abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133288342
Limone :D _O-

Musique ik kan me voorstellen dat je kapot bent na de verhuizing en al die mensen over de vloer :O

Gelukkig alles goed bij mabawa :)

Bij Martine alles nog rustig, behalve een klagende stofzuiger :D

En ik zag nog ergens babykamertwijfels :)

Hier vandaag 37 weken, dus vriendje heeft vanaf nu een alcoholverbod :6

Vandaag bij de bekkentherapeut geweest en mag nu echt zo ongeveer niks meer doen }:| net nu we morgen de woonkamer gaan verven. Gelukkig een hoop hulp dus ik moet maar aanwijzingen geven ofzo :')
pi_133288610
Angelatje meldplicht en 37 weken *O*
Wat balen van je bekken, kan je klusdingen een beetje uit handen geven of is dat moeilijk?

Nikki fijn dat je man het ermee eens is.

Mabawa weer goedgekeurd.

Musique het is ook heel veel om te verhuizen, veel klussen en zwanger zijn en dan is alle hulp fijn, maar het is zo lekker om ook even een momentje voor jezelf en samen met manlief te zijn. Dat zul je niet veel gehad hebben met de familie over de vloer.

Sokken aandoen, lukt nog wel zet mijn voet op bedrand en trek mijn sok aan. Maar mijn buik is ook niet echt heel groot. Heb vanochtend een foto gemaakt. Zal kijken of het lukt om die te plaatsen.
pi_133289031
Vind het wel moeilijk om dingen uit handen te geven maar het kan nu niet anders.. -O-

Sokken aantrekken is hier ook een hele uitdaging :+

Ik ging vanmiddag tanken en toen vroeg de kassamevrouw of mijn jas nog wel dicht kon :D

Oja en even kijken of ik een foto kan plaatsen..

https://db.tt/2fxgCq2X
pi_133289312
Mooie foto Angela! rustig aan doen hoor, al is dat in jouw situatie natuurlijk heel lastig.

Jas kan hier niet meer geheel dicht, heb de skyjas van mn man gekaapt met een rits die twee kanten op kan. Dus zet hem aan de onderkant gewoon open.
pi_133289658
Sokken en schoenen. }:| heb onder invloed van hormonen gewoon uggs besteld, 8)7 zie mezelf daar mijn verlof op rond sloffen. :Y
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133289732
Mooie foto angelatje.
pi_133289740
Ideaal hè Martine. Ik heb een vest met zo'n rits. Piept die bol er lekker tussendoor.

Verder vanmiddag echo gehad *O*.
Alle metingen goed. Maar baby ligt op dit moment in dwarsligging.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133289780
Leuke foto angelatje!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:47:49 #284
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133290212
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed was O+ Weer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).

Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaakt :D Toen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje O+ Ik vond het zo bijzonder om te zien O+ O+ O+ En heel stom, maar ik ben nu al trots op d'r dat ze dat kan :@ ja ik zeg ze omdat ik gewoon het gevoel heb dat het een meisje is :P.

Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.

*;
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133290296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Chanty het volgende:
Nog niet bijgelezen, dat doe ik na het eten. Maar wilde even laten weten dat de echo weer helemaal goed was O+ Weer mooi het hartje kunnen zien en de contouren van het hoofdje, de armpjes en beentjes waren veel beter al zichtbaar (wat minder duidelijk op de foto helaas).

Ze lag stil dus de echoscopist heeft haar even wakker gemaakt :D Toen begon ze dus rek-en strekoefeningen te doen met haar armen, benen en hoofdje O+ Ik vond het zo bijzonder om te zien O+ O+ O+ En heel stom, maar ik ben nu al trots op d'r dat ze dat kan :@ ja ik zeg ze omdat ik gewoon het gevoel heb dat het een meisje is :P.

Bloed afgenomen voor de combinatietest en over twee weken dan de nekplooimeting. Mij is wel aangeraden langs de fysio te gaan. Volgens hem was de pijn in mijn stuitje in dit stadium van de zwangerschap toch wel een reden om het na te laten kijken. Dus maandag maar even bellen. Better safe than sorry.

[ afbeelding ]
*;
Aaaaaaahw!!! O+ O+

Fijn dat alles goed is! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:53:22 #286
30252 Soempie
Procreating
pi_133290342
Flowerbox een goede echo *O* Ze heeft nog even om te draaien, gelukkig.

Chanty O+ Blijft bijzonder. En ook een goede echo. *O*

Nikki, wat lief van je man. Die van mij zou echt een rolberoerte krijgen als ik daar opeens mee zou komen. :D

Leuke foto angela.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:55:57 #287
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133290407
Weinig tijd hier, maar even een hele dikke jompel voor de goede echo's van flower en chanty, de leuke foto en meldplicht van Angela en uiteraard een goedgekeurde Mabawa ! *O*

En ook even een :D voor hormonikki die weer gaat behangen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133290441
quote:

[ afbeelding ]
*;
*O*
pi_133291035
quote:

[ afbeelding ]
*;
O+ *O*
pi_133291464
Wat een prachtige beeb heb je in je buik, chanty! Wat fijn dat alles goed is met haar ;)
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:34:25 #291
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133291465
Jeeeeej! Chanty! *O* :)

Welke locatie ben jij geweest voor je echo?! Ik moest naar Capelle, maar dat was alleen voor mijn 20 weken echo!

We zitten toevallig niet bij dezelfde verloskundigenpraktijk toch :o :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133291667
Uh oh! Dat waren mijn vliezen..

:o

Ik heb wat opgevangen in een potje en het is een beetje troebel en heeft de kleur van donkere urine. In de luier die ik nu aan heb ( :') ) is het zo goed als kleurloos.. Toch maar even de vk bellen hè? *O* :Z ~O> w/
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:43:51 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133291680
Limone!! Spannnnooooooond!! *O*

Ik hoop op veel nachtvoedingen zodat ik je live kan volgen :+
pi_133291696
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef Limone het volgende:
Uh oh! Dat waren mijn vliezen..

Ik heb wat opgevangen in een potje en het is een beetje troebel en heeft de kleur van donkere urine. In de luier die ik nu aan heb ( :') ) is het zo goed als kleurloos.. Toch maar even de vk bellen hè? *O* :Z ~O> w/
*O* wauw!! Spannend! Potver :o!
♥ J & S
pi_133291714
Go limone! Vannacht ga je losssssss! *O*
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:45:54 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133291729
~:) zet hem op!! Nu of in de komende 24-48 uur! :%
pi_133291737
Jaaaaa Limone, zet 'm op meid! *O*
pi_133291751
Nu moet ik dus de hele avond en nacht f5en hè. }:| O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:47:07 #299
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133291762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jeeeeej! Chanty! *O* :)

Welke locatie ben jij geweest voor je echo?! Ik moest naar Capelle, maar dat was alleen voor mijn 20 weken echo!

We zitten toevallig niet bij dezelfde verloskundigenpraktijk toch :o :D
Ik zit gewoon hier in zoetermeer en daar hebben ze alle echoapparatuur, zelfs 3D voor de pretecho's ;) Neem aan dat jij niet in zoetermeer woont dan? :P

En F5-topic *O* Limone gaat haar baby binnenkort begroeten O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133291768
*O* *O* Dit weekend gaat mijn lootje bevallen! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')