quote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ja precies dat dacht ik dus ook
ik las ergens iets heel anders wat ik totaal niet begreep maar ik durfde niet te googlen vanwege de plaatjes.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zegz limone, ik ga me niet melden in het babytopic voordat jij er bent hoor..dus schiet eens op
Neem me steeds voor om hier nog even te reageren op wat post en een afscheidsberichtje met foto te posten, maar kom steeds wat tussen. Maar ga vandaag of morgen echt even de tijd nemen
Heftig coco..pff!
Haha, dat ook iddquote:Op donderdag 14 november 2013 11:12 schreef Cantare het volgende:
Ik vond het net een bejaard boeddhaatje
Danku!quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef Cantare het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsboven is een sterrenkijker.
Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:19 schreef Dot. het volgende:
Oeh, die schouderligging lijkt me pijnlijkDat wordt toch niet natuurlijk geprobeerd hopelijk?...
Ik ben besloten om morgen toch even langs de huisarts te gaan voor een check of het echt wel een gewone verkoudheid isSinds zaterdag ben ik vermoeider dan normaal, heb ik keelpijn en voel ik me grieperig en we hoorden dus gisteren dat ons bezoek die dag een longontsteking blijkt te hebben. Better safe than sorry denk ik dan maar...
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou echt alles zelf proberen maar die schouderligging laten ze je echt niet doen idd.
Hoesten begint de laatste twee dagen te komen en benauwd ben ik al de hele zwangerschap. Lopen en praten lukt me bijvoorbeeld niet goed zonder buiten adem te rakenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.
Saar die was sterrenkijker (en dan nog iets extra's, maar weet niet goed wat), en ik ben na ruim 50 uur op een krappe 6cm blijven steken. Mij werd verteld dat je lichaam het (de ontsluiting) dan tegenwerkt omdat de baby er toch niet uit gaat kunnen (ze is bijvoorbeeld nooit echt ingedaald), en als ik naar die schouderligging kijk, zou ik me goed kunnen voorstellen dat je dan ook geen volledige ontsluiting krijgt.
Dot, longontsteking lijkt me niet als je geen last hebt van benauwdheid/hoesten/etc. Maar even laten controleren kan natuurlijk altijd
Ja absoluutquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
Nou eens kijken of dat lukt vanaf de ipadquote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
[..]Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Pfuh![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:55 schreef GotC het volgende:
BlaWat een mooierd!
Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug
Ik zou niet durven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Pfuh![]()
![]()
Ik ben altijd zo blij met alle technieken van nu als ik zulke plaatjes zie. Dat we nu toch meer voorbereid een bevalling in gaan dan een paar eeuwen terug. Ik heb met oude boeken gewerkt en ik las ooit een verhaal uit 1780 oid van een arts die hielp bij een bevalling die niet helemaal lukte (beetje smerig, dus spoiler)quote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef WupWup het volgende:
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart?Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt..
Echt he, en dat daar dan eerst een foto van wordt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |