abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133245516
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Weegschalen vergelijken is gewoon ook niet slim.
Daarom altijd meten op dezelfde dat geeft een betere indicatie.
Qua afvallen ben ik ook van alleen mijn eigen weegschaal uitgegaan. Daar woog ik dus 2 weken geleden 65,1 en eergister 58,4
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133245533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik slik wel dagelijks de "Zwanger Zijn" vitaminepillen van de Albert Heijn. Die schijnen prima te zijn volgens mijn vk!

Heb ze vanochtend gebeld en ik kan om 10 voor 12 terecht, het baarde hun ook zorgen. Ze gaan bloedprikken en misschien een echo?(*duim duim*)
Mooi dat je zo snel terecht kan! Hoop op een goede echo voor je.
pi_133245562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:16 schreef Purple010 het volgende:
Wow die vriend mag je wel flink verwennen, heerlijk dat hij zo zorgzaam is!
Grappig ik vind dat gewoon vanzelfsprekend :D :@
Ik vind het niet meer dan logisch dat een man ook dingen doet zoals dat.

Wat ik mij trouwens afvroeg.. Ik wil niet gaan googlen :+ maar hoe zit een sterrenkijkertje precies :)
Veilige plaatjes zijn welkom :D
pi_133245630
Goedemorgen en meld :W, 37 weken alweer.

Gisteravond weggeweest waar we veel moesten lopen en stil staan en dat vanaf 19uur tot 23.30 uur. Geloof dat mijn buik dat iets teveel vond, want veel last van harde buiken gehad.
Vandaag ga ik maar een dagje rustig aan doen.

Cantare hihi die droom, al is het als je droomt niet grappig natuurlijk.

Coco dat is wel een heftige uitslag. Pff wat zullen ze inspanning zitten voor de uitslag van de vlokkentest. Heftig om te horen dat het een bekende treft en nu jezelf zwanger bent extra confronterend.

Jj kan het niet zijn dat je de weegschaal op een andere plek hebt neergezet of dat de batterijen bijna leeg zijn. Had dat zelf laatst en toen gaf die ook heel wisselend mijn gewicht aan, elke keer ddat ik er achter elkaar opging staan werd ik +/- 0,5 kilo zwaarder. Ik deed dit omdat eerste keer al een afwijkend gewicht was tov normaal en ben er gelijk nog 6 x opgestapt, ben wel zwanger maar niet zo erg dat de kilo's erin een paar minuten bijvliegen :+.
Wanneer heb je weer een afspraak bij de verloskundige dan? Kan je het als het niet te lang duurt dan bespreken of bellen als je het niet vertrouwd.
pi_133245723
Tja dat krijg ik als ik een heel verhaal typ op mijn telefoon, dan loop ik alweer hopeloos achter. Jj fijn dat je zo snel terecht kan en misschien ook een echo krijgt.
  donderdag 14 november 2013 @ 10:48:53 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133245744
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:39 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat ik mij trouwens afvroeg.. Ik wil niet gaan googlen :+ maar hoe zit een sterrenkijkertje precies :)
Veilige plaatjes zijn welkom :D
Als je op je rug ligt, met hun neus naar boven. Hence de benaming ;).
KuikenGuppy
pi_133245773
Ja precies dat dacht ik dus ook :D
ik las ergens iets heel anders wat ik totaal niet begreep maar ik durfde niet te googlen vanwege de plaatjes. :@ :')
  donderdag 14 november 2013 @ 10:51:34 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133245858
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
ik las ergens iets heel anders wat ik totaal niet begreep maar ik durfde niet te googlen vanwege de plaatjes. :@ :')
"sterren"kijker? Als in, je, ehrm, 'ster'? Ik probeer me voor te stellen wat je gedacht kan hebben wat zo erg is dat je niet durfde te googelen :D :+
pi_133245914
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:39 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat ik errug verwend ben hoor :@ Ik zou echt wel wat meer moeten doen eigenlijk, maar vaak stoor ik me er niet zo aan als hij of ben ik gewoon te lui :P En dan zegt hij er iets van en sta ik vervolgens idd de keuken te poetsen ofzo.
pi_133245943
JJ, fijn dat je zo snel terecht kunt. Ben benieuwd :)
pi_133245999
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
:D
pi_133246101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zegz limone, ik ga me niet melden in het babytopic voordat jij er bent hoor..dus schiet eens op ;)

