abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133245943
JJ, fijn dat je zo snel terecht kunt. Ben benieuwd :)
pi_133245999
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ja precies dat dacht ik dus ook :D
ik las ergens iets heel anders wat ik totaal niet begreep maar ik durfde niet te googlen vanwege de plaatjes. :@ :')
:D
pi_133246101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zegz limone, ik ga me niet melden in het babytopic voordat jij er bent hoor..dus schiet eens op ;)

Neem me steeds voor om hier nog even te reageren op wat post en een afscheidsberichtje met foto te posten, maar kom steeds wat tussen. Maar ga vandaag of morgen echt even de tijd nemen ;)

Heftig coco..pff!
O+ Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
pi_133246221

Rechtsboven is een sterrenkijker. :)
pi_133246241
Die baby in de stuitligging kijkt echt extreem ongelukkig :D ;(
  donderdag 14 november 2013 @ 11:12:17 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133246247
Ik droomde vannacht trouwens dat ik alvast het geven van bv ging 'oefenen' op een kind van 1,5 jaar oud. Kind was ervaren, ik niet, dus ik zou het zo best kunnen leren. Vlak voor puntje bij paalje kwam, zag ik dat dat kindje al flinke tanden had en heel sadistisch naar mijn tiet gluurde. Toen zag ik er maar vanaf, en besloot ik mijn eigen baby te gaan voeden (die lag in een wiegje in de kamer ernaast, dus helemaal niet in mijn buik 8)7 ).
KuikenGuppy
pi_133246256
Ik vond het net een bejaard boeddhaatje :D
pi_133246270
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:12 schreef Cantare het volgende:
Ik vond het net een bejaard boeddhaatje :D
Haha, dat ook idd :D :+
pi_133246282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef Cantare het volgende:
[ afbeelding ]

Rechtsboven is een sterrenkijker. :)
Danku! :D
pi_133246425
Oeh, die schouderligging lijkt me pijnlijk :X Dat wordt toch niet natuurlijk geprobeerd hopelijk?...

Ik ben besloten om morgen toch even langs de huisarts te gaan voor een check of het echt wel een gewone verkoudheid is :@ Sinds zaterdag ben ik vermoeider dan normaal, heb ik keelpijn en voel ik me grieperig en we hoorden dus gisteren dat ons bezoek die dag een longontsteking blijkt te hebben. Better safe than sorry denk ik dan maar...
pi_133246462
Ik zou echt alles zelf proberen maar die schouderligging laten ze je echt niet doen idd. :D
pi_133246596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:19 schreef Dot. het volgende:
Oeh, die schouderligging lijkt me pijnlijk :X Dat wordt toch niet natuurlijk geprobeerd hopelijk?...

Ik ben besloten om morgen toch even langs de huisarts te gaan voor een check of het echt wel een gewone verkoudheid is :@ Sinds zaterdag ben ik vermoeider dan normaal, heb ik keelpijn en voel ik me grieperig en we hoorden dus gisteren dat ons bezoek die dag een longontsteking blijkt te hebben. Better safe than sorry denk ik dan maar...
Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.

Saar die was sterrenkijker (en dan nog iets extra's, maar weet niet goed wat :') ), en ik ben na ruim 50 uur op een krappe 6cm blijven steken. Mij werd verteld dat je lichaam het (de ontsluiting) dan tegenwerkt omdat de baby er toch niet uit gaat kunnen (ze is bijvoorbeeld nooit echt ingedaald), en als ik naar die schouderligging kijk, zou ik me goed kunnen voorstellen dat je dan ook geen volledige ontsluiting krijgt.

Dot, longontsteking lijkt me niet als je geen last hebt van benauwdheid/hoesten/etc. Maar even laten controleren kan natuurlijk altijd :)
  donderdag 14 november 2013 @ 11:27:42 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133246602
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou echt alles zelf proberen maar die schouderligging laten ze je echt niet doen idd. :D
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
KuikenGuppy
  donderdag 14 november 2013 @ 11:29:03 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133246642
Beterschap, Dot!
KuikenGuppy
pi_133246740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vraag me af of je daar überhaupt volledige ontsluiting mee zou bereiken.

Saar die was sterrenkijker (en dan nog iets extra's, maar weet niet goed wat :') ), en ik ben na ruim 50 uur op een krappe 6cm blijven steken. Mij werd verteld dat je lichaam het (de ontsluiting) dan tegenwerkt omdat de baby er toch niet uit gaat kunnen (ze is bijvoorbeeld nooit echt ingedaald), en als ik naar die schouderligging kijk, zou ik me goed kunnen voorstellen dat je dan ook geen volledige ontsluiting krijgt.

Dot, longontsteking lijkt me niet als je geen last hebt van benauwdheid/hoesten/etc. Maar even laten controleren kan natuurlijk altijd :)
Hoesten begint de laatste twee dagen te komen en benauwd ben ik al de hele zwangerschap. Lopen en praten lukt me bijvoorbeeld niet goed zonder buiten adem te raken :') Ik kan ook erg goed hypochonderen, dus als de huisarts me dan even geruststelt kan ik fijn mn weekend in :)
pi_133247008
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
Ja absoluut :Y
Hij ligt sowieso ook in stuit of dwars .. meestal dwars en vaak na een autoritje in stuit ;)
pi_133247197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
Nou eens kijken of dat lukt vanaf de ipad ;)
Zusje O+

En vandaag is de laatste dag kraamzorg. Dus vanaf morgen echt met zn viertjes :)
Ze slaapt snachts redelijk door (vanaf 12 tot 5/6 uur..dus dat is wel lekker:D
En verder is ze eigenlijk een heel tevreden baby!
pi_133247245
Ohja! Daar is de eerste wee*! Oooh die foto's, die F! Wat een schatje O+ Ik krijg er tranen van in mijn ogen..... :')

* grapje jongens, grapje!
pi_133247278
Hihi :) Niet geholpen? Damnit!!! ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 11:55:38 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133247282
Bla O+ Wat een mooierd!

Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Pfuh :D
pi_133247431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:55 schreef GotC het volgende:
Bla O+ Wat een mooierd!

Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Pfuh :D
Ik zou niet durven! :o
  donderdag 14 november 2013 @ 12:03:40 #82
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133247455
Ah wat lief! O+ Zo een wil ik ook wel.
pi_133247458
Oh! O+
pi_133247468
Bla, wat een liefje O+ O+ En wat kijkt grote zus trots!
pi_133247631
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart? :P Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling :)
pi_133247844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef WupWup het volgende:
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart? :P Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling :)
Ik ben altijd zo blij met alle technieken van nu als ik zulke plaatjes zie. Dat we nu toch meer voorbereid een bevalling in gaan dan een paar eeuwen terug. Ik heb met oude boeken gewerkt en ik las ooit een verhaal uit 1780 oid van een arts die hielp bij een bevalling die niet helemaal lukte (beetje smerig, dus spoiler)

SPOILER
  donderdag 14 november 2013 @ 12:23:47 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133247966
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt.

;(.

SPOILER
KuikenGuppy
pi_133247987
Ik durf niet te klikken Burdie :D
pi_133248095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.

Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt.

;(.

SPOILER
Echt he, en dat daar dan eerst een foto van wordt gemaakt :')
pi_133248164
Wat een mooi meisje! ♡♥♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')