abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133219929
Subway, starbucks normaal gesproken is het allemaal super lekker en nu kan ik niets hebben qua eten op 1 ding na :') ontbijtkoek met 2cm dikke laag boter. Normaal lust ik niet eens boter maar nu is het gewoon net alsof ik slagroom in mn mond heb :D :9~

nog twee uurtjes tot de allerallereerste echo en ik vind het maar spannend eng.
pi_133220237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef fondu-au-noir het volgende:
Subway, starbucks normaal gesproken is het allemaal super lekker en nu kan ik niets hebben qua eten op 1 ding na :') ontbijtkoek met 2cm dikke laag boter. Normaal lust ik niet eens boter maar nu is het gewoon net alsof ik slagroom in mn mond heb :D :9~

nog twee uurtjes tot de allerallereerste echo en ik vind het maar spannend eng.
Spannend!! Succes ^O^
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:53:30 #278
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133220252
Leuk hoor, succes! *O*
pi_133220271
Spannend Fondu!

Burdie :*

Skips yeaahh, mini weer head first! En nu zo blijven zeg. Balen van je lage hb. Doe je wel goed drinken en vezelrijk eten enzo? Ferro kan de boel nogal blokkeren ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 15:58:54 #280
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133220434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef Mabawa. het volgende:
Spannend Fondu!

Burdie :*

Skips yeaahh, mini weer head first! En nu zo blijven zeg. Balen van je lage hb. Doe je wel goed drinken en vezelrijk eten enzo? Ferro kan de boel nogal blokkeren ;)
Ach, ik ben net compleet leeggelopen hè, dus dan gaan we maar weer op naar het volgende :').

En ik drink veel! Melk! Dus dat moet ik ook even anders gaan regelen. Nu aan de jus d'orange.

En ach, Dot, ik vind er wel een manier op en anders duwt Kix ze door m'n strot heen. Vorige keer noemde ze het 'wat aan de lage kant' dus dat kwam nog niet echt over ofzo waardoor ik m'n andere medicijnen 'belangrijker' vond en die er echt niet uit wilde werken. Maar, ik had niet moeilijk moeten doen, vind ik en zelf al een manier moeten zoeken. Alles voor mini! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 13-11-2013 16:05:16 ]
pi_133220594
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ach, ik ben net compleet leeggelopen hè, dus dan gaan we maar weer op naar het volgende :').

En ik drink veel! Melk! Dus dat moet ik ook even anders gaan regelen. Nu aan de jus d'orange.

En ach, Dot, ik vind er wel een manier op en anders duwt Kix ze door m'n strot heen. Alles voor mini! O+
Ha van het ene naar het andere uiterste. :D Die melk zou ik dan inderdaad opschuiven naar een ander tijdstip ja.

Ik heb een heerlijk dutje gedaan trouwens. Flink gesnurkt en gekwijld, heerlijk! Hoofdpijn niet weg though, wel iets minder.
pi_133220618
Ohh en ik wil eigenlijk nu gaan koken. We eten boerenkool en daar heb ik zo'n trek in dat ik eigenlijk niet kan wachten.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:05:45 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133220661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh en ik wil eigenlijk nu gaan koken. We eten boerenkool en daar heb ik zo'n trek in dat ik eigenlijk niet kan wachten.
Gewoon nu maken, extra veel maken, en alvast een bordje snoepen :9.
KuikenGuppy
pi_133220667
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

En ach, Dot, ik vind er wel een manier op en anders duwt Kix ze door m'n strot heen. Vorige keer noemde ze het 'wat aan de lage kant' dus dat kwam nog niet echt over ofzo. Maar, ik had niet moeilijk moeten doen, vind ik en zelf al een manier moeten zoeken. Alles voor mini! O+
Ik kreeg een mental image van Kix met een pillenschieter die over je keel wrijft :D

Van jus d'orange krijg ik echt meteen maagzuur. Verse gaat prima, maar uit een pak komt meteen omhoog :X
  woensdag 13 november 2013 @ 16:06:35 #285
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133220682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ha van het ene naar het andere uiterste. :D Die melk zou ik dan inderdaad opschuiven naar een ander tijdstip ja.

Ik heb een heerlijk dutje gedaan trouwens. Flink gesnurkt en gekwijld, heerlijk! Hoofdpijn niet weg though, wel iets minder.
Kwijl jij ook zo veel tegenwoordig? Ik ben niet te houden 's nachts. :9~
pi_133220725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Niet meer dan normaal, dat doe ik altijd tijdens goede middagdutjes. Of als ik bij iemand anders slaap :') Weird eigenlijk.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:11:26 #287
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133220865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:05 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik kreeg een mental image van Kix met een pillenschieter die over je keel wrijft :D

Van jus d'orange krijg ik echt meteen maagzuur. Verse gaat prima, maar uit een pak komt meteen omhoog :X
Jup, dat. Maar ik leef toch al behoorlijk op Rennies. En Kix mag natuurlijk wel de deur uit voor een netje perssinaasappelen. Want dat is goed voor me! :D

Ik ga gelijk de eerste Ferro naar binnen werken nu. Ze zijn gelukkig ook wat kleiner zag ik net, dus de VK kan weer helemaal trots op me worden. En dan gaan we straks stoeien op de Floradix en zal ik me niet meer 'aanstellen'.
pi_133220972
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou echt hè? Ik kwijl zo wel een half kussen vol. En dan 's nachts mijn kussen moeten draaien omdat anders mijn hele gezicht nat wordt. Ik vind het zooooo smerig. Het zit ook in mijn haar, gadverdamme. :r
pi_133221078
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou echt hè? Ik kwijl zo wel een half kussen vol. En dan 's nachts mijn kussen moeten draaien omdat anders mijn hele gezicht nat wordt. Ik vind het zooooo smerig. Het zit ook in mijn haar, gadverdamme. :r
Wat is zwanger zijn toch romantisch en charmant *;
pi_133221079
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Mini ligt goed! *O* *O* :'( *O*

IJzer was alleen gedaald naar 6,9 en VK was niet zo blij dat ik m'n Floradix die begin oktober was voorgeschreven (Hb toen 7,1) nauwelijks geslikt had :@. Misschien klinkt het als een kutsmoes, maar omdat ze zo 'groot' zijn komen ze steeds terug, waardoor ik ook m'n andere medicijnen er uit werk. Dus toen heb ik de Floradix niet zo trouw geslikt.

Nu dus als nog verplicht de Floradix er in en een lekker recept voor Ferrofumaraat rijker wat er ook gelijk bij moet. w/
Wat een onzin, je hebt een prima hb-waarde. Floradix doet niks voor je en een recept medicatie is echt BS (en onnodige kosten en onnodige belasting voor jou). http://www.knov.nl/upload(...)jkkaart%20Anemie.pdf

:@ hormonen mkay :P
  woensdag 13 november 2013 @ 16:19:51 #291
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133221180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Jij bent mij! O+ Behalve dat ik mijn haar 's nachts altijd in een soort los knotje heb, dus dat blijft gespaard.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:25:02 #292
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133221369
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wat is zwanger zijn toch romantisch en charmant *;
_O-.

En WupWup, hoi hormoontje! Maar als ik dat zo lees valt het inderdaad allemaal wel mee.. Ach, ik tank het er maar gewoon met wat moeite in. Ik heb de Ferro nu ook al in huis. Kan verder niet slecht zijn, denk ik?

Waarom zou Floradix niets doen trouwens?

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 13-11-2013 16:32:59 ]
  woensdag 13 november 2013 @ 16:34:32 #293
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133221652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:13 schreef Burdie het volgende:
Smilie-overload O+.

En ik vergeet bijna een jompel voor Limone, gewoon omdat het kan *O*.
En ik ben een :* voor jou helemaal vergeten!

:*

En: spannend Fondu!

En Hobbesje ^O^ voor morgen alvast!
pi_133221690
Ik neem ook regelmatig Floradix omdat ik merk dat ik ijzertekort heb. Normaal gesproken ook al gauw last van.

Oh enne kwijl 's nachts: check!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133222122
Hier nog een kwijler, vooral als ik overdag in slaap val...

Mijn ijzer was 7.1 of 7.2 en dat vond de vk best...raar dat het bij jou niet goed gevonden wordt. Verder heb ik er geen verstand van..
pi_133222128
Als je floradix inneemt volgens de gebruiksaanwijzing, neem je 15mg ijzer in per dag. In een hele fles floradix zit 325mg ijzer. 1 tablet ferrofumaraat bevat 200mg ijzer. Het zet dus bepaald geen zoden aan de dijk.
pi_133222455
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jij bent mij! O+ Behalve dat ik mijn haar 's nachts altijd in een soort los knotje heb, dus dat blijft gespaard.
:) Ik heb best wel wat pittige plukjes in mijn gezicht. Daar helpt geen los knotje tegen. Misschien morgen naast een incontinentie-kussensloop ook maar een haarnetje kopen ;)
pi_133222569
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef ProjSkippy het volgende:
RFR dat van 'je beugel mag er bijna uit' maanden lang roepen herken ik. Ik had mijn beugel toen ik een jaar of 12 was (vreeeeeselijke overbeet, waardoor ik mijn mond niet meer goed genoeg kon sluiten) en na weet ik veel hoe lang dragen begon de ortho te roepen dat 'ie er volgende maand uit mocht! En de maand daarna riep 'ie dat weer. En daarna weer. Bijna 3/4 jaar.
Mijn ortho begon deze keer ook weer "Nou als we dit nog even.." Toen heb ik zelf maar gezegd dat hij al vanaf de operatie zegt dat dat ding eruit mag, wanneer het nu eindelijk eens tijd was. Toen kon er opeens over drie weken een afspraak voor een afdruk worden gemaakt :') . Gewoon een beetje pushen.

Maar jeej! *O*

En hihi, hormonen maken het ons zo lastig soms!

Mabawa, hoe is het met de hoofdpijn?

Burdie, waarom neem jij het huishouden in z'n geheel op je? Verdeling werk/huishouden?
Ik kan ook niet meer zo veel doen hoor, heb nu de taken opgedeeld. Eerder deed ik bijvoorbeeld het hele huis (woonkamer, keuken, hal, drie slaapkamers, badkamer en toilet) afstoffen, stofzuigen en dweilen, nu deel ik het op in drie dagen. En ik zet lief aan het werk ~O>

Ik krijg de afgelopen weken steeds meer last van mijn bekkengebied. Zo erg dat ik vanmiddag twee keer door mijn benen 'viel' toen ik opstond. Voelt als enorme spierpijn. Heb het al aangegeven bij de vk maar die zei dat het normaal was. Klopt dat? Iemand ervaring mee?
Als ik ga googelen kom ik uit op bekkeninstabiliteit :X
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 13 november 2013 @ 17:13:45 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133222822
@RFR, dat hebben we zo afgesproken ja. Mijn man werkt fulltime door het hele land, dus hij is vaak lang weg van huis. Ik werk parttime vanuit huis, dus heb het altijd wel zo 'eerlijk' gevonden als ik zorg dat het huishouden draait en hij gewoon na een lange dag moe op de bank kan neerploffen. En we leven vrijwel geheel op zijn salaris, ook een punt dat meespeelt ;).

Bekkenpijn voelt bij mij niet echt als spierpijn, meer alsof ik bij elke stap doormidden kan scheuren :X. Maar er zijn vast allemaal verschillende soorten bekkenpijn. Als het je in je dagelijkse dingen belemmert, zou ik zeker eens naar de fysio gaan (kan zonder doorverwijzing).
KuikenGuppy
pi_133223485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef WupWup het volgende:
Als je floradix inneemt volgens de gebruiksaanwijzing, neem je 15mg ijzer in per dag. In een hele fles floradix zit 325mg ijzer. 1 tablet ferrofumaraat bevat 200mg ijzer. Het zet dus bepaald geen zoden aan de dijk.
-O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')