Neem me steeds voor om hier nog even te reageren op wat post en een afscheidsberichtje met foto te posten, maar kom steeds wat tussen. Maar ga vandaag of morgen echt even de tijd nemen ;)

Heftig coco..pff!
O+ Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
pi_133246221

Rechtsboven is een sterrenkijker. :)
pi_133246241
Die baby in de stuitligging kijkt echt extreem ongelukkig :D ;(
  donderdag 14 november 2013 @ 11:12:17 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133246247
Ik droomde vannacht trouwens dat ik alvast het geven van bv ging 'oefenen' op een kind van 1,5 jaar oud. Kind was ervaren, ik niet, dus ik zou het zo best kunnen leren. Vlak voor puntje bij paalje kwam, zag ik dat dat kindje al flinke tanden had en heel sadistisch naar mijn tiet gluurde. Toen zag ik er maar vanaf, en besloot ik mijn eigen baby te gaan voeden (die lag in een wiegje in de kamer ernaast, dus helemaal niet in mijn buik 8)7 ).
KuikenGuppy
pi_133246256
Ik vond het net een bejaard boeddhaatje :D
pi_133246270
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:12 schreef Cantare het volgende:
Ik vond het net een bejaard boeddhaatje :D
Haha, dat ook idd :D :+
pi_133246282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef Cantare het volgende:
[ afbeelding ]

Rechtsboven is een sterrenkijker. :)
Danku! :D
pi_133246425
Oeh, die schouderligging lijkt me pijnlijk :X Dat wordt toch niet natuurlijk geprobeerd hopelijk?...

Ik ben besloten om morgen toch even langs de huisarts te gaan voor een check of het echt wel een gewone verkoudheid is :@ Sinds zaterdag ben ik vermoeider dan normaal, heb ik keelpijn en voel ik me grieperig en we hoorden dus gisteren dat ons bezoek die dag een longontsteking blijkt te hebben. Better safe than sorry denk ik dan maar...
pi_133246462
Ik zou echt alles zelf proberen maar die schouderligging laten ze je echt niet doen idd. :D
pi_133246596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:19 schreef Dot. het volgende:
Oeh, die schouderligging lijkt me pijnlijk :X Dat wordt toch niet natuurlijk geprobeerd hopelijk?...

Ik ben besloten om morgen toch even langs de huisarts te gaan voor een check of het echt wel een gewone verkoudheid is :@ Sinds zaterdag ben ik vermoeider dan normaal, heb ik keelpijn en voel ik me grieperig en we hoorden dus gisteren dat ons bezoek die dag een longontsteking blijkt te hebben. Better safe than sorry denk ik dan maar...
Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.

Saar die was sterrenkijker (en dan nog iets extra's, maar weet niet goed wat :') ), en ik ben na ruim 50 uur op een krappe 6cm blijven steken. Mij werd verteld dat je lichaam het (de ontsluiting) dan tegenwerkt omdat de baby er toch niet uit gaat kunnen (ze is bijvoorbeeld nooit echt ingedaald), en als ik naar die schouderligging kijk, zou ik me goed kunnen voorstellen dat je dan ook geen volledige ontsluiting krijgt.

Dot, longontsteking lijkt me niet als je geen last hebt van benauwdheid/hoesten/etc. Maar even laten controleren kan natuurlijk altijd :)
  donderdag 14 november 2013 @ 11:27:42 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133246602
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou echt alles zelf proberen maar die schouderligging laten ze je echt niet doen idd. :D
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 11:29:03 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133246642
Beterschap, Dot!
KuikenGuppy
pi_133246740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.

Saar die was sterrenkijker (en dan nog iets extra's, maar weet niet goed wat :') ), en ik ben na ruim 50 uur op een krappe 6cm blijven steken. Mij werd verteld dat je lichaam het (de ontsluiting) dan tegenwerkt omdat de baby er toch niet uit gaat kunnen (ze is bijvoorbeeld nooit echt ingedaald), en als ik naar die schouderligging kijk, zou ik me goed kunnen voorstellen dat je dan ook geen volledige ontsluiting krijgt.

