Martine kramp is echt niet grappig en zekee niet als je er zelf niet bij kunt om het op te lossen. :(

Soemp die inktvisdroom, hilarisch. :D

Ik heb ook weer een droom gehad. Onze auto was in de prak gereden door mij. Hij stond in een sloot met het voorwiel, de banden waren eraf en er zat allemaal water in de motorkap. -O- Ik werd heel blij wakker want toen realiseerde ik me dat de auto gewoon nog leeft. :)

Chanty succes vanmiddag!
pi_133276341
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 07:34 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie lekker dan zulke dromen.

Flower had Dries zijn zwembroek van tevoren al uitgetrokken >:)

Kuitkramp is niet fijn, heb je het er zelf weer uitgekregen? 39 weken alweer Martine, nog een weekje tot de grote mijlpaal!! *O*
Yagh, het idee alleen al. Nee hoor, hier geen rare dromen. Wel een mooie man in bed maar dat was mijn eigen :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:02:43 #211
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133276350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 03:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs nare dromen van.

En daarna dat Skips boos was, omdat de vk een draaipoging deed zonder het aan te kondigen en dat haar mini toen weer in stuit lag. 8)7

Volgens mij de eerste rare dromen die ik me kan herinneren deze zwangerschap.
Jij droomt over mij! O+

Kus voor je bewogen nacht!

--

Ik had gisteren nog wat dingen gemist, momentje!

Edit: kladblokpost op mobiel duurt even, maar tadaaaa:

Nog een jompel voor de 10 weken van Chanty! *O* en echo vandaag!

--

Succes bij de HA JJ, ben benieuwd of ze daar wat kunnen vinden.. Ik viel in het begin 3,5 kilo af, maar dat is lang niet zo veel als jij.

--

Martine, fijn dat jij en je man gepraat hebben over een eventuele inleiding. Geeft de beslissing ook wat rust?

En :* voor je kramp! En *O* 39 weken!
--

Fondu, over een week of 3 moet er met jouw geschatte termijn sowieso al meer te zien zijn. Verder wel raar allemaal en onzekerheidscheppend voor jou.

--

Fijn dat je geen suiker hebt Soempie! Ben benieuwd of Soempsaurus echt een Soempsaurus is.

--

Hobbesje, heerlijk dat jullie het hartje gehoord hebben!

--

BF een goede 20-wekenecho! Mooie foto ook! En hamburger!

--

shit, nou wil ik door het teruglezen weer McDonalds.

--

En wat goede nachten! Jeej! Hier houden Kix en ik elkaar wakker 's nachts. Allebei onrustig. :')

[ Bericht 43% gewijzigd door ProjSkippy op 15-11-2013 08:27:05 ]
pi_133276362
Ai, martine ik heb er ook vaak last van. Kan zo zeer doen. Ik kan nu niet meer goed mijn gympen. Vast maken veters wordt echt uitdaging.
pi_133276371
Kramp is weg hoor. Vind je me negatief purple? Ik voel me sinds gisteren juist weer een beetje oké. Manlief heeft eindelijk zijn mening met me gedeeld, normaal zei hij het is jouw lijf en ik voel niet wat jij voelt. Als je iets beslist sta ik achter je. Maar was gewoon enorm toe aan zijn mening. We moeten dit samen doen het is ook zijn zoon. Gelukkig zitten we op 1 lijn wat betreft de eventuele inleiding. Voor de 41 weken willen we muk zelf de kans bieden om te komen en daarna zien ee wel weer verder.
Vandaag zelf weer make-up op gedaan, voelt een stuk beter.
pi_133276417
Fijn dat je je beter voelt Martine! En een hartje voor hobbes en een mooie echo voor bf! Wel fijn dat ze bij jou wel afgaan op het voelen ipv de echo, of niet Soempie? Na al die verhalen hier idd...
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:53:05 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_133276814
Twee weekjes nog Martine. :*

Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren :+ ) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.

Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo. :D

Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed. _O-
pi_133276882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:

Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren :+ ) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.

Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo. :D

Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed. _O-
:D :')

Ik had ook kramp! In mijn tenen. Lang geleden was dat. De fysio zegt dat dat soort kramp komt doordat je voet denkt dat het kracht zet, terwijl dat niet zo is. Even het bed uit en behoorlijk wat kracht zetten op die voet (of kuit) helpt enorm!

Ik droomde dat ik nieuwe laarzen kocht. O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:04:00 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133276963
Wat dromen jullie maf :P :'). Jammer flowebox dat Dries je gewoon heeft laten staan, hij daalt echt enorm in mijn achting :(.

Mental image van dat fruitding met een mutsje op :').

Ik ben vannacht naar Frankrijk verhuist, weinig spectaculair.

Martine 39 weken *O*.

