quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Mabawa. het volgende:
Ik zei het gisteren tegen een vriendin. Het lijkt me zo 'romantisch' als het vanzelf begint en je dan midden in de nacht naar het ziekenhuis moet ofzo. Zo spannend alsof je 's nachts op vakantie gaat.Misschien een stomme vergelijking en ook niet de realiteit maar dat heb ik in mijn hoofd.
Verder verwacht ik geen kaarsjes, fijne aromastokjes en rustgevende liedjes hoor.Maar ik denk juist omdat het ziekenhuisgedeelte me geheel bekend is (ook al is het altijd anders) romantiseer ik het eerste gedeelte ofzo.
Hahaha ja dat dus!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef Limone het volgende:
[..]jaaaaa! Samen stiekem op avontuur
Ik verwacht wel (geur)kaarsjes en lekker warm en de natuurgeluiden-cd!
Uhhh.. Wut?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff, wil ik heel trots (eindelijk!) de vk gaan bellen voor een intake, is ie elke woensdag gesloten
Waarom niet? Je kan je er altijd mee insmeren na de bevalling.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET BIEDEN!!1!!!!!!1!
Geurstokjes gaan hier niet mee. Maar nu ik zit te denken over geurtjes en 'ontspanning' enzo.. Zal ik de lavendelmassage-olie in de tas doen?
De mijne is ook dicht op vrijdag, spoedlijn is dan natuurlijk wel open, maar die bel je niet voor een afspraakquote:
Sorry maar ik moet wel grinniken om de illusie dat je dat soort polonaise nog aan je lijf wilt als de weeën eenmaal in kicken...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET KUNNEN BIEDEN!!1!!!!!!1!
Geurstokjes, mwehe! Maar nu ik zit te denken over geurtjes en 'ontspanning' enzo.. Zal ik de lavendelmassage-olie in de tas doen?
Tenx enquote:Op woensdag 13 november 2013 09:40 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh ja, wij wisselen op dezelfde dag! Had ik vannacht niet alleen voor mezelf hoeven jompelen. Ook een jompel voor jou!
Nou ja, geen idee dusquote:Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet wel grinniken om de illusie dat je dat soort polonaise nog aan je lijf wilt als de weeën eenmaal in kicken...
But I love ya babe![]()
Tegendruk in de rug kan fijn zijn maar die olie is dan wel overbodigquote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee dus. Ik las dat masseren heel fijn kan zijn tijdens weeën, dus ik heb geen idee wat ik nog allemaal wil.
Misschien verkoop ik vriend inderdaad ook wel een mep als 'ie me alleen al liefdevol aankijkt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
] Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET KUNNEN BIEDEN!!1!!!!!!1!
Geurstokjes, mwehe! Maar nu ik zit te denken over geurtjes en 'ontspanning' enzo.. Zal ik de lavendelmassage-olie in de tas doen?
Nee, oké. Ik ben denk ik verwend met de praktijk hier in mijn dorpje. Zo erg is het inderdaad ook niet nu ik er over nadenk.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne is ook dicht op vrijdag, spoedlijn is dan natuurlijk wel open, maar die bel je niet voor een afspraak
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Ohja, nog ter aanvulling: ik had gisteren bijna UPC een hele boze tweet gestuurd HOE IK NOU OPTIMAAL KAN GENIETEN VAN MIJN ZWANGERSCHAPSVERLOF ALS ZE ME GEEN WERKEND INTERNET KUNNEN BIEDEN!!1!!!!!!1!
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef Dot. het volgende:
Ik krijg helemaal geen stickers bij de vk(of is dat meer een bij wijze van spreken?
)
Goed punt!quote:Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Tegendruk in de rug kan fijn zijn maar die olie is dan wel overbodig![]()
Maar het is niet alsof het kwaad kan dat het flesje in je tas zit zo lang het niet stuk gaat over al je andere spullen.
Nu heb ik een hele gemakkelijke bevalling gehad dus misschien hoop het niet denk je hier straks heel anders over maar dat gevoel had ik ook échtquote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Mabawa. het volgende:
Ik zei het gisteren tegen een vriendin. Het lijkt me zo 'romantisch' als het vanzelf begint en je dan midden in de nacht naar het ziekenhuis moet ofzo. Zo spannend alsof je 's nachts op vakantie gaat.Misschien een stomme vergelijking en ook niet de realiteit maar dat heb ik in mijn hoofd.
Verder verwacht ik geen kaarsjes, fijne aromastokjes en rustgevende liedjes hoor.Maar ik denk juist omdat het ziekenhuisgedeelte me geheel bekend is (ook al is het altijd anders) romantiseer ik het eerste gedeelte ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nu heb ik een hele gemakkelijke bevalling gehad dus misschien hoop het niet denk je hier straks heel anders over maar dat gevoel had ik ook écht. Wij gingen rond half 6 's ochtends weg en ergens hoopte ik dat de buren ons zouden zien en ergens hoopte ik dat echt totaal niet
. Ik wilde een soort van schreeuwen: 'hoera, wij krijgen een baby!'
. Kaarslicht enzo was niet aan de orde nee maar wel een lekkere ruime warme kraamsuite waar de lichten wat gedimd waren
Ohjee.. UPC.. Ex werkgever sinds vorige week woensdagquote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Hebben ze je er uitbezuinigd?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohjee.. UPC.. Ex werkgever sinds vorige week woensdag![]()
Je mag op mij vloeken als je wilt
Gewoon doen! Ik dacht dat ik helemaal geen aanrakingen zou kunnen hebben, maar de handen van m'n lief waren juist heerlijk vertrouwd en ontspannendquote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee dus. Ik las dat masseren heel fijn kan zijn tijdens weeën, dus ik heb geen idee wat ik nog allemaal wil.
Misschien verkoop ik vriend inderdaad ook wel een mep als 'ie me alleen al liefdevol aan durft te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |