abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133209729
Oh en vandaag is op papier inderdaad een mooie datum maar ik wil echt niet niet niet bevallen vandaag! (Niet dat het erop lijkt dat het wel gaat gebeuren :') )
Ik wil een bepaald persoon geen 'reden' geven om zich vereerd te voelen :r
pi_133209820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:50 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Momo, heeft Sjaak het zelf ook door of niet? Wat betekend het dan dat ze hem gaan opserveren, is dat puur alleen om het gedrag te bekijken? Zoals Chanty ook al zei, het lijkt me dat hij op zijn leeftijd nog genoeg tijd heeft om die sociale skills nog te ontwikkelen :*

Heeft ie watdoor? Dat ie anders is? Geobserveerd wordt? Of hulp nodig heeft? De eerste twee niet echt en de laatste wel (als je klem zit onder een fiets en er alleen niet uitkomt....). Ach, herken wel eea van mezelf en vent in zijn gedrag, dus een deel doe ik zelf ook af als karakter. We gaan het meemaken. Vind de school keuze alleen nu nóg moeilijker. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133209848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:56 schreef Mabawa. het volgende:
Oh en vandaag is op papier inderdaad een mooie datum maar ik wil echt niet niet niet bevallen vandaag! (Niet dat het erop lijkt dat het wel gaat gebeuren :') )
Ik wil een bepaald persoon geen 'reden' geven om zich vereerd te voelen :r
Het is wel een gunstige dag in verband met sinterklaas enzo..
Mijn eind november baby heeft het altijd heel zwaar en druk zo rond zijn verjaardag.

Precies een week later is het sinterklaas en de week ervoor is de intocht.
En dat voor zijn is heel handig :Y Maar ik heb ook van dat soort dagen.
En ik ben als de dood dat ik dan bevallen zal.
pi_133210054
Jompel voor Skips, Paars en de beugel van RFR! *O* *G* *O*

Hier alles rustig. Ach... 26/11 is ook een mooie datum ;)

En tja, ik zou ook dolgraag niet in de buurt van Sinterklaas bevallen, maar ja ik heb het niet voor het zeggen hè? Vooralsnog is het rustig, op wat voorwerk 's avonds in bed na. Ik word er best wel een beetje onzeker van. Ik ben bang dat mijn lichaam geen bevalling kan 'opwekken'. Normaal kan ik me hier heel rationeel over heen zetten, maar nu door die fuckhormonen moet ik er een beetje van huilen. ;( Wie beurt mij rationeel op?
pi_133210117
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het is wel een gunstige dag in verband met sinterklaas enzo..
Mijn eind november baby heeft het altijd heel zwaar en druk zo rond zijn verjaardag.

Precies een week later is het sinterklaas en de week ervoor is de intocht.
En dat voor zijn is heel handig :Y Maar ik heb ook van dat soort dagen.
En ik ben als de dood dat ik dan bevallen zal.
Ja morgen gaan de deuren weer open :P
Mijn vriend zei ook al "Je hebt zo vaak gezegd dat je niet op de 13e wil bevallen dat hij dan volgens mij gewoon komt!"
Die drukte is niet te vermijden. Ben vooral heel benieuwd wanneer hij nou uiteindelijk komt.
pi_133210150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef Limone het volgende:

En tja, ik zou ook dolgraag niet in de buurt van Sinterklaas bevallen, maar ja ik heb het niet voor het zeggen hè? Vooralsnog is het rustig, op wat voorwerk 's avonds in bed na. Ik word er best wel een beetje onzeker van. Ik ben bang dat mijn lichaam geen bevalling kan 'opwekken'. Normaal kan ik me hier heel rationeel over heen zetten, maar nu door die fuckhormonen moet ik er een beetje van huilen. ;( Wie beurt mij rationeel op?
Opbeuren ben ik slecht in. Heb hetzelfde. En ik ben dan nog niet eens over de UD heen, maar heb gewoon altijd dat gevoel gehad. Heb gewoon niet het idee dat het vanzelf begint.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:16:35 #207
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133210164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:55 schreef flowerbox het volgende:
Theeleuter, wat fijn dat jullie een naam hebben! Hier er nog steeds niet echt uit :X

Proj en Purple, *O* wisseldag!

Rfr, wat lijkt me dat fijn dat je beugel eruit mag. Daar mag je echt wel voor jompelen hoor.

Wat betreft patat, dat gaat er hier nog wel in maar kibbeling :r . Veel te vet, daar reageer ik nu niet goed op.

En ook even *O* voor mezelf: 32 weken!
Oh jeuj! Ook nog een jompel voor jou! Jij gaat ook hard trouwens! :o

--

RFR dat van 'je beugel mag er bijna uit' maanden lang roepen herken ik. Ik had mijn beugel toen ik een jaar of 12 was (vreeeeeselijke overbeet, waardoor ik mijn mond niet meer goed genoeg kon sluiten) en na weet ik veel hoe lang dragen begon de ortho te roepen dat 'ie er volgende maand uit mocht! En de maand daarna riep 'ie dat weer. En daarna weer. Bijna 3/4 jaar. Toen heeft m'n moeder gezegd dat ze hem er zelf uit zou halen als het volgende maand niet gebeurde :'). (Deze ortho was echt een geldwolf, plande 6 mensen in, terwijl hij maar 4 stoelen had. En dat ieder tijdstip weer. Gevolg: 1,5 tot 2 uur uitloop, iedere keer weer. Maar je moest wel verplicht optijd zijn, want je moest gewoon achteraan aansluiten.)

Maar lang verhaal kort: Jeej RFR! Hij mag er uit!

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 13-11-2013 13:04:17 ]
  woensdag 13 november 2013 @ 10:28:18 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133210445
Limone: fijn :) ohja... hahaha laat 't maar lekker rommelen! Hoop dat het lekker vanzelf opschiet! :*
Wat naar dat je het vertrouwen in je lijf verliest.. :* Vrouwen bevallen al decennialang, dus jij ook gewoon hoor! :+ :P

Ja, stomme bekken }:| Doe idd rustig aan en slapen helpt, letten op mn houding etc.. mja. vrees het ergste.

Kim: ok fijn :) Ja precies... Logisch! :)
Whaha omg die bestellijst _O- :D
Ik heb wel een zeiltje maar eik alleen in het begin gebruikt. Omdat ze nu het hele bed doordweilt en ook buislaper is (dreumes) vind ik het niet zo'n fijn idee.

Hydrofielen heb ik er hier 20 van maar ze zijn zo bijgekocht toch? Vooral met de bv vond ik het erg handig.. Katoenen spuugdoeken zijn idd fijner dan hydrofiele maar heb wel weer hydrofiele washandjes, heerlijk :D

Dot nachtelijk snacken :Y)

Purple 38 weken! *O* :D

Kwisted wat naar :* Kan idd lage bloeddruk zijn..

Theeleuter wat leukk O+ O+

RFR wat fijn! O+ zonder beugel voelt alles heel glad hihi :D

Mabawa wat een heerlijk nachtje!! :* O+

Flowerbox 32 weken! O+ :D

Oh en ook even een mini jompel voor mezelf; 11 weken! :D XD *G* Hihi.
Ben echt een soort blij dat ik mn oude broek nog pas... 1tje nog maar maar wel handig haha.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:45:47 #209
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133210862
Ik ben momenteel zo hormonaal zielig dat ik het serieus verdrietig vind dat ik niet in je overzicht sta Enf. :')

Kan iemand me even slaan? Twee keer is ook goed.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:47:24 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133210902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef Limone het volgende:

Ik had nul komma nul voorwerk, en ook altijd het gevoel dat ik ingeleid zou moeten worden maar met 40+5 begon het spontaan.
Wel zorgen dat je niet boven tapijt staat als je een knak hoort ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 november 2013 @ 10:50:20 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133210987
Skips ben ik jou nou helemaal vergeten?? Omg! :o ;( :@ Verlate jompel voor je 36 weken! :* *O*
Ik ben ook maar zwanger he, dus ja, dingen vergeten, ergens overheen lezen.... :') :@
  woensdag 13 november 2013 @ 10:57:06 #212
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133211137
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef Enfermera het volgende:
Skips ben ik jou nou helemaal vergeten?? Omg! :o ;( :@ Verlate jompel voor je 36 weken! :* *O*
Ik ben ook maar zwanger he, dus ja, dingen vergeten, ergens overheen lezen.... :') :@
Je vergeet me te slaan nu! :P

Echt, ik roep al de hele zwangerschap dat ik zo weinig last heb van mijn hormonen.. Maar de laatste dagen. Ik voel me echt een zielig hoopje en alles is te veel. :o Ik cocoon me kapot en jank om alles. Zo'n huilbui is best wel eens lekker, maar ik voel me zo stom! Het werkt ook de andere kant op trouwens, ik hormoonmonster ook als een vals kreng. Je had me gisteravond moeten zien toen het internet er (nog steeds) uit lag en ik wilde! kunnen! googlen! wat er nog in de bevaltas moest.

Troost is dat Limone dit ook had en dat je dus gewoon weer normaal wordt. Of nou ja.. 'Normaal' >:).

Overigens zal Kix vast niet beamen dat ik de hele zwangerschap weinig last gehad heb van m'n hormonen. :').
  woensdag 13 november 2013 @ 10:58:00 #213
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133211165
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Je vergeet me te slaan nu! :P

Echt, ik roep al de hele zwangerschap dat ik zo weinig last heb van mijn hormonen.. Maar de laatste dagen. Ik voel me echt een zielig hoopje en alles is te veel. :o Ik cocoon me kapot en jank om alles. Zo'n huilbui is best wel eens lekker, maar ik voel me zo stom! Troost is dat Limone dit ook had en dat je dus gewoon weer normaal wordt. Of nou ja.. 'Normaal' >:).

Overigens zal Kix vast niet beamen dat ik de hele zwangerschap weinig last gehad heb van m'n hormonen. :').
:') *pets* o|O ~O>
Whaha.... XD herkenbaar! :* Yup. Wacht maar tot je kraamtranen :+
XD
pi_133211294
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:00 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Heeft ie watdoor? Dat ie anders is? Geobserveerd wordt? Of hulp nodig heeft? De eerste twee niet echt en de laatste wel (als je klem zit onder een fiets en er alleen niet uitkomt....). Ach, herken wel eea van mezelf en vent in zijn gedrag, dus een deel doe ik zelf ook af als karakter. We gaan het meemaken. Vind de school keuze alleen nu nóg moeilijker. -O-
Ik bedoelde of hij door heeft dat hij anders is. Als je het van jezelf en man herkent moet dat toch ook wel een geruststelling geven. Met jullie is het toch ook goed gekomen :)
  woensdag 13 november 2013 @ 11:03:24 #215
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133211310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:') *pets* o|O ~O>
Whaha.... XD herkenbaar! :* Yup. Wacht maar tot je kraamtranen :+
XD
Ik heb ook nog ge-edit, want het werkt ook zo heerlijk de andere kant op. :')

En die kraamtranen.. Daar heb ik Kix al geprobeerd over in te lichten. Ik vond zijn blik vooral zeggen: "het kan nog erger dan dit, ja?".
pi_133211322
En weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Zit op +4 kg, dus dat is netjes *O* En mijn baarmoeder zit idd net boven mn navel, niet 4 cm erboven.

Mijn hormonen zijn ook errug rustig tot nu toe, ben benieuwd hoe dat later is! Maar lekker in zwelgen Skips! Met chocola enzulks :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Dot. op 13-11-2013 11:10:25 ]
pi_133211444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

En die kraamtranen.. Daar heb ik Kix al geprobeerd over in te lichten. Ik vond zijn blik vooral zeggen: "het kan nog erger dan dit, ja?".
Ha goeie, ik ga mijn vriend daar ook maar op voorbereiden. Hij zei gisteren dat hij niet hoopt dat de baby mijn huilgenen heeft :')
  woensdag 13 november 2013 @ 11:08:48 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133211454
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

:D :')
Whahaha XD Geweldig. Ja ik zat vooral op de bank te huilen ('boehoee') en te lachen hoe gelukkig ik wel niet was en hoe stom het nu was dat ik zat te huilen :') XD Whehe. Bezoek hebben we maar ff afgezegd toen :P

Dot fijn!! *O* :D
pi_133211567
Dot een sticker!! Goed zo.

Hahaha Enf, zo herkenbaar dat! Alsin de kraamvrouwen op werk. Ik heb het net aan vriend verteld en maar flink overdreven dan kan het alleen maar meevallen. Hij vindt het heel vreemd en ook eng dat het nog erger kan dan dit. :')
  woensdag 13 november 2013 @ 11:23:06 #220
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133211744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:13 schreef Mabawa. het volgende:

Hahaha Enf, zo herkenbaar dat! Alsin de kraamvrouwen op werk. Ik heb het net aan vriend verteld en maar flink overdreven dan kan het alleen maar meevallen. Hij vindt het heel vreemd en ook eng dat het nog erger kan dan dit. :')
Dan heb ik de blik van Kix dus echt goed gelezen. Ik wist het!

Jeuj, sticker voor Dot!
pi_133211813
Ik krijg helemaal geen stickers bij de vk ;( (of is dat meer een bij wijze van spreken? :'))
  woensdag 13 november 2013 @ 11:26:42 #222
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133211827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whahaha XD Geweldig. Ja ik zat vooral op de bank te huilen ('boehoee') en te lachen hoe gelukkig ik wel niet was en hoe stom het nu was dat ik zat te huilen :') XD Whehe. Bezoek hebben we maar ff afgezegd toen :P

Dot fijn!! *O* :D
O+

Ik zit nu al te janken dat sommige mensen mijn buik misschien afgelopen weekend op de verjaardag van mijn zusje voor het laatst gezien hebben en hoe snel het allemaal gaat en hoe erg ik nog van de zwangerschap geniet maar dat ik wel klaar ben voor de bevalling en benieuwd ben naar mini maar ik aan de andere kant nog niet wil want het is allemaal zo fijn en ik geniet en straks is mijn buik zo stil maar dan ligt wel het bedje vol en het is allemaal zo moooohoooohooooi!

En dat, inderdaad, in een lange stroom van woorden tijdens een fijne jankbui.
pi_133211863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef Dot. het volgende:
Ik krijg helemaal geen stickers bij de vk ;( (of is dat meer een bij wijze van spreken? :'))
:D O+

Hahaha ja dat Skips, en als vriend vraagt wat er is nog harder huilen en zeggen 'IK Weet Het Niehiehieeett' :'(
Hij is dan bang voor me.
pi_133212113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik had nul komma nul voorwerk, en ook altijd het gevoel dat ik ingeleid zou moeten worden maar met 40+5 begon het spontaan.
Wel zorgen dat je niet boven tapijt staat als je een knak hoort ;)
:D het kleed staat al een paar weken opgerold boven :@

Danku! Het helpt.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:15 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Opbeuren ben ik slecht in. Heb hetzelfde. En ik ben dan nog niet eens over de UD heen, maar heb gewoon altijd dat gevoel gehad. Heb gewoon niet het idee dat het vanzelf begint.
Gedeelde smart :*
pi_133212236
Ik zei het gisteren tegen een vriendin. Het lijkt me zo 'romantisch' als het vanzelf begint en je dan midden in de nacht naar het ziekenhuis moet ofzo. Zo spannend alsof je 's nachts op vakantie gaat. :') Misschien een stomme vergelijking en ook niet de realiteit maar dat heb ik in mijn hoofd.
Verder verwacht ik geen kaarsjes, fijne aromastokjes en rustgevende liedjes hoor. :D Maar ik denk juist omdat het ziekenhuisgedeelte me geheel bekend is (ook al is het altijd anders) romantiseer ik het eerste gedeelte ofzo.
pi_133212248
Nee hij is blissfully unaware of anything fazz.

Stickers! *O* en hormonen! *O*

Ik moet nog een Heule tijd, maar kan al niet wachten tot Jaap er is. Gewoon omdat ik dan weet dat ie veilig geland is enzo
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133212380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Mabawa. het volgende:
Ik zei het gisteren tegen een vriendin. Het lijkt me zo 'romantisch' als het vanzelf begint en je dan midden in de nacht naar het ziekenhuis moet ofzo. Zo spannend alsof je 's nachts op vakantie gaat. :') Misschien een stomme vergelijking en ook niet de realiteit maar dat heb ik in mijn hoofd.
Verder verwacht ik geen kaarsjes, fijne aromastokjes en rustgevende liedjes hoor. :D Maar ik denk juist omdat het ziekenhuisgedeelte me geheel bekend is (ook al is het altijd anders) romantiseer ik het eerste gedeelte ofzo.
O+ jaaaaa! Samen stiekem op avontuur :)

Ik verwacht wel (geur)kaarsjes en lekker warm en de natuurgeluiden-cd!

:')
pi_133212439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ jaaaaa! Samen stiekem op avontuur :)

Ik verwacht wel (geur)kaarsjes en lekker warm en de natuurgeluiden-cd!

Hahaha ja dat dus!
* Mabawa. stopt toch nog maar wierook in de vluchttas
pi_133213322
Pfff, wil ik heel trots (eindelijk!) de vk gaan bellen voor een intake, is ie elke woensdag gesloten -O-
  woensdag 13 november 2013 @ 12:27:20 #230
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133213483
Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET KUNNEN BIEDEN!!1!!!!!!1!

Geurstokjes, mwehe! Maar nu ik zit te denken over geurtjes en 'ontspanning' enzo.. Zal ik de lavendelmassage-olie in de tas doen? :@
  woensdag 13 november 2013 @ 12:28:19 #231
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133213507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff, wil ik heel trots (eindelijk!) de vk gaan bellen voor een intake, is ie elke woensdag gesloten -O-
Uhhh.. Wut?
pi_133213544
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET BIEDEN!!1!!!!!!1!

