Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:53 schreef Enfermera het volgende:
Limone ben je al aan de ananas en pittig eten?![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan
LOL en vanavond aan de pannenkoeken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Wat een goeie post weer Enf! Ik blijf dat zo knap vinden het lukt mij echt niet.
Musique, dat klinkt als een hele vermoeiende tijd. Eis niet teveel van jezelf he?! Wel fijn dat er zoveel af is in huis!
Limone
Ja, precies dit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd.Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen!
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat?quote:
Oeh dropjes! Of eigenlijk lust ik geen dropjes maar wil ik snoepjes. Of magnum almond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]Het is dat ik op mn werk zit en ook even niks te doen had, dus ja
![]()
Fijn dat alles goed was in het zh Mabawa! Fijn dat ze naar je luisterden![]()
Whihi sex met pannenkoeken
Ik had laatst pannenkoeken gegeten maar omdat het zulke snelle suikers zijn en was knettermisselijk 's ochtendsDus dat wordt 'm niet meer nu ik zwanger ben. Ja, tenzij koude pannenkoeken met stroop
Ik moest per se drop hebben dus mn man (moest toch op pad) is ze heel lief gaan halen voor medropjessss als ik thuiskom yay!
Het 1 sluit het ander niet uit....quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies dit.
[..]
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat?
Dat wat zij zegt, Musique!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd.Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen!
Geen idee maarre... tostiquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:21 schreef Purple010 het volgende:
Ik ben een tosti verslaving aan het ontwikkelen! Zou de babe daar dan ook van gaan houden?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohh jongens.... mijn man zei letterlijk: "ik vind die andere ook mooier."
Kortom, dat andere behang gaat er komen.![]()
Het wordt nu deze. Ik hoop dat het linkje werkt, nog nooit een linkje geplaatst op deze manier en zit mobiel, vandaar.
http://www.behangwereld.n(...)ng-at-heart-oz-7850/
Omg.. Pannekoek met chocoquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Geen idee maarre... tosti
Ik heb ineens trek in chocola maar heb niets van dat in huis. Zelfs geen chocopasta om op mijn pannenkoek te doen
Omdat manlief weigert een 2e ledikant aan te schaffenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Hobbesje het volgende:
Theeleuter waarom doe je haar niet met haar oude bedje over naar haar nieuwe kamer (of past dat niet). Dan is de overgang wat minder groot. Toch lekker om In een vertrouwd bedje te liggen in een 'vreemde' kamer. Zo hebben wij dat iig wel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |