Ja absoluutquote:Op donderdag 14 november 2013 11:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook een stuit ja? Mijn man vroeg daar laatst naar, maar ik zou echt niet weten of ik dat zou willen proberen...
Nou eens kijken of dat lukt vanaf de ipadquote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Limone het volgende:
[..]Ja doe foto's! Dan rammel ik die baby er vast wel uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Pfuh![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:55 schreef GotC het volgende:
BlaWat een mooierd!
Limone, je beloofde een live bevalling dus als je je nu ineens hier meld met een kind dan stop je d'r maar weer terug
Ik zou niet durven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Pfuh![]()
![]()
Ik ben altijd zo blij met alle technieken van nu als ik zulke plaatjes zie. Dat we nu toch meer voorbereid een bevalling in gaan dan een paar eeuwen terug. Ik heb met oude boeken gewerkt en ik las ooit een verhaal uit 1780 oid van een arts die hielp bij een bevalling die niet helemaal lukte (beetje smerig, dus spoiler)quote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef WupWup het volgende:
Schouderligging is natuurlijk onmogelijk om vaginaal te baren, tenzij je een soort jelly's baart?Afhankelijk van de omstandigheden kan er wel een versie worden gedaan, zelfs tijdens de bevalling. Stuit zou ik ook doen btw, ik pieker er niet over om een keizersnede te laten dien zonder echte contra-indicatie voor een vaginale bevalling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt..
Echt he, en dat daar dan eerst een foto van wordt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een bepaalde foto net iets te helder op mijn netvlies gebrand staan om bij een stuitbevalling meteen te roepen: ja doen we.
Link hieronder even in een spoiler, alleen klikken als je er écht tegen kunt..
Serieus......HOE?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |