Yagh, het idee alleen al. Nee hoor, hier geen rare dromen. Wel een mooie man in bed maar dat was mijn eigenquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:34 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie lekker dan zulke dromen.
Flower had Dries zijn zwembroek van tevoren al uitgetrokken
Kuitkramp is niet fijn, heb je het er zelf weer uitgekregen? 39 weken alweer Martine, nog een weekje tot de grote mijlpaal!!![]()
Jij droomt over mij!quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nare dromen van.
En daarna dat Skips boos was, omdat de vk een draaipoging deed zonder het aan te kondigen en dat haar mini toen weer in stuit lag.![]()
Volgens mij de eerste rare dromen die ik me kan herinneren deze zwangerschap.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:
Twee weekjes nog Martine.![]()
Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.
Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo.![]()
Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed.
Jij bent gewoon heel goed in broeden en barenquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef Soempie het volgende:
Twee weekjes nog Martine.![]()
Dot, ze zijn hier niet op het voelen afgegaan (bij het voelen vonden ze de baby ook groot), maar eerder op de vorige zwangerschap/ bevalling (redelijk groot kind, lang doorgelopen, bevalling zonder tot aan m'n oren uit te scheuren) en onderzoek waaruit blijkt dat inleiden de kans op complicaties niet vermindert? Volgens mij is het beleid anders als blijkt dat er sprake is van zwangerschapssuiker.
Maar ik ben wel benieuwd. 't Kindje zal vast groter zijn dan gemiddeld, maar ik verwacht geen 5 kg ofzo.![]()
Rest van de nacht ook al van die rare dromen. Dat Limone die rare vrucht hier kwam showen met een mutsje op en iedereen die 'ahhh en oehhh' deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een serious issue... ik ben helemaal niet meer blij met het behang dat ik vorige week op de muur heb geplakt.Ik vind het veel te 'soft' ofzo. Ik wil grote stoere donkergrijze ruiten, geen zilvere.
![]()
![]()
En OMG bij het kamertje van mijn dochter is ditzelfde gebeurd vier jaar geleden. Hadden we een muur bruin geschilderd en twee weken later heeft mijn man hem roze gemaakt.![]()
Lief.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel goed in broeden en baren
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Mabawa. het volgende:
MartineFijn dat jullie samen een besluit hebben genomen. En jeeuujjj voor je 39 weken!
Soempie geen diabetes! Fijn, gewoon een lekkere bolle baby
BF wat een lief profieltje van jullie dochter
Kramp heb ik gelukkig nauwelijks last van. Behalve als ik thuiskom en nodig moet plassen, snel de trap op (3hoog) en dan gaan zitten is dan geen succesGekke dromen met tentakels, nieuwe laarzen (I want!!!) en slechte oppassers.
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef martine1984 het volgende:
Mawabageef je angst aan in het ziekenhuis. Je moet toch zo weer op controle? Zij kunnen je vast geruststellen. Kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, hoge bloeddruk in samenwerking met hoofdpijn zouden mij ook de kriebels geven.
Ja ik moet zo weer. Ga het inderdaad aangeven. Ik word er heel onrustig van en dat werkt ook niet goed op die hoofdpijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Cantare het volgende:
Mabawa, neem je angst serieus, he, ik kan me heel goed voorstellen dat je van gedachten verandert over het "laten zitten".
Ik moet zo naar het zhquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef Limone het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar de VK? Ik zou dit met haar bespreken, misschien kunnen jullie een plan maken en stelt je dat wat meer gerust?
Zo deed ik het idd altijd, maar.dat lukt nauwelijks meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef WupWup het volgende:
Been over ander been slaan, niet strak maar op de mannenmanier zeg maar.
Nee hoor vind jou niet negatief. Kramp vind ik negatief tov de positieve berichten! Xquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:05 schreef martine1984 het volgende:
Kramp is weg hoor. Vind je me negatief purple? Ik voel me sinds gisteren juist weer een beetje oké. Manlief heeft eindelijk zijn mening met me gedeeld, normaal zei hij het is jouw lijf en ik voel niet wat jij voelt. Als je iets beslist sta ik achter je. Maar was gewoon enorm toe aan zijn mening. We moeten dit samen doen het is ook zijn zoon. Gelukkig zitten we op 1 lijn wat betreft de eventuele inleiding. Voor de 41 weken willen we muk zelf de kans bieden om te komen en daarna zien ee wel weer verder.
Vandaag zelf weer make-up op gedaan, voelt een stuk beter.
Ja deze manier gebruik ik ook. En met schoenen gebruik ik ook de traptreden of manlief.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef WupWup het volgende:
Been over ander been slaan, niet strak maar op de mannenmanier zeg maar.
Hoe, wat, ik?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo deed ik het idd altijd, maar.dat lukt nauwelijks meer.
Ps buikfoto
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:42 schreef Theeleuter het volgende:
Sokken aantrekken kan soms een hele uitdaging zijn ja, haha. Ik deed dat de vorige keer door voet net boven enkel op knie te leggen en dat zo zijwaarts sok aantrekken.
Ik denk dat als je de Limonetest niet meer doorstaat je ook je sokken niet meer op de normale manier kan aantrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:53 schreef Enfermera het volgende:
Limone ben je al aan de ananas en pittig eten?![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan
LOL en vanavond aan de pannenkoeken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, maar gister wel geneukt voor het eerst in jaren, dus ik vind dat ik wel mijn best heb gedaan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef Mabawa. het volgende:
Wat een goeie post weer Enf! Ik blijf dat zo knap vinden het lukt mij echt niet.
Musique, dat klinkt als een hele vermoeiende tijd. Eis niet teveel van jezelf he?! Wel fijn dat er zoveel af is in huis!
Limone
Ja, precies dit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd.Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen!
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat?quote:
Oeh dropjes! Of eigenlijk lust ik geen dropjes maar wil ik snoepjes. Of magnum almond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]Het is dat ik op mn werk zit en ook even niks te doen had, dus ja
![]()
Fijn dat alles goed was in het zh Mabawa! Fijn dat ze naar je luisterden![]()
Whihi sex met pannenkoeken
Ik had laatst pannenkoeken gegeten maar omdat het zulke snelle suikers zijn en was knettermisselijk 's ochtendsDus dat wordt 'm niet meer nu ik zwanger ben. Ja, tenzij koude pannenkoeken met stroop
Ik moest per se drop hebben dus mn man (moest toch op pad) is ze heel lief gaan halen voor medropjessss als ik thuiskom yay!
Het 1 sluit het ander niet uit....quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies dit.
[..]
Is dat een bedenkelijke 'mmmmm' of een 'mmmmm' dat lijkt me wel wat?
Dat wat zij zegt, Musique!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
Nou Musique, toen ik alleen nog maar "moeder. 2.5 week. vader. 1 week" las kreeg ik het al een beetje benauwd.Dus heel gek vind ik het niet. Wel fijn dat ze zoveel hebben kunnen doen!
Geen idee maarre... tostiquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:21 schreef Purple010 het volgende:
Ik ben een tosti verslaving aan het ontwikkelen! Zou de babe daar dan ook van gaan houden?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohh jongens.... mijn man zei letterlijk: "ik vind die andere ook mooier."
Kortom, dat andere behang gaat er komen.![]()
Het wordt nu deze. Ik hoop dat het linkje werkt, nog nooit een linkje geplaatst op deze manier en zit mobiel, vandaar.
http://www.behangwereld.n(...)ng-at-heart-oz-7850/
Omg.. Pannekoek met chocoquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Geen idee maarre... tosti
Ik heb ineens trek in chocola maar heb niets van dat in huis. Zelfs geen chocopasta om op mijn pannenkoek te doen
Omdat manlief weigert een 2e ledikant aan te schaffenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Hobbesje het volgende:
Theeleuter waarom doe je haar niet met haar oude bedje over naar haar nieuwe kamer (of past dat niet). Dan is de overgang wat minder groot. Toch lekker om In een vertrouwd bedje te liggen in een 'vreemde' kamer. Zo hebben wij dat iig wel gedaan.
Aaaaaaahw!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed wasWeer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).
Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaaktToen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje
Ik vond het zo bijzonder om te zien
![]()
![]()
En heel stom, maar ik ben nu al trots op d'r dat ze dat kan
ja ik zeg ze omdat ik gewoon het gevoel heb dat het een meisje is
.
Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed wasWeer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).
Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaaktToen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje
![]()
![]()
.
Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef Limone het volgende:
Uh oh! Dat waren mijn vliezen..
![]()
![]()
Ik heb wat opgevangen in een potje en het is een beetje troebel en heeft de kleur van donkere urine. In de luier die ik nu aan heb () is het zo goed als kleurloos.. Toch maar even de vk bellen hè?
![]()
![]()
![]()
Ik zit gewoon hier in zoetermeer en daar hebben ze alle echoapparatuur, zelfs 3D voor de pretecho'squote:Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeeeeej! Chanty!![]()
Welke locatie ben jij geweest voor je echo?! Ik moest naar Capelle, maar dat was alleen voor mijn 20 weken echo!
We zitten toevallig niet bij dezelfde verloskundigenpraktijk toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |