abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133279325
Musique :* snap heel goed dat je er even door heen zit. Een verhuizing blijft heftig zeker als je naar het buitenland vertrekt en daarbij ook nog zwanger bent. Gun je zelf rust om bij te tanken dan gaat het vast beter.

Purple gelukkig maar, ik heb gerust negatieve momenten maar ik probeer dat juist te onderdrukken omdat het me niet verder helpt.

Nesteldrang valt reuze mee hoor, mn stofzuiger was aan het klagen dat hij honger had. Als hij zou kunnen was die zelf aan de gang gegaan ;) verder is alles rustig in mn buik. Verwacht niet dat de bevalling heel snel zal gaan beginnen.
pi_133280467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:53 schreef Enfermera het volgende:

Limone ben je al aan de ananas en pittig eten? :D

Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan *)
pi_133280582
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd. :') Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen! *O*
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:54:21 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133281456
Musique das ook een heftige periode.. :* even rustig aan nu dus, hoop dat je je draai kunt vinden daar!
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan *)
:D _O- :') w/
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133281782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:

[..]

LOL en vanavond aan de pannenkoeken!
pi_133281810
_O_ Wat een goeie post weer Enf! Ik blijf dat zo knap vinden het lukt mij echt niet.

Musique, dat klinkt als een hele vermoeiende tijd. Eis niet teveel van jezelf he?! Wel fijn dat er zoveel af is in huis!

Limone :D
pi_133281901
Hier terug van zh. Alles goed gelukkig. Ben ontzettend blij dat het nu goed gaat maar blijf het eng vinden. Heb dat wel aangegeven hoor, maar als ze het niet zouden vertrouwen hadden ze me niet laten gaan. De strenge belinstructies weer te horen gekregen en verder afwachten. Volgende week naar de vk.

Vriendje heeft net pannenkoeken gebakken. Denk dat ik straks ook maar even en vluggertje doe O-)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:16:32 #258
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133281981
Seks met pannekoeken....mmmmm...
pi_133282138
Musique wauw wat een werk, niet gek dat je een korter lontje had. De twee meest intense veranderingen in een vrouwen leven schijnen verhuizen en bevallen te zijn!
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:22:50 #260
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133282150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
_O_ Wat een goeie post weer Enf! Ik blijf dat zo knap vinden het lukt mij echt niet.

Musique, dat klinkt als een hele vermoeiende tijd. Eis niet teveel van jezelf he?! Wel fijn dat er zoveel af is in huis!

Limone :D
:P Het is dat ik op mn werk zit en ook even niks te doen had, dus ja O-) :D
Fijn dat alles goed was in het zh Mabawa! Fijn dat ze naar je luisterden :)

Whihi sex met pannenkoeken :D
Ik had laatst pannenkoeken gegeten maar omdat het zulke snelle suikers zijn en was knettermisselijk 's ochtends ;( Dus dat wordt 'm niet meer nu ik zwanger ben. Ja, tenzij koude pannenkoeken met stroop :9
Ik moest per se drop hebben dus mn man (moest toch op pad) is ze heel lief gaan halen voor me O+ dropjessss als ik thuiskom yay! *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:23:53 #261
30252 Soempie
Procreating
pi_133282170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd. :') Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen! *O*
Ja, precies dit. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef NoBoNo het volgende:
Seks met pannekoeken....mmmmm...
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat? :D

Mabawa, alles goed, gelukkig. Wat zeiden ze dan verder op je angst?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133282262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:P Het is dat ik op mn werk zit en ook even niks te doen had, dus ja O-) :D
Fijn dat alles goed was in het zh Mabawa! Fijn dat ze naar je luisterden :)

Whihi sex met pannenkoeken :D
Ik had laatst pannenkoeken gegeten maar omdat het zulke snelle suikers zijn en was knettermisselijk 's ochtends ;( Dus dat wordt 'm niet meer nu ik zwanger ben. Ja, tenzij koude pannenkoeken met stroop :9
Ik moest per se drop hebben dus mn man (moest toch op pad) is ze heel lief gaan halen voor me O+ dropjessss als ik thuiskom yay! *G*
Oeh dropjes! Of eigenlijk lust ik geen dropjes maar wil ik snoepjes. Of magnum almond.

Soempie, vooral dat ze het begrijpen maar dat alles nu echt goed is en ik direct moet bellen bij klachten enzo :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:31:46 #263
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133282400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, precies dit. :Y

[..]

Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat? :D

Het 1 sluit het ander niet uit.... })
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:45:08 #264
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133282872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Dat wat zij zegt, Musique!

--

Dropjes!

