Poging tot kladblokpost. Ik zit niet zo heel erg lekker in m'n vel, dus ik kijk even hoe ver ik kom

.

voor alle nachtbrakers. Ik hoor er niet meer bij, wij hebben nieuw flanellen beddegoed gekocht, en nu is ons bedje één groot warm, slaperig mandje

. Kan het iedereen aanraden!
Jompels voor Paars, Skips en flowerbox
(wat ga jij belachelijk hard zeg!) 
.
En voor de naam van theeleuter

.
Nikki, voel je je weer wat beter?

Patat doet het hier gelukkig altijd goed

ik at het nooit ivm willen afvallen, maar sinds ik zwanger ben des te meer

. Vanavond weer, denk ik

.
Kim, lekker uitgeleefd op de site van de Babydump?

Wel heel leuk spul heb je uitgezocht!
Lazi

Koeka

. Die staat bij ons op de kraamcadeauverlanglijst. Ik wil 'm in het roze of blauw (afhankelijk van het geslacht) dus die komt echt pas na de geboorte. Maar ik verheug me er nu al op

!
Gesloten VK praktijken: sla ze met stokken!!! (de mijne is maar 3 ochtenden in de week geopend, dus het kan nog erger

).
Emotioneel, huilen, check

. Gisteren zou ik naar bed gaan, maar een kwartier later stond mijn man boven met de vraag waarom ik zo luid snikkend met wasmanden in de weer was. Er lag gewoon óveral was, en ik trok het niet meer

. Ik voel me soms zo'n gefaalde huisvrouw; we hebben zo'n mooie afspraak waarbij ik het huishouden vrijwel helemaal regel en hij niet veel hoeft te helpen, maar sinds mijn bi trek ik dat niet meer. En zo blijven er steeds meer klusjes liggen, en stapelt alles zich op. Mijn man wil me graag helpen, maar weet niet wat er moet gebeuren. Dus ik moet alles vragen. En ik ben niet zo van hulp vragen. Elke keer vind ik het zo'n gigantische 'realitycheck' ofzo, dat ik het niet meer kan. En ik kan daar heel slecht tegen.
en ik houd ook al niet van klagen
maar soms moet het even 
.
Overigens huil ik ook om allerlei andere dingen, heb vandaag de één-na-laatste aflevering van Gilmore Girls gekeken, waar Rory afstudeert (janken!!!!) en Logan haar ten huwelijk vraagt (nog meer janken!!!!)

.
Buikbaby is weer flink druk trouwens, die houdt feestjes in z'n eentje

.
En bedankt, nu wil ik Subway met Starbucks. En patat. Hormonen

.
Nou, dat ging best goed nog

.