Geurstokjes gaan hier niet mee. Maar nu ik zit te denken over geurtjes en 'ontspanning' enzo.. Zal ik de lavendelmassage-olie in de tas doen? :@
Waarom niet? Je kan je er altijd mee insmeren na de bevalling.
pi_133213553
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Uhhh.. Wut?
De mijne is ook dicht op vrijdag, spoedlijn is dan natuurlijk wel open, maar die bel je niet voor een afspraak ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 12:30:58 #234
244125 laziness
pi_133213573
quote:
Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET KUNNEN BIEDEN!!1!!!!!!1!

Geurstokjes, mwehe! Maar nu ik zit te denken over geurtjes en 'ontspanning' enzo.. Zal ik de lavendelmassage-olie in de tas doen? :@
Sorry maar ik moet wel grinniken om de illusie dat je dat soort polonaise nog aan je lijf wilt als de weeën eenmaal in kicken...

But I love ya babe :*
pi_133213829
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:40 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Oh ja, wij wisselen op dezelfde dag! Had ik vannacht niet alleen voor mezelf hoeven jompelen. Ook een jompel voor jou! *O*
Tenx en *O* voor jou, hoop dat dit ze werkt op mn telefoon.
pi_133214112
Weer een sticker van de VK verdient.
Verwacht dat de babe nog wel even blijft zitten.
  woensdag 13 november 2013 @ 12:52:02 #237
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133214123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef laziness het volgende:

[..]

Sorry maar ik moet wel grinniken om de illusie dat je dat soort polonaise nog aan je lijf wilt als de weeën eenmaal in kicken...

But I love ya babe :*
Nou ja, geen idee dus :'). Ik las dat masseren heel fijn kan zijn tijdens weeën, dus ik heb geen idee wat ik nog allemaal wil.

Misschien verkoop ik vriend inderdaad ook wel een mep als 'ie me alleen al liefdevol aan durft te kijken.
  woensdag 13 november 2013 @ 12:54:15 #238
244125 laziness
pi_133214176
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou ja, geen idee dus :'). Ik las dat masseren heel fijn kan zijn tijdens weeën, dus ik heb geen idee wat ik nog allemaal wil.

Misschien verkoop ik vriend inderdaad ook wel een mep als 'ie me alleen al liefdevol aankijkt.
Tegendruk in de rug kan fijn zijn maar die olie is dan wel overbodig :D
Maar het is niet alsof het kwaad kan dat het flesje in je tas zit zo lang het niet stuk gaat over al je andere spullen.
pi_133214177
quote:
] Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET KUNNEN BIEDEN!!1!!!!!!1!

Ach ja, meenemen kan altijd toch, misschien heb je wel behoefte aan een ontspanningsmassage :')

Sticker voor Paars!
  woensdag 13 november 2013 @ 12:54:45 #240
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133214187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

De mijne is ook dicht op vrijdag, spoedlijn is dan natuurlijk wel open, maar die bel je niet voor een afspraak ;)
Nee, oké. Ik ben denk ik verwend met de praktijk hier in mijn dorpje. Zo erg is het inderdaad ook niet nu ik er over nadenk. 8)7

--

En Paarse stickers!
pi_133214243
quote:

_O-

Ik zou een kruik meenemen, maar die hebben ze op zich in het zkh vast ook wel. Dat was echt zo fijn om tegen m'n rug gedrukt te krijgen (en dan bij een heftige wee opeens die kruik weg. :( Ik was heel giftig dat Wiebel zonder aankondiging de kruik opnieuw voor me aan het vullen was. :') En toen ik boos zijn richting op keek kreeg ik echt de alleronschuldigste glimlach terug.).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133214260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef Dot. het volgende:
:D
  woensdag 13 november 2013 @ 13:00:55 #243
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133214354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef laziness het volgende:

[..]

Tegendruk in de rug kan fijn zijn maar die olie is dan wel overbodig :D
Maar het is niet alsof het kwaad kan dat het flesje in je tas zit zo lang het niet stuk gaat over al je andere spullen.
Goed punt!

Mja, het is meer dat de geur me (normaliter) ontspant. En als er dan toch tegendruk gegeven wordt dan kan die geur er bij vast geen kwaad. Ofzo. :')

Ach, ik ben gewoon een mutsige geit.

En mwehe Soemp! Ik moest stiekem best lachen. Onze mannen O+.
  woensdag 13 november 2013 @ 13:02:28 #244
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133214400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Mabawa. het volgende:
Nu heb ik een hele gemakkelijke bevalling gehad dus misschien hoop het niet denk je hier straks heel anders over maar dat gevoel had ik ook écht O+. Wij gingen rond half 6 's ochtends weg en ergens hoopte ik dat de buren ons zouden zien en ergens hoopte ik dat echt totaal niet :'). Ik wilde een soort van schreeuwen: 'hoera, wij krijgen een baby!' O+. Kaarslicht enzo was niet aan de orde nee maar wel een lekkere ruime warme kraamsuite waar de lichten wat gedimd waren :Y
pi_133214406
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:57 schreef WupWup het volgende:

[..]

:6 Ik plak zelf gewoon een sticker naast elke afspraak :Y Ze schrijven wel elke keer netjes op hoe zwaar ik ben en wat mijn bloeddruk was :)

Ik heb trek.... Honger kan ik het niet noemen, want ik heb net al een boterham, een kop soep op en twee mandarijnen, maar nu is het brood op en daar heb ik nog zin in. Of iets anders koolhydratigs.. Zucht...
pi_133214595
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nu heb ik een hele gemakkelijke bevalling gehad dus misschien hoop het niet denk je hier straks heel anders over maar dat gevoel had ik ook écht O+. Wij gingen rond half 6 's ochtends weg en ergens hoopte ik dat de buren ons zouden zien en ergens hoopte ik dat echt totaal niet :'). Ik wilde een soort van schreeuwen: 'hoera, wij krijgen een baby!' O+. Kaarslicht enzo was niet aan de orde nee maar wel een lekkere ruime warme kraamsuite waar de lichten wat gedimd waren :Y
O+ O+ O+
Dat klinkt echt mooi.
En dat van je buren! Dat had ik al in het begin met die mvmkratten. Dat iemand me zou zien als ik ze naar boven sjouwde terwijl ik nog helemaal niet wilde dat iemand het wist. :')
pi_133214613
quote:

Ohjee.. UPC.. Ex werkgever sinds vorige week woensdag :X

Je mag op mij vloeken als je wilt :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 13 november 2013 @ 13:11:52 #248
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133214742
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ohjee.. UPC.. Ex werkgever sinds vorige week woensdag :X

Je mag op mij vloeken als je wilt :P
Hebben ze je er uitbezuinigd?

Nehhhhh, ik heb gisteravond al alles bij elkaar getieft. Nu cocoon ik voornamelijk weer. Min of meer. En jank ik af en toe wat. En wil ik Subway.

Gebeurt dat vaak trouwens daar? Compleet kapotgevloekt worden? ~O>
pi_133214775
Bij iedere helpdesk wel :D Maar meestal om de meest domme redenen en dan zitten ze zelf enorm fout.
pi_133214776
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Misschien verkoop ik vriend inderdaad ook wel een mep als 'ie me alleen al liefdevol aan durft te kijken.
Gewoon doen! Ik dacht dat ik helemaal geen aanrakingen zou kunnen hebben, maar de handen van m'n lief waren juist heerlijk vertrouwd en ontspannend O+.
Home is where the O+ is...
pi_133214879
Subway :9~ :9
pi_133214893
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:11 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hebben ze je er uitbezuinigd?

Nehhhhh, ik heb gisteravond al alles bij elkaar getieft. Nu cocoon ik voornamelijk weer. Min of meer. En jank ik af en toe wat. En wil ik Subway.

Gebeurt dat vaak trouwens daar? Compleet kapotgevloekt worden? ~O>
Zo zou je het kunnen noemen.. Denk ook dat het aan m'n zwangerschap ligt, want daar wisten ze van. ;(

Vloeken komt wel eens voor, niet heul regelmatig, want ik werkte op de sales afdeling, maar soms weten ze je wel te vinden ja :P

Doet je internet het inmiddels wel weer? :@

En: Subway :9~ Chicken Pizziola, hemels! (Ik verbaas me trouwens wel elke keer weer over hoe belachelijk duur het daar is :{ )
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133214989
Oh, Subway is een goede ja :9 Daar hebben ze wel vaak een Scoupy deal, dus dan is het niet zo duur O-) https://scoupy.nl/nl/coupons?q=subway
pi_133215010
Ja ik vind die prijzen ook belachelijk eigenlijk. Maar cheese&oregano met kipfilet, bacon en extra kaas is het soms echt waard. Jummie!
pi_133215041
Ik heb dat met chai tea latte van de starbucks.. zo duur maar soms moet het gewoon :9~ :9~
pi_133215124
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb dat met chai tea latte van de starbucks.. zo duur maar soms moet het gewoon :9~ :9~
Jaaaa! Die is echt goddelijk.
Ik had weleens met werk dat ik van tevoren wist dat ik langs starbucks a12 of a27 zou komen en dan was ik helemaal hyper want ik moest en zou er eentje halen. En soms dan extra snel doen bij een client omdat ik het anders niet zou halen :@ :')
pi_133215223
Mijn vriend werkt best dichtbij een starbucks.
Ookal is het nog een uur van ons huis ik ben al zo gelukkig met een lauwe chai :9~ :9~
pi_133215298
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
Ookal is het nog een uur van ons huis ik ben al zo gelukkig met een lauwe chai :9~ :9~
pi_133215309
Paars een sticker.

Skippy zonder internet is heel irritant zeker als je net insteld op een rondje fok.

Lekker een Subway melt met bacon! Net al een saucijzenbroodje gehaald bij de bakker, nu wacht ik tot de oven warm is voor een pistolet.
Ga ik naar de apotheek voor mn antibiotica kuur hebben ze me iets voorgeschreven wat ik vlak voor de bevalling niet meer mag hebben :( en laat ik nou net van plan zijn om morgen te bevallen ;) manlief is vrij op donderdag en kind is naar school dus lijkt me een prima dag. De apotheker gaat nu overleggen met mn huisarts wat ze als alternatief gaan voorschrijven. Pfff
pi_133215380
Pfff sinds een uur of 11 begint hoofdpijn op te komen, zat net op het punt dat het zodanig is dat ik toch maar pcm heb ingenomen, meestal wil ik dat niet maar het is nu echt pijnlijk.
Ik ga mn laptop wegleggen en even wat bladen doorlezen ofzo, misschien een tukje doen. Tot later!
pi_133215406
quote:

Ik kom dagelijks langs een Starbucks, maar ik vind het toch veel te duur. Maar als ik in het buitenland ben mag het natuurlijk wel, inclusief citroenmuffin O-)
pi_133215893
quote:
Ja, is dat echt zo lekker? Mijn zwangerschaps-indulgence is de frappucino moccha :@ Starbucks zit hier een tien minuten vandaan...
  woensdag 13 november 2013 @ 13:47:28 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133215946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:13 schreef Mabawa. het volgende:

:D Lol... _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

O+

Ik zit nu al te janken dat sommige mensen mijn buik misschien afgelopen weekend op de verjaardag van mijn zusje voor het laatst gezien hebben en hoe snel het allemaal gaat en hoe erg ik nog van de zwangerschap geniet maar dat ik wel klaar ben voor de bevalling en benieuwd ben naar mini maar ik aan de andere kant nog niet wil want het is allemaal zo fijn en ik geniet en straks is mijn buik zo stil maar dan ligt wel het bedje vol en het is allemaal zo moooohoooohooooi!

En dat, inderdaad, in een lange stroom van woorden tijdens een fijne jankbui.
:D O+ Ahhwww. O+ Le Hormones. XD :*
Skips die tweet aan UPC :D _O- Only like pregnant women can :7 XD
pi_133216073
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:45 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja, is dat echt zo lekker? Mijn zwangerschaps-indulgence is de frappucino moccha :@ Starbucks zit hier een tien minuten vandaan...
JA!!!
pi_133217052
Wij hebben de chai tea latte van de Dolce Gusto, my favorite! Alleen word ik er nu misselijk van ;( ;( ;( :'(
Tralalalaaa
pi_133217208
Chai tea latte c_/ Alleen dan hier in de stad in een knus koffietentje. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133217685
Subway is trouwens echt hemels. Toen wij 3 jaar geleden in Amerika waren, vroegen ze ons of we een footlong wilden. En jahaa, ik weet best wel hoe groot een foot is. Maar we waren toch een soort van, 'huh?' en ok doe maar. Krijgen we dus beide een broodje van, jawel, een foot long. Daar hebben we van kunnen lunchen en dineren :')
Wel gruwelijk lekker! En 1 keer bestelden we een subway philly cheese steak. 'If you double the meat, you get a free cookie'. Uh, ok, doe maar. Pleurt ie ipv 4 bakjes vlees (wat al veel is!) 8 van die bakjes vlees erop :') Dat was echt vlees met, ohja, brood :') Koekje hebben we uiteindelijk niet opgegeten :')
Tralalalaaa
pi_133218608
Chai O+ Om zes uur 's ochtends langs de kant van de weg richting de binnenlanden van Kerala, terwijl de zon door de smog probeert op te komen... :P
pi_133218777
Bij de VK alles goed. De echtgenoot was een keertje mee (per ongeluk). Zo kon de VK meteen het strippen aan hem uitleggen ;). Nellie wordt tussen de 3500-3800 geschat. En dat was het. Niets spectaculairs. :)
  woensdag 13 november 2013 @ 15:11:36 #270
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133218845
Poging tot kladblokpost. Ik zit niet zo heel erg lekker in m'n vel, dus ik kijk even hoe ver ik kom :@.

:* voor alle nachtbrakers. Ik hoor er niet meer bij, wij hebben nieuw flanellen beddegoed gekocht, en nu is ons bedje één groot warm, slaperig mandje O+. Kan het iedereen aanraden!

Jompels voor Paars, Skips en flowerbox (wat ga jij belachelijk hard zeg!) *O*.

En voor de naam van theeleuter *O*.

Nikki, voel je je weer wat beter? :* Patat doet het hier gelukkig altijd goed O+ ik at het nooit ivm willen afvallen, maar sinds ik zwanger ben des te meer :9 :9 :9. Vanavond weer, denk ik :Y.

Kim, lekker uitgeleefd op de site van de Babydump? :P Wel heel leuk spul heb je uitgezocht!

Lazi O+ Koeka O+. Die staat bij ons op de kraamcadeauverlanglijst. Ik wil 'm in het roze of blauw (afhankelijk van het geslacht) dus die komt echt pas na de geboorte. Maar ik verheug me er nu al op O+!

Gesloten VK praktijken: sla ze met stokken!!! (de mijne is maar 3 ochtenden in de week geopend, dus het kan nog erger :P).

Emotioneel, huilen, check :'). Gisteren zou ik naar bed gaan, maar een kwartier later stond mijn man boven met de vraag waarom ik zo luid snikkend met wasmanden in de weer was. Er lag gewoon óveral was, en ik trok het niet meer ;(. Ik voel me soms zo'n gefaalde huisvrouw; we hebben zo'n mooie afspraak waarbij ik het huishouden vrijwel helemaal regel en hij niet veel hoeft te helpen, maar sinds mijn bi trek ik dat niet meer. En zo blijven er steeds meer klusjes liggen, en stapelt alles zich op. Mijn man wil me graag helpen, maar weet niet wat er moet gebeuren. Dus ik moet alles vragen. En ik ben niet zo van hulp vragen. Elke keer vind ik het zo'n gigantische 'realitycheck' ofzo, dat ik het niet meer kan. En ik kan daar heel slecht tegen. en ik houd ook al niet van klagen :') maar soms moet het even :@.

Overigens huil ik ook om allerlei andere dingen, heb vandaag de één-na-laatste aflevering van Gilmore Girls gekeken, waar Rory afstudeert (janken!!!!) en Logan haar ten huwelijk vraagt (nog meer janken!!!!) :').

Buikbaby is weer flink druk trouwens, die houdt feestjes in z'n eentje O+.

En bedankt, nu wil ik Subway met Starbucks. En patat. Hormonen :').

Nou, dat ging best goed nog :P.
KuikenGuppy
  woensdag 13 november 2013 @ 15:13:00 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133218901
Smilie-overload O+.

En ik vergeet bijna een jompel voor Limone, gewoon omdat het kan *O*.
KuikenGuppy
pi_133219165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:13 schreef Burdie het volgende:
Smilie-overload O+.

O+ :D
  woensdag 13 november 2013 @ 15:28:10 #273
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133219435
Burdie :*

Hier morgen de eerste afspraak met de vk. Gelukkig met man (mijn laatstebezoekje was vorig jaar en toen was het niet goed.... geloof niet dat ik nu nog alleen durf). En met beide jongens op school/peuterspeelzaal. Want die weten nog nergens van. Hopen dat we een mooi hartje horen.

En over luchtjes tijdens de bevalling.... ik was er niet zo van gediend. Manlief met warm eten in dezelfde kamer kon ik ook niet zo waarderen. Ik blief eigenlijk niemand in mijn directe omgeving. Man heeft lekker zitten lezen zeg maar ;) .
  woensdag 13 november 2013 @ 15:36:16 #274
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133219676
Mini ligt goed! *O* *O* :'( *O*

IJzer was alleen gedaald naar 6,9 en VK was niet zo blij dat ik m'n Floradix die begin oktober was voorgeschreven (Hb toen 7,1) nauwelijks geslikt had :@. Misschien klinkt het als een kutsmoes, maar omdat ze zo 'groot' zijn komen ze steeds terug, waardoor ik ook m'n andere medicijnen er uit werk. Dus toen heb ik de Floradix niet zo trouw geslikt.

Nu dus als nog verplicht de Floradix er in en een lekker recept voor Ferrofumaraat rijker wat er ook gelijk bij moet. w/
pi_133219894
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef ProjSkippy het volgende:

IJzer was alleen gedaald naar 6,9 en VK was niet zo blij dat ik m'n Floradix die begin oktober was voorgeschreven (Hb toen 7,1) nauwelijks geslikt had :@. Misschien klinkt het als een kutsmoes, maar omdat ze zo 'groot' zijn komen ze steeds terug, waardoor ik ook m'n andere medicijnen er uit werk. Dus toen heb ik de Floradix niet zo trouw geslikt.

Nu dus als nog verplicht de Floradix er in en een lekker recept voor Ferrofumaraat rijker wat er ook gelijk bij moet. w/
Kun je niet wat eten er meteen achteraan gooien en je andere medicijnen op een ander tijdstip nemen? Ik heb vaak het idee dat als ik wat slecht kauw ik grotere stukken doorslik dan een pil :P Die Mama vitaminen van Davitamon zijn namelijk ook echt megagevaarten, maar meestal lukt dat wel prima bij het ontbijt bij mij :)
pi_133219929
Subway, starbucks normaal gesproken is het allemaal super lekker en nu kan ik niets hebben qua eten op 1 ding na :') ontbijtkoek met 2cm dikke laag boter. Normaal lust ik niet eens boter maar nu is het gewoon net alsof ik slagroom in mn mond heb :D :9~

nog twee uurtjes tot de allerallereerste echo en ik vind het maar spannend eng.
pi_133220237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef fondu-au-noir het volgende:
Subway, starbucks normaal gesproken is het allemaal super lekker en nu kan ik niets hebben qua eten op 1 ding na :') ontbijtkoek met 2cm dikke laag boter. Normaal lust ik niet eens boter maar nu is het gewoon net alsof ik slagroom in mn mond heb :D :9~

nog twee uurtjes tot de allerallereerste echo en ik vind het maar spannend eng.
Spannend!! Succes ^O^
  woensdag 13 november 2013 @ 15:53:30 #278
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133220252
Leuk hoor, succes! *O*
pi_133220271
Spannend Fondu!

Skips yeaahh, mini weer head first! En nu zo blijven zeg. Balen van je lage hb. Doe je wel goed drinken en vezelrijk eten enzo? Ferro kan de boel nogal blokkeren ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 15:58:54 #280
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133220434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef Mabawa. het volgende:
Spannend Fondu!

Skips yeaahh, mini weer head first! En nu zo blijven zeg. Balen van je lage hb. Doe je wel goed drinken en vezelrijk eten enzo? Ferro kan de boel nogal blokkeren ;)
Ach, ik ben net compleet leeggelopen hè, dus dan gaan we maar weer op naar het volgende :').

En ik drink veel! Melk! Dus dat moet ik ook even anders gaan regelen. Nu aan de jus d'orange.

En ach, Dot, ik vind er wel een manier op en anders duwt Kix ze door m'n strot heen. Vorige keer noemde ze het 'wat aan de lage kant' dus dat kwam nog niet echt over ofzo waardoor ik m'n andere medicijnen 'belangrijker' vond en die er echt niet uit wilde werken. Maar, ik had niet moeilijk moeten doen, vind ik en zelf al een manier moeten zoeken. Alles voor mini! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 13-11-2013 16:05:16 ]
pi_133220594
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ach, ik ben net compleet leeggelopen hè, dus dan gaan we maar weer op naar het volgende :').

En ik drink veel! Melk! Dus dat moet ik ook even anders gaan regelen. Nu aan de jus d'orange.

En ach, Dot, ik vind er wel een manier op en anders duwt Kix ze door m'n strot heen. Alles voor mini! O+
Ha van het ene naar het andere uiterste. :D Die melk zou ik dan inderdaad opschuiven naar een ander tijdstip ja.

Ik heb een heerlijk dutje gedaan trouwens. Flink gesnurkt en gekwijld, heerlijk! Hoofdpijn niet weg though, wel iets minder.
pi_133220618
Ohh en ik wil eigenlijk nu gaan koken. We eten boerenkool en daar heb ik zo'n trek in dat ik eigenlijk niet kan wachten.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:05:45 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133220661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh en ik wil eigenlijk nu gaan koken. We eten boerenkool en daar heb ik zo'n trek in dat ik eigenlijk niet kan wachten.
Gewoon nu maken, extra veel maken, en alvast een bordje snoepen :9.
KuikenGuppy
pi_133220667
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

En ach, Dot, ik vind er wel een manier op en anders duwt Kix ze door m'n strot heen. Vorige keer noemde ze het 'wat aan de lage kant' dus dat kwam nog niet echt over ofzo. Maar, ik had niet moeilijk moeten doen, vind ik en zelf al een manier moeten zoeken. Alles voor mini! O+
Ik kreeg een mental image van Kix met een pillenschieter die over je keel wrijft :D

Van jus d'orange krijg ik echt meteen maagzuur. Verse gaat prima, maar uit een pak komt meteen omhoog :X
  woensdag 13 november 2013 @ 16:06:35 #285
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133220682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ha van het ene naar het andere uiterste. :D Die melk zou ik dan inderdaad opschuiven naar een ander tijdstip ja.

Ik heb een heerlijk dutje gedaan trouwens. Flink gesnurkt en gekwijld, heerlijk! Hoofdpijn niet weg though, wel iets minder.
Kwijl jij ook zo veel tegenwoordig? Ik ben niet te houden 's nachts. :9~
pi_133220725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Niet meer dan normaal, dat doe ik altijd tijdens goede middagdutjes. Of als ik bij iemand anders slaap :') Weird eigenlijk.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:11:26 #287
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133220865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:05 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik kreeg een mental image van Kix met een pillenschieter die over je keel wrijft :D

Van jus d'orange krijg ik echt meteen maagzuur. Verse gaat prima, maar uit een pak komt meteen omhoog :X
Jup, dat. Maar ik leef toch al behoorlijk op Rennies. En Kix mag natuurlijk wel de deur uit voor een netje perssinaasappelen. Want dat is goed voor me! :D