Chanty, lekker geslapen na je drukke dag en avond?
KuikenGuppy
pi_133277019
Ik ben vannacht enorm uit mijn plaat gegaan tegen de oppas omdat ze de oudste al sinds april 2010 bleek te slaan... :')

Die tentakeldroom, brrrrrr. :o

Die van Limone is al een stuk beter, nieuwe laarzen O+

Martine 39 weken alweer... eind in zicht!

Vannacht werd ik wakker met honger, nu al..! Toen ben ik er maar uit gegaan om een eierkoek te eten. :')
pi_133277031
Nieuwe laarzen dat zou ik ook wel weer eens willen dragen, nu alleen maar gympies waarvan de veters vaker niet gestrikt worden dan wel.

Limone trek je het allemaal nog een beetje?

Skippy met zijn tweeën wakker zijn is wel gezelliger dan alleen.

Beslissing geeft meer rust, nu maar hopen dat manlief me helpt herinneren als we dinsdag naar de afspraak gaan in het ziekenhuis. Ben nog al makkelijk beïnvloedbaar onder de invloed van mn hormonen. Terwijl ik in het normale leven echt standvastig ben. Rare dingen blijven het die hormonen
Soempie gelukkig geen suiker, de meeste kinderen zijn tegenwoordig toch richting de 8 / 9 pond dus ja wat is groot? Of is dat alleen in mijn omgeving het geval? Hebben ze een schatting gemaakt? Je eigen kindje is toch altijd het allermooist Hoe groot of hoe klein ook.
pi_133277076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:

Jij bent gewoon heel goed in broeden en baren :Y
pi_133277138
Ja het gaat prima! :) Hoe verder we van de uitgerekende datum raken, hoe relaxter ik weer word. Het zij zo.

Ik ben zelf bij 38 weken geboren (met 8 pond) en mijn moeder laat geen moment onverlet om mij daar aan te herinneren. Super irritant als je zelf na de uitgerekende datum bent. Ze komt morgen en als ze weg is, begint vast de bevalling :Y) of het begint vanavond, dan maak ik haar morgen niet bewust mee ;) :@
pi_133277149
Martine :* Fijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. En jeeuujjj voor je 39 weken! *O*

Soempie geen diabetes! Fijn, gewoon een lekkere bolle baby :)

BF wat een lief profieltje van jullie dochter O+

Kramp heb ik gelukkig nauwelijks last van. Behalve als ik thuiskom en nodig moet plassen, snel de trap op (3hoog) en dan gaan zitten is dan geen succes :')

:D Gekke dromen met tentakels, nieuwe laarzen (I want!!!) en slechte oppassers.

SPOILER
pi_133277235
Mawaba :* geef je angst aan in het ziekenhuis. Je moet toch zo weer op controle? Zij kunnen je vast geruststellen. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, hoge bloeddruk in samenwerking met hoofdpijn zouden mij ook de kriebels geven.

Limone wat fijn dat je relaxed bent. Moeders zijn niet altijd even fijn.

Mijn schoonmoeder kan ook nooit haar mening voor haar houden met betrekking tot gewichtstoename etc. Ze is zelf maatje 36 en nog strak en dat na 2 kinderen en al bijna 60.
pi_133277356
Mabawa, neem je angst serieus, he, ik kan me heel goed voorstellen dat je van gedachten verandert over het "laten zitten".
pi_133277456
Arrgh, teruglezen is funest...nu zin in Mc Donalds :Y)

Dank voor de harten onder de riem dames, voor nu ben ik er klaar mee. Hij kookt maar lekker in zijn eigen sop gaar, ik kan er niets mee en geen behoefte aan zulk gezeur.
Ik had overigens gewoon een simpel mailtje gestuurd met de vraag of hij mijjn mailtjes had gehad. Bellen doe ik niet aan met hem, je weet simpelweg nooit hoe zijn pet staat, dan is een mail veiliger....

Verder eindelijk weer echt lekker geslapen. Kussen voor bij buik is al een tijdje weer van stal :o En de verkoudheid lijkt ook minder.
Help me eens herinneren een buikfoto te maken, want die is echt veul groter dan de vorige keer!

En jeetje Fondu, ergens snap ik dat ze dachten meer te zien, maar ik neem aan dat ze ook wel vanaf een positieve test hadden kunnen rekenen? Succes met wachten!
pi_133277697
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt. :@ Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere. -O- :X
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt. :D
pi_133277790
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt. :@ Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere. -O- :X
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt. :D
:D lekker opnieuw doen dan :)

Mabawa, je wordt wel goed in de gaten gehouden toch? Idd gewoon aangeven hoe je je voelt!

Ik ben net even bij de huisarts geweest en hij vond het gelukkig niet vreemd dat ik even wilde laten checken :@ Maar het klonk goed, dus waarschijnlijk toch een gewoon virusje. Als ik er meer last van kreeg moest ik terugkomen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:04:05 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_133277858
Mabawa misschien geeft het al rust als je je angst bespreekt in het ziekenhuis. En dan kunnen ze altijd aangeven wat de mogelijkheden en afwegingen zijn. :*

Nikki :D :') Zul je net zien dat als je het opnieuw hebt gedaan, dat je dan weer terug wil naar zilver. :X

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Dot. het volgende:

[..]

Jij bent gewoon heel goed in broeden en baren :Y
Lief. O+

En geruststelling bij de huisarts. Hier heerst het trouwens om ons heen. Zelf hier thuis nu ook een ziekenboeg en sinds gister moest ik er ook aan geloven.
pi_133277870
Soempie, die droom :X Sorry ;(
pi_133277881
Nikki nee! Is heel mooi behang, maar ja, ik heb makkelijk praten. Ik zou even kijken of je nog van gedachten verandert en anders tja, toch iets nieuws? Hoop dat je niet alle muren opnieuw hoeft te doen.
Haha, ik zie mezelf zoiets al aan mijn man vertellen, die zou zoiets serieus niet kunnen bevatten en me voor gek verklaren.

Fijn dat het een simpel virusje lijkt te zijn Dot, minder dat je er wel flink last van hebt.

Ik zit me te bedenken wat ik vandaag moet doen op werk en kan even niets verzinnen (waar ik zin in heb....)
pi_133277889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
Martine :* Fijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. En jeeuujjj voor je 39 weken! *O*

Soempie geen diabetes! Fijn, gewoon een lekkere bolle baby :)

BF wat een lief profieltje van jullie dochter O+

Kramp heb ik gelukkig nauwelijks last van. Behalve als ik thuiskom en nodig moet plassen, snel de trap op (3hoog) en dan gaan zitten is dan geen succes :')

:D Gekke dromen met tentakels, nieuwe laarzen (I want!!!) en slechte oppassers.

SPOILER
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
pi_133277902
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba :* geef je angst aan in het ziekenhuis. Je moet toch zo weer op controle? Zij kunnen je vast geruststellen. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, hoge bloeddruk in samenwerking met hoofdpijn zouden mij ook de kriebels geven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Cantare het volgende:
Mabawa, neem je angst serieus, he, ik kan me heel goed voorstellen dat je van gedachten verandert over het "laten zitten".
Ja ik moet zo weer. Ga het inderdaad aangeven. Ik word er heel onrustig van en dat werkt ook niet goed op die hoofdpijn natuurlijk.

Nikki :D Zou je er nu echt een ander behang op doen?

TL, goed zo. Dat soort dingen loslaten kan heel moeilijk zijn. En jeej voor het kussentje, kan wonderen doen he?!

Fondu, ik was ook zeer onregelmatig ongesteld en bij mijn positieve test iets van 7 weken niet meer ofzo. Toen ik de vk belde wilde ze me ook liever vroeg laten komen, zodat we in ieder geval 'zeker' wisten dat er niets in eileiders groeiden en in het geval van combinatietest niet te laat zouden zijn. Dus ergens kan ik heel goed begrijpen dat je zo snel moest komen. Alleen dat je nu 5(!!) weken moet wachten, wow dat is wel heel lang! Succes met afwachten hoor :*
pi_133277908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef Limone het volgende:

[..]

Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
Ik moet zo naar het zh :)
pi_133277918
ja ik zag het :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:22:56 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278194
Herkenbaar Nikki, ik ben ook niet helemaal tevreden over de kleuren op de muur (en vooral de knieschotten) van onze babykamer, maar we hebben die al twee keer geverfd :'). Ik hoop dat met de inrichting, accessoires etc. alles toch nog uitpakt zoals ik in gedachten heb.
Opnieuw behangen zou ik persoonlijk niet doen, ik ben er 3 weken mee bezig geweest :P. Maar jij kan het heel snel... Wat vindt je man? :').

Trouwens, dikbuikjes... HOE doen jullie je sokken aan?? Het lukt me dus niet meer zonder mijn buik te pletten, voelt niet erg prettig :P
KuikenGuppy
pi_133278240
Sokken aantrekken is echt vreselijk. Als vriend er is vraag ik hem weleens om hulp maar anders wordt het een soort van lassowerpen :')
pi_133278321
:D Staand bij de tafel/kast/muur. Zittend gaat 'm niet meer worden, nee..
pi_133278383
Sokken aan doen is inderdaad een uitdaging, het liefst helemaal niet meer, loop veel op mn sloffen. Maar soms moet je dan leg ik mn voet op mn knie en dan met een hoop gekreun en gesteun gaan ze aan. Veters strikken doe ik niet meer, voeten zijn zo dik dat mn schoenen echt niet uitgaan onder het lopen :)

Dot fijn dat de huisarts zo positief reageert dat maakt de drempel een stuk lager.

Mijn darmen zijn van slag ben al 4 keer geweest vandaag. ......
Wasmachine draait, stofzuiger uitgelaten, schone was in de kast. Nu ff met een koppie thee op de bank en een haakwerkje opstarten
pi_133278402
Been over ander been slaan, niet strak maar op de mannenmanier zeg maar.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:34:11 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133278427
Onrustig, Martine? ;)
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')