--

En knuf Mabawa. Het komt goed :*.
pi_133282874
Ik heb hier nog 3 boterhammen liggen, maar heb nu zin in pannenkoeken en drop.....Jullie zijn gemeen :(

Fijn dat alles goed was Mabawa :)
pi_133284026
Ik ben een tosti verslaving aan het ontwikkelen! Zou de babe daar dan ook van gaan houden?
pi_133284116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:21 schreef Purple010 het volgende:
Ik ben een tosti verslaving aan het ontwikkelen! Zou de babe daar dan ook van gaan houden?
Geen idee maarre... tosti O+

Ik heb ineens trek in chocola maar heb niets van dat in huis. Zelfs geen chocopasta om op mijn pannenkoek te doen :'(
pi_133284159
Ohh jongens.... mijn man zei letterlijk: "ik vind die andere ook mooier." O+
Kortom, dat andere behang gaat er komen. :D :@

Het wordt nu deze. Ik hoop dat het linkje werkt, nog nooit een linkje geplaatst op deze manier en zit mobiel, vandaar.
http://www.behangwereld.n(...)ng-at-heart-oz-7850/
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:29:07 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133284252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohh jongens.... mijn man zei letterlijk: "ik vind die andere ook mooier." O+
Kortom, dat andere behang gaat er komen. :D :@

Het wordt nu deze. Ik hoop dat het linkje werkt, nog nooit een linkje geplaatst op deze manier en zit mobiel, vandaar.
http://www.behangwereld.n(...)ng-at-heart-oz-7850/
:D O+ :*.

-

Bizar gevoel als je voor nr.2 op het toilet zit, en mini begint exact op hetzelfde moment druk te doen :').
KuikenGuppy
pi_133285178
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Geen idee maarre... tosti O+

Ik heb ineens trek in chocola maar heb niets van dat in huis. Zelfs geen chocopasta om op mijn pannenkoek te doen :'(
Omg.. Pannekoek met choco :9~ :9~
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133285579
Pannenkoek met warme kersen en slagroom :Y)

Haha Nikki, is dat even een meevaller. Ook leuk behang hoor.

Ik weiger de babykamer opnieuw te doen, stoor me te weinig aan het behang. Al is het wel erg groen allemaal.

Kamer voor dochter is wel al een tijdje klaar en daar ben ik tevreden over. Zij is helemaal fan van de muursticker O+
Nu nog bedenken wat een goed moment is om haar over te doen naar haar nieuwe kamer.
Ik denk zelf na de bevalling, de kleine slaapt eerste tijd toch bij ons op de kamer en dan kan zij nog een tijdje in haar vertrouwde kamer blijven slapen. Daarbij heeft zij nog echt de spijlen nodig, anders valt ze uit bed.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:21:47 #272
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133285803
Theeleuter waarom doe je haar niet met haar oude bedje over naar haar nieuwe kamer (of past dat niet). Dan is de overgang wat minder groot. Toch lekker om In een vertrouwd bedje te liggen in een 'vreemde' kamer. Zo hebben wij dat iig wel gedaan.

Oh Nikki...! Weer nieuw behang. Wel mooi, maar ik vind de vorige ook wel erg leuk!
Hier zijn de muren gestuct en wij hebben alles in 1 kleur nu (alle kamers licht). De kleur moet hier van de gordijnen komen. En die kunnen voor zowel een jongen als een meisje. Het kamertje staat klaar, aangezien wij Mikai vorig jaar net over hadden naar een andere kamer toen het misging. We moeten alleen een nieuw matrasje en een achterbankin de auto met 3 3puntsgordels en dan ben ik klaar geloof ik... oh ja: en de zijkant van het bedje er op kop inzetten ivm de nodige knaagschade....
pi_133285948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Hobbesje het volgende:
Theeleuter waarom doe je haar niet met haar oude bedje over naar haar nieuwe kamer (of past dat niet). Dan is de overgang wat minder groot. Toch lekker om In een vertrouwd bedje te liggen in een 'vreemde' kamer. Zo hebben wij dat iig wel gedaan.
Omdat manlief weigert een 2e ledikant aan te schaffen _O-
Dus ergens "moet" ze in het nieuwe bed, wel een peuterbed, wanneer de kleine in het ledikant moet.
Maar op zich wel een goeie, bedoel stel we hebben weer de situatie dat de kleine ons wakker houd en andersom, dan kunnen we vast wel ergens een ledikant op de kop tikken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:31:36 #274
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133286051
Maar je kan haar toch nustraks nog wel even met ledikant daar zetten? (Campingbedje doet het in geval van nood ook altijd goed). Je moet nog wel even toch? En hier hielp zo'n uitvalrekje (hoe heet zo'n ding eigenlijk) aan het peuterbedje ook prima tegen eruit vallen.
pi_133286289
Euhm...haar kamer zit momenteel vol met zooi van zolder. We hebben een tijdje terug een dakkapel laten plaatsen en die wordt in december afgewerkt. Dus tot die tijd staat de zooi er nog wel.
Maar kunnen inderdaad wel ledikantje op die kamer zetten wanneer de spullen weer weg zijn.

Het bedje heeft zo'n hekje inderdaad, maar die zit alleen bij het hoofdeinde en ze wordt zo nu en dan aan het andere eind van het bed wakker dan waar ze begon, dus ik ben bang dat ze net bij het voeteneinde er alsnog uitvalt :{

Maar ik vind het wel een goed plan om straks haar met ledikant al op nieuwe kamer te doen. En eventueel campingbedje gebruiken of ledikant bij schoonouders lenen mocht het nodig zijn.

Zo, en nu weer verder over pannenkoeken en chocolade!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')