Ik ga gelijk de eerste Ferro naar binnen werken nu. Ze zijn gelukkig ook wat kleiner zag ik net, dus de VK kan weer helemaal trots op me worden. En dan gaan we straks stoeien op de Floradix en zal ik me niet meer 'aanstellen'.
pi_133220972
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou echt hè? Ik kwijl zo wel een half kussen vol. En dan 's nachts mijn kussen moeten draaien omdat anders mijn hele gezicht nat wordt. Ik vind het zooooo smerig. Het zit ook in mijn haar, gadverdamme. :r
pi_133221078
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou echt hè? Ik kwijl zo wel een half kussen vol. En dan 's nachts mijn kussen moeten draaien omdat anders mijn hele gezicht nat wordt. Ik vind het zooooo smerig. Het zit ook in mijn haar, gadverdamme. :r
Wat is zwanger zijn toch romantisch en charmant *;
pi_133221079
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef ProjSkippy het volgende:

Wat een onzin, je hebt een prima hb-waarde. Floradix doet niks voor je en een recept medicatie is echt BS (en onnodige kosten en onnodige belasting voor jou). http://www.knov.nl/upload(...)jkkaart%20Anemie.pdf

:@ hormonen mkay :P
  woensdag 13 november 2013 @ 16:19:51 #291
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133221180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Jij bent mij! O+ Behalve dat ik mijn haar 's nachts altijd in een soort los knotje heb, dus dat blijft gespaard.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:25:02 #292
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133221369
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:17 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wat is zwanger zijn toch romantisch en charmant *;
_O-.

En WupWup, hoi hormoontje! Maar als ik dat zo lees valt het inderdaad allemaal wel mee.. Ach, ik tank het er maar gewoon met wat moeite in. Ik heb de Ferro nu ook al in huis. Kan verder niet slecht zijn, denk ik?

Waarom zou Floradix niets doen trouwens?

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 13-11-2013 16:32:59 ]
  woensdag 13 november 2013 @ 16:34:32 #293
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133221652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:13 schreef Burdie het volgende:
Smilie-overload O+.

En ik ben een :* voor jou helemaal vergeten!

:*

En: spannend Fondu!

En Hobbesje ^O^ voor morgen alvast!
pi_133221690
Ik neem ook regelmatig Floradix omdat ik merk dat ik ijzertekort heb. Normaal gesproken ook al gauw last van.

Oh enne kwijl 's nachts: check!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133222122
Hier nog een kwijler, vooral als ik overdag in slaap val...

Mijn ijzer was 7.1 of 7.2 en dat vond de vk best...raar dat het bij jou niet goed gevonden wordt. Verder heb ik er geen verstand van..
pi_133222128
Als je floradix inneemt volgens de gebruiksaanwijzing, neem je 15mg ijzer in per dag. In een hele fles floradix zit 325mg ijzer. 1 tablet ferrofumaraat bevat 200mg ijzer. Het zet dus bepaald geen zoden aan de dijk.
pi_133222455
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jij bent mij! O+ Behalve dat ik mijn haar 's nachts altijd in een soort los knotje heb, dus dat blijft gespaard.
:) Ik heb best wel wat pittige plukjes in mijn gezicht. Daar helpt geen los knotje tegen. Misschien morgen naast een incontinentie-kussensloop ook maar een haarnetje kopen ;)
pi_133222569
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef ProjSkippy het volgende:
RFR dat van 'je beugel mag er bijna uit' maanden lang roepen herken ik. Ik had mijn beugel toen ik een jaar of 12 was (vreeeeeselijke overbeet, waardoor ik mijn mond niet meer goed genoeg kon sluiten) en na weet ik veel hoe lang dragen begon de ortho te roepen dat 'ie er volgende maand uit mocht! En de maand daarna riep 'ie dat weer. En daarna weer. Bijna 3/4 jaar.
Mijn ortho begon deze keer ook weer "Nou als we dit nog even.." Toen heb ik zelf maar gezegd dat hij al vanaf de operatie zegt dat dat ding eruit mag, wanneer het nu eindelijk eens tijd was. Toen kon er opeens over drie weken een afspraak voor een afdruk worden gemaakt :') . Gewoon een beetje pushen.

Maar jeej! *O*

En hihi, hormonen maken het ons zo lastig soms!

Mabawa, hoe is het met de hoofdpijn?

Burdie, waarom neem jij het huishouden in z'n geheel op je? Verdeling werk/huishouden?
Ik kan ook niet meer zo veel doen hoor, heb nu de taken opgedeeld. Eerder deed ik bijvoorbeeld het hele huis (woonkamer, keuken, hal, drie slaapkamers, badkamer en toilet) afstoffen, stofzuigen en dweilen, nu deel ik het op in drie dagen. En ik zet lief aan het werk ~O>

Ik krijg de afgelopen weken steeds meer last van mijn bekkengebied. Zo erg dat ik vanmiddag twee keer door mijn benen 'viel' toen ik opstond. Voelt als enorme spierpijn. Heb het al aangegeven bij de vk maar die zei dat het normaal was. Klopt dat? Iemand ervaring mee?
Als ik ga googelen kom ik uit op bekkeninstabiliteit :X
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 13 november 2013 @ 17:13:45 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133222822
@RFR, dat hebben we zo afgesproken ja. Mijn man werkt fulltime door het hele land, dus hij is vaak lang weg van huis. Ik werk parttime vanuit huis, dus heb het altijd wel zo 'eerlijk' gevonden als ik zorg dat het huishouden draait en hij gewoon na een lange dag moe op de bank kan neerploffen. En we leven vrijwel geheel op zijn salaris, ook een punt dat meespeelt ;).

Bekkenpijn voelt bij mij niet echt als spierpijn, meer alsof ik bij elke stap doormidden kan scheuren :X. Maar er zijn vast allemaal verschillende soorten bekkenpijn. Als het je in je dagelijkse dingen belemmert, zou ik zeker eens naar de fysio gaan (kan zonder doorverwijzing).
KuikenGuppy
pi_133223485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef WupWup het volgende:
Als je floradix inneemt volgens de gebruiksaanwijzing, neem je 15mg ijzer in per dag. In een hele fles floradix zit 325mg ijzer. 1 tablet ferrofumaraat bevat 200mg ijzer. Het zet dus bepaald geen zoden aan de dijk.
-O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')