Dot, longontsteking lijkt me niet als je geen last hebt van benauwdheid/hoesten/etc. Maar even laten controleren kan natuurlijk altijd :)
Hoesten begint de laatste twee dagen te komen en benauwd ben ik al de hele zwangerschap. Lopen en praten lukt me bijvoorbeeld niet goed zonder buiten adem te raken :') Ik kan ook erg goed hypochonderen, dus als de huisarts me dan even geruststelt kan ik fijn mn weekend in :)
pi_133247008
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
Ja absoluut :Y
Hij ligt sowieso ook in stuit of dwars .. meestal dwars en vaak na een autoritje in stuit ;)
pi_133247197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
Nou eens kijken of dat lukt vanaf de ipad ;)
Zusje O+

En vandaag is de laatste dag kraamzorg. Dus vanaf morgen echt met zn viertjes :)
Ze slaapt snachts redelijk door (vanaf 12 tot 5/6 uur..dus dat is wel lekker:D
En verder is ze eigenlijk een heel tevreden baby!
pi_133247245
Ohja! Daar is de eerste wee*! Oooh die foto's, die F! Wat een schatje O+ Ik krijg er tranen van in mijn ogen..... :')

* grapje jongens, grapje!
pi_133247278
Hihi :) Niet geholpen? Damnit!!! ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 11:55:38 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133247282
Bla O+ Wat een mooierd!

Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Pfuh :D
pi_133247431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:55 schreef GotC het volgende:
Bla O+ Wat een mooierd!

Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Pfuh :D
Ik zou niet durven! :o
  donderdag 14 november 2013 @ 12:03:40 #82
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133247455
Ah wat lief! O+ Zo een wil ik ook wel.
pi_133247458
Oh! O+
pi_133247468
Bla, wat een liefje O+ O+ En wat kijkt grote zus trots!
pi_133247631
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart? :P Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling :)
pi_133247844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef WupWup het volgende:
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart? :P Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling :)
Ik ben altijd zo blij met alle technieken van nu als ik zulke plaatjes zie. Dat we nu toch meer voorbereid een bevalling in gaan dan een paar eeuwen terug. Ik heb met oude boeken gewerkt en ik las ooit een verhaal uit 1780 oid van een arts die hielp bij een bevalling die niet helemaal lukte (beetje smerig, dus spoiler)

SPOILER
  donderdag 14 november 2013 @ 12:23:47 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133247966
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt.

;(.

SPOILER
KuikenGuppy
pi_133247987
Ik durf niet te klikken Burdie :D
pi_133248095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

;(.

SPOILER
Echt he, en dat daar dan eerst een foto van wordt gemaakt :')
pi_133248164
Wat een mooi meisje! ♡♥♡
pi_133248177
Wauw Bla! Wat een lieverd! En die foto met zn 2e O+
♥ J & S
  donderdag 14 november 2013 @ 12:33:42 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133248197
Bla, wat een dotje O+ En je twee meisje samen!!! *smelt*
KuikenGuppy
pi_133248613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:

;(.

SPOILER
Serieus......HOE?!? :o
pi_133248623
Zo weer thuis na een ochtendje ziekenhuis. Had gewone controle bij de gyn maar dat werd uiteindelijk ctg enzo. Alles is goed, bloeddruk was opzich ook wel netjes alleen omdat ik zo ontzettend hoofdpijn heb morgen weer terug voor de hele reutemeteut.

Ik zag smeltfoto's van Bla O+

Omg Burdie die link :X

Stuit zou ik ook vaginaal proberen, als de omstandigheden gunstig zijn.

Sethiwe 37 weken! Jij LLM!
pi_133248632
Even apart voor Bla.

Mooie meiden O+
pi_133248879
he, ,sethi ook alweer llm?

en O+ blaby O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133248902
Thnx ladys :)
  donderdag 14 november 2013 @ 13:04:08 #98
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133249194
Och verrek...vandaag 29 week!

*O* Voor 37 weken!

Wat zijn er trouwens veel mensen in de lijst die weten wat het wordt!

[ Bericht 44% gewijzigd door NoBoNo op 14-11-2013 13:13:27 ]
  donderdag 14 november 2013 @ 13:10:26 #99
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133249392
Bla, ahwww!

En de kraan gaat weer (een beetje) open hier hoor! ;(

--

Sethiwe al LLM!

--

En de foto van de stuit.. Ik moest op mobiel even goed kijken of ik nou inderdaad zag wat ik dacht te zien.

--

Mabawa, fijn dat de ctg oké was. Succes morgen voor het riedeltje!

--

Nobono-vrouw 29 weken! *O*
pi_133249752
Bla wat een schatje ♡ gefeliciteerd nog met jullie mooi dochter!! *rammel rammel*

Burdie ik durf niet te